00738301
Nemocnica pre obvinených a odsúdených a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Súdna 15, Trenčín, 91196, SVK
47505214
OMES spol. s r.o.
Divina - Lúky 27, Divina, 01331, SVK
Kuchynský kotol plynový alebo ekvivalent
kuchynské zariadenia, zariadenia na prípravu jedál, kuchynský kotol
Tovar, Služba
1. Kuchynský kotol plynový 800/900 BI 50-98G
|
|
---|---|
Funkcia |
Zariadenie na prípravu jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kuchynský kotol plynový 800/900 BI 50-98G | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer: | 800*900*900 mm (š*h*v) |
príkon plyn: | 22,5 kW |
príkon elektro: | 0,1 kW/230V |
objem: | 150 l |
typ vložky: | guľatá |
vnútorný priemer vložky: | 600 mm |
ohrev: | nepriamy |
hrúbka plechu vrchnej dosky: | 2 mm |
prelisovaná horná doska s prepadom | |
funkcia: | nastavenie výkonu energoregulátorom |
funkcia: | vypúšťanie cez výpustný ventil |
funkcia: | napúšťanie duplikátora cez elektroventil |
funkcia: | integrované napúšťanie studenej a teplej vody |
funkcia: | elektronické zapaľovanie |
funkcia: | dvojitá regulácia výkonu cez energoregulátor a tlakový spínač |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, montáže a spustenia do prevádzky |
Vrátane montážneho materiálu k zariadeniu, vrátane východiskovej revízie, vrátane osvedčenia a oprávnenia podľa vyhl. 508/2009. |
Predmet zákazky musí byť dodaný naraz, nový, v bezchybnom stave a s návodom na použitie. |
Do 48 hodín od uzavretia zmluvy zašle dodávateľ kópiu technickej dokumentácie ponúkaných výrobkov, ktoré budú predmetom dodávky vrátane presných podmienok na prívody, odpadu a elektrického prúdu - zapojenia, spolu s cenou výrobkov. |
Termín dodania predmetu zákazky je v pracovných dňoch v čase od 7:00 do 13:00 hod. |
Termín dodania predmetu zákazky oznámi dodávateľ odberateľovi najmenej 3 pracovné dni vopred. |
Súčasťou dodávky je dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaných tovarov, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH aj s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy. |
V prípade, ak bude zistené, že zariadenie nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo zariadenia neprebrať. |
Vrátane spísania a odovzdania odovzdávajúceho a preberajúceho protokolu. Odovzdanie vyhlásenia o zhode alebo certifikátu. Odovzdanie dokladov a dokumentácie k predmetu zákazky (návod na obsluhu a údržbu) v slovenskom alebo českom jazyku. |
Zaškolenie obslužného personálu v rozsahu min. 1 hodiny s písomným potvrdením o zaškolení. |
Poskytnutie bezplatného záručného servisu (vrátane dopravy) minimálne počas 24 mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu. |
Zabezpečenie záručného servisu do 24 hodín od nahlásenia poruchy na zariadení (telefonicky, e-mailom prípadne inak). |
Kúpna cena je stanovená ako úplná a pevná, zahŕňa kúpnu cenu tovaru, dodanie tovaru na miesto plnenia vrátane nákladov na dopravu, inštaláciu a zaškolenia osôb. |
Za podstatné porušenie zmluvy sa považuje porušenie akejkoľvek povinnosti dodávateľa podľa tejto zmluvy a nesplnenie požiadaviek stanovených v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní, inštalácií a preskúšaní na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH so splatnosťou 30 dní. |
Pri dovoze tovaru je osoba vstupujúca do objektu kupujúceho povinná pri vstupe , ako aj pri odchode strpieť vykonávanie nevyhnutných bezpečnostných opatrení zo strany kupujúceho. |
Verejný obstarávateľ pripúšťa ekvivalentné riešenie s dodržaním požadovanej technickej špecifikácie výrobku. |
Súdna 15, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
30.10.2017 07:00 — 20.11.2017 13:00
1,00 ks
4 308,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
20.10.2017 11:08
26.10.2017 10:00
26.10.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.10.2017 11:13 - Vstupná ponuka | 4 308,00 | € | Cena s DPH |
23.10.2017 09:38 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 098,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: