Z201755466
OF-147376
zrušená
37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
Zabezpečenie ciest snehovými zábranami
drevené snehové zábrany, snehové zábrany
Služba
1. Zabezpečenie ciest snehovými zábranami - zapožičanie, montáž, údržba a demontáž.
|
|
---|---|
Funkcia |
Rozmiestnením snehových zábran sa zabráni naviatiu väčšieho množstva snehu na cestu hlavne na úsekoch ciest, kde často dochádza k tvorbe snehových jazykov alebo závejov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
celková dĺžka umiestnenia snehových zábran | bm | 2200 | ||
- celková dĺžka 1 zábrany | mm | 1850 | 1950 | |
- celková výška 1 zábrany | mm | 1650 | ||
- výška ukotvovacieho tŕnu zábrany | mm | 150 | ||
- počet priečnych pásov na zábrane | ks | 6 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiál, z ktorého je snehová zábrana zhotovená: | drevo |
Miesto osadenia snehových zábran: | popri cestách II. a III. triedy v Trenčianskom kraji |
Osadenie (montáž) vykonať: | do 15.11.2017 |
Zber (demontáž) vykonať: | do 31.3.2018, prípadne skôr (na vyzvanie objednávateľa do 24 hodín od vyzvania) |
Údržbu snehových zábran vykonávať: | počas celej doby umiestnenia |
Názov |
Vrátane dopravy (dovoz aj odvoz) na miesta plnenia. Snehové zábrany budú osadené popri cestách II. a III. triedy v Trenčianskom kraji. |
Vrátane montáže, údržby a demontáže na mieste plnenia podľa špecifikácie objednávateľa. |
Dodávateľ zhotoví snehové zábrany vo vlastnej réžií, objednávateľ snehové zábrany neposkytuje. |
Objednávateľ požaduje predložiť aktuálny rozpočet do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ predloží dodávateľovi do 5 pracovných dní presný rozpis umiestnenia snehových zábran. |
Predmet zákazky je potrebné dodať v súlade s príslušnými legislatívnymi predpismi a platnými technickými normami. |
Fakturáciu osadenia (montáže), zberu (demontáže) a údržby vykonať po 31.3.2018. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Dodávka tovaru dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky bez DPH, s DPH. |
Faktúra musí obsahovať číslo zmluvy, jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
Ak v momente uzavretia zmluvy, nemá dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. Ak k zápisu nedôjde ani do 5 dní od momentu uzavretia Zmluvy , objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
01.11.2017 07:59 — 31.03.2018 07:59
2 200,00 m
8 272,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
23.10.2017 08:03
26.10.2017 08:10
26.10.2017 08:25
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2017 08:05 - Vstupná ponuka | 8 272,00 | € | Cena bez DPH |
26.10.2017 08:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 272,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: