00165221
Štátny ústav pre kontrolu liečiv
Kvetná 11, Bratislava, 82508, SVK
50105787
Ecoder s.r.o.
236, Cerová, 90633, SVK
Deratizácia a dezinsekcia administratívnych budov
Deratizácia, Dezinsekcia
Služba, Tovar
1. Deratizácia a dezinsekcia administratívnych budov
|
|
---|---|
Funkcia |
Deratizácia a dezinsekcia v administratívnej budove a priľahlých budovách. |
Deratizácia (likvidácia hlodavcov): zahŕňa kanalizačné systémy, chodby, suterén, kotolne, sklady, archívy, garáže a pod. |
Dezinsekcia (likvidácia hmyzu): zaŕňa priestory v objekte objednávateľa, vrátane plochy priľahlých objektov. |
Všetky použité prípravky musia byť schválené Ministerstvom zdravotníctva Slovenskej republiky, musia spĺňať všetky príslušné zdravotné a technické predpisy stanovené pre dané prípravky. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaní prác. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Dezinsekcia a deratizácia objektu- Bratislava | m2 | 9473 | ||
2. Dezinsekcia a deratizácia objektu - Topoľčany | m2 | 350 | ||
3. Dezinsekcia a deratizácia objektu - Zvolen | m2 | 630 | ||
4. Dezinsekcia a deratizácia objektu - Žilina | m2 | 700 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy sa požaduje predložiť osvedčenie o odbornej spôsobilosti pre prácu s dezinfekčnými prostriedkami na reguláciu živočíšnych škodcov vydané Regionálnym úradom verej. zdravotníctva. Pridelenie úradného čísla prideleného štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR pre zber a skladovanie vedľajších živočíšnych produktov materiálu kategórie 1. |
Do 3 pracovných dní doložiť rozhodnutia z regionálnej veterinárnej a potravinovej správy (zber a skladovanie uhynutých zvierat z deratizačnej činnosti), potvrdenie okresného úradu z odboru starostlivosti o životné prostredie na prepravu nebezpečného odpadu. |
Do 3 pracovných dní od účinnosti zmluvy dodávateľ doručiť doklad o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač k dispozícii na poskytnutie služby |
Dodávateľ je oprávnený vykonávať celoplošný zásah ako aj operatívne zásahy v súlade s dohodnutým termínom objednávateľa. |
Dodávateľ nesmie svojou činnosťou narušiť bezpečnosť osôb nachádzajúcich sa v blízkosti miesta vykonávania prác. |
Karty bezpečnostných údajov použitých prípravkov budú priložené k protokolom o vykonaných prácach. |
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady spojené s výkonom, materiál, práca, likvidácia uhynutých hlodavcov a nespotrebovaných nástrah, doprava, poradenská služba. |
Dodávateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne 2 pracovné dni pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov dodávateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po prebratí a potvrdení protokolu o poskytnutí služby objednávateľom na základe skutočne vykonanej práce. |
Po dokončení požadovanej deratizácie musí byť spísaný odovzdávací protokol podpísaný obidvoma zmluvnými stranami. Deň podpisu protokolu oboma zmluvnými stranami sa považuje za deň ukončenia zásahu. |
V prípade výskytu hlodavcov po vykonaní deratizácie objednávateľ požaduje vykonať deratizačné služby do 24 hod. od nahlásenia bezodplatne. |
Požaduje sa realizovať deratizáciu v zmysle platnej technickej normy STN 466019 - Dezinfekcia, dezinsekcia a deratizácia na ochranu zvierat a na prekonanie nákazy zvierat |
Dodávateľ musí bez meškania a písomne informovať objednávateľa o vzniku akejkoľvek udalosti, ktorá bráni alebo sťažuje realizáciu predmetu zákazky. |
Požaduje sa kontrola priestorov po zásahu do 2 týždňov (účinnosť zásahu) |
Kvetná 11, , Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
02.11.2017 08:00 — 24.11.2017 18:00
1,00 kpl
2 799,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.10.2017 10:11
25.10.2017 10:03
25.10.2017 10:18
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
17.10.2017 10:44 - Vstupná ponuka | 2 799,00 | € | Cena s DPH |
25.10.2017 08:36 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 500,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: