Z201755044
OF-147297
zrušená
42355826
Dopravný úrad
Letisko M. R. Štefánika, Bratislava, 82305, SVK
Tlačiareň HP Office Jet Pro 8210 alebo ekvivalent
multifunkčné zariadenie, kancelárska technika
Tovar, Služba
1. Multifunkčné zariadenia s príslušenstvom
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Tlačiareň HP Office Jet Pro 8210 alebo ekvivalent | ks | 3 | ||
Ku každému zariadeniu sada originálnych tonerov | sada | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technológia tlače | Atramentová |
Formáty papiera | A4 |
Rozhranie tlačiarne | USB, LAN, Wi-Fi |
Funkcia | Automatická obojstranná tlač (duplex), Bezokrajová tlač |
Maximálne rozlíšenie tlačePočet pixelov, ktoré tlačiareň zvládne vytlačiť na danú plochu. Najčastejšie sa udáva v DPI (Dot Per Inch), čo je údaj určujúci, koľko obrazových bodov (pixelov) sa zmestí do dĺžky jedného palca. Vyššie číslo by malo priniesť jemnejší a detailnejší obraz (závisí aj na ďalších parametroch). | 1 200 DPI |
Vstupný zásobník | 250 ks |
Výstupný zásobník | 150 ks |
Rýchlosť farebnej tlače | 18 str./min |
Rýchlosť čiernobielej tlače | 22 str./min |
Doba tlače prvej strany (čb tlač) | 8,82 s |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia- Bratislava |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia obsluhy |
Predmet plnenia musí byť dodaný jednorázovo v zmluvne stanovenom objeme, v bezchybnom stave, nový a v termíne určenom verejným obstarávateľom, vrátane dodacieho listu. |
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, celkovú cenu v EUR bez DPH, celkovú cenu v EUR s DPH. Súčasťou faktúry je dodací list potvrdený objednávateľom - kontaktnou osobou. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Obstarávateľská organizácia vytvorila opis položiek v dobrej viere s odkazom na požadovaný tovar alebo jeho funkčný ekvivalent a vyhradzuje si právo neprevziať tovar, ak nezodpovedá kvalite a opisu všeobecnej funkčnej alebo technickej špecifikácii a udeliť takémuto dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Verejný obstarávateľ považuje za podstatné porušenie zmluvy nedodanie tovaru v stanovenej lehote alebo zadanej všeobecnej funkčnej alebo technickej špecifikácie. |
Dodávateľ nesmie byť uvedený na "black liste" elektronického trhoviska. |
V prípade poškodeného alebo nekompletného tovaru verejný obstarávateľ tovar neprevezme. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť vyhotovenie, vzhľad a kvalitu predloženej vzorky a v prípade nezhody funkčných a technických parametrov zadaných v zmluve má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v mieste dodania na vlastné náklady. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy |
Letisko M.R. Štefánika, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
02.11.2017 14:40
1,00 sada
258,39
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2017 14:48
26.10.2017 14:38
26.10.2017 14:53
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: