00699993
Slovenské centrum dizajnu
Jakubovo namestie 12, Bratislava, 81499, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
Stravné lístky, stravné poukážky, dodanie stravných lístkov, zabezpečenie stravovania v zmluvných stravovacích zariadeniach
Tovar, Služba
1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných lístkov
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných lístkov vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať v rokoch 2018 a 2019. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods. 2 zákona č. 311/ 2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka | € | 3,50 | ||
Predpokladané množstvo stravných lístkov | ks | 8352 | 10 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou poplatku za poskytnuté služby v € vrátane DPH. |
Nominálna hodnota jedného stravného lístka je stanovená v zmysle zákona č. 283/2002 Z. z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravného lístka počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravného lístka. |
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravných lístkov sú započítané do poplatku za poskytnuté služby dodávateľa. |
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa tlač stravných lístkov, províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady. |
Výška poplatku za poskytnuté služby sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravného lístka a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Výška poplatku v percentách bude objednávateľovi predložená dodávateľom úspešnej cenovej ponuky do 7 dní od uzavretia zmluvy a bude zaokrúhlená na 5 desatinných miest. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Celková cena fakturovaná za dodané stravné lístky bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných lístkov vypočítanej ako súčin počtu dodaných stravných lístkov a nominálnej hodnoty stravného lístku, z ceny poplatku za poskytované služby a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v eurách bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Nahradenie vrátených nepoužitých stravných lístkov dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne v lehote 14 dní buď vrátením finančnej čiastky objednávateľovi, rovnajúcej sa cene vrátených stravných lístkov alebo dodaním nových stravných lístkov objednávateľovi na nové emisné obdobie alebo na inú nominálnu hodnotu. Výmena nepoužitých stravných poukážok bude možná do 31.01. nasledujúceho kalendárneho roka. |
Čiastkovú objednávku na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať elektronicky - e-mailom. Objednávka bude obsahovať nominálnu hodnotu stravných lístkov, požadovaný počet stravných lístkov, miesto dodania. |
Lehota plnenia je do 3 pracovných dní od doručenia objednávky do sídla objednávateľa. Plnenie bude počas pracovných hodín objednávateľa od 8:00 do 16:00. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať poškodenú zásielku, resp. poškodené stravné poukážky. |
Do 7 dní od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam aspoň 20 zariadení vo vzdialenosti do 2 km od sídla objednávateľa, v ktorých možno stravné lístky dodávateľa využiť. |
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne a maximálne množstvo. |
Dodávateľ si vyhradzuje právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1,5%. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie plnenie za obdobie šiestich mesiacov. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných lístkov | pre obdobie uvedené na každom stravnom lístku, minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané |
Vrátenie nepoužitých stravných lístkov | najneskôr 31 dní po ukončení ich platnosti |
Interval objednávania | raz mesačne, v mimoriadnych prípadoch aj v priebehu mesiaca |
Jakubovo namestie 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2018 00:00 — 31.12.2019 23:59
10 000,00 ks
35 420,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.10.2017 17:24
30.10.2017 10:30
30.10.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.10.2017 07:23 - Vstupná ponuka | 35 420,00 | € | Cena s DPH |
27.10.2017 12:08 - Najvýhodnejšia ponuka | 35 417,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: