00165549
Fakultná nemocnica s poliklinikou F. D. Roosevelta Banská Bystrica
Námestie L. Svobodu č. 1, Banská Bystrica, 97517, SVK
34115901
Marius Pedersen, a.s.
Opatovská 1735, Trenčín, 91101, SVK
Odber, preprava a zneškodňovanie ostatného odpadu zo zdravotnej starostlivosti, číslo podskupiny a druhu odpadu 18 01 04
odvoz odpadu, likvidácia odpadu,
Služba
1. Odber, preprava a zneškodňovanie ostatného odpadu zo zdravotnej starostlivosti, číslo podskupiny a druhu odpadu 18 01 04
|
|
---|---|
Funkcia |
Odber, preprava a zneškodňovanie ostatného odpadu zo zdravotnej starostlivosti, číslo podskupiny a druhu odpadu 18 01 04–od pôvodcu odpadu, sa bude uskutočňovať z vyhradeného priestoru určeného na zhromažďovanie ostatného odpadu |
Odvoz a likvidácia odpadu uvedeného v technickej špecifikácii predmetu zákazky |
Predmetom zákazky je odvoz a likvidácia nemocničného odpadu v súlade s zákona č.79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov, vyhláškou č. 365/2015 Z. z. z ktorou sa ustanovuje Katalóg odpadov, vyhláškou MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, Nariadenie Komisie EÚ č. 1357/2014 z 18 decembra 2014, ktorým sa nahrádza príloha III k smernici Európskeho parlamentu a Rady 2008/8/ES o odpade a o zrušení určitých smerníc Text s významom pre EHP |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Obdobie poskytovanej služby | mesiac | 12 | ||
18 01 04 odpady, ktorých zber a zneškodňovanie nepodliehajú osobitným požiadavkám z hľadiska prevencie nákazy, napríklad obväzy, sadrové odtlačky a obväzy, posteľná bielizeň, jednorazové odevy a plienky | kg/rok | 154 000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Odvoz odpadov: 180104 | v intervaloch pravidelne každý týždeň -minimálne 1-krát do týždňa, pričom množstvo zhromaždeného nebezpečného odpadu a termín odberu bude vždy dopredu telefonicky nahlásený dodávateľovi. |
Odvoz odpadov: 18 01 04 | Objednávateľ si vyhradzuje podmienku, že v nevyhnutných prípadoch bude musieť dodávateľ poskytovať služby predmetu zákazky aj 2-3 krát do týždňa na základe požiadavky objednávateľa |
Predpokladané množstvá uvedené v jednotlivých častiach predmetu zákazky | objednávateľ počas trvania zmluvného vzťahu bude služby predmetu zákazky realizovať podľa jeho aktuálnych a skutočných potrieb a požiadaviek po dobu 12 mesiacov. |
18 01 04 -od pôvodcu odpadu | napr. odpad obväzy, sadrové odtlačky a obväzy, posteľná bielizeň, jednorazové odevy a plienky |
Názov |
Rámcová dohoda sa uzatvára na obdobie 12 kalendárnych mesiacov od Momentu jej uzavretia, najskôr od 17.12.2017 alebo do vyčerpania zmluvného finančného objemu tejto rámcovej dohody podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Odvoz odpadu č. 180104 požadujeme realizovať v pravidelných intervaloch podľa špecifikácie bez priebežných objednávok. |
Pôvodca odpadu (Objednávateľ) triedi odpad podľa druhov už na mieste vzniku, oddelene zhromažďuje vo vyhradených priestoroch |
Pôvodca odpadu zhromažďuje ostatné odpady oddelene v súlade s platnými zákonnými predpismi v odpadovom hospodárstve vo vhodných obaloch (napr. vo vyhovujúcich plastových obaloch -vrecia farebne rozlíšené), ktoré sú zabezpečené proti úniku týchto odpadov do životného prostredia. Zhromažďovanie ostatných odpadov u pôvodcu odpadu je len dočasné uloženie týchto odpadov pred ďalším nakladaním s nimi. |
Pôvodca odpadu svojimi pracovníkmi zodpovednými za nakladanie s odpadom zabezpečí na vlastné náklady naloženie zhromaždeného ostatného odpadu z určeného priestoru do auta poskytovateľa služby. Za ďalšie nakladanie s týmto odpadom zodpovedá poskytovateľ služby. |
Dodávateľ vyhotoví povinnú dokumentáciu o nakladaní s ostatným odpadom v zmysle platnej legislatíva a bude ju predkladať objednávateľovi spolu s účtovným dokladom – faktúrou. |
Od potvrdenia o prevzatí odpadu oboma stranami a naloženia odpadu na dopravný prostriedok dodávateľ služby preberá plnú zodpovednosť za ďalšie nakladanie s odpadom. |
O nakladaní s ostatným odpadom vystaví dodávateľ služby pre objednávateľa potvrdenie podľa platných predpisov vyhláška MŽP SR č. 366/2015 o evidenčnej povinnosti a ohlasovacej povinnosti, ktorým bude dokladované zneškodnenie odbornou firmou. |
Dodávateľ sa zaväzuje nakladať s odpadom podľa zákona č.79/2015 Z.z. Zákon o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
Zmluvné a platobné podmienky: |
- Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č.513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia faktúry |
- Dodávateľ sa v ponuke a v zmluve zaväzuje, že dodrží pravidelnosť poskytovania služby predmetu zákazky aj počas prípadnej odstávky alebo podobných nepredvídateľných okolností zo strany dodávateľa. |
- Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky za každý vývoz. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/ preberací protokol/ potvrdenie o prevzatí nebezpečného odpadu. |
- cena služby je stanovená ako pevná a úplná, cena zahŕňa vyzdvihnutie, naloženie, prepravu a likvidáciu uvedených odpadov v množstvách a periodicite odvozu v technickej špecifikácii opisného formulára. |
- Zmluvné strany vyhlasujú, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany |
Sankcie: |
- V prípade sankcie udelenej objednávateľovi od dozorných orgánov za porušenie povinnosti vyplývajúcich zo zákona zapríčinenej poskytovateľom služby a jeho postupom má objednávateľ právo požadovať od poskytovateľa služby náhradu škody, refundáciu pokuty a zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z výšky sankcie za každý kalendárny deň, až do odstránenia protiprávneho stavu, nárok na náhradu inej vzniknutej škody spôsobenej porušením povinnosti dodávateľa služby nie je tým dotknutý |
- Objednávateľ má nárok na voľbu nárokov uvedených v § 436 OZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi predávajúcemu včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
- Objednávateľ má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
V súlade s ustanovením Nariadenia vlády SR č.303/2014, ktorým sa mení a dopĺňa nar. vlády SR č.21/2013 Z.z., ktorým sa vykonávajú niektoré ustanovenia OZ článok 1 §1 ods.2 môže poskytovateľ služby požadovať : |
- úroky z omeškania v sadzbe, ktorá sa rovná základnej úrokovej sadzbe ECB platnej k prvému dňu omeškania zvýšenej o deväť percentuálnych bodov. Takto určená sadzba úrokov z omeškania platí počas celej doby omeškania |
Názov | Upresnenie |
Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy teda, ešte pred samotnou dodávkou služby požadujeme predložiť nasledovné doklady: | |
Platné rozhodnutie príslušného úradu životného prostredia na prepravu a likvidáciu uvedených odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Súhlas musí zahŕňať katalógové čísla triedy , 180104-O. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Čestné prehlásenie, že prevádzkovateľ zneškodňovacieho zariadenia má dostatočnú kapacitu pre spracovanie objemu ostatného odpadu počas trvania zmluvy. | |
Podrobný položkový rozpis jednotkových cien (za 1 kg)predmetu zmluvy vypočítaný z celkovej ceny, ktorá vzišla z elektronického trhoviska a z predpokladaného množstva v tvare: cena bez DPH, DPH a cena s DPH | Jednotková cena bude podkladom pre fakturáciu, ktorá bude možná iba do výšky skutočne odobratého a zlikvidovaného množstva odpadu od objednávateľa. |
V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušnej výške % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
12
1,00 súbor
20 020,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.10.2017 15:14
26.10.2017 09:00
26.10.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.10.2017 08:16 - Vstupná ponuka | 20 020,00 | € | Cena bez DPH |
26.10.2017 08:39 - Najvýhodnejšia ponuka | 20 019,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: