35828064
Ružinovský podnik verejno - prospešných služieb, a.s.
Mlynské Luhy 19, Bratislava, 82105, SVK
31424112
AGROTRADE, s.r.o.
88, Dunajský Klátov, 93021, SVK
Opravy a servis záhradnej techniky
Oprava záhradnej techniky, Servis záhradnej techniky
Služba, Tovar
1. Opravy a servis záhradnej techniky
|
|
---|---|
Funkcia |
Pravidelný a nepravidelný servis záhradnej techniky vo vlastníctve Objednávateľa podľa pokynov stanovených výrobcom pre konkrétne zariadenie, podľa počtu najazdených motohodín, podľa z časového hľadiska predpísaných prehliadok v zmysle pokynov výrobcov jednotlivých zariadení, ako aj podľa objednávok Objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Servisné práce | osobohodina | 2000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Predpokladaná hodnota servisných prác počas trvania zmluvy | 40 000,- € |
Predpokladaná pevne stanovená cena náhradných dielov počas trvania zmluvy | 30 000,- € |
Miesto výkonu predmetu zákazky | Bratislava |
Typ poskytovaných základných služieb predmetu zákazky | Servisné práce |
Základné služby: | NONSTOP služby; NONSTOP výjazd do 1 hodiny od nahlásenia poruchy |
Zoznam záhradnej techniky: | Krovinorez – STIHL , HUSQUARNA; Motorvéá píla - STIHL, HUSQUARNA; Plotostrihy – STIHL; Kosačka ručná – Honda |
Zoznam záhradnej techniky: | Kosačky profesionálne – Kubota: G 26, G23 , GZD 15 ,B 3030, B3150 |
Názov |
Celková cena za predmet zákazky pozostáva z pevne stanovenej predpokladanej ceny náhradných dielov a ceny servisných prác jednotlivých služieb počas trvania zmluvy. |
Pevne stanovená cena náhradných dielov počas trvania je síce predpokladaná, musí však byť súčasťou celkovej ceny zákazky v plnej výške. |
Reálna cena náhradných dielov počas trvania zmluvy bude odvodená od množstva reálne spotrebovaných náhradných dielov za jednotlivé opravy objednané Objednávateľom. Objednávateľ nie je povinný počas trvania zmluvy objednať náhradné diely v plnej výške pevne stanovenej predpokladanej ceny. |
Celková cena práce za jednotlivé služby uvedené v technickej špecifikácii zákazky počas trvania zmluvy pozostáva z normohodín uvedených v stĺpci "Maximum" technickej špecifikácie zákazky vynásobených jednotkovou cenou za 1 normohodinu jednotlivých služieb. |
Počty osobohodín za realizáciu jednotlivých služieb počas doby trvania zmluvy sú odhadované. Objednávateľ nie je povinný počas trvania zmluvy objednať celkové množstvo normohodín uvedených v technickej špecifikácii tohto opisného formulára za jednotlivé služby. |
Súčet cien za predpokladanú pevne stanovenú cenu náhradných dielov a za celkovú cenu práce predstavuje zmluvnú cenu. Táto cena je konečná a zahŕňa všetky náklady a výdavky súvisiace s poskytnutím uvedených služieb Objednávateľovi. |
Reálne množstvo spotrebovaných náhradných dielov a realizovaných normohodín za jednotlivé služby počas trvania zmluvy bude výlučne závisieť od potrieb Objednávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje predložiť Objednávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy certifikát oprávňujúci Poskytovateľa vykonávať služby požadované Objednávateľom uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Poskytovateľ sa zaväzuje doručiť Objednávateľovi podrobný cenník za jednotlivé služby a predloží oficiálny cenník náhradných dielov a príslušenstva pre zariadenia uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, prípadne poskytne prístup do prostredia, cez ktoré náhradné diely, súčiastky a príslušenstvo objednáva do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že výkony patriace do rozsahu základných služieb uvedených v technickej špecifikácii tejto zmluvy bude realizovať výlučne vo svojich prevádzkach, respektíve v zmluvne zabezpečených prevádzkach, resp. u objednávateľa. |
Poskytovateľ bude realizovať jednotlivé služby na základe samostatných objednávok Objednávateľa. |
Doručenie objednávky bude Poskytovateľ povinný potvrdiť bezodkladne po obdržaní objednávky, najneskôr do 60 minút od jej obdržania v rámci pracovnej doby servisnej dielne a to formou potvrdzujúceho e-mailu, alebo inou vhodnou formou. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že zariadenie Objednávateľa bude na základe uzavretej servisnej zmluvy (zákazkový list) prevzaté na opravu prostredníctvom prijímacieho technika, ktorý je v mene Poskytovateľa oprávnený prevziať zariadenie za účelom opravy, servisu a údržby. |
Zariadenia, ktoré odovzdáva Objednávateľ Poskytovateľovi na realizáciu opravy, servisu a údržby sú prevádzkované v súlade s návodmi výrobcu. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že služby podľa zmluvy bude poskytovať v súlade s technologickými postupmi a pokynmi výrobcu zariadenia bude na tento účel používať zariadenia, vybavenie a náradie pri dodržiavaní najvyšších kvalitatívnych štandardov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje pri poskytovaní služieb uvedených podľa zmluvy používať originálne náhradné diely a po ich výmene vracať všetky vymenené diely objednávateľovi pri odovzdaní zariadenia po oprave, ako aj dodržiavať servisné postupy, predpísané výrobcom opravovaného zariadenia. |
Vlastnícke právo k náhradným dielom, ktoré boli použité pri oprave, servise alebo údržbe zariadenia Objednávateľa, prechádza na Objednávateľa až definitívnym uhradením servisných úkonov vyúčtovaných Objednávateľovi faktúrou Poskytovateľa. |
Objednávateľ sa zaväzuje Poskytovateľovi uhradiť cenu za realizovanú opravu, servis alebo údržbu na základe vystavenej faktúry vsúlade s cenami za jednotlivé služby podľa cenníka, ktorý bude súčasťou zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že za poskytnuté služby podľa zákazkového listu vystaví Objednávateľovi faktúru , ktorej prílohou bude zákazkový list, respektíve potvrdenie o dodatočnom rozšírení požadovanej služby a kópia objednávky, s lehotou splatnosti do 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Poskytovateľ je oprávnený vystaviť faktúru za realizáciu objednaných služieb až po potvrdení zákazkového listu Objednávateľom na základe skutočného počtu normohodín vykonanej práce a použitého materiálu. Skutočná fakturovaná cena nesmie bez predchádzajúcej dohody medzi Poskytovateľom a Objednávateľom presiahnuť 10% predbežnej ceny uvedenej v zákazkovom liste. |
Objednávateľ sa zaväzuje, že prípadnú reklamáciu za prevedenú opravu, údržbu respektíve servis zariadenia uplatní bezodkladne po jej zistení. Poskytovateľ sa zaväzuje začať s odstraňovaním prípadných chýb bez zbytočného odkladu a chyby odstrániť v čo najkratšom možnom čase, pokiaľ sa nedohodnú inak. |
Poskytovateľ a Objednávateľ si do troch pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy vymenia potrebné údaje kontaktných osôb,ktoré budú zabezpečovať vzájomnú komunikáciu. |
Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
12
1,00 Celý predmet zákazky
70 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2017 15:13
23.10.2017 09:00
23.10.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.10.2017 11:40 - Vstupná ponuka | 70 000,00 | € | Cena bez DPH |
21.10.2017 11:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 70 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: