42181810
Ministerstvo životného prostredia Slovenskej republiky
Nám. Ľ. Štúra 1, Bratislava, 81235, SVK
46979760
SEHOS PLUS s. r. o.
Korytnická 5163/2 , Bratislava, 82106, SVK
Upratovacie a čistiace služby
upratovanie, čistenie (upratovanie) budov, tepovanie kobercov
Služba
1. Funkčná špecifikácia predmetu zákazky
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 1. pracovisku 2. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 2. pracovisku 3. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb na 3. pracovisku |
Upratovacie a čistiace služby sa budú realizovať v pracovných dňoch najskôr od 8:30 hod. do 15:30 hod. s možným prerušením v trvaní 30 min. od 11:00 hod. do 13:00 hod. Zároveň bude k dispozícii na 1. pracovisku jedna upratovačka od 7:00 hod. do 16:00 hod., prípadne v čase podľa dohody. |
V dohodnutej cene sú zohľadnené všetky náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích prác, s dopravou, vrátane dodávky čistiacich a dezinfekčných materiálov a prostriedkov a potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb. |
Uchádzač bude ako poskytovateľ povinný zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a materiály, používať bezchybné prostriedky, materiály, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie čistených objektov alebo zdravia zamestnancov, príp. tretích osôb nachádzajúcich sa v objektoch verejného obstarávateľa. |
SLUŽBY VYKONÁVANÉ DENNE: umývanie pevných podláh kancelárií, zasadačiek, prednáškových a školiacich miestností, chodieb, átria, vstupného vestibulu, výťahov, schodísk, čakacích miestností a kuchyniek; umývanie pevných podláh sociálnych zariadení s dezinfekciou; |
vysýpanie smetných košov na triedený odpad – papier/modrej farby v počte 264 ks, plast/žltej farby v počte 264 ks a komunálny odpad v počte 305 ks, prípadne ich vyčistenie podľa potreby a výmena odpadových vriec na komunálny odpad – čierna farba (ich dodávka do smetných košov je zahrnutá v cene za upratovanie) a ich znesenie na vopred určené miesta; vyčistenie umývadiel a batérií, sociálnych zariadení komplexne; umytie sklenených dverí v rámci vstupného vestibulu; umytie vnútorných plôch výťahov. |
SLUŽBY VYKONÁVANÉ 1 x V TÝŽDNI: vysávanie pevných podláh kancelárií, zasadačiek, prednáškových a školiacich miestností, átria, vstupného vestibulu, výťahov, schodísk, čakacích miestností; utieranie prachu z nábytku, stolov a pod. do výšky 1,70 m; utieranie parapetných dosiek od prachu; umytie celej plochy dverí; |
umytie celej plochy dverí vrátane deliacich priečok na vybraných sociálnych zariadeniach; umytie zábradlia vlhkou handrou; vysávanie kobercov; čistenie a leštenie zrkadiel; umytie kuchyniek; pranie utierok v počte 7 ks rozmerov 50 x 50 cm a uterákov v počte 4 ks rozmerov 50 x 90 cm používaných v kanceláriách, kuchynkách; zabezpečenie servisného prenájmu a výmeny rohoží o rozmere 115 x 200 cm v zimných mesiacoch v počte 6 ks vo vstupnom vestibule. |
SLUŽBY VYKONÁVANÉ 1 x ZA MESIAC: umývanie pevných podláh jedálne; ometanie pavučín; utieranie prachu z nábytku nad výšku 1,70 m; napustenie nábytku a dverí vhodnou politúrou; umytie vonkajších plôch výťahov; umytie a vyčistenie sklenených častí dverí; umytie ochranného plexiskla výťahov; |
zabezpečenie servisného prenájmu a výmeny rohoží o rozmere 115 x 200 cm v letných mesiacoch v počte 6 ks vo vstupnom vestibule. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet objektov určených na upratovacie a čistiace služby | kus | 3 | ||
1.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková podlahová a schodisková plocha | m2 | 5685,71 | ||
1.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková obojstranná plocha sklenených častí dverí a sklenených dverí vo vstupnom vestibule | m2 | 54,03 | ||
1.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet parapetných dosiek | ks | 305,00 | ||
1.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet dverí | ks | 335,00 | ||
1.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková plocha kobercov | m2 | 142,60 | ||
1.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku do výšky 1,70 m | ks | 45,00 | ||
1.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku nad výšku 1,70 m | ks | 55,00 | ||
1.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet kuchyniek | ks | 11,00 | ||
1.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet interiérových vertikálnych žalúzií s manuálnym ovládaním rozmerov 3 x 3 m v miestnostiach | ks | 264,00 | ||
2.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková podlahová a schodisková plocha | m2 | 310,00 | ||
2.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková obojstranná plocha sklenených častí dverí a sklenených dverí vo vstupnom vestibule | m2 | 15,20 | ||
2.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet parapetných dosiek | ks | 24,00 | ||
2.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet dverí | ks | 35,00 | ||
2.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková plocha kobercov | m2 | 115,00 | ||
2.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku do výšky 1,70 m | ks | 15,00 | ||
2.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku nad výšku 1,70 m | ks | 15,00 | ||
2.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet kuchyniek | ks | 1,00 | ||
2.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet interiérových vertikálnych žalúzií s manuálnym ovládaním rozmerov 3 x 3 m v miestnostiach | ks | 6,00 | ||
3.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková podlahová a schodisková plocha | m2 | 1396,00 | ||
3.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková obojstranná plocha sklenených častí dverí a sklenených dverí vo vstupnom vestibule | m2 | 42,97 | ||
3.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet parapetných dosiek | ks | 100,00 | ||
3.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet dverí | ks | 50,00 | ||
3.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celková plocha kobercov | m2 | 400,00 | ||
3.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku do výšky 1,70 m | ks | 25,00 | ||
3.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet nábytku nad výšku 1,70 m | ks | 25,00 | ||
3.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet kuchyniek | ks | 2,00 | ||
3.pracovisko – upratovaná a čistená plocha – celkový počet interiérových vertikálnych žalúzií s manuálnym ovládaním rozmerov 3 x 3 m v miestnostiach | ks | 35,00 |
Názov |
Dodávateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie povinností svojich zamestnancov a za škody spôsobené na majetku obstarávateľa počas dodania služby. |
Dodávateľ zodpovedá za dôsledné využitie kľúčov len na účely poskytovania služby. |
Dodávateľ zodpovedá, že do miestností počas výkonu upratovania nebudú vstupovať tretie osoby. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť si čistiace a dezinfekčné prostriedky, sáčky do košov komunálny odpad/čierna farba, pracovné nástroje a ochranné prostriedky pre výkon upratovacích služieb. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť služobnú rovnošatu s príslušným označením pre svojich zamestnancov. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť si také dezinfekčné prostriedky, ktoré sú schválené a určené na dezinfekciu, s čo najširším spektrom činností – s minimálne baktericídnym a virucídnym účinkom. |
Dodávateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu obstarávateľ poskytuje pre výkon služby. |
Vyžaduje sa zabezpečiť vykonávanie dohodnutých upratovacích služieb osobami, pri ktorých je predpoklad, že budú dohodnuté služby vykonávať profesionálne a vopred si overiť spoľahlivosť týchto osôb. |
Vyžaduje sa zaistiť dodržiavanie zákazu používania PC, telefónov a ostatných zariadení a techniky obstarávateľa personálom dodávateľa. |
Dodávateľ je povinný vykonávať priebežné kontroly plnenia predmetu poskytovanej služby najmenej 2x do mesiaca s cieľom udržania, prípadne skvalitnenia poskytovaných služieb. |
V prípade nekvality poskytovaných služieb /vykonávaných prác/ bezodkladne po zistení bude dodávateľ informovaný e-mailom o tejto skutočnosti. |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť školenie zamestnancov, ktorí budú plniť predmet zákazky o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci v súlade s platnými predpismi. |
Dodávateľ predloží obstarávateľovi záväzný zoznam zamestnancov zodpovedných za plnenie zmluvy do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy a pri obmene zamestnancov nahlási obstarávateľovi do 3 pracovných dní zoznam nových zamestnancov. |
Dodávateľ a verejný obstarávateľ si navzájom doručia do 3 pracovných dní po uzavretí zmluvy zoznam kontaktných osôb, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, budú oprávnené preberať pokyny a požiadavky súvisiace s plnením a budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
V cene upratovania budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s realizáciou predmetu zmluvy t. j. mzdy, doprava, čistiace, pracie a dezinfekčné prostriedky, sáčky do košov na komunálny odpad, prenájom a výmena rohoží, technické a strojové vybavenie, pracovné nástroje a pomôcky, resp. iné vybavenie. |
Dodávateľ prehlasuje, že v kalkulácii ceny služby sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady súvisiace s výkonom požadovaných služieb, vrátane primeraného zisku dodávateľa. |
Cena za poskytované služby bude hradená mesačne na základe faktúry za službu vykonanú v danom mesiaci. |
Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Zmluvy, predmet fakturácie, miesto a termín plnenia pre každé pracovisko. |
Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a to najmä: označenie obstarávateľa a dodávateľa, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu dodávateľa. |
Obstarávateľ je osoba registrovaná pre daň podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia verejnému obstarávateľovi. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí obstarávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku. |
pracovisko 1: Námestie Ľudovíta Štúra 1; pracovisko 2: Klobučnícka 7; pracovisko 3: Bukurešťská 4 , Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2017 00:00 — 31.12.2017 23:59
1,00 v zmysle opisného formulára
20 221,30
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2017 16:19
26.10.2017 16:30
26.10.2017 16:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2017 16:27 - Vstupná ponuka | 20 220,00 | € | Cena s DPH |
26.10.2017 13:47 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: