Z201755918
OF-142683
zrušená
35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
Termodilučný katéter s katétrom pre multilumenový prístup a sprievodným katétrom
Termodilučný katéter, katéter pre multilumenový prístup, MAC,
Tovar, Služba
1. Termodilučný katéter s katétrom pre multilumenový prístup a sprievodným katétrom
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie centrálneho venózneho prístupu |
Podávanie liekov, krvi, tekutín, výživy |
Meranie centrálneho venózneho tlaku a tlaku v zaklínení |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Katéter 2-lumenový s integrovaným vyústením pre multilumenový prístup - počet | ks | 300 | ||
1. dĺžka zavádzača | cm | 10 | ||
1. priemer zavádzača | Fr | 9 | ||
1. priemer zavádzacej ihly | Ga | 18 | ||
1. dĺžka zavádzacej ihly | cm | 6,35 | ||
1. priemer lumenov | Ga | 16/16 | ||
1. dĺžka vodiaceho drôtu | cm | 45 | ||
1. balenie | ks | 5 | ||
2. Sprievodný CV katéter k 2-lum. k multilumenovému katétru (položka č. 1) - počet | ks | 320 | ||
2. dĺžka katétra | cm | 16 | ||
2. priemer katétra | Fr | 7 | ||
2. počet lumenov | ks | 3 | ||
2. priemer lumenov | Ga | 16/18/18 | ||
2. balenie | ks | 5 | ||
3. Termodilučný balónikový katéter päťlumenový - počet | ks | 600 | ||
3. dĺžka katétra | cm | 110 | ||
3. priemer katétra | Fr | 7,5 | ||
3. objem balónika | cc | 1,5 | ||
3. priemer naplneného balónika | mm | 12 | ||
3. balenie | ks | 5 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1.2.3. materiál katétra | polyuretan |
1.2.3.RTG kontrastný katéter | áno |
1. možnosť dodatočného zavedenia termodilučného katétra a 2- a 3-lumenového CV katétra | áno |
1. prietok lumenov dostatočný na hemodialýzu a ultrafiltráciu s min. prietokom 180 ml/min | áno |
1.2.3.mäkká zúžená špička | áno |
1.materiál vodiaceho drôtu | nerezová oceľ |
1.pružný vodiaci drôt s ukončením J/rovný | odolný voči zalomeniu a zauzleniu |
1.vodiaci drôt | uložený v posunovači, zavádzanie možné priamo z posunovača bez nutnosti odpojenia striekačky od punkčnej ihly |
1.zavádzanie Sledingerovou metódou s dilatátorom | áno |
1.obsah setu : zavádzač, drôt,punkčná ihla, kontaminačný návlek 80 cm, tlaková sonda, Raulersonova striekačka 5 ml, 4-cestný ventil, čiapočka | áno |
3. obsah setu : katéter, kontaminačný návlek, testovacia komôrka, 1,5 ml striekačka na nafúknutie balónika a kontrolu tlaku v balóniku, 10 ml. striekačka Luer-Lock na prepláchnutie lumenov, zátky | áno |
Názov |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu 24 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
b) miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy. |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky. |
3. Platobné podmienky: |
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru. |
- číslo kúpnej zmluvy (KZ),názvy jednotlivých položiek predmetu KZ, celkový počet kusov každej položky predmetu KZ,jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, DPH, sadzbu DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH,DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky predmetu KZ bez DPH, DPH, s DPH, dátum dodania tovaru. |
- splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak |
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru |
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi |
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis |
5. Požaduje sa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi prostredníctvom pošty, alebo elektronicky, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu : |
c) štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky - podľa vzoru uvedeného v prílohe tohto opisného formulára |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa : |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
c) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov,resp.ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa,ktorým to vyplýva zo zákona č.315/2016Z.z. účinného od 1.februára 2017, zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektor |
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
10.11.2017 12:27 — 10.11.2019 00:00
1 220,00 ks
58 356,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2017 12:32
30.10.2017 12:28
30.10.2017 12:43
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2017 12:50 - Vstupná ponuka | 58 356,40 | € | Cena bez DPH |
24.10.2017 12:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 356,40 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: