00691836
Obec Štôla
29, Štôla, 05937, SVK
36444618
Brantner Poprad, s.r.o.
Nová 76, Poprad, 058 01, SVK
Zber, odvoz a likvidácia odpadu
Odpad, zber odpadu, odvoz odpadu, likvidácia odpadu, odpadové hospodárstvo, komunálny odpad, likvidácia tuhého komunálneho odpadu, zber a odvoz separovaného odpadu
Služba
1. Zber, odvoz a likvidácia odpadu
|
|
---|---|
Funkcia |
Zber, odvoz, zhodnotenie a zneškodnenie komunálnych odpadov v zmysle zákona č. 79/2015 Z.z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Komunálny odpad | t/rok | 105 | 130 | |
Objemný odpad | t/rok | 4 | 5 | |
Nebezpečný odpad | zber/rok | 2 | ||
Elektroodpad | zber/rok | 2 | ||
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 110 l a 120 l | ks/rok | 6600 | 6900 | |
Predpokladané množstvo vyvezených zberných nádob 1100 l | ks/rok | 240 | 300 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Harmonogram zvozu zmesového komunálneho odpadu | 1 krát týždenne |
Názov |
Zber a zvoz komunálneho odpadu, ktorý sa nedá zhodnotiť, na riadenú skládku. |
Zneškodňovanie odpadu na riadenej skládke odpadu. |
Zber zmesového komunálneho odpadu realizovať v čase od 7,00 do 13,00 hod. |
Zabezpečenie upratania a vyčistenia plôch po vysypaní zo zberných nádob a kontajnerov. |
Zabezpečenie pristavenia a odvozu veľkoobjemových kontajnerov na zber objemného odpadu 2 krát ročne na miesta, ktoré určí objednávateľ, v predpokladanom počte 6 kusov ročne. |
Zber nebezpečného odpadu realizovať prostredníctvom pristavenia špeciálneho zberného kontajnera určeného na zber nebezpečných odpadov v predpokladanom termíne jar a jeseň. |
Zber elektroodpadu realizovať v predpokladanom termíne máj a október. Predpokladané množstvo odpadu 200135 a 200136 cca 0,5 tony ročne. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo odpadu za nezáväzné, určené priemerom za dlhšie časové obdobie. Počas realizácie služby môže dôjsť k nárastu alebo úbytku množstva odpadov. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa, počas poskytovania služieb, dodržanie noriem a technických postupov, požiadaviek na ochranu bezpečnosti pri nakladaní a likvidácii odpadov a dodržiavanie pravidiel bezpečnosti práce podľa platnej legislatívy. |
Objednávateľ vyžaduje od dodávateľa vykonávať zber zmesového komunálneho odpadu špeciálnym zberovým vozidlom. |
Vyprázdňovať zberné nádoby tak, aby nedošlo k hygienickým, bezpečnostným, požiarnym a iným problémom, ku škode na majetku alebo poškodeniu životného prostredia, postupovať pri plnení zmluvy s odbornou starostlivosťou. |
Umiestniť zberné nádoby po ich vyprázdnení späť na zberné alebo zvozné stanovište. |
Objednávateľ je povinný poskytnúť dodávateľovi služby potrebnú súčinnosť podaním potrebných informácií k realizácii plnenia z tejto zmluvy |
Dodávateľ služby je povinný uskutočniť náhradný vývoz odpadu najneskôr do 24 hodín, ak nebolo možné dodržať dohodnutý harmonogram vývozu zo závažných dôvodov ( napr. poveternostné podmienky, porucha zberového vozidla a ap.) |
Dodávateľ služby bude vystavovať faktúru za služby v mesačnej periodicite, v štruktúre podľa množstva a rozsahu poskytnutých služieb. |
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej riadneho doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ služby je povinný predložiť doklad o množstve odpadu (vážny blok) a záznam o prevádzke motorového vozidla objednávateľovi najneskôr spolu s faktúrou. Sprievodný list nebezpečných odpadov je dodávateľ povinný doručiť bezodkladne po uskutočnení vývozu odpadov. |
Dodávateľ služby ja povinný v lehote do 5 pracovných dní od uzatvorenie zmluvy predložiť rozpis jednotkových cien všetkých položiek s rozčlenením na cenu bez DPH a cenu s DPH. |
Dodávateľ služby je povinný v lehote do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť oprávnenie poskytovať službu, ktorá je predmetom zákazky. |
Dodávateľ je povinný do 5 pracovných dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi Certifikáty kvality a environmentálneho manažérstva, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem ISO 9001 a ISO 14001. |
Pokiaľ nie je ustanovené inak, riadi sa táto zmluva, práva a povinnosti zmluvných strán v nej neupravené, ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. |
Objednávateľ požaduje spracovanie a predloženie harmonogramu zberu odpadov v lehote do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. |
Cena za zber a zneškodnenie odpadov je vrátane poplatku v zmysle zákona č. 17/2004 Z.z. o poplatkoch za uloženie odpadov. |
Dodávateľ služby má právo na úpravu ceny za zneškodnenie odpadov v prípade zvýšenie poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Dodávateľ služby je povinný upraviť cenu za zneškodnenie odpadov v prípade zníženia poplatku za uloženie odpadov podľa platnej legislatívy. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: 1. dohodou oboch zmluvných strán, 2. výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace. Výpovedná lehota začína plynúť prvým dňom nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej strane. |
Zmluva sa uzatvára na 48 mesiacov od nadobudnutia účinnosti. |
29, Štôla, Poprad, Prešovský, Slovenská republika
01.11.2017 09:39 — 31.10.2021 10:30
1,00 ks
72 492,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2017 09:48
20.10.2017 10:30
20.10.2017 10:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
20.10.2017 10:23 - Vstupná ponuka | 72 251,04 | € | Cena s DPH |
20.10.2017 10:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 72 251,04 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: