00738344
Ústav na výkon trestu odňatia slobody a Ústav na výkon väzby
Mierové námestie 1, Ilava, 01917, SVK
45663203
BARTOŠEK s.r.o.
Štefánikova 810, Púchov, 02001, SVK
Hovädzie mäso II
Hovädzie mäso - zadné/predné zo stehna, bez kosti/s kosťou
Tovar, Služba
1. Hovädzie mäso
|
|
---|---|
Funkcia |
na varenie |
na prípravu jedál |
na tepelnú úpravu |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Položka č.1 - hovädzí výrez (v pomere 80%/20%) | kg | 2000 | ||
Položka č.2 - hovädzie zadné búrané (býk) - kuchynská úprava | kg | 1000 | ||
Položka č.3 - hovädzia predná štvrť s kosťou (krava) | kg | 800 | ||
Položka č.4 - hovädzia zadná štvrť s kosťou (krava) | kg | 800 | ||
Položka č.5 - hovädzie rebrá | kg | 200 | ||
Položka č.6 - hovädzie špikové kosti | kg | 200 | ||
Položka č.7 - hovädzí vysoký roštec | kg | 80 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
balenie | dodanie - čerstvé, chladené, v prepravkách. |
Množstvo | hodnoty uvedené v popise predmetu zmluvy tvoria maximálne predpokladané množstvo plnenia počas trvania Rámcovej dohody. |
Minimálna doba spotreby | pri dodaní 4 dni. |
Dátum spotreby | bude vyznačený na obaloch alebo dodacích listoch takým spôsobom, aby pri prevzatí tovaru Objednávateľ mohol lehotu skontrolovať. |
Hovädzie mäso | na chladenom mäse sa nevyskytujú známky po zamrznutí resp. zamrazení. |
Hovädzie mäso | bez výskytu viditeľných zlomenín a bez cudzieho zápachu a cudzej príchute |
Hovädzie mäso | chov zvierat určených k predmetu plnenia musí byť v súlade so zákonom č. 39/2007 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Hovädzie mäso | chov zvierat určených k predmetu plnenia musí byť v súlade s Nariadením vlády č.322/2003 Z. z. v znení nesk. predpisov a s ostatnými všeobecne záväznými predpismi. |
Hovädzie mäso | musí byť v akosti a kvalite zodpovedajúcej platným právnym predpisom, veterinárnym a hygienickým normám. |
Hovädzie mäso | musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce PK SR v zmysle ustanovení Vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR č. 423/2012 Z.z.. |
Hovädzie mäso | musí spĺňať požiadavky na delenie, rozrábanie a úpravu mäsa jatočných zvierat podľa prílohy k Vyhláške č. 423/2012 Z. z., časť C bod 2. |
Hovädzie mäso | musí mať preukázaný pôvod mäsa v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi. |
Názov |
Na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 zákona č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celý predmet Rámcovej dohody. |
Objednávateľ požaduje predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet jednotkových cien predmetu zákazky v rozsahu jednotková cena bez DPH, DPH a jednotková cena s DPH do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní po uzavretí Rámcovej dohody oznámi Objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. Pri zmene kontaktu alebo zodpovednej osoby je povinný túto skutočnosť ihneď hlásiť Objednávateľovi. |
Objednávateľ je oprávnený žiadať od Dodávateľa predloženie dokladov súvisiacich s činnosťou Dodávateľa pri plnení predmetu plnenia rámcovej dohody. Dodávateľ je povinný na základe výzvy Objednávateľa do 3 dní vyžiadané doklady predložiť. |
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované v období platnosti a účinnosti Rámcovej dohody alebo do vyčerpania celkovej dohodnutej ceny alebo množstva tovaru na základe realizovaných individuálnych Čiastkových výziev objednávateľa. Vyčerpaním celkového zmluvného množstva platnosť Rámcovej dohody končí. V prípade, ak počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody nepríde k vyčerpaniu celkového zmluvného množstva tovaru, platnosť Rámcovej dohody sa môže predĺžiť o 3 mesiace, najviac na dobu 12 mesiacov v súlade s §108 ods. 3 zák. č. 343/2015 Z. z. |
Plnenie Rámcovej dohody bude realizované priebežne na základe samostatných Čiastkových výziev zasielaných dodávateľovi telefonicky, elektronickou poštou alebo písomne. Osoba zodpovedná za plnenie predmetu zákazky je povinná prijatie Čiastkovej výzvy ihneď telefonicky alebo elektronickou poštou potvrdiť. Periodicita zasielania Čiastkových výziev je spravidla 2x týždenne počas platnosti Rámcovej dohody. |
Objednávateľ v jednotlivých Čiastkových výzvach uvedie konkrétne množstvá predmetu zákazky, ktorých dodanie požaduje. Minimálny objem zadaný na základe Čiastkovej výzvy nie je definovaný. |
Lehota plnenia na základe Čiastkových výziev je stanovená do troch dní od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie dodávateľovi, v prípade telefonickej Čiastkovej výzvy je dňom doručenia deň uskutočnenia hovoru. Dodanie tovaru na základe Čiastkových výziev bude realizované 2x do týždňa výlučne v pracovných dňoch v čase od 7.00 h do 11.00 h. V prípade štátnych sviatkov a dní pracovného pokoja pripadajúcich na dni dodania, sa termín dodania dojedná po vzájomnej dohode. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach na základe Čiastkových výziev. Všetky náklady Dodávateľa spojené s dodaním predmetu do miesta plnenia sú zahrnuté v Cene za predmet plnenia. |
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať cenu za predmet plnenia na základe Čiastkových výziev dňom riadneho a včasného splnenia jeho záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu. Objednávateľ je povinný fakturovať oddaný tovar v mesačných intervaloch. |
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa doručenia písomnej faktúry objednávateľovi. Objednávateľ neposkytuje zálohy na plnenie predmetu zákazky. |
Súčasťou záväzku dodávateľa dodať predmet plnenia je aj zabezpečenie dopravy na miesto plnenia, balenie tovaru a jeho vyloženie na miesto určené Objednávateľom v mieste plnenia. |
Porušenie technických špecifikácií predmetu plnenia alebo osobitných požiadaviek na plnenie Rámcovej dohody je považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody. |
Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi písomné dokumenty vzťahujúce sa na tovar v súlade s príslušnými právnymi predpismi. |
Vozidlo dodávajúce tovar musí byť izotermické a strojovo chladené a musí byť hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. Doprava tovaru musí byť vykonaná v súlade s príslušnými legislatívnymi a hygienickými predpismi. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Názov | Upresnenie |
Doprava na miesto plnenia: | Požiadavky na dopravné vozidlo: Max výška 3,00m, Max. šírka 2,4m |
Mierové námestie č. 1, Ilava, Ilava, Trenčiansky, Slovenská republika
6
1,00 zákazka
16 790,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2017 09:42
26.10.2017 10:00
26.10.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2017 09:14 - Vstupná ponuka | 16 720,00 | € | Cena s DPH |
26.10.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 211,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: