17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
36391000
DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.
Kálov 356, Žilina, 01001, SVK
Služby hromadného stravovania , nákup stravovacích poukážok
Služby hromadného stravovania, stravovacie poukážky
Tovar, Služba
1. Služby hromadného stravovania - nákup stravovacích poukážok
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky je zabezpečenie hromadného stravovania zamestnancov objednávateľa formou stravovacích poukážok v zariadeniach, ktoré sú oprávnené poskytovať stravovacie služby. |
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 ods.2 zák. č.311/2011 Z.z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 3,60 | ||
Predpokladané množstvo odobratých poukážok | ks | 205 000 | 207 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stravná poukážka obsahuje | názov a logo dodávateľa |
Stravná poukážka obsahuje | ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa, alebo na miesto určené v objednávke v rámci celej Slovenskej republiky. |
Miestom plnenia budú mestá: Bratislava, Banská Bystrica, Dolný Kubín, Dunajská Streda, Humenné, Košice, Liptovský Mikuláš, Lučenec, Martin, Michalovce, Nitra, Nové Zámky, Poprad,Považská Bystrica, Prešov, Rimavská Sobota, Rožňava, Trebišov, Trenčín, Trnava, Zvolen, Žilina. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania objednávky. |
Dodávka stravných poukážok na základe tejto zmluvy bude prebiehať spôsobom objednávka - faktúra. |
Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať osobne, poštou, faxom, prostredníctvom internetu a e-mailom. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokrúhlená na päť desatinných miest. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, pokrýva najmä všetky náklady dodávateľa spojené s vyhotovením, dodaním stravných poukážok objednávateľovi a všetky ďalšie prípadné náklady spojené s plnením zákazky. |
Výška provízie je rozdiel medzi ponúknutou cenou uchádzača za jednu stravnú poukážku a nominálnou hodnotou jednej stravnej poukážky a vyjadruje sa v % z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu trvania zmluvného vzťahu. |
Výška provízie v € bez DPH (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na päť desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP=(3,60 € x VP%) : 100. |
Nominálnu hodnotu jednej stravnej poukážky určil objednávateľ v súlade so zák. č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách v znení neskorších predpisov. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku vypočítanej podľa predchádzajúcich bodov. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Objednávateľ uhradí oprávnene fakturovanú sumu do 30 kalendárných dní odo dňa doručenia faktúry výhradne prevodným príkazom prostredníctvom finančného ústavu objednávateľa na číslo účtu dodávateľa. |
Za deň úhrady sa považuje dátum odpísania platnej sumy z účtu objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi nepoužité stravné poukážky dodaním stravných poukážok na nové obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote do 15 dní od ich vrátenia. |
Dodávateľ má pre účel tejto zmluvy vyčlenené obmedzené množstvo finančných prostriedkov a vyhradzuje si právo od tejto zmluvy odstúpiť v prípade, že ponúknutá výška provízie bude vyššia ako 1,48%. |
Každá zo zmluvných strán má právo túto zmluvu vypovedať bez udania dôvodu v trojmesačnej výpovednej lehote , ktorá začína plynúť prvým dňom mesiaca, nasledujúceho po doručení výpovede. |
Zmluvné strany sa dohodli, že min. a max. množstvá odobratých stravných poukážok sú len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné minimálne alebo maximálne množstvo. |
Nominálna hodnota stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od zmien a doplnení zákona č. 283/2002 Z.z. o cestovných náhradách a schváleného rozpočtu na príslušný rok. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty poukážky nemení. |
Objemy a nominálna hodnota stravných poukážok budú upresňované v jednotlivých objednávkach. Stravné lístky objednávateľ požaduje v papierovej forme. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Trvanie zmluvného vzťahu od 01.01.2018 do 31.12.2020. |
Nedodržanie predmetu zmluvy sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
Názov | Upresnenie |
Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie, uvedené na stravnej poukážke minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom bola vydaná |
Právo objednávateľa na vrátenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľovi | najneskôr 31 dní po ukončení platnosti |
Interval objednávania stravných poukážok | podľa potrieb objednávateľa, raz mesačne |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.01.2018 07:00 — 31.12.2020 00:00
207 000,00 ks
741 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2017 10:40
31.10.2017 10:00
31.10.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2017 11:09 - Vstupná ponuka | 741 000,00 | € | Cena s DPH |
24.10.2017 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka | 740 998,91 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: