• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2017 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2017 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2017 10:00

Detail zákazky Z201754153

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.10.2017 13:04
  •    Predkladanie ponúk
    23.10.2017 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.10.2017 09:46
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.10.2017 10:00

Základné údaje

Z201754153

OF-144719

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3160898

Objednávateľ

00603147

Mestská časť Bratislava - Staré Mesto

Vajanského nábr. 3, Bratislava - Staré Mesto, 81421, SVK

Dodávateľ

00685399

BSP SOFTWAREDISTRIBUTION a.s.

K Železnej studienke 27, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka serveru, hardwaru, softvérových multilicencií a predplatného, služieb a prác týkajúcich sa konsolidácie existujúcej infraštruktúry pre využívanie cloudových služieb

Sieťové servery, komponenty, multilicencie, hardware, inštalačné služby

  • 48821000-9 - Sieťové servery
  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 32425000-8 - Sieťový operačný systém
  • 72260000-5 - Služby súvisiace so softvérom
  • 51611100-9 - Inštalácia technického vybavenia (hardvér) počítačov
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodávka serveru, hardwaru, softvérových multilicencií a predplatného, služieb a prác týkajúcich sa konsolidácie existujúcej infraštruktúry pre využívanie cloudových služieb
Funkcia
Dodávka serveru, hardwaru, softvérových multilicencií
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A.1 Server ks 1
A.2 Rack ks 1
A.3 Zdroj nepretržitého napájania (UPS) ks 1
A.4 Dátové úložisko (NAS) ks 1
A.5 Firewall ks 1
B.1 Licencie Windows Server Standard ks 64
B.2 Licencie Windows Server per User ks 155
B.3 Predplatné Exchange Online plan ks 190
C.1 Vytvorenie a konfigurácia do virtuálneho prostredia vrátane migrácie ks 1
C.2 Služby elektronickej pošty ks 1
C.3 Technická podpora ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
A.1 Server -
A.1.1 Serverová zostava s min. parametrami v konfigurácií Min. TopSeller x3650 M5, Xeon 8C E5-2620 v4 85W 2.1GHz/2133MHz/20MB, 1x16GB, O/Bay HS 2.5in SAS/SATA, SR M5210, 750W p/s, Rack
A.1.2 Operačná pamäť Min. 16GB TruDDR4 Memory (2Rx4, 1.2V) PC4-19200 CL17 2400MHz LP RDIMM (7 ks)
A.1.3 Rozširovací radič diskov Min. System x3650 M5 Plus 8x 2.5" HS HDD Assembly Kit with Expander (1 ks)
A.1.4 Pevné disky Min. 600GB 15K 12Gbps SAS 2.5" G3HS HDD (2 ks)
A.1.5 Pevné disky Min. PM1635a 400GB Enterprise Mainstream 12Gb SAS G3HS 2.5" SSD (2 ks)
A.1.6 Pevné disky Min. 1.2TB 10K 12Gbps SAS 2.5" G3HS HDD (6 ks)
A.1.7 Napájanie System x 750W High Efficiency Platinum AC Power Supply
A.2 Rack -
A.2.1 Rack s min. parametrami v konfigurácií Racková skriňa 42U 600mm Wide x 1070 mm (1 ks)
A.3 Zdroj nepretržitého napájania (UPS) -
A.3.1 Zdroj nepretržitého napájania s min. parametrami v konfigurácií Min. 2.2kVA 2U Rack or Tower UPS (200-240VAC), vrátane LCD UPS Network Management Card a káblov (1 ks)
A.4 Dátové úložisko (NAS) -
A.4.1 Dátové úložisko s min. parametrami v konfigurácií Dátové úložisko pre 12x 2,5“/3,5“ SATA II/III HDD alebo SSD, min.CPU dual-core i3-4150 3,5 GHz, min. 8GB RAM(max. 32GB RAM), 4-LAN, 10G-ready, iSCSI, RAID 0,1, 5, 6, 10, 5+spare, 6+spare, 10+spare,
A.4.1 Dátové úložisko s min. parametrami v konfigurácií global hot spare, max 8-LAN, PCIe expansion slot x2, redundant power supply, vratane Rail Kit) (1 ks)
A.4.2 Pevné disky pre dátové úložisko HD 8TB NASware (5 ks) min. Red PRO 3,5"/7200Rpm/128MB/SATA3/26mm
A.5 Firewall Vzhľadom na používané HW vybavenie na strane vzdialeného servera nie je možné predložiť variantné riešenie.
A.5.1 Firewall s min. parametrami v konfigurácií Fortinet, FortiGate, FortiGate 30E, HW only (1 ks)
A.5.2 Support Fortinet, FortiGate, FortiGate 30E, 8x5 FortiCare 1YR (1 ks)
B.1 Licencie Windows Server Standard Vzhľadom na používané SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
B.1.1 Windows Server Standard per Core 2 Licenses Software License / AAA-28634 (64 ks)
B.2 Licencie Windows Server per User Vzhľadom na používané SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
B.2.1 Windows Server per User Client Access License / AAA-03786 (155 ks)
B.3 Predplatné Exchange Online plan Vzhľadom na používané SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie.
B.3.1 Exchange Online Plan 1 Per User / AAA-04063 (190 ks)
C.1 Vytvorenie a konfigurácia do virtuálneho prostredia vrátane migrácie -
C.1.1 Inštalácia a konfigurácia servera s funkcionalitou HYPER-V (host)
C.1.2 Inštalácia a konfigurácia virtuálnych guestov (nový doménový radič pre novovytvorenú AD doménu, súborový server, server pre Eset Remote Administrator, WSUS server)
C.1.3 Migrácia vybraných fyzických serverov do virtuálneho prostredia na novovytvorený host (vrátane prípravy na virtualizáciu a konsolidácie pôvodných fyzických serverov)
C.1.4 Inštalácia a konfigurácia vybraného fyzického servera ako ďalšieho doménového radiča pre novú doménu
C.1.5 Návrh a zdokumentovanie postupov pre migráciu používateľov do novej domény
C.1.6 Konfigurácia DHCP pre vybrané sieťové komponenty
C.1.7 Konfigurácia firewallu
C.2 Služby elektronickej pošty Migrácie elektronickej pošty na Office365 Exchange Online
C.2.1 Vytvorenie tenantu pre Office365
C.2.2 Inštalácia a konfigurácia synchronizačného nástroja na replikovanie lokálnych používateľských účtov do Office365 (z novovytvorenej domény)
C.2.3 Konfigurácia prechodu doručovania elektronickej pošty z lokálneho Exchange do Office 365
C.2.4 Návrh a zdokumentovanie postupov pre migráciu používateľov
C.3 Technická podpora -
C.3.1 Technická podpora - telefonická podpora príp. prístup cez vzdialenú správu v rozsahu 12 incidentov v priebehu 12 mesiacov
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ dodá predmet zmluvy, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Pre predkladaný predmet zmluvy dodávateľ predloží vyhlásenia zhody a doplňujúce podklady k nim, resp. certifikáty vydané autorizovanými osobami alebo notifikovanými osobami do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží doklad o skutočnosti, že softvérový produkt bol zakúpený od oficiálneho distribútora do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží doklad o skutočnosti, že je držiteľom certifikátu minimálne na úrovni Microsoft Certified Solutions Expert: Cloud Platform and Infrastructure alebo ekvivalentu formou predloženia originálu do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Kalkulácia softvéru musí rešpektovať cenové podmienky určené pre štátny subjekt (Government) v multilicenčnom programe MPSA alebo ekvivalent.
Dodávateľ predloží objednávateľovi v prípade hardvéru konkrétne typy a modely predmetu zmluvy do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Dodávateľ predloží objednávateľovi rozpis ceny celkom – sadzby DPH a s DPH alebo bez DPH – do 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy. Cena musí zahŕňať všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, predplatného a služieb, vrátane dopravy.
V prípade hardvéru je dodávateľ povinný dodať nový, nerepasovaný tovar (predmet zmluvy) – o uvedenej skutočnosti predloží čestné vyhlásenie v lehote 5 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy.
Dodávateľ doručí predmet zmluvy na miesto plnenia, tzn. adresu objednávateľa. V cene predmetu plnenia zmluvy je dovoz, rozbalenie, tzn. všetky náklady spojené s dodávkou, inštalačné a konfiguračné práce certifikovanými technickými zamestnancami dodávateľa.
Záručná doba v prípade hardvéru položky A.1 je 36 mesiacov na mieste u zákazníka s odozvou nasledujúci pracovný deň, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej opravy znáša dodávateľ.
Záručná doba v prípade ostatných hardvérových položiek (A.2 – A.5) je 24 mesiacov, ktorá začína dňom podpísania preberacieho protokolu. Dopravné náklady v rámci záručnej opravy znáša dodávateľ.
Záručná doba za poskytnuté služby 12 mesiacov.
Objednávateľ požaduje dodať predmet zmluvy v množstve a kvalite predpokladanej technickou špecifikáciou zmluvy a osobitnými požiadavkami na plnenie: a) v prípade nesplnenia tejto povinnosti vzniká objednávateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 30,- € za každý deň omeškania a za každú vadu dodaného plnenia samostatne ktorú uhradí dodávateľ; b) v prípade nesplnenia povinnosti uvedenej v tomto odseku ani v dodatočnej lehote 5 pracovných dní odo dňa, kedy malo dôjsť k riadnemu plneniu, je objednávateľ oprávnený od zmluvy okamžite odstúpiť.
V prípade, že dodávateľ nesplní ktorúkoľvek z podmienok uvedených v Osobitných požiadavkách na plnenie, alebo nepreukáže splnenie ktorejkoľvek z týchto podmienok predložením príslušného dokladu preukazujúceho splnenie danej podmienky v požadovanej lehote vzniká objednávateľovi právo okamžite odstúpiť od zmluvy, alebo právo požadovať zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 30,- € za každý deň omeškania so splnením každej nesplnenej podmienky samostatne.
Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty, ani jej zaplatením nie je dotknuté právo objednávateľa na náhradu škody, ktorá mu porušením povinností dodávateľa vznikla.
Nedodržanie osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok zmluvy. Pri závažnom porušení zmluvných podmienok môže objednávateľ odstúpiť od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

30.11.2017 13:00

1,00 komplet

50 736,49

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

17.10.2017 13:04

23.10.2017 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.10.2017 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 986
 24
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2017 14:41 - Vstupná ponuka 50 700,00 € Cena s DPH
20.10.2017 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka 50 700,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS