00738409
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Kpt. Nálepku 1, Prešov, 08113, SVK
34152199
Bidfood Slovakia s. r. o.
Piešťanská 2321/71, Nové Mesto nad Váhom, 91501, SVK
Dodávka mrazených rýb a rybacích produktov
Mrazené filety, zavínače, šalát
Tovar, Služba
1. Dodávka mrazených rýb a rybacích produktov
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka mrazených rýb a rybacích produktov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mrazené filety z Tilapie | kg | 350 | ||
Mrazené filety z Pangasiusa | kg | 900 | ||
Mrazené filety Losos pravý s kožou | kg | 200 | ||
Mrazené Mahi - Mahi filety | kg | 300 | ||
Mrazené filety Hoki | kg | 350 | ||
Rybací šalát- treska v majonéze 140g/bal (majonéza 40%, treskovité ryby 35%,cibuľa, zelenina) | ks | 7000 | ||
Zavináče 140 g/ bal až 230g/ bal | ks | 1500 | ||
Parížsky šalát 140 g/bal ( mäkka saláma 40%, majonéza 30%,cibuľa, sterilizovaná zelenina, horčica, kyslá smotana, soľ, korenie, cukor, ocot) | ks | 4000 | ||
Vajíčkový šalát 140 g/bal (vajíčka 40%, majonéza 35%,cibuľa, sterilizované uhorky, korenie soľ ) | ks | 3700 |
Názov |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 2 dní od uzavretia zmluvy |
Interval opakovaných plnení na základe objednávky pri rámcovej dohode |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia objednávky na plnenie od Objednávateľa - do 48 hodín |
Dodanie tovaru bude na dve miesta. |
Dovoz tovaru bude zabezpečený v zmysle platných zákonov vzťahujúcich sa na predmet zákazky, vo vhodne vybavených dopravných prostriedkoch, takým spôsobom, aby sa zachovala jeho zdravotná bezchybnosť. |
Tovar sa bude dodávať v množstvách, ktoré budú zo strany obstarávateľa požadované. |
Tovar bude prevzatý na základe dodacieho listu a fakturovaný mesačne podľa jednotlivých miest plnenia. |
Faktúra a dodací list musia mať vyplnené všetky časti predpísaného tlačiva (čitateľne) číslo faktúry, dodacieho listu, dátum vystavenia, dátum splatnosti, množstvo a akosť tovaru, cenu za mernú jednotku, predpis DPH, pečiatku a podpis zodpovedného pracovníka. |
Dovoz tovaru sa bude uskutočňovať do 48 hodín od uplatnenia telefonickej objednávky zo strany obstarávateľa v pracovných dňoch od 7.00 h do 14.00 h. |
Obstarávateľ si vyhradzuje právo pri zistených vizuálnych chybách tovar neprevziať a okamžite riešiť s predávajúcim telefonicky žiadosť o nápravu. |
Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú lehotu, minimálne však zákonnú pre daný tovar. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, spotreba, názov výrobcu, zloženie. |
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej vystavenia. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a § 3 Výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky z 28. apríla 2004 č.1187/2004-100, ktorým sa vydáva hlava Potravinového kódexu |
Dodanie tovaru: tovar bude dodávaný vozidlom ktoré, nesmie byť vyššie ako tri metre. Taktiež nesmie to byť auto s návesom alebo prívesom. |
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a prepravou tovaru znáša uchádzač bez akéhokoľvek finančného nároku na verejného obstarávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. |
Rámcová dohoda platí do 30.4.2018 |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie, napr. dodanie tovaru za kalendárny polrok. |
Prešovský, Slovenská republika
6
1,00 podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky
24 854,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2017 09:52
25.10.2017 12:00
25.10.2017 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2017 13:56 - Vstupná ponuka | 23 500,00 | € | Cena s DPH |
23.10.2017 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 23 500,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: