• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2017 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2017 10:50

Detail zákazky Z201756392

  •    Vyhlásenie zákazky
    26.10.2017 08:30
  •    Predkladanie ponúk
    31.10.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    31.10.2017 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    31.10.2017 10:50

Základné údaje

Z201756392

OF-147147

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3174084

Objednávateľ

00157716

Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK

Dodávateľ

47400072

GARBIAR Stavebniny s.r.o.

Vojtaššákova 846, Tvrdošín, 02744, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ručný skener na knihy a dokumenty

skener

  • 38520000-6 - Skenery

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ručný skener na knihy a dokumenty
Funkcia
1. Nákup nového, nepoužívaného ručného skenera vrátane balenia, dopravy, vyloženia na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštalácie na mieste plnenia a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Ručný skener na knihy a dokumenty ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Skenovacie rozlíšenie 300/600/1200 dpi
2.Napájanie Typ: Li-Ion
3. Rozhranie micro USB Slot pre micro USB karty
4. Formáty skenovania PDF, JPEG Možnosť konvertovania pre Word a do Audia
5. Displaj 1,5 palcový farebný displaj
6.Príslušenstvo a iné USB kábel pre dobíjanie a prenos súborov, OCR software. Farba: tyrkysová
7. referenčný produkt IRIS IRIScan Book 5 Turquoise
8. V prípade, že dodávateľ ponúka tovary, ktoré sú ekvivalentom uvedených referenčných produktov, tieto ekvivalenty musia mať porovnateľné, resp. lepšie technické parametre.
9. Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov,patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktným osobám objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy:
1.1. rozpis položiek s uvedením obchodného názvu a technickej špecifikácie ponúkaného tovaru
1.2. prepočet celkovej ceny bez DPH aj s DPH podľa rozpisu jednotkových cien (ceny sú platné ako maximálne).
2. Objednávateľ posúdi doklady a dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené doklady a dokumenty:
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo
2.2. v prípade, že ponúkaný tovar je ekvivalentom referenčného produktu, či ponúkaný ekvivalent funkčne vyhovuje požiadavkám objednávateľa, alebo
2.3. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie.
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokladov a dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo v prípade ekvivalentu neponúkne tovar, ktorý vyhovuje požiadavkám objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy.
4. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov ako cena maximálna.
5. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, doprava, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, inštalácia na mieste plnenia, iné náklady potrebné na realizáciu zákazky).
6.Dodávateľ predloží dodací list, v ktorom bude uvedené sériové číslo tovaru.
7. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín a miesto dodania.
8.V prípade zistenia závady na dodanom tovare do 14 dní od prevzatia, má dodávateľ povinnosť vymeniť závadný tovar za nový a rovnakých parametrov, na náklady dodávateľa (doprava).
9.Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov ak nie uvedené inak.
10. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
11. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
12. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hodžova 1, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

03.11.2017 08:00 — 30.11.2017 15:00

1,00 súbor

280,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

26.10.2017 08:30

31.10.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

31.10.2017 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 266
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2017 10:03 - Vstupná ponuka 280,00 € Cena s DPH
26.10.2017 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka 280,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS