Z201754593
OF-144671
zrušená
37915568
Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
Brnianska 3, Trenčín, 91105, SVK
BOZP a PZS
Zabezpečenie komplexných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP), v oblasti ochrany pred požiarmi (OPP) a zabezpečenie pracovnej zdravotnej služby (PZS).
Služba
1. BOZP a PZS
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie komplexných služieb v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (BOZP), v oblasti ochrany pred požiarmi (OPP) a zabezpečenie pracovnej zdravotnej služby (PZS) a Ochrany životného prostredia ( OŽP) |
zabezpečenie služieb pre 300-340 zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Poskytovanie služieb v oblasti BOZP: odborne spôsobilými osobami s osvedčením bezpečnostný technik alebo autorizovaný bezpečnostný technik v súlade s § 21 a § 22 zákona č. 124/2006 Z.z., zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností bezpečnostno-technických služieb pre všetky objekty a priestory verejného obstarávateľa v rozsahu a v časových intervaloch 1 x za týždeň na každom cestmajsterstve. | celok | 1 | ||
Poskytovanie služieb v oblasti OPP odborne spôsobilými osobami s osvedčením technik požiarnej ochrany v súlade s § 9 zákona č. 314/2001 Z.z., zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností v oblasti OPP pre všetky objekty a priestory verejného obstarávateľa, v rozsahu a v časových intervaloch 1 x za týždeň na každom cestmajsterstve. | celok | 1 | ||
Poskytovanie služieb v oblasti OŽP v zmysle zákona č 223/2001 Z.z. a vyhlášky č. 310/2013 Z.z. a v oblasti ochrany ovzdušia v zmysle zákona č. 137/2010 Z.z., v zmysle zákona č. 401/1998 Z.z. a vyhlášky č. 231/2013 Z.z. pre všetky objekty a priestory verejného obstarávateľa, v rozsahu a v časových intervaloch 1 x za týždeň na každom cestmajsterstve. | celok | 1 | ||
Školenia novoprijatých zamestnancov v oblasti poskytovania všetkých služieb. | celok | 1 | ||
Zabezpečovanie všetkých školení vyplývajúcich z činností objednávateľa (školenia obsluhy zdvíhacích zariadení a viazačov bremien, školenia pilčíkov, školenia vodičov nákladných aj osobních vozidiel, školenia obsluhy vybraných stavebných strojov a zariadení a pod. | celok | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obsah a rozsah plnenia v BOZP - Zabezpečiť v nižšie uvádzanom rozsahu bezpečnostnotechnickú službu v zmysle § 22 zák.č.124/2006 Z. z. | - všeobecné vstupné a opakované školenie z bezpečnosti práce v zmysle Zák. 124/2006 Z. z., |
BOZP | - školenie pre práce vo výškach a na rebríkoch z vyhl. č. 147/2013 Z. z., |
BOZP | - školenie zástupcov zamestnancov v zmysle Zák. 124/2006 Z. z., |
BOZP | - osobitné školenia špeciálnych profesií (strojníci, pilčíci, obsluha zdvíhacích a viazacích zariadení, obsluha tlakových zariadení). |
BOZP | Vykonávať priebežne kontroly po pracoviskách a objektoch odberateľa (Trenčiansky samosprávny kraj) vrátane periodickej previerky stavu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci. |
BOZP | Náplň kontrol spočíva v preverovaní:-stavu budov, komunikácií, technol. priestorov,-plnenie opatr. stanovených nadriadenými orgánmi dozoru nad BOZP Inšp. práce, vedenie predpísanej dokumentacie. |
BOZP | Po dohode s objednávateľom vykonávať kontroly, či zamestnanci nie sú v pracovnom čase pod vplyvom alkoholu, viesť knihu záznamov o kontrolnej činnosti. |
BOZP | Po oznámení mimor. udalosti zúčastňovať sa na oznamovaní ustanoveným spôsobom príslušným orgánom vznik prac. úrazov, chorôb z povolania a iných poškodení zdravia z práce. |
BOZP | Po oznámení mimor. udalosti zúčastňovať sa na oznamovaní ustanoveným spôsobom príslušným orgánom vznik havárií, zisťovať a odstraňovať ich príčiny, viesť ich evidenciu a vykonávať registráciu. |
BOZP | Zastupovať objednávateľa po odbornej stránke pri konaní a kontrolách nadriadených štátnych orgánov dozoru nad BOZP - Inšpekcie práce. |
BOZP | Poskytovať požadované informácie a poradenstvo v oblasti bezp. a ochrany zdravia pri práci. |
Vypracovať a aktualizovať nasledovnú zákonnú dokumentáciu bezpečnosti práce: | - koncepciu politiky bezpečnosti práce, |
BOZP | - hodnotenie neodstrániteľných nebezpečenstiev a ohrození vyplývajúcich z pracovného procesu a pracovného prostredia, |
BOZP | - zoznam pre poskytovanie osobných ochranných pracovných prostriedkov, |
BOZP | - postup pre prípad vzniku poškodenia zdravia – traumatologický plán, |
BOZP | - vnútorný predpis pre vykonávanie pravidelného oboznamovania zamestnancov, |
BOZP | - vypracovanie záznamov a správ o pracovných úrazoch v zmysle platnej legislatívy. |
Obsah a rozsah plnenia v OPP: | Vypracovať a aktualizovať dokumentáciu OPP v zmysle Zákona NR SR č.314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi a vyhl. MV SR č. 121/2002 Z. z., |
OPP | - požiarny štatút právnickej osoby |
OPP | - požiarne poriadky pracovísk so zvýšeným nebezpečenstvom vzniku požiaru, |
OPP | - požiarne poplachové smernice, |
OPP | - požiarne evakuačné plány, |
OPP | - dokumentáciu o školeniach pracovníkov a odbornej príprave protipožiarnych hliadok, |
OPP | - viesť požiarnu knihu, |
OPP | - návrh počtu a druhu hasiacich prístrojov a iných požiarno-technických prostriedkov a zariadení. |
V zmysle vyhl.č.121/2001 Z. z. zabezpečiť po odbornej a organizačnej stránke pre zamestnancov odberateľa nasledujúce školenia o ochrane pred požiarmi: | - školenie ostatných zamestnancov, školenie vedúcich zamestnancov, školenie zamestn. zabezpečujúcich ochranu pred požiarmi v mimoprac. čase - odbornú prípravu protipožiarnych hliadok, |
OPP | vykonanie preventívnych protipožiarnych prehliadok všetkých objektov / cestmajsterstvá Trenčianskeho samosprávneho kraja/ a v súčinnosti s ním prevedenie cvičného požiarneho poplachu. |
OPP: Zabezpečiť kontrolu úplnosti, vhodnosti a účinnosti hasiacich prístrojov | -zabezpečiť dodávku nových hasiacich prístrojov, - kontrolu hasiacich prístrojov v zmysle príslušných predpisov, |
OPP: Zabezpečiť kontrolu úplnosti, vhodnosti a účinnosti hasiacich prístrojov | - zabezpečiť odstránenie závad a nedostatkov zistených kontrolou, - zabezpečiť vedenie predpísanej dokumentácie. |
OPP Zabezpečiť kontrolu hydrantových sietí: | - revízie nástenných, podzemných a nadzemných požiarnych hydrantov, |
OPP Zabezpečiť kontrolu hydrantových sietí: | - opravy hydrantov (okrem rozvodov požiarnej vody v zemi a v stavebných prvkoch), doplnenie chýbajúceho vybavenia, |
OPP Zabezpečiť kontrolu hydrantových sietí: | - vedenie predpísanej dokumentácie, |
OPP: | V súčinn. s objedn. zostaviť protipož. asistenčné hliadky zo zamestnancov, prípadne iných osôb, na ktorých sa s objed. dohodne, |
OPP | stanoví rozsah práv a povinností týchto hliadok pri ich preventívnej činnosti a pre prípad zásahu. |
OPP | Zabezpečiť výkon činnosti špecialistu PO pri vypracovaní požiarneho projektu, alebo pri zmenách požiarneho projektu pri zmene účelu užívania stavieb podľa požiadaviek Objednávateľa. |
OPP | Zastupovať odberateľa po odbornej stránke pri konaní a kontrolách štátneho požiarneho dozoru. |
OPP | Poskytovať požadované informácie a poradenstvo v oblasti ochrany pred požiarmi. |
OPP | V cene sú zahrnuté dopravné aj ostatné prevádzkové náklady technika. |
Obsah a rozsah plnenia v OŽP: | Poskytovať odborné poradenstvo a aplikáciu právnych predpisov za oblasť ochrany životného prostredia, oblasť vodného hospodárstva a odpadového hospodárstva, ochrany ovzdušia a prírody. |
OŽP | Kontrolovať plnenia zákonných noriem a vnútro firemných noriem v oblasti ochrany životného prostredia. |
OŽP | Vykonávať školenia zamestnancov v oblasti životného prostredia vyžadované legislatívou a internými predpismi (v cene podľa cenníka). |
OŽP | Komunikácia s orgánmi štátnej správy v smere zabezpečovania zákonom stanovených povolení a limitov v oblasti OŽP (vodného, odpadového hospodárstva, ochrany ovzdušia a ochrany prírody a krajiny). |
OŽP | Navrhovať riešenia prevádzkových a iných problémov, týkajúcich sa vo svojich dôsledkoch problematiky ochrany životného prostredia a spolupráca na riešení týchto problémov. |
OŽP | Udržiavanie predpísanej dokumentácie a jej aktualizácia. |
Obsah a rozsah plnenia v PZS: | Podieľa sa pri zabezpečovaní opatrení, ktoré znížia expozíciu zamestnancov - zabezpečuje zdravotný dohľad. |
PZS | Podieľa sa pri zabezpečovaní hodnotenia zdravotného rizika, vypracovanie kategorizácie prác z hľadiska zdravotných rizík a posudku o riziku. |
PZS | Spolupracuje pri vypracovaní prevádzkového poriadku z hľadiska ochrany a podpory zdravia zamestnancov pri práci, ak tak ustanovujú osobitné predpisy. |
PZS | Usmerňuje pri vykonávaní hodnotenia zdrav. rizika pre zam. raz za rok a pri každej podstatnej zmene prac. podmienok, ktorá by mohla mať vplyv na mieru zdrav. rizika a kategóriu prác z hľad.rizík. |
PZS | Vypracuje návrhy pre zaradenie prác do 3. kategórie alebo 4. kategórie, návrhy na zmenu alebo vyradenie prác z 3. kategórie alebo 4. kategórie príslušnému orgánu verejného zdravotníctva . |
PZS | Vypracuje expozičné karty zamestnancov. |
PZS | Podporuje prispôsobovanie práce a pracovných podmienok zamestnancom z hľadiska ochrany zdravia zamestnancov. |
PZS: poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri | plánovaní a organizácii práce a odpočinku zamestnancov vrátane usporiadania pracovísk a pracovných miest a spôsobu výkonu práce z hľadiska ochrany zdravia, |
PZS: poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri | pri ochrane zdravia pred nepriaznivým vplyvom faktorov práce a pracovného prostredia alebo technológií, ktoré sa používajú alebo plánujú používať, |
PZS: poskytuje primerané poradenstvo zamestnávateľovi a zamestnancom pri | pri ochrane a kladnom ovplyvňovaní zdravia, hygiene, fyziológii práce, psychológii práce a ergonómii, |
PZS: Zúčastňovať sa na: | vypracúvaní programov ochrany a podpory zdravia zamestnancov, na zlepšovaní pracovných podmienok a na vyhodnocovaní nových zariadení a technológií zo zdravotného hľadiska, |
PZS: Zúčastňovať sa na: | činnostiach spojených so zaraďovaním zamestnancov na pracovnú rehabilitáciu, |
PZS: Zúčastňovať sa na: | rozboroch pracovnej neschopnosti, chorôb z povolania a ochorení súvisiacich s prácou, |
PZS: Zúčastňovať sa na: | organizovaní systému prvej pomoci, ak ide o ohrozenie života alebo zdravia zamestnancov, |
PZS: Zúčastňovať sa na: | organizovaní vzdelávania vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci alebo vzdeláva vybraných zamestnancov na poskytovanie prvej pomoci podľa osobitného predpisu, |
Zabezpečovaní rekondičného pobytu | spolupracuje pri poskytovaní informácií, vzdelávania a výchovy v oblasti ochrany a kladného ovplyvňovania zdravia, hygieny, fyziológie, psychológie práce a ergonómii, |
Zabezpečovaní rekondičného pobytu | vykonáva lekárske preventívne prehliadky vo vzťahu k práci na účel posudzovania zdravotnej spôsobilosti na prácu (rizikoví zamestnanci). |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy. |
Interval opakovaných plnení každý mesiac pri rámcovej dohode (RD). |
Pri Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa od doručenia Čiastkovej výzvy na plnenie od Objednávateľa - do 2 dní. |
Dodávateľ doloží k RD zoznam min. 5 služieb ako predmet zákazky poskytovaných v posledných troch rokoch (2013,2014,2015), t. j. komplexné zabezpečenie bezpečnostnotechnických služieb v zmysle § 21, § 22 a nasl. zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci s uvedením: obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávky, cien, lehôt dodania a kontaktnej osoby odberateľa, a to samostatne pri každej zmluvnej dodávke, pričom min. 2 referencie musia mať sieťový charakter (t.z. viac ako 5 prevádzok). |
Dodávateľ doloží k RD zoznam min. 5 služieb ako predmet zákazky poskytovaných v posledných troch rokoch (2013,2014,2015), t. j. komplexné zabezpečenie služieb technika požiarnej ochrany v zmysle zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov a v zmysle vykonávacích predpisov k uvedenému zákonu, s uvedením: obchodného mena a sídla odberateľa, predmetu dodávky, cien, lehôt dodania a kontaktnej osoby odberateľa, a to samostatne pri každej zmluvnej dodávke. |
Dodávateľ doloží k RD zoznam min. 5 služieb ako predmet zákazky poskytovaných v posledných troch rokoch (2013,2014,2015), t.j. zabezpečovanie činnosti Pracovnej zdravotnej služby. |
Dodávateľ doloží k RD zoznam minimálne 4 zamestnancov v pracovnom pomere vykonávajúcich prácu technika požiarnej ochrany zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností v oblasti ochrany pred požiarmi. Súčasne uchádzač predloží doklady o odbornej spôsobilosti zamestnancov na výkon týchto činností (technik požiarnej ochrany) v súlade s § 11 zákona č. 314/2001 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží zoznam minimálne 4 zamestnancov v pracovnom pomere vykonávajúcich prácu autorizovaného bezpečnostného technika alebo bezpečnostného technika v súlade s § 21 a § 22 zákona č. 124/2006 Z. z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, zabezpečujúcich výkon jednotlivých činností bezpečnostnotechnických služieb. |
Dodávateľ predloží osvedčenie 1 zamestnanca v pracovnom pomere vykonávajúceho prácu špecialistu PO s praxou min. 2 roky. |
Dodávateľ doloží k RD zoznam lekárov (min. 1 lekár) so špecializáciou služby zdravia pri práci alebo pracovný lekár. |
Dodávateľ doloží k RD zoznam minimálne 2 kmeňových zamestnancov, pôsobiacich vo funkcii odborný zástupca pre výchovu a vzdelávanie, ktoré uchádzač predloží spolu s odbornými dokladmi na výkon činností v súlade s § 27 ods. 6 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ predloží k RD osvedčenie min. 2 Inštruktorov Prvej pomoci pre vykonávanie kurzu prvej pomoci ako aj zoznam min. 3 akreditovaných školiacich miestností pre vykonávanie kurzu z poskytovania prvej pomoci v zmysle MZ SR. |
Dodávateľ v čestnom prehlásení uvedie schopnosť zabezpečiť prítomnosť Autorizovaného bezpečnostného technika v prípade riešenia mimoriadnej udalosti, alebo závažného pracovného úrazu do 1 hod. na prevádzke od oznámenia udalosti. |
Dodávateľ doloží ku RD zoznam obsahujúci mená a priezviská - minimálne dvoch zamestnancov, ktorí sa budú podieľať na realizácii zákazky a zamestnanci musia byť v trvalom pracovnom pomere. Uvedení zamestnanci musia vlastniť osobitné oprávnenia o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontrol, plnenie a opráv hasiacich prístrojov. |
Dodávateľ predloží zoznam svojich pobočiek, z hľadiska dostupnosti svojich služieb, pričom min. požiadavka je aspoň 4 strediská (pobočky) v rámci SR. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výkon bezpečnostnotechnickej služby vydané Národným inšpektorátom práce v súlade s § 21 ods. 8 a ods. 10 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie v oblasti ochrany práce v súlade s § 27 ods. 3 a prílohou č. 2 zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP a o zmene a doplnení niekt. zák. v znení neskorších predpisov s preukázaním lektorskej spôsobilosti v rozsahu skupiny 01 Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci a ustanovené pracovné podmienky zamestnancov, vedúcich zamestnancov a bezpečnostných technikov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu z vzdelávanie osôb na obsluhu zdvíhacích zariadení v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD doklad, že má uzatvorené Profesijné poistenie spoločnosti za škodu spôsobenú svojou činnosťou, min. vo výške 100.000 EUR. |
Dodávateľ doloží k RD platné Osvedčenie na výkon Pracovnej zdravotnej služby vydané ÚVZ SR. |
Dodávateľ doloží k RD platný certifikát pre vykonávanie meraní na hluk, osvetlenie – vydaný SNAS, ako aj fotokópie dokladov k meracím prístrojom (doklad o kalibrácii prístroja). |
Dodávateľ doloží k RD: zabezpečí meranie na kontrolu alkoholu v dychu vlastným určeným meradlom, o čom predloží platný Certifikát o overení podľa § 15 Zákona 142/200 Z.z. |
Dodávateľ doloží k RD fotokópiu platného osobitného oprávnenia o odbornej spôsobilosti na vykonávanie kontrol, plnenie a opráv hasiacich prístrojov (podľa § 11 zák. č.314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi v znení neskorších predpisov) fyzickej osoby (prípadne osôb) dodávateľa a jeho zamestnancov na vykonávanie kontrol, plnenie a opráv hasiacich prístrojov výrobcov: IBS Landenburg, Kodreta ŠTEFANOV, Kovoslužba Praha, Neuruppin, Červinka, ETS, Hastex. |
Osobitné oprávnenie musí byť vydané výrobcom hasiacich prístrojov (ak má výrobca sídlo v niektorom z členských štátov EÚ) alebo jeho splnomocneným zástupcom. |
Dodávateľ doloží k RD pre opravy a odborné skúšky hasiacich prístrojov fotokópiu platného oprávnenia podľa § 14 ods.1, písm. a) a § 15 ods. 4 zákona č.124/6006 Z.z. o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov v minimálnom rozsahu na opravu vyhradených technických zariadení tlakových na zariadenia Ad, Bd ( prenosné a pojazdné hasiace prístroje) v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z.z. |
Dodávateľ doloží k RD referencie realizácie kurzov prvej pomoci pre min 2 klientov sieťového charakteru (t.j. 5 a viac prevádzok) podľa zákona č. 124/2006 Z. z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a v súlade s vyhláškou Ministerstva zdravotníctva SR č. 398/2010 Z. z. o minimálnych požiadavkách na kurz prvej pomoci a kurz inštruktora prvej pomoci v znení neskorších predpisov. |
Pri plnení činnosti podľa tejto RD je dodávateľ povinný postupovať v súlade a lehotách stanovených všeobecne záväznými právnymi predpismi. Osobitne je povinný dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy upravujúce spôsob nakladania s osobnými údajmi, najmä zákon č. 428/2002. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie na výchovu a vzdelávanie osôb na obsluhu vyhradených technických zariadení tlakových v rozsahu A a4, Ba.02.2 v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie osôb na obsluhu zdvíhacích zariadení 03.2 v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie viazačov bremien 03.4 v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie osôb na obsluhu vyhradených technických zariadení plynových 04.2. v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie elektrotechnikov, samostatných elektrotechnikov a elektrotechnikov na riadenie činnosti alebo na riadenie prevádzky 05.1 v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie revíznych technikov vyhradených technických zariadení elektrických 05.2 v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie zamestnancov pracujúcich vo výške 07.1 v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie osôb na montáž a demontáž lešenia (lešenári) 07.2 v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie zamestnancov na obsluhu vybraných stavebných strojov a zariadení 08.1 v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie osôb na obsluhu vybraných lesníckych strojov a zariadení 10.1 v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie osôb na obsluhu ručnej motorovej reťazovej píly pri ťažbe dreva 10.2 v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD Oprávnenie uchádzača na výchovu a vzdelávanie osôb na obsluhu ručnej motorovej reťazovej píly pri inej činnosti 10.3 v súlade s §27 ods. 12 zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Dodávateľ doloží k RD: • overenú kópiu certifikátu na systém manažérstva BOZP podľa STN OHSAS 18001• overenú kópiu certifikátu na systém manažérstva kvality podľa STN EN ISO 9001 : 2008,• overenú kópiu certifikátu STN 14001, • resp. ekvivalenty uvedených dokladov používaných na preukázanie zavedenia obdobných systémov riadenia, ktoré sú zavedené v praxi Európskej únie. |
Dodávateľ má v obchodnom registri uvedený predmet činnosti vodohospodára. |
Dodávateľ preukáže, že vlastní školiace stredisko pre praktickú časť výchovy a vzdelávania pre min. 15 ľudí vo vzdialenosti do 65 km od krajského mesta Trenčín. |
Dodávateľ je povinný preukázať materiálno technické zabezpečenie výchovy a vzdelávania: vlastniť nakladač UNC pre praktickú časť výchovy a vzdelávania obsluhy stavebných strojov, vlastniť min. 2 ks reťazové motorové píly a trenažér na výcvik pre odstraňovanie konárov pre praktickú časť výchovy a vzdelávania obsluhy ručnej motorovej reťazovej píly, vlastniť pohyblivú pracovnú plošinu (alebo predložiť zmluvu o jej prenájme) pre praktickú časť výchovy a vzdelávania obsluhy pohyblivej pracovnej plošiny. |
Dodávateľ je povinný preukázať materiálno technické zabezpečenie výchovy a vzdelávania: vlastniť min. 2 ks krovinorezov pre praktickú časť výchovy a vzdelávania na obsluhu krovinorezov, predložiť zoznam schválených školiteľov NIP pre výchovu a vzdelávanie osôb na obsluhu stavebných strojov, osôb na obsluhu ručnej motorovej reťazovej píly, osôb na obsluhu Vyhradených technických zariadení zdvíhacích, viazačov bremien. Školitelia musia byť v pracovnom pomere s dodávateľom. |
Dodávateľ je povinný predložiť: predložiť doklady o akreditácií SNAS na vykonávanie kvalitatívnych a kvantitatívnych hodnotení faktorov pracovného prostredia minimálne v rozsahu pre hluk, tepelno-vlhkostnú mikroklímu, umelé osvetlenie v pracovnom prostredí, predložiť doklady o akreditácií Ministerstva zdravotníctva na kurz I. pomoci, predložiť doklady o oprávnení vykonávať školenia pre prácu s toxickými látkami, že má v pracovnom pomere osobu odborne spôsobilú v ADR. |
Všetky požadované doklady predloží dodávateľ do 5 dní od uzatvorenia zmluvy. |
Splatnosť faktúry bude 30 dní od jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ objednávateľovi preukáže, že má v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a ak k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 5 dní od Momentu uzavretia Zmluvy môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy. |
Trenčiansky, Slovenská republika
12
1,00 celok
31 992,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2017 09:03
24.10.2017 09:00
24.10.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.10.2017 13:02 - Vstupná ponuka | 31 990,00 | € | Cena bez DPH |
23.10.2017 13:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 31 990,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: