36063606
Bratislavský samosprávny kraj
Sabinovská 16, Bratislava, 82005, SVK
32627211
Tibor Varga TSV PAPIER
Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK
Kancelárske potreby
kancelárske potreby, perá, popisovače, zvýrazňovače, ceruzky, pravítka, gumy, bloky, zošity, poznámkové bloky, papier, obálky, lepidlá, úložné boxy, zakladače, euroobaly, rýchloviazače, spony, klipy, zošívačky, archívne škatule......
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom zákazky sú kancelárske potreby pre zabezpečenie administratívnej činnosti zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Guľôčkové pero, farba náplne: modrá, hrot: 0,5 mm | ks | 3000 | ||
2. Gelový roller, farba náplne: červená, hrot: max. 0,7 mm | ks | 50 | ||
3. Gelový roller, farba náplne: čierna, hrot: max. 0,7 mm | ks | 50 | ||
4. Gelový roller, farba náplne: modrá, hrot max. 0,7 mm | ks | 50 | ||
5. Gelový roller, farba náplne: zelená, hrot max. 0,7 mm | ks | 50 | ||
6. Gulôčkové pero na pružine | ks | 5 | ||
7. Gelový roller Donga JellZone alebo "ekvivalent", farba náplne: červená, s vrchnáčikom s klipom a vymeniteľnou náplňou, priehľadné telo pera, pogumovaná spodná časť pera, farba vrchnáčiku je zhodná s farbou náplne. | ks | 50 | ||
8. Gelový roller Donga Jell Zone alebo "ekvivalent", farba náplne: čierna, s vrchnáčikom s klipom a vymeniteľnou náplňou, priehľadné telo pera, pogumovaná spodná časť pera, farba vrchnáčiku je zhodná s farbou náplne. | ks | 50 | ||
9. Gelový roller Donga JellZone alebo "ekvivalent", farba náplne: modrá, s vrchnáčikom s klipom a vymeniteľnou náplňou, priehľadné telo pera, pogumovaná spodná časť pera, farba vrchnáčiku je zhodná s farbou náplne. | ks | 50 | ||
10. Popisovač permanentný OHP 0,5 mm, 4 ks/ 1 balenie | balenie | 100 | ||
11. Popisovač DRECT White Board alebo "ekvivalent", 4 ks/ 1 balenie | balenie | 40 | ||
12. Zvýrazňovač DRECT 1127 alebo "ekvivalent", 4 ks/ 1 balenie | balenie | 250 | ||
13. Ceruzka s gumou, tvrdosť: HB | ks | 300 | ||
14. Ceruzka mechanická, kovová, hrot: 0,5 mm | ks | 100 | ||
15. Náplň do mechanickej kovovej ceruzky- pentelky, hrot: 0,5 mm | balenie | 30 | ||
16. Pravítko štandardné 30 cm | ks | 50 | ||
17. Pastelové farbičky (mix 12 farieb) | balenie | 5 | ||
18. Strúhadlo kovové s dvoma otvormi (6 mm a 8 mm) | ks | 100 | ||
19. Guma biela "Sloník" alebo "ekvivalent" | ks | 150 | ||
20. Korekčný roller Profice alebo "ekvivalent" (4,2 mm/8,5 m) | ks | 100 | ||
21. Samolepiace bločky (mix farieb) 75x75/400 lístkov | balenie | 800 | ||
22. Samolepiace záložky 20x50/ 4 farby | balenie | 1200 | ||
23. Zošit z bezdrevného papiera 540/A5, 40 listov, čistý | ks | 40 | ||
24. Zošit z bezdrevného papiera 440/A4, 40 listov, čistý | ks | 40 | ||
25. Zošit z bezdrevného papiera 444/A4, 40 listov, linajkový 8 mm | ks | 40 | ||
26. Zošit z bezdrevného papiera 464/A4, 60 listov, linajkový 8 mm | ks | 40 | ||
27. Zošit z bezdrevného papiera 544/A5, 40 listov, linajkový 8 mm | ks | 40 | ||
28. Zošit z bezdrevného papiera 560/A5, 60 listov, linajkový 8mm | ks | 40 | ||
29. Zošit s tvrdými doskami A4, počet listov: 100, linajkový | ks | 200 | ||
30. Zošit s tvrdými doskami A5, počet listov: 100, linajkový | ks | 150 | ||
31. Poznámkový blok so špirálou po dlhšej strane, A4, 80 listový, linajkový, listy dierované a perforované | ks | 200 | ||
32. Poznámkový blok so špirálou po dlhšej strane, A5, 80 listový, linajkový, listy dierované a perforované | ks | 200 | ||
33. Print etikety, biele, 68x36 mm/ 1 balenie =100 hárkov | balenie | 10 | ||
34. Print etikety, biele, 66x40 mm/ 1 balenie =100 hárkov | balenie | 10 | ||
35. Farebný kopírovací papier - mix pastelových farieb, 250 hárkov v balení (5 farieb po 50 hárkov) | balenie | 10 | ||
36. Farebný kopírovací papier - mix intenzívnych farieb, 250 hárkov v balení (5 farieb po 50 hárkov) | balenie | 6 | ||
37. Plotrový a kopírovací papier v roliach, 914x50x50mm / 80 g | rola | 1 | ||
38. Plotrový a kopírovací papier v roliach, 1067x50x50mm / 80 g | rola | 1 | ||
39. Kresliaci kartón, A4/180g, 200 listov/ 1 balenie | balenie | 2 | ||
40. Náčtrník (blok z bezdrevného papiera na kreslenie) A4/ 20 listov | ks | 2 | ||
41. Náčtrník (blok z bezdrevného papiera na kreslenie) A3/ 20 listov | ks | 2 | ||
42. Dvojhárky, linajkový, 200 listov/ 1 balenie | balenie | 5 | ||
43. Kopírovací papier A4 Color Copy alebo "ekvivalent", 200g, 250 listov/ 1 balenie | balenie | 5 | ||
44. Kopírovací papier A4 Color Copy alebo "ekvivalent", 100g, 500 listov/ 1 balenie | balenie | 5 | ||
45. Obálky C6 samolepiace, 1000 ks/ 1 balenie | balenie | 5 | ||
46. Obálky DL samolepiace, 1000 ks/ 1 balenie | balenie | 2 | ||
47. Obálky DL samolepiace s okienkom, 1000 ks/ 1 balenie | balenie | 1 | ||
48. Obálky C5 samolepiace, 1000 ks/ 1 balenie | balenie | 10 | ||
49. Obálky C5 samolepiace s okienkom, 1000 ks/ 1 balenie | balenie | 1 | ||
50. Obálky C4 biele - tašky 50 ks/ 1 balenie | balenie | 50 | ||
51. Obálky s X dnom samolepiace s odtrhávacou páskou (rozšírené), 250 ks/ 1 balenie | balenie | 2 | ||
52. Obálky B6 s doručenkou, 1000 ks/ 1 balenie | balenie | 5 | ||
53. Obálky B6 DVR opakované doručenie, 1000 ks/1 balenie | balenie | 2 | ||
54. Obálky B6 DVR bez opakovaného doručenia, 1000 ks/ 1 balenie | balenie | 5 | ||
55. Obálky C5 s doručenkou "Doporučene", 1000 ks/ 1 balenie | balenie | 5 | ||
56. Obálky na CD, 1000 ks/ 1 balenie | balenie | 5 | ||
57. Lepidlo tyčinka Profice alebo "ekvivalent", 21g | ks | 200 | ||
58. Sekundové lepidlo, 3g | ks | 20 | ||
59. Kancelárske lepiace pásky v rolkách 24x33mm, 6ks/ 1 balenie | balenie | 50 | ||
60. Baliaca lepiaca páska transparentná, 48x66mm | ks | 100 | ||
61. Lepiaca guma Pritt alebo "ekvivalent", 35g | ks | 2 | ||
62. Lepiaca páska obojstranná, 48mmx10m | ks | 5 | ||
63. Stretch fólia, 50cm/2,2kg | ks | 5 | ||
64. Špagát ľanový, 200g/200m | ks | 10 | ||
65. Špagát trikolora, 100g/162m | ks | 50 | ||
66. Úložný box z kvalitnej vlnitej lepenky 40x33x29,5 cm (na uloženie 5 ks zakladačov 8cm) | ks | 700 | ||
67. Zakladač pákový PP A4 Profice alebo "ekvivalent", 7,5 cm (rôzne farby) | ks | 700 | ||
68. Zakladač pákový PP A4 Profice alebo "ekvivalent", 5 cm (rôzne farby) | ks | 400 | ||
69. Euroobal PP A4+ (rozšírený, kapacita 80 l, hrúbka 120 mic) | ks | 1500 | ||
70. Euroobal A4 rastrovaný, 100ks/ 1 balenie | balenie | 100 | ||
71. Euroobal A4 s chlopňou | ks | 2500 | ||
72. Register kartónový (z recykl. kartónu), farebný 1/3 z formátu A4, 1 balenie=100 hárkov | balenie | 25 | ||
73. Rýchloviazač RZP, závesný, prešpánový (rôzne farby) | ks | 300 | ||
74. Rýchloviazač RZC, závesný, prešpánový (rôzne farby) | ks | 300 | ||
75. Rýchloviazač PP A4 s priehľadnou stranou bez eurodierovania (rôzne farby) | ks | 250 | ||
76. Rýchloviazač PP EURO A4 s priehľadnou stranou s eurodierovaním (rôzne farby) | ks | 500 | ||
77. OM3 odkladacia mapa z 200 g kartónu | ks | 50 | ||
78. Odkladacia mapa OM3 prešpárovaná s gumičkou (rôzne farby), formát A4 | ks | 350 | ||
79. Klipová podložka PVC, formát A4 (podložka na písanie s klipom a s púzdrom na zadnej strane) | ks | 10 | ||
80. Kniha podpisová H, PVC s okienkom, formát A4 | ks | 50 | ||
81. Stolové zásuvky Herlitz alebo "ekvivalent", priehľadné (rôzne farby), formát A4, možnosť stupňovitého radenia | ks | 40 | ||
82. Odsponkovač (mix farieb) | ks | 15 | ||
83. Spony zošívacie, 24/6/ 1000ks= 1 balenie | balenie | 700 | ||
84. Spony zošívacie, 10/1000 | balenie | 10 | ||
85. Spony listové, 33mm bal=100ks | balenie | 250 | ||
86. Spony listové, 50mm bal=100ks | balenie | 600 | ||
87. Spony listové, 78mm bal=50ks | balenie | 400 | ||
88. Klip Binder, 19mm 12ks/bal | balenie | 100 | ||
89. Klip Binder, 25mm 12ks/bal | balenie | 100 | ||
90. Klip Binder, 41mm 12ks/bal | balenie | 100 | ||
91. Klip Binder, 51mm 12ks/bal | balenie | 100 | ||
92. Pripínačky farebné (s umelou farebnou hlavičkou) 100ks/ 1 balenie | balenie | 10 | ||
93. Dierovač DRECT 419 alebo "ekvivalent", čierna farba, 65 listov | ks | 40 | ||
94. Nožnice kancelárske, 25,5cm | ks | 100 | ||
95. Otvárač na listy, kovový | ks | 5 | ||
96. Pečiatková poduška, 66x105mm, nenapustená | ks | 2 | ||
97. Pečiatková farba DRECT alebo "ekvivalent" (rôzne farby) | ks | 20 | ||
98. Kalkulačka stolová Sencor SEC 377 alebo "ekvivalent" | ks | 25 | ||
99. Batérie Alkalické AA , 4 ks/blister | blister | 400 | ||
100. Batérie Alkalické AAA, 4 ks/blister | blister | 200 | ||
101. Nabíjačka na batérie (AAA/AA) | ks | 2 | ||
102. Batérie nabíjateľné 2400mAh AA 4 ks/blister | blister | 2 | ||
103. Laminovacia fólia A5, rozmery 154x216 mm, hrúbka 125 mic, v balení 100 ks | balenie | 100 | ||
104. Laminovacia fólia A4, rozmery 216x303 mm, hrúbka 125 mic, v balení 100 ks | balenie | 200 | ||
105. Laminovacia fólia 100ks/bal 216x303mm 150mikronov | balenie | 10 | ||
106. Laminovacia fólia A3, rozmery 303x426 mm, hrúbka 125mic, v balení 100 ks | balenie | 50 | ||
107. Obálka na viazanie priehľadná, PVC 150MIC, 1 balenie =25 kusov | balenie | 200 | ||
108. Plastový hrebeň 6mm, modrý, 1 balenie = 10 kusov | balenie | 15 | ||
109. Platový hrebeň 10mm, modrý 1 balenie = 10 kusov | balenie | 15 | ||
110. Plastový hrebeň 12,5mm, modrý, 1 balenie = 10 kusov | balenie | 15 | ||
111. Plastový hrebeň 16mm, modrý, 1 balenie = 10 kusov | balenie | 15 | ||
112. Plastový hrebeň 19mm, modrý, 1 balenie = 10 kusov | balenie | 15 | ||
113. Plastový hrebeň 28,5mm, modrý, 1 balenie = 10 kusov | balenie | 15 | ||
114. Drôtové hrebene kovové A4, priemer 8 mm, 34 krúžkové, v balení 100 ks, kapacita do 50 listov | balenie | 20 | ||
115. Drôtové hrebene kovové A4, priemer 10 mm, 34 krúžkové, v balení 100 ks, kapacita do 80 listov | balenie | 20 | ||
116. Drôtové hrebene kovové A4, priemer 12 mm, 34 krúžkové, v balení 100 ks, kapacita do 100 listov | balenie | 20 | ||
117. Drôtové hrebene kovové A4, priemer 14 mm, 34 krúžkové, v balení 100 ks, kapacita do 130 listov | balenie | 20 | ||
118. Obálka na viazanie Delta A4 alebo "ekvivalent", imitácia kože, modrá farba, 1 balenie = 25 kusov | balenie | 400 | ||
119. Lišta násuvná 6mm, modrá, 1 balenie = 10 kusov | balenie | 30 | ||
120. Lišta násuvná 9mm, modrá, 1 balenie= 10 kusov | balenie | 30 | ||
121. Flipchart magnetický 100x67,5cm (s držiakom z kovu na blok a na popisovače) | ks | 5 | ||
122. Flipchart magnetický mobilný, magnetický lakovaný povrch, možnosť uchytenia papierových blokov, odkladacia lišta po celej šírke tabule, pevná základňa s piatimi kolieskami pre ľahké posúvanie, rozmery tabule min. 105 x 68 cm | ks | 20 | ||
123. Tabuľa magnetická biela keramická, magnetický keramický povrch odolný voči poškriabaniu, povrch popisovateľný za sucha stierateľnými popisovačmi, hliníkový rám, súčasťou je odkladacia lišta a montážna sada, rozmery 90 x 120 cm | ks | 15 | ||
124. Tabuľa magnetická biela keramická, magnetický keramický povrch odolný voči poškriabaniu, povrch popisovateľný za sucha stierateľnými popisovačmi, hliníkový rám, súčasťou je odkladacia lišta a montážna sada, rozmery 120 x 180 cm | ks | 15 | ||
125. Nástenka korková 60x90cm | ks | 40 | ||
126. Poznámková tabuľa, korková, samolepiaca, hnedá 60x40xcm | ks | 10 | ||
127. CD-R 700 MB, cake box 10ks/ 1 balenie | balenie | 300 | ||
128. DVD-R 4,7GBm cake box 10ks/ 1 balenie | balenie | 50 | ||
129. Čistiace utierky na monitor (vhodné aj na LCD obrazovky), balenie v dóze, po 100 vlhčených utierok | balenie | 70 | ||
130. Pokladnička s mincovníkom, modrá | ks | 1 | ||
131. Vrecká do odpadkového koša, 130l (polyetylénové), 10ks/ 1 balenie | balenie | 90 | ||
132. Vrecká do odpadkového koša, zaťahovacie 120l, 25ks/ 1 balenie | balenie | 160 | ||
133. Plastové poháre, biele, 200ml, 100ks/ 1 balenie | balenie | 60 | ||
134. Plastové taniere, biele, plytké, 100ks/ 1 balenie | balenie | 10 | ||
135. Plastové poháre na kávu, 180ml, hnedé, 100 ks/ 1 balenie | balenie | 120 | ||
136. Platové lyžičky na kávu, 100ks/ 1 balenie | balenie | 10 | ||
137. Spisové dosky so šnúrkami (šedá farba), poťahované | ks | 1000 | ||
138. Papierový blok na flipchart čistý, 20 listový | ks | 20 | ||
139. Zošívacie spony 923/10 do veľkej zošívačky | balenie | 10 | ||
140. Zošívačka veľkokapacitná na 50 listov (napr. Rapesco Spinna 717 Executive alebo "ekvivalent") | ks | 20 | ||
141. Drôtený stojan na perá,okrúhly | ks | 20 | ||
142. Drôtený stojan na spony, okrúhly | ks | 20 | ||
143. Drôtený stojan na poznámkové kocky | ks | 20 | ||
144. Obálka C4 s doručenkou "Doporučene", 250ks/ 1 balenie | balenie | 4 | ||
145. Blok sypaný 9x9x5 cm | ks | 20 | ||
146. Guľôčkové pero, farba náplne: modrá, hrot 0,7 mm | ks | 50 | ||
147. Zošívačka kovová s plne pogumovaným podstavcom na 25 listov | ks | 100 | ||
148. Zošívacie spony 923/13 alebo 23/15 do veľkokapacitnej zošívačky | ks | 100 | ||
149. Archívna škatuľa, rozmer 330 x 260 x 75 mm, typ I/75, materiál hladká lepenka špeciálne impregnovaná a odolná voči atmosferickej vlhkosti, pre dlhodobé uloženie záznamov do 25 rokov | ks | 2000 | ||
150. Archívna škatuľa, rozmer 505 x 340 x 110mm, typ II/505, materiál hladká archívna lepenka 1300 g/m2, ktorá spĺňa požiadavky na odovzdanie dokumentov so znakom “A” do Štátneho archívu | ks | 100 | ||
151. Archívna škatuľa rozmer 350 x 260 x 110mm, typ II/350, materiál hladká archívna lepenka 1300 g/m2 ktorá spĺňa požiadavky na odovzdanie dokumentov so znakom “A” do Štátneho archívu | ks | 2000 | ||
152. Obálky E4 (280x400x40mm), 150g/qm | ks | 5000 |
Názov |
1. Zmluvné strany sa zaväzujú si oznámiť svoje kontaktné osoby (meno, priezvisko, tel.čísla, e-mailové adresy) nasledujúci pracovný deň odo dňa uzavretia Rámcovej dohody, ktoré budú oprávnené konať vo veci plnenia predmetu zákazky, preberať pokyny, požiadavky súvisiace s plnením, zabezpečovať vzájomnú komunikáciu, a to po celý čas trvania Rámcovej dohody. |
2. Dodávateľ predloží kontaktnej osobe Objednávateľa do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia Rámcovej dohody prostredníctvom e-mailu podrobný aktualizovaný cenový rozpočet (jednotlivé ceny) v EUR s DPH a bez DPH a sadzbu DPH s vyčíslením DPH pre všetky požadované položky (tovar), ktoré sú predmetom tejto Rámcovej dohody. Jeho nepredloženie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
3. Ceny uvedené v tomto rozpočte budú záväzné po celú dobu trvania tejto Rámcovej dohody okrem úpravy ceny podľa Článku XVI bodu 16.1.8. OPET-u. Nakoľko predmetom Rámcovej dohody je opakované plnenie spočívajúce v dodaní tovaru na základe Čiastkových výziev (objednávok), cena tovaru pre každú Čiastkovú výzvu (objednávku) sa určuje v zmysle Článku XVI bodu 16.1.8. OPET-u. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť Objednávateľovi počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody plnenie len na základe doručenia písomnej Čiastkovej výzvy (objednávky) na dodanie rámcovo zazmluvneného tovaru, vystavenej v súlade s podmienkami a v medziach Rámcovej dohody a jej Zmluvnej špecifikácie, a to v rozsahu podľa tejto Čiastkovej výzvy (objednávky) a za ostatných podmienok uvedených v Rámcovej dohode. |
5. Objednávateľ je oprávnený predkladať Dodávateľovi čiastkové výzvy (objednávky) v periodicite a na množstvo tovaru v závislosti od svojich potrieb. |
6. Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celé množstvo tovaru za obdobie trvania Rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania Rámcovej dohody Objednávateľ odobral celé množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom množstve nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody, ani zmluvné sankcie a ušlý zisk. |
7. Lehota trvania Rámcovej dohody je 12 kalendárnych mesiacov alebo do vyčerpania maximálnej výšky zdrojov, na ktoré bola Rámcová dohoda uzatvorená, podľa toho, čo nastane skôr. |
8. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať Objednávateľovi tovar v množstvách uvedených v príslušnej čiastkovej výzve (objednávke), a to riadne a včas do miesta dodania. Tovar je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi originálne zabalený od výrobcu, nepoškodený a nepoužitý. Dodávateľ okrem dodania tovaru do miesta dodania zabezpečí aj jeho vykládku. |
9. Pokiaľ z opisu predmetu zákazky/ Rámcovej dohody vyplýva priame alebo nepriame označenie výrobku alebo výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, Objednávateľ v takom prípade pripustí ekvivalentné plnenie, za ktoré bude považovať výrobok rovnakých alebo vyšších parametrov. Dodávateľ je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. |
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 5 pracovných dní od obdržania čiastkovej výzvy (objednávky), ak sa s objednávateľom nedohodne inak. |
11. Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa súvisiace s plnením predmetu zákazky ( napr. náklady na balné, naloženie tovaru, dopravu tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru na mieste dodania..... ). Celková zmluvná cena je maximálna a neprekročiteľná. |
12. Po dodaní tovaru v nadväznosti na Čiastkovú výzvu (objednávku) Objednávateľa, Dodávateľ musí vytvoriť dostatočný časový priestor na skontrolovanie kvality, technických parametrov a množstva dodávaného tovaru Objednávateľovi, ktorý potvrdí prevzatie dodaného tovaru podpísaním preberacieho protokolu. Podpísaný preberací protokol a Čiastková výzva (objednávka) budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť faktúry. |
13. Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie tovaru pre preukázateľné vady dodaného tovaru (napr. nedostatočná kvalita, nedodržanie špecifikácie a požiadaviek na tovar, poškodený tovar a pod.). |
14. Objednávateľ požaduje na dodaný tovar minimálnu záruku 24 mesiacov. |
15. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu tovaru, ktorý je v záručnej dobe, najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. |
16. V prípade reklamácie si reklamovaný tovar preberie Dodávateľ na adrese Objednávateľa v mieste dodania tovaru, a to do troch dní od nahlásenia reklamácie Objednávateľom. |
17. Dodávateľ je povinný vybaviť reklamáciu a ukončiť reklamačné konanie jedným z nasledujúcich spôsobov: a) odovzdaním opraveného tovaru, b) výmenou tovaru, c) vrátením kúpnej ceny reklamovaného tovaru, d) vyplatením primeranej zľavy z ceny reklamovaného tovaru, e) zamietnutím reklamácie tovaru. |
18. O výsledku reklamácie bude Dodávateľ informovať Objednávateľa bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky a zároveň mu bude doručený prostredníctvom e-mailu, resp. doporučenou poštou spolu s reklamovaným tovarom aj reklamačný protokol s uvedením spôsobu vybavenia reklamácie a v prípade zamietnutia reklamácie so zdôvodnením jej zamietnutia. |
19. Dodávateľ vystaví faktúru samostatne na základe Čiastkovej výzvy (objednávky) podľa fakturačných údajov Objednávateľa. Dodávateľ je oprávnený fakturovať Objednávateľovi dohodnutú cenu za plnenie predmetu zmluvy priebežne a to na základe zrealizovaných požiadaviek Objednávateľa. |
20. Preddavky na jednotlivé Čiastkové výzvy (objednávky) Objednávateľ neposkytuje. Vystavená faktúra bude uhrádzaná výhradne bezhotovostne, a to bankovým prevodným príkazom. |
21. Faktúra musí jasne špecifikovať: číslo Rámcovej dohody, predmet fakturácie a rozpis fakturovanej ceny. |
21.1. Faktúra musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74 ods.1 zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, a to najmä: označenie Objednávateľa a Dodávateľa, číslo Rámcovej dohody, kópiu Čiastkovej výzvy (objednávky), kópiu preberacieho protokolu, sídlo, IČO, splatnosť faktúry, odtlačok pečiatky a podpis oprávneného zástupcu Dodávateľa. |
21.2. Fakturovaná splatná peňažná suma sa bude považovať za uhradenú momentom jej odoslania z účtu Objednávateľa na účet Dodávateľa. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi na adresu jeho sídla. V prípade, ak vo faktúre budú uvedené nesprávne údaje alebo nebude obsahovať všetky náležitosti v zmysle platných predpisov, bude to dôvod na odmietnutie faktúry a jej vrátenie na prepracovanie. Nová lehota začne plynúť až po doručení novej faktúry Objednávateľovi. |
22. Objednávateľ upozorňuje Dodávateľa na skutočnosť, že v súvislosti s účinnosťou zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "ZVO") prišlo ku zmene ustanovení zákona týkajúcich sa preukazovania splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 ZVO ako aj k úprave podmienok zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov. |
23. Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods.1 ZVO, a to dokladmi podľa § 32 ods.2, v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia Rámcovej dohody na EKS, ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie. Doklady podľa § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) uchádzač predloží ako originál, alebo jeho úradne overenú kópiu. |
24. Objednávateľ upozorňuje, že Dodávateľ musí byť v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnený dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. V prípade pochybností objednávateľa je Dodávateľ povinný na požiadanie Objednávateľa v lehote určenej Objednávateľom preukázať splnenie podmienok dokladom podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
25. Nepredloženie dokladov v súlade s § 32 ZVO do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu považuje Objednávateľ za podstatné porušenie Rámcovej dohody s možnosťou uplatnenia zmluvnej pokuty a s možnosťou využitia inštitútu odstúpenia od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
26. V prípade, ak dodávateľ ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za dodanie tovaru o hodnotu DPH. |
27. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
28. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
29. Dodávateľ je povinný písomne predložiť Objednávateľovi na schválenie každého subdodávateľa, ktorý by mal realizovať pre Dodávateľa časť plnenia podľa Rámcovej dohody. Dodávateľ je povinný spolu s návrhom subdodávateľa predložiť doklady, ktorými subdodávateľ preukazuje splnenie podmienok osobného postavenia v celom rozsahu podľa § 32 ods. 1 ZVO. |
30. Účastníci Rámcovej dohody sa dohodli, že za podstatné porušenie tejto Rámcovej dohody sa považuje: |
30.1. Také porušenie Rámcovej dohody, ktoré ohrozilo alebo narušilo plnenie predmetu Rámcovej dohody, |
30.2. Opakované menej závažné porušenie Rámcovej dohody, pričom za opakované sa považuje ak nastalo aspoň dvakrát, |
30.3. Menej závažné porušenie Rámcovej dohody, ktoré účastník dohody napriek elektronickou poštou- prostredníctvom e-mailu doručenej výzve neodstráni v lehote uvedenej v tejto výzve. |
31. Ukončenie Rámcovej dohody môže nastať: |
31.1. Riadnym splnením všetkých práv a povinností zmluvných strán, poskytnutím služby podľa týchto zmluvných podmienok v požadovanom rozsahu, kvalite a lehotách. |
31.2. Odstúpením od Rámcovej dohody pre podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
31.3. Odstúpením od Rámcovej dohody z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u. |
31.3.1. Ukončenie Rámcovej dohody z dôvodu podľa tohto bodu nastane dňom doručenia oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody z dôvodov uvedených v príslušných ustanoveniach Všeobecných zmluvných podmienok OPET-u Dodávateľovi v listinnej forme. |
31.3.2. V prípade pochybností sa má za to, že odstúpenie od Rámcovej dohody je účinné tretím dňom odo dňa odoslania oznámenia o odstúpení od Rámcovej dohody. |
31.4. Ukončením Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán. |
31.4.1. Ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán nastane ku dňu, ktorý je určený v dohode o ukončení Rámcovej dohody. |
31.4.2. Pre ukončenie Rámcovej dohody dohodou zmluvných strán sa vyžaduje, vyhotovenie dohody o ukončení v písomnej forme, pričom dohoda o ukončení Rámcovej dohody bude obsahovať podstatné náležitosti súvisiace s ukončením Rámcovej dohody a vysporiadaním záväzkov zmluvných strán. |
31.5. Výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi, a to aj bez uvedenia dôvodov. |
31.5.1. Ukončenie Rámcovej dohody podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede Dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybnosti sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi. |
31.5.2. Výpoveď musí obsahovať náležitosti o vysporiadaní záväzkov zmluvných strán v súvislosti s plnením Rámcovej dohody do momentu jej ukončenia ku dňu uplynutia výpovednej lehoty a ukončenia Rámcovej dohody. |
32. Zmluvné pokuty: |
32.1. Objednávateľ je v prípade, ak dôjde zo strany Dodávateľa k podstatnému porušeniu zmluvných podmienok Rámcovej dohody, oprávnený požadovať od Dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty: |
- za každé podstatné porušenie Rámcovej dohody vo výške 460,00 EUR , a to za každé podstatné porušenie Rámcovej dohody samostatne, najviac však spolu 2.339,00 EUR, |
- jednorázovú zmluvnú pokutu vo výške 2.339,00 EUR, ak Objednávateľ z titulu podstatného porušenia Rámcovej dohody, zmluvných podmienok spôsobených zo strany Dodávateľa uplatní inštitút odstúpenia od Rámcovej dohody. |
33. Zmluvná pokuta je splatná do 15 dní odo dňa doručenia žiadosti o jej úhradu Dodávateľovi. |
34. Podmienky neupravené v tejto Rámcovej dohode sa budú riadiť ustanoveniami obchodného zákonníka a ustanoveniami OPET-u. |
35. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto Rámcovej dohody riadne oboznámil s Funkčnou, Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a s Osobitnými požiadavkami na plnenie predmetu zákazky. |
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov | |
Pôvodná hodnota | 6. Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celé množstvo tovaru za obdobie trvania Rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Dodávateľ si nemôže nárokovať, aby počas trvania Rámcovej dohody Objednávateľ odobral celé množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky. Neodobratie predmetu zákazky Objednávateľom v celom množstve nezakladá práva Dodávateľa uplatniť si nárok na náhradu škody, ani zmluvné sankcie a ušlý zisk. |
Navrhnutá hodnota | Tento bod vypustiť |
Nie je možné objektívne stanoviť cenu za predmet zákazky keď: Objednávateľ si vyhradzuje právo v závislosti od potreby neodobrať celé množstvo tovaru za obdobie trvania Rámcovej dohody. Dodávateľ sa zaväzuje uvedené právo Objednávateľa akceptovať. Táto požiadavka je v rozpore s objektívnosťou a princípmi EKS. Zmluva EKS je záväzná pre zmluvné strany a obstarávateľ by mal vedieť aké sú jeho potreby a aký má rozpočet. Uvedená požiadavka je zavádzajúca a diskriminačná.
Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 celok
46 783,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2017 09:07
26.10.2017 09:10
26.10.2017 09:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2017 11:11 - Vstupná ponuka | 46 783,00 | € | Cena s DPH |
25.10.2017 15:28 - Najvýhodnejšia ponuka | 46 776,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: