Z201756430
OF-145331
zrušená
00165336
Národný onkologický ústav
Klenová 1, Bratislava, 83110, SVK
Plošinový vozík - vozík
Plošinový vozík - vozík 313/17 xxx/17
Tovar, Služba
1. Elektro materiál / kavomat
|
|
---|---|
Funkcia |
Mnipulačná technika |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plošinový vozík | ks | 1 | ||
DVOJKOLESOVÝ RUČNÝ VOZÍK - KÁRA | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Plošinový vozík s jedným madlom s plnou výplňou, 1000 x 700 mm, nosnosť 1000 kg | viď príloha |
1. ložná plocha d x š: 1000 x 700 mm výška plošiny: 280 hmotnosť: 40 kg nosnosť: 1000 kg priemer kolieska: 200 mm vonkajšia dĺžka: 1128 mm vonkajšia šírka: 700 mm výška celkom: 1006 mm | |
1. Oceľový nosný rám zváraný zo spevnených dutých L-profilov, lakovaných práškovo v modrej farbe RAL5010. Ložná plocha z drevenej preglejky odolnej voči vode. Dve pevné a dve otočné kolieska s brzdou a ochranou nohou, na guľkových ložiskách, obruče z plnej gumy. | viď príloha |
2. d × š × v koša: 640 × 450 × 280 mm, Ø kolies 300 mm | viď príloha |
2. Konštrukcia z rúrok a drôteného pletiva, povrchová úprava modrou komaxitovou farbou. Kolesá s pneumatikami s priemerom 300 mm. Nosnosť vozíka 80 kg. D × š × v koša: 640 × 450 × 280 mm. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Objednávateľ vyžaduje vyloženie tovaru na miesto určenia ( chodba - sklad ) |
Dodávateľ predloží elektronicky podrobný rozpis položiek tovaru v zložení: názov, typové označenie, špecifikácia, doplnené o JC bez DPH, DPH, JC s DPH - do 24 hod. od uzavretia zmluvy. Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie požadovaného typu, nebude možné dôjsť k plneniu. |
Rozpis položiek tovaru je potrebné zachovať v poradí, v ktorom je vystavený objednávkový formulár. |
Kupujúci požaduje predloženie vzorky tovaru zo strany predávajúceho do 2 pracovných dní odo dňa podpisu zmluvy zmluvnými stranami. |
Schválenie predloženej vzorky je podmienené písomným súhlasom kupujúceho. |
Uvedené množstvá sú orientačné (pre potreby plánovania). Objednávateľ si vyhradzuje právo neprebrať za obdobie trvania zmluvy celý predmet plnenia zákazky. |
Dodávateľ v prípade dodania ekvivalentu dodá platné Vyhlásenie o zhode výrobku, ktorý preukazuje zhodnosť ekvivalentu s požadovanými parametrami výrobku, s doplňujúcimi dokladmi k nemu, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami, ktoré majú oprávnenie na posudzovanie zhody výrobku. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH |
zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy, potvrdenie, že nie je v reštrukturalizácii, a to v prípade ak tento údaj nemá zapísaný v Zozname podnikateľov vedenom Úradom pre verejné obstarávanie. |
Dodávateľ dodá tovar zabalený v originálnych obaloch od výrobcu, nový , nepoužívaný, nepoškodený. |
Dodávateľ je povinný v prípade záručnej reklamácie osobne do 2 prac. dní prevziať reklamovaný tovar, alebo zabezpečiť jeho odvoz z miesta plnenia na servisné miesto na vlastné náklady. Následne je dodávateľ povinný na vlastné náklady doručiť opravený alebo vymenený tovar na miesto plnenia. |
Skryté chyby nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy, ale až pri prevádzke, je objednávateľ oprávnený (e-mailom) nahlásiť a reklamovať dodávateľovi bez zbytočného odkladu po ich zistení, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. |
Nepredloženie ktoréhokoľvek DOKLADU a/alebo VZORKY sa bude považovať za nesplnenie osobitných požiadaviek na plnenie, kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OEPET zmluva nadobudne účinnosť najneskôr v deň zápisu dodávateľa do tohoto registra. |
Dodávateľ dodá potvrdenú a podpísanú kúpno predajnú zmluvu EKS spolu s faktúrou dodacím listom a tovarom. Splatnosť faktúry 60 dní. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Klenová, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
13.11.2017 10:00
2,00 ks
360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
26.10.2017 09:56
31.10.2017 10:00
31.10.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: