00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
43893376
NITRANS MG, s.r.o.
Mostná 13, Nitra, 94901, SVK
Preprava osôb autobusom
preprava, preprava osôb, nepravidelná preprava
Služba
1. Preprava osôb autobusom
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Preprava osôb autobusom z Nitry do Viedne a späť z Viedne do Nitry dňa 21.11.2017 |
2. Prenájom autobusu s vodičom. |
3. Jednodňová exkurzia. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počet prepravovaných osôb | osoba | 53 | 60 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Trasa autobusu | Nitra - Viedeň - Nitra |
2. Odchod z Nitry | čas: 7.00 hod.; miesto pristavenia autobusu: parkovisko pred budovou objednávateľa, resp. jeho pracoviska |
3. Príchod do Viedne | účastníci vystúpia na mieste pre krátkodobé státie pri Prírodovednom múzeu |
4. Odchod z Viedne | čas: 16.00 hod.; miesto pristavenia autobusu: Prírodovedné múzeum |
5. Príchod do Nitry | parkovisko pred budovou objednávateľa, resp. jeho pracoviska |
6. Minimálne požiadavky na autobus: | |
6.1. výborný technický stav autobusu, čistý a uprataný, s funkčným vykurovaním, | |
6.2. vek autobusu nepresiahne 10 rokov, | |
6.3. autobus musí mať platné osvedčenie o technickej kontrole a emisnej kontrole, | |
6.4. dodávateľ musí mať platné povinné zmluvné poistenie a havarijné poistenie autobusu v čase prepravy. | |
7. Minimálne požiadavky na prepravu: | |
7.1. pristaviť autobus na určené miesto najneskôr 10 minút pred plánovaným odchodom, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, | |
7.2. zaparkovať autobus na mieste príchodu tak, aby bolo zabezpečené bezpečné vystúpenie a zhromaždenie prepravovaných osôb dopravy mimo cestnej komunikácie, | |
7.3. zabezpečiť náhradné vozidlo v prípade poruchy autobusu najneskôr do 2 hod. od nahlásenia poruchy, ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, | |
7.4. zabezpečiť, aby boli dodržané bezpečnostné prestávky podľa platnej legislatívy, na miestach s možnosťou vykonania osobnej hygieny, | |
7.5. požaduje sa trasa pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy. |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy oznámiť e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa nasledujúce údaje: |
1.1. kontaktnú osoba dodávateľa, zodpovednú za komunikáciu so zástupcom objednávateľa, spolu s telefonickým a e-mailovým kontaktom na ňu, |
1.2. obchodné meno subdodávateľa, kontaktnú osobu subdodávateľa a telefonický kontakt na ňu, ak je to relevantné, |
1.3. typ a špecifikáciu autobusu, ktorý bude použitý na túto prepravu, |
1.4. navrhovanú trasu s označením ciest, pri využití prednostne diaľnic, rýchlostných ciest a ciest 1. triedy, |
1.5. dátum prvej evidencie autobusu podľa osvedčenia o evidencii. |
2. Objednávateľ posúdi údaje predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi, či predložené doklady a dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných údajov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Plnenie sa uskutoční na základe samostatnej objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (dátum a čas) a miesto plnenia. |
5. Cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s cestou tam a späť, t.j. dopravné náklady, náklady na pohonné hmoty, mzdové náklady vodiča, stojné, náklady za mýto na spoplatnené úseky ciest, diaľničné poplatky, parkovné a ostatné náklady potrebné pre riadne poskytnutie služby. |
6. Cena je stanovená v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
7. Fakturácia za poskytnutie služby bude realizovaná po uskutočnení prepravy, objednávateľ preddavky neposkytuje. |
8. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
9. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
10. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Dražovská 4, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
21.11.2017 06:50 — 21.11.2017 19:00
1,00 súbor
390,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
25.10.2017 09:31
30.10.2017 09:30
30.10.2017 09:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
30.10.2017 09:29 - Vstupná ponuka | 380,00 | € | Cena s DPH |
30.10.2017 09:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 380,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: