• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2017 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2017 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2017 14:15

Detail zákazky Z201756230

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.10.2017 13:53
  •    Predkladanie ponúk
    30.10.2017 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    30.10.2017 14:02
  •    Zazmluvnenie zákazky
    30.10.2017 14:15

Základné údaje

Z201756230

OF-147913

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3172381

Objednávateľ

00632368

Centrum sociálnych služieb - KOLONKA

J. Smreka 486, Púchov, 02001, SVK

Dodávateľ

32248466

Ing. Rudolf Mudrík - OFFER

Stred 457, Turzovka, 02354, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky nábytok

kancelárske stoly, kancelárske skrine, kontajner

  • 39130000-2 - Kancelársky nábytok
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nábytok do kancelárie
Funkcia
Kancelárske skrine, kancelárske stoly, kontajner do kancelárie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárska skriňa v 1800 x š950x h 500 mm / farba breza Vnútorné rozloženie: spodná časť v 900 mm, 2 ks poličky, krídlové dvere na zámok vrchná časť v 900 mm, 2 ks poličky, dvere krídlové so sklom mliečnym na zámok ks 2
1.1. Kancelárska skriňa v 1800x š950x h 500 mm / farba breza Vnútorné rozloženie: spodná časť v 900 mm, 2 ks poličky, dvere krídlové na zámok vrchná časť v 900 mmm, 2 ks poličky výška na kanc. zakladače, bez dvierok ks 1
1.2 Kancelárska skriňa šatníková v 1800 x š 900 x h 500 mm / farba breza Vnútorné rozloženie: Krídlové dvere na zámok, pravá strana horná 1 ks polička + tyč na vešiaky, ľavá strana 4 ks poličky výškovo nastaviteľné ks 1
1.3 Nadstavec nad skriňu v 500 x š 900 x h 500 mm / farba breza Vnútorné rozloženie: 1 ks polička, krídlové dvere na zámok ks 1
1.4 Kancelársky stôl v 750 x š 1200 x h 600 mm s výsuvnou poličkou na klávesnicu, jednoduchý bez zadného krycieho čela / farba breza ks 1
1.5 Kancelársky kontajner na kolieskach v 600 x š 400 x h 450 mm, 4 šuplíky na zámok / farba breza ks 1
1.6 Kartotéka na zdravotné záznamy klientov v 900 x š 450 x h 600 mm, 3 šuplíky s pevným kovaním, vnútorné steny šuplíkov kované na zámok / farba breza ks 1
2. Kancelárska skriňa v 1200 x š 800 x h 400 mm / farba jaseň svetlý alebo podobný svetlý Vnútorné rozloženie: 2 ks poličky, krídlové dvere na zámok ks 2
2.1 Kancelárska skriňa v 1200 x š 800 x h 400 mm / farba jaseň svetlý alebo podobný svetlý Vnútorné rozloženie: spodná časť v 800 mm, 1 ks polička, krídlové dvere na zámok vrchná časť v 400 mm, otvorená na kancelárske zakladače ks 2
2.2 Polička na stenu dlžka 1200 x hrúbka 50 mm / Farba biela lesklá ks 2
2.3 Kancelársky stôl v 750 x š 1800 x h 600 mm s výsuvnou policou na klávesnicu orientovanú na pravú stranu / farba biela lesklá, nohy stola chrómované ks 1
2.4 Kancelársky stôl v 750 x š 1100 x h 700 mm / farba biely lesklý, nohy stola chrómované ks 1
2.5 Kancelársky stôl prídavný v 750 x š 700 x h 700 mm / farba jaseň bledý, noha chrómová ks 1
2.6 Konferenčný stolík v 550 x š 800 x h 600 mm zložený s 3 dosiek a spojený chrómovou nohou na ktorej sa otáčajú dosky stola (viď prílohu) / farba biela lesklá v kombinácii jaseň svetlý, noha chrómová alebo antikor ks 1
2.7 Kancelársky kontajner na kolieskach v 600 x š 400 x h 450 mm, 4 šuflíky na zámok / farba biela lesklá v kombinácii jaseň svetlý ks 1
3. Kancelársky stôl v 750 x š 1200 x h 650 mm s výsuvnou poličkou na klávesnicu a plnou zadnou stenou ( stôl bude v priestore) / farba javor ks 2
3.1 Kancelársky kontajner na kolieskach v 650 x š 400 x h 400 mm , 4 šuflíky na zámok / farba javor ks 2
3.2 Rohová šatníková skriňa v 2000 x š 850 x h 850 mm na zámok (viď prílohu) / farba javor Vnútorné rozloženie: Horná časť: úložný priestor s krídlovými dverami na zámok Spodná časť: na pravej strane 3 ks poličky na ľavej strane tyč na zavesenie, dvere krídlové na zámok ks 1
3.3 Kancelárska skriňa stredná v 1200 x š 700 x h 550 mm na zámok/ farba javor Vnútorné rozloženie: 2 ks police, krídlové dvere na zámok ks 2
3.4 Kancelárska skriňa stredná so sklenenými dvierkami v 1200 x š 800 x h 400 mm / farba javor Vnútorné rozloženie: 2 ks police, sklenené krídlové dvere ks 1
3.5 Kancelárska skriňa bez dvierok, 2 ks police v 1200 x š 5800 x h 400 mm / farba javor ks 1
3.6 Kancelárska skriňa stredná na zámok v 1200 x š 500 x h 400 mm / farba javor Vnútorné rozloženie: 2 ks police, dvere jednokrídlové otvárané do ľava ks 1
3.7 Polica na stenu dĺžka 1200 x hrúbka 30 mm (viď prílohu) / farba javor ks 2
3.8 Konferenčný stolík v 550 x š 800 x h 600 mm zložený s 3 dosiek a spojený chrómovou nohou na ktorej sa otáčajú dosky stola (viď prílohu) / farba javor v kombinácii dub, noha chrómová alebo antikor ks 1
3.9 Kancelárska skriňa stredná s dvierkami na zámok v 1000 x š 900 x h 400 mm / farba javor Vnútorné rozloženie: 2 ks police , krídlové dvere na zámok ks 1
4. Kancelárska skriňa šatníková v 1800 x š 800 x h 500 mm na zámok / farba bledá béžová Vnútorné rozloženie: pravá strana 1 polica + tyč na vešiaky, ľavá strana 3 ks police, krídlové dvere na zámok ks 1
4.1 Kancelárska skriňa s dvierkami v 1200 x š 800 x h 500 mm / farba bledá béžová Vnútorné rozloženie: 2 ks police, krídlové dvere na zámok ks 2
4.2 Kancelárska skriňa bez dvierok, 2 ks police: v 1200 x š 800 x h 500 mm / farba bledá béžová ks 1
4.3 kancelárska skriňa s dvierkami v 800 x š 800 x h 500 mm / farba bledá béžová Vnútorné rozloženie: 1 ks polica, krídlové dvere na zámok ks 4
4.4 Kancelársky kontajner na kolieskach v 650 x š 400 x h 450 mm, 4 šuplíky na zámok / farba bledá béžová ks 1
4.5 Kancelárska stolička tapacírovaná eko koža, s lakťovými opierkami, výškovo nastaviteľná, roznožka chrómová na kolieskach, nosnosť min 150 kg /farba bledá ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
kancelárske skrine požiadavka je, aby sa dali spolu zošróbovať, aby zostava bola pevná, v prílohe sú vizualizácie jednotlivých zostáv skríň.
Korpus skríň laminovaná drevotriesková doska min. 18 mm hrúbka
Chrbtová časť skríň hrubé dosky HDF min. 3 mm hrúbka
dvere skríň, poličky, šuflíky musia byť chránené min 2 mm ABS hranou proti poškodeniu
kancelárske stoly č.1.4 a č. 3 laminovaná drevotriesková doska min. 20 mm s 2 mm ABS hranou
podnožie kancelárskych stolov č. 1.4 a č.3 laminovaná drevotriesková doska min 18 mm hrúbkou aj s podstilonou
kancelárske stoly č. 2.3, 2.4, 2.5 biele lesklé min. hrúbka 30 mm, nohy chrómové pevné v tvare U pre stôl č 2.5 noha v tvare hranatej tyčky v strede stola s podnožím v tvare štvorca
mobilný kontajner na kolieskach laminovaná drevotriesková doska min 18 mm hrúbka, na zámok
úchytky na všetkých dvierkach kancelárskych skríň a kontajnerov chrómové alebo atikorové
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH zaokrúhlené max na 2 desatinné miesta do 3 dní od uzavretia zmluvy
na faktúre požadujeme uviesť jednotkovú cenu vrátane DPH
dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7,00 do 15,00 hod.
požaduje sa, aby sa úhrada za plnenie realizovala bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej objednávateľovi v deň dodania tovaru.
požaduje sa, aby zmluvná cena predmetu plnenia bola konečná s DPH - zahŕňala náklady na dopravu na miesto určenia, vyloženie tovaru do budovy, inštalácia nábytku do kancelárií
požadujeme záručnú dobu min. 24 mesiacov
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, vrátane lehoty dodania uvedenej vo vygenerovanej zmluve EKS, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Zmluvná špecifikácia

J. Smreka 486, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

30.11.2017 15:00

1,00 celok

5 458,80

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

25.10.2017 13:53

30.10.2017 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

30.10.2017 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 393
 60
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
26.10.2017 08:56 - Vstupná ponuka 5 400,00 € Cena s DPH
26.10.2017 08:56 - Najvýhodnejšia ponuka 5 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS