00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
46010301
ACTE, s. r. o.
Kopčianska 14, Bratislava, 85101, SVK
datacentrový pevný disk
datacentrový pevný disk
Tovar, Služba
1. datacentrový pevný disk
|
|
---|---|
Funkcia |
24 ks datacentrových vysokovýkonných pevných diskov, tvoriacich jedno diskové pole |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
datacentrový vysokovýkonný pevný disk | ks | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
datacentrový vysokovýkonný pevný disk v nižšie uvedenej špecifikácii: | |
Veľkosť bloku logická/fyzická | 512/4096 |
Kapacita | 10TB (počet logických 512b blokov minimálne 19,532,873,728) |
Rozhranie | SATA3 (6Gb/s) |
Štandardizovaná veľkosť | 3.5” |
Podpora | NCQ a TLER |
Otáčky | min. 7200 |
Chybovosť čítania | <1 v 10^15 |
Veľkosť bufferu | min. 256MB |
MTBF | min. 2 500 000 hodín |
Pre nepretržitú prevádzku 24hodín a 365 dní do roka, pracovné zaťaženie zápismi viac ako 500TB ročne | áno |
Technológia pre kompenzáciu vibrácií bez obmedzenia počtu diskov v diskovom zariadení | áno |
Spotreba max. 7.2W, kľudová spotreba v aktívnom stave (nie pri uspatí) do 5.2W | áno |
Záruka | min. 5 rokov |
(napr. WD gold 10TB - WD101KRYZ) |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania. |
2. Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy s uvedením značky, typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne odovzdanie tovaru. |
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
4. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar |
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku. |
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruky a výrobné čísla výrobcu. |
7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média. |
8. Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu. |
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady. |
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely. |
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní. |
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie. |
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave. |
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena predmetu zmluvy a pod. |
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa. |
16. Nedodržanie predmetu zmluvy alebo lehoty dodania sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. |
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12. |
Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
31.10.2017 10:00 — 03.11.2017 14:00
1,00 celý predmet zákazky
10 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2017 10:13
19.10.2017 10:30
19.10.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2017 10:19 - Vstupná ponuka | 10 000,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2017 11:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 840,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: