42133661
Seniorcentrum Staré mesto
Podjavorinskej 6, Bratislava, 81103, SVK
35776251
ISTER CENTRUM s.r.o.
Beňadicka 9, Bratislava, 85106, SVK
Upratovacie, čistiace a dezinfekčné služby
upratovanie, čistenie, dezinfekcia, vynášanie odpadu, umývanie okien, umývadiel,
Služba
1. Upratovacie, čistiace a dezinfekčné služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Upratovanie, čistenie a dezinfekcia v zariadení pre seniorov, špecializovanom zariadení a domove sociálnych služieb. |
Pravidelné vykonávanie upratovacich, čistiacich a dezinfekčných služieb na pracovisku objednávateľa podľa normy EN ISO:9001:2009, ISO 9001:2008 |
V prípade mimoriadnych potrieb objednávateľa alebo havarijných situácií sa dodávateľ zaväzuje zabezpečiť poskytnutie upratovacích služieb na základe osobitnej písomnej objednávky. Tieto služby budú faktúrované samostatne na základe dohody medzi objednávateľom a dodávateľom. Ide najmä o: |
- stavy po živelných pohromách a haváriách |
- celoplošné stavebné práce, ako je výmena okien |
- komplexná rekonštrukcia interiéru zariadenia |
Vyššie uvedené práce môžu byť vykonané v pracovných dňoch, v dňoch pracovného voľna alebo pracovného pokoja, podľa potrieb objednávateľa. |
Zabezpečenie čistiacich, dezinfekčných a všetkých ekologických prostriedkov ako aj potrebného strojového vybavenia je povinnosťou dodávateľa po predchádzajúcom súhlase objednávateľa. |
Dodávateľ podloží kópie bezpečnostných kariet používaných dezinfekčných a čistiacich prostriedkov a harmonogram dezinfekcie a sanitácie. |
Dodávateľ zabezpečí každé 3 mesiace zmenu dezinfekčných a čistiacich prostriedkov. |
Dodávateľ sa zaväzuje maximálne hospodárne nakladať s elektrickou energiou, vodou a ostatnými médiami, potrebnými k výkonu svojej činnosti |
Upratovacie a čistiace služby musia zodpovedať hygienickým potrebám a normám v zmysle Zákona č. 124/2006 Z.z. o BOZP, aby zamestnanci dodávateľa boli preukázateľným spôsobom preškolení z predpisov BOZP a PO. |
Objednávateľ požaduje, aby zamestnanci dodávateľa boli preukázateľne oboznámení s dodržiavaním bezpečného správania sa na pracoviskách, aby oznamovali objednávateľovi nedostatky a závady, ktoré by mohli ohroziť bezpečnosť zamestnancov pri práci. |
Zamestnanci dodávateľa majú zakázané nahliadať do písomných dokladov a technických prostriedkov objednávateľa ako napr. PC, telefón a pod. |
Zamestnanci dodávateľa majú zakázané otvárať skrine, písacie stoly a ostatné zariadenia vo všetkých miestnostiach objednávateľa. |
V prípadoch nedodržania bodov 14 a 15 nesmie dodávateľ umožniť ďalšie vykonávanie prác takýmto zamestnancom u objednávateľa a je povinný uhradiť objednávateľovi všetky, takýmto spôsobom vzniknuté škody. |
Ďalšie podmienky: |
- vzhľadom na charakter prevádzky upratovanie po priebežnom maľovaní a údržbárskych prácach v celom zariadení |
- upratovacie, čistiace a dezinfekčné práce vykonávať tak, aby boli zohľadnené špecifiká prevádzky, t.j., aby nedochádzalo k rušeniu obyvateľov v popoludňajších hodinách, aby bol zohľadnený čas podávania stravy, čas kúpania obyvateľov, čas oddychu obyvateľov a pod. |
- upratovanie kancelárií zosúladiť s pracovným časom zamestnancov. |
- pracovníci upratovacieho servisu upratujú najmenej 8 hod. denne |
- vyžaduje sa taký počet zamestnancov dodávateľa, aby bolo zabezpečené kvalitné upratovanie v nepretržitej prevádzke, a z ktorých jeden je zodpovedný za vykonané práce a je kontaktnou osobou pre zodpovedného zamestnanca zariadenia. |
upratovacie práce sa vykonávajú 365 dní v roku podľa špecifikácie a periodicity |
- minimálne 1 pracovník upratuje počas sobôt, nediel a sviatkov a je k dispozícii najmenej 8 hod denne. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Celkový súčet podláh v objekte č.1 (pvc, laminátová podlaha, dlažba) | m2 | 1500 | ||
Počet izieb | ks | 33 | ||
Počet obyvateľov | osoby | 57 | ||
Sklenné dvere a okná spolu - (plocha počítaná z obidvoch strán okna) | m2 | 600 | ||
Počet kúpeľní | ks | 9 | ||
obklady spolu (kúpeľne, WC, pri umývadlách v izbách,...) | m2 | 500 | ||
počet umývadiel | ks | 30 | ||
schodisko počet schodov | ks | 95 | ||
Vane | ks | 5 | ||
počet čalúnených kresiel a stoličiek | ks | 57 | ||
počet WC | ks | 14 | ||
Celkový súčet podláh v objekte č.2 (pvc, dlažba) | m2 | 64,28 | ||
okná v objekte č.2 (plocha počítaná z obidvoch strán okna) | m2 | 30m2 | ||
obklady v objekte č,.2 (pvc na stene) | m2 | 12 | ||
počet WC v objekte č.2 | ks | 1 | ||
počet umývadiel v objekte č.2 | ks | 1 | ||
počet sprchových kútov (predná stena-dvere (90 cm) sú zo skla) v objekte č.2 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pravidelné práce pre objekt č.1: | |
Utieranie prachu na nábytku a stoloch, poličkách, krytoch radiátorov a vodorovných plochách do výšky 2m | 1x denne |
Vynášanie odpadkov z košov zo všetkých miestností a chodieb zariadenia s výmenou vriec podľa potreby | 2x denne (ráno a poobede) |
V miestnostiach s umývadlom umyť umývadlo zo všetkých strán, vrátane dezinfekcie odpadového sifónu s prípadným použitím odpadového zvonu. | 1x denne |
Umytie a dezinfekcia WC mís zo všetkých strán vrátane dezinfekcie príslušným prípravkom na čistenie WC mís. | 1x denne |
Umývanie a dezinfekcia podlahových krytín a dlažby vo všetkých izbách obyvateľov, v kanceláriách, chodbách, kuchynkách, WC, kúpeľniach a na všetkých poschodiach aj s odtiahnutím nábytku a postelí, ktoré sú na kolečkách | 1x denne |
pozametanie schodísk | 1xdenne |
Umývanie a dezinfekcia madiel na chodbách a schodiskových zábradliach, kľučiek, ubytovacieho objektu. | 1x denne |
preleštenie zrkadiel | 1xdenne |
umývanie a dezinfekcia výťahu 3xdenne (pred raňajkami, po raňajkách a po obede) | 3xdenne |
umývanie a dezinfekcia kúpeľní a spŕch (vane obklady, podlahy, sprchové kúty) až po kúpaní | 1xdenne |
Umývanie, zametanie a dezinfekcia podlahových krytín v jedálňach - pred raňajkami, po raňajkách a po obede. | 3x denne vrátane soboty a nedele |
Doplňovanie dvojvrstvého toaletného papiera, papierových obrúskov na utieranie rúk, antibakteriálneho tekutého mydla v celom objekte | podľa potreby |
Utretie dezinfekcia a vyleštenie nerezových košov | 1xtýždenne |
Vysávanie čalúneného nábytku a stoličiek, kresiel, kancelárskych stoličiek | 1x týždenne |
Utieranie prachu na nábytku a stoloch aj pod dekoratívnymi predmetmi a na menej prístupných miestach, na nábytku, parapetné dosky, zárubne, vrchy dverí, hasiace prístroje, | 1x týždenne |
3xtýždenne vykonáva čistenie balkónov a terás | 3xtýždenne |
3xtýždenne vykonáva umývanie a dezinfekcia chodieb a schodísk 88 schodov | 3xtýždenne |
ometanie pavučín z nábytku, postelí, kresiel, stolíkov | 1xtýždenne |
Čistenie obkladačiek vo všetkých sociálnych zariadeniach, kúpeľniach a kuchynkách | 1x týždenne |
Umývanie a dezinfekcia všetkých dverí a zárubní | 1x týždenne |
umytie chladničiek zvnútra prípadne rozmraziť a vyčistiť | 1xmesačne |
kompletná očista obytných priestorov vrátane odtiahnutia nábytku, utretia aj zadných častí nábytku, utretie nožičiek nábytku, ošetrenia nábytku vhodným prípravkom | 1xmesačne |
ometanie pavučín zo stien | 1x za 3mesiace, resp. podľa potreby |
vyčistiť varné kanvice od vodného kameňa (octom) raz za 3 mesiace | 1xza3mesiace |
Umývanie svietidiel, vykurovacích telies | 1x za 3mesiace |
Nepravidelné práce pre objekt č.1 | |
tepovanie čalúneného nábytku vrátane stoličiek | 1x polročne resp. podľa potreby |
Umývanie okien v celom zariadení , zvesenie a zavesenie vypratých záclon s presunom do práčovne a z práčovne | 1x polročne,resp. podľa potreby |
Pravidelné práce pre objekt č.2 | |
umytie podlahy | 1xtýždenne |
utretie prachu zo stolov, skriniek, parapiet | 1xtýždenne |
umytie a dezinfekcia WC, umývadla, zvnútra aj zvonka | 1xtýždenne |
umytie kúpeľne, sprchového kúta | 1xtýždenne |
Nepravidelné práce pre objekt č.2 | |
umytie okien a radiátorov | 2xročne |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje, že jeho zamestnanci, všetky nájdené veci v mieste pôsobenia bezodkladne odovzdajú objednávateľovi a to informátorovi |
Dodávateľ sa zaväzuje, ze jeho zamestnanci budú mať zakázané umožniť prístup na pracovisko osobám, ktoré nie sú dodávateľom služieb na výkon práce určené. |
Zamestnanci dodávateľa, ktorí z dôvodu dlhodobej choroby, plánovanej dovolenky alebo inej príčiny nenastúpia na pracovisko, budú nahradení ihneď. |
Dodávateľ zabezpečí identifikáciu svojich zamestnancov oblečením a menovkou s logom, alebo iným dokladom, ktorý zabezpečí identifikáciu zamestnanca. |
Platby sa budú uskutočňovať bezhotovostným bankovým prevodom bez možnosti zálohových platieb. |
Fakturácia za bežné upratovanie sa bude uskutočňovať v mesačných intervaloch, vždy nasledujúci mesiac po poskytnutí služieb. |
Úhradu za mimoriadne práce vykoná objednávateľ na základe objednávky, faktúry a súpisu skutočne vykonaných prác, ktorý odsúhlasí oprávnený zástupca objednávateľa. |
Objednávateľ uhradí faktúru, ktorá spĺňa všetky požadované náležitosti do 30 kalendárnych dní od jej prevzatia. |
V prípade nedodržania kvality a času plnenia upratovacích, čistiacich a dezinfekčných služieb dodávateľom podľa funkčnej špecifikácie a príloh ide o podstatné porušenie zmluvy. |
Ak napriek písomnému upozorneniu dodávateľ neodstráni zistené nedostatky do 24 hodín, má objednávateľ nárok na zľavu z dohodnutej ceny služieb vo výške 10% mesačne faktúrovanej sumy. Zároveň má objednávateľ nárok na zabezpečenie si požadovaných služieb u tretej osoby na náklady dodávateľa |
V prípade poškodenia majetku objednávateľa dodávateľom je dodávateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady, ak to nebude možné, dodávateľ sa zaväzuje nahradiť objednávateľovi skutočnú škodu, ktorú mu svojou činnosťou spôsobil v plnom rozsahu. |
Objednávateľ sa zaväzuje: |
- zabezpečiť priestory pre uloženie upratovacích pomôcok, techniky a čistiacich prostriedkov, |
- zabezpečiť počas výkonu prác prístup do všetkých priestorov objektu, v ktorom sa majú poskytovať služby, |
- znášať náklady na spotrebovanú elektrickú energiu a vodu potrebnú pre realizovanie služieb, |
dodať potrebný spotrebný materiál ako sú WC papier, papierové utierky, hubky na riad, potrebnú chémiu |
- zistené nedostatky bezodkladne nahlásiť dodávateľovi |
Dodávateľ sa zaväzuje: |
dodržiavať zavedený systém farebného rozlíšenia handier podľa miesta použitia (na WC misy - červené handry, na nábytok -modré handry, na vane, drezy, umývadlá,batérie-zelené handry, na zrkadlá, obklady,dvere - žlté handry |
dodať potrebné pomôcky, náradia a nástroje na predmet zákazky |
- dodržiavať dohodnutý rozsah a kvalitu poskytovaných služieb, odborne, starostlivo, hospodárne s vyskúšanými prostriedkami a metódami. |
- dodržiavať všetky platné predpisy, ktoré sa týkajú plnenia zmluvy (BOZP, , strojového a technického zariadenia potrebného na kvalitné vykonávanie upratovania, čistenia a dezinfekcie. |
- denná kontrola kvality zo strany dodávateľa a jej odsúhlasenie s povereným zamestnancom objednávateľa. Jeden krát mesačne stretnutie s dodávateľom a vzájomné odsúhlasenie fakturácie a spokojnosti s poskytovanými službami. |
- bezodkladne odstrániť zistené alebo objednávateľom nahlásené závady a nedostatky. |
- zaviazať mlčanlivosťou svojich pracovníkov, ktorí budú realizovať zmluvu vo vzťahu ku všetkým informáciám, ktoré sú v súvislosti s výkonom prác. |
- včas a bez zbytočného odkladu informovať objednávateľa o všetkých dôležitých skutočnostiach súvisiacich s plnením zmluvy zo strany dodávateľa. |
- zabezpečiť školenia pracovníkov z BOZP a PO aj pri zmene obsadenia a zoznam preškolených zamestnancov s obsahom školenia predložiť objednávateľovi. |
do 4 pracovných dní predložiť cenu za pravidelné upratovanie m2 podlahovej plochy, v rozsahu pravidelného upratovanie (denné, týždenné, mesačné, štvrťročné upratovanie) |
Do 4 pracovných dní predložiť cenu za m2 nepravidelné práce: tepovanie za 1m2 a umývanie okien za m2 |
nepravidelné práce budú objednávané a faktúrované pre každý objekt samostatne |
spôsob fakturácie: pravidelné práce sa budú faktúrovať za každý objekt samostatne mesačne po vykonaní prác, na základe odsúhlaseného pracovného výkazu vykonaných prác objednávateľom, v ktorom bude popísaný stručne rozsah prác (vykonané práce v rozsahu denné, týždenné, mesačné práce) a počet m2 upratovanej plochy. |
Zmluva sa uzatvára na obdobie od 1.11.2017 do 31.10.2018 |
Podjavorinskej 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2017 07:36 — 31.10.2018 07:36
12,00 mesiac
15 239,95
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
19.10.2017 09:14
24.10.2017 09:00
24.10.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.10.2017 09:20 - Vstupná ponuka | 15 239,95 | € | Cena s DPH |
23.10.2017 14:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 15 234,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: