00351750
,,BORINKA - ALZHEIMERCENTRUM", Zariadenie sociálnych služieb Nitra
Dolnočermánska 62, Nitra, 94901, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné lístky
stravný lístok, stravná poukážka, stravovanie zamestnancov
Tovar, Služba
1. Stravné lístky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov na základe § 152 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,38 | ||
Predpokladané množstvo odobratých stravných lístkov | ks | 5700 | ||
Poplatok | súb. | 38 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravný lístok obsahuje | Názov a logo dodávateľa, nominálnu hodnotu stravného lístka, rok platnosti stravného lístka |
Stravný lístok obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu |
Názov |
Stravné lístky - vrátane dopravy kuriérom na miesto plnenia. Všetky poplatky spojené s doručením stravných lístkov bude obsahovať jedna položka "Poplatky", ktorá bude zahŕňať doručenie kuriérom, sprostredkovateľskú odmenu, poplatky za spracovanie objednávky (vrátane manuálneho spracovania objednávky) a iné poplatky súvisiace s doručením stravných lístkov. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zmluvy do 3 dní od doručenia objednávky. Doručenie na adresu objednávateľa - osobe zodpovednej za objednávku stravných lístkov. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
Objednávateľ bude objednávať stravné lístky e-mailom, cez internetovú stránku dodávateľa alebo telefonicky. |
Objednávateľ bude upresňovať počet stravných lístkov podľa skutočnej potreby tak, aby bolo zabezpečené stravovanie dotknutých zamestnancov. Zmluva sa bude plniť čiastkovo (cca 150 ks/mesiac). Zmluva sa nemusí úplne vyčerpať. |
Spolu s predmetom zmluvy budú kupujúcemu odovzdané nasledujúce doklady: daňový doklad (faktúra), dodací list. Faktúra a dodací list budú vystavené na dodanú časť plnenia. |
Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia kupujúcemu. Pre účely tejto zmluvy sa za deň úhrady považuje deň odoslania príslušnej finančnej sumy z účtu kupujúceho na účet predávajúceho. |
Faktúra bude obsahovať položky s informáciami o počte a cene stravných lístkov a o poplatku za sprostredkovanie a dodávku. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je možná iba z vyplývajúcej legislatívnej zmeny. Vo vystavenej objednávke bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. Zmluvu je možné plniť do vyčerpania zmluvnej ceny navýšenej maximálne o 10% zmluvnej ceny (na zákl. §18, ods. 3 b) zákona 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní). |
Dodávateľ sa zaväzuje dodržať výšku obstarávacích nákladov (poplatku) aj pri zmene nominálnej hodnoty stravných poukážok po celú dobu trvania zmluvy. |
Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží zoznam zariadení v okrese Nitra, s ktorými má uzatvorené zmluvy na využitie stravných lístkov. |
Zmluva sa uzatvára na dobu určitú - do 31.12.2020 |
Dolnočermánska 62, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
01.11.2017 08:34 — 31.12.2020 08:34
1,00 súbor
19 266,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2017 08:38
27.10.2017 09:00
27.10.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2017 08:46 - Vstupná ponuka | 19 266,00 | € | Cena s DPH |
24.10.2017 10:12 - Najvýhodnejšia ponuka | 19 265,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: