17335345
Slovenský pozemkový fond
Búdkova cesta 36 , Bratislava, 81104, SVK
31318347
SOFOS, a. s.
Dúbravská cesta 3, Bratislava, 84546, SVK
Dodávka technologického riešenia blade serverov do existujúcej skrine a dátového úložiska.
blade server, dátové úložisko
Tovar, Služba
1. Predmetom zákazky je dodávka technologického riešenia blade serverov do existujúcej skrine a dátového úložiska.
|
|
---|---|
Funkcia |
Dodávka technologického riešenia blade serverov do existujúcej skrine a dátového úložiska, pozostávajúca z dodania daľšieho diskového priestoru podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky vrátane dopravy na miesto určenia objednávateľom predmetu zákazky, montáže technologických častí do funkčného celku a uvedenia do prevádzky, inštalačných a konfiguračných prác na uroveň virtuálnych serverov a vytvorenie zálohovacích politík (backup), nastavenia a testovania v potrebnom rozsahu a zaškolenia poverených zamestnancov Objednávateľa predmetu zákazky v optimálnom rozsahu. |
Predmetom zákazky je : Rozšírenie existujúceho IBM Flex Chassis, rozšírenie záruky serverov IBM Flex System Compute node, rozšírenie záruky chassis IBM Flex Chassis - 8721A1, rozšírenie výpočtovej kapacity existujúceho IBM Flex Chassis, rozšírenie kapacity existujúceho IBM v3700 Disk system, rozšírenie záruky existujúceho IBM v3700 Disk system, rozšírenie licencie na software Veeam Backup & Replication Enterprise for Vmware, predĺženie podpory na produkt Veeam Backup & Replication Enterprise for Vmware |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Rozšírenie existujúceho IBM Flex Chassis - 8721A1G. 00FJ669 Lenovo Flex System Redundant Chassis Management Module 2 umožňujúce inštaláciu nových blade serverov v existujúcom chassis MTM 8721 | ks | 2 | ||
Rozšírenie záruky serverov IBM Flex System Compute node x240 Machine Type – 8737, 2 ročný pozáručný servis, v mieste inštalácie, 24x7 s dobou opravy do 24h od nahlásenia poruchy. | ks | 7 | ||
Rozšírenie záruky chassis IBM Flex Chassis - 8721A1G,2 ročný pozáručný servis, v mieste inštalácie, 24x7 s dobou opravy do 24h od nahlásenia poruchy | ks | 1 | ||
Rozšírenie výpočtovej kapacity existujúceho IBM Flex Chassis - 8721A1G pomocou nových blade serverov | ks | 3 | ||
Rozšírenie kapacity existujúceho IBM v3700 Disk system 207224C | ks | 1 | ||
Rozšírenie záruky existujúceho IBM v3700 Disk system 207224C3 ročný servis, v mieste inštalácie, 24x7 s dobou opravy do 24h od nahlásenia poruchy | ks | 1 | ||
Rozšírenie licencie na software Veeam Backup & Replication Enterprise for VMware - obdobie 2 roky | ks | 6 | ||
Predĺženie podpory na produkt Veeam Backup & Replication Enterprise for VMware - obdobie 2 roky | ks | 14 |
Názov |
Rozšírenie kapacity existujúceho IBM v3700 Disk system musí minimálne spĺňať:Prevedenie: Diskové police potrebné na umiestnenie 2,5" rozširujúcich diskových modulov požadovanej kapacity, vrátane napájacích zdrojov, káblov a ostatných prislúchajúcich HW a SW komponentov nevyhnutných pre plnú funkcionalitu diskových políc, ktoré tvoria funkčný celok s existujúcim diskovým poľom, |
Požadovaná kapacita: Celková efektívna kapacita aspoň 33 TiB v RAID 5, ktorá je pre TIER 0 vybudovaná aspoň na 12ks 2,5” 800GB SSD vrátane HS diskov a pre TIER 1 vybudovaná aspoň na 40ks 2,5” 900GB 10k SAS vrátane HS diskov. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný predložiť podrobnú cenovú kalkuláciu do 3 dní od uzavretia zmluvy, v ktorej pre jednotlivé položky uvedie: jednotkové ceny bez DPH, jednotkové ceny s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH . Celková cena za predmet zákazky / zmluvy v cenovej kalkulácii musí byť v súlade s celkovou cenou predmetu zmluvy, uvedenou v článku IV. Zmluvy - Zmluvná cena. |
Celková cena predmetu zákazky / zmluvy a cena za jednotlivé položky obsahujú všetky náklady Dodávateľa predmetu zákazky spojené s plnením predmetu uvedeného v časti Technická špecifikácia predmetu zákazky / zmluvy (doprava na miesto plnenia, vykládka do určených priestorov v mieste plnenia, inštalácia a zaškolenie min. 3 osôb, likvidácia obalového odpadu, odstraňovanie uznaných vád počas záručnej doby) a tiež všetky dane, clá, poplatky, platby vyberané v rámci uplatňovania nesadzobných opatrení ustanovené osobitnými predpismi, ako aj iné náklady spojené s plnením zmluvy. |
Dodávateľovi predmetu zákazky nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky / zmluvy. Všetky ceny predložené Dodávateľom predmetu zákazky zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk.V prípade, že dodávateľ predmetu zákazky ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po podpise zmluvy sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny predmetu zákazky / zmluvy o hodnotu DPH. |
Ak je Dodávateľ predmetu zákazky identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ predmetu zákazky nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ predmetu zákazky nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť Objednávateľovi predmetu zákazky kontaktné údaje osoby zodpovednej za riadne plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: meno, priezvisko, tel. číslo a e-mailová adresa. |
Plnenie sa uskutoční v mieste Objednávateľa a to v pracovné dni a v pracovnom čase Objednávateľa (8:00 - 16:00 hod.). |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný spresniť deň a hodinu dodania predmetu zmluvy, resp. jeho časti telefonicky alebo e-mailom, minimálne jeden deň pred dodaním predmetu zmluvy a tento termín musí písomne potvrdiť zodpovedný zástupca Objednávateľa predmetu zákazky. V prípade neoznámenia termínu dodávky tovaru, Objednávateľ predmetu zákazky nie je povinný prevziať tovar v deň doručenia, ale až v nasledujúci deň. Všetky náklady spojené s odmietnutím prevzatia neoznámenej dodávky znáša Dodávateľ predmetu zákazky. |
Dodávateľ predmetu zákazky dodá tovar, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v Európskej únii a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. Do 3 (troch) dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa kópie všetkých certifikátov, vrátane certifikátu špecialistov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predloží originály, resp. úradne osvedčené kópie. |
Všetky certifikáty musia byť vydané a potvrdené výrobcami ponúkaného tovaru, resp. uznanými certifikačnými autoritami. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť potvrdenie výrobcu, že je autorizovaný / certifikovaný na dodávku a inštaláciu ponúknutých zariadení a ponúkaného softwaru. Dodávateľ predmetu zákazky predloží do 3 dní od uzavretia zmluvy minimálne dve osoby s platnou autorizáciou pre servisné zásahy, inštalačné a konfiguračné práce (potvrdenie od každého výrobcu ponúkaného hardvéru). Objednávateľ požaduje predloženie vyššie uvedených dokladov z dôvodu, aby dodávateľ preukázal schopnosti s realizáciou predmetu zákazky. |
Do 3 (troch) dní od uzavretia zmluvy predloží dodávateľ elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Objednávateľa prospekt/prospekty zariadení, ktoré musia obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy (ďalej „prospekt“); hodnoty uvedené v prospekte/prospektoch musia byť potvrdené výrobcom, alebo inou príslušnou autoritou v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného plnenia. |
Objednávateľ si týmto vyhradzuje právo na posúdenie, či ponúkané riešenie je plne kompatibilné s existujúcim riešením. |
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi prospekt Plnenia a/alebo certifikát, v ktorom ktorákoľvek hodnota nebude v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného Plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať, objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 2 % zo zmluvnej ceny, minimálne však 500 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody. |
Objednávateľ predmetu zákazky požaduje predložiť certifikáty CE ponúkaných hardvérových zariadení, potvrdené výrobcom zariadení, platné certifikáty ISO 9001, ISO 14001 a ISO 27001 dodávateľa predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje dodanie špecifikovaného HW bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho HW vybavenia; plnej integrácie a funkcionality HW v existujúcom prostredí a bez nutnosti ďalších vyvolaných nákladov. |
Objednávateľ požaduje dodanie špecifikovaného softvéru bez možnosti predkladania ekvivalentných riešení z dôvodu existujúceho softvérového vybavenia; plnej integrácie, kompatibility a funkcionality softvéru v existujúcich datacentrách a zálohovacom riešení bez nutnosti ďalších vyvolaných nákladov. |
Dodávateľ predmetu zákazky je povinný dodať tovar podľa tejto zmluvy nový, nerepasovaný. Tovar nesmie byť pred dodaním používaný, opotrebovaný, ani iným spôsobom čiastočne alebo úplne znehodnotený vo svojich technických a/alebo materiálových vlastnostiach. Tovar nesmie pochádzať z výstav alebo byť pred dodaním vystavovaný. |
Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo prevziať iba tovar spĺňajúci všetky technické vlastnosti uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky/zmluvy, ktorý je funkčný, bez zjavných vád, dodaný v kompletnom stave a v požadovanom množstve. V opačnom prípade si Objednávateľ predmetu zákazky vyhradzuje právo nepodpísať dodací list, neprevziať dodaný tovar a nezaplatiť cenu za riadne nedodaný tovar. |
Funkčné, technické a výkonnostné požiadavky na predmet zákazky, ktoré sú uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy sú považované za minimálne. Objednávateľ predmetu zákazky akceptuje aj také funkčné, technické a výkonnostné vlastnosti predmetu zákazky/zmluvy v rámci predloženej kontraktačnej ponuky, ktorých vyjadrené kvantifikovateľné aj nekvantifikovateľné parametre budú vyššie (lepšie) ako sú Objednávateľom predmetu zákazky uvedené požadované parametre funkčných, technických a výkonnostných vlastností predmetu zákazky / zmluvy. |
Úhrada za predmet zákazky / zmluvy bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby. Cena za skutočne dodaný predmet zákazky/zmluvy bude uhradená jednorazovo na základe Dodávateľom predmetu zákazky vyhotovenej a doručenej faktúry. |
Prílohou faktúry budú kópie dodacích listov potvrdených povereným zamestnancom Objednávateľa predmetu zákazky alebo iný doklad o preprave alebo doručení zásielky tovaru. |
Dodávateľ predmetu zákazky sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa, a to bezodkladne po jej vystavení. Dodávateľ predmetu zákazky vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Objednávateľa predmetu zákazky. |
Miesto doručenia faktúry v listinnej faktúry je sídlo objednávateľa. E-mailovú adresu, na ktorú dodávateľ zašle faktúru elektronicky oznámi objednávateľ Dodávateľovi predmetu zákazky do 3 dní odo dňa uzavretia tejto zmluvy |
Dodávateľom predmetu zákazky vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, Objednávateľ predmetu zákazky má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotu splatnosti. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, účinného od 1.februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
V prípade, ak Dodávateľ predmetu zákazky poruší akúkoľvek zmluvnú podmienku a/alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v osobitných požiadavkách na plnenie a/alebo dodaný tovar nebude spĺňať akúkoľvek vlastnosť uvedenú v Technickej špecifikácii predmetu zákazky / zmluvy, toto porušenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvy a Objednávateľ predmetu zákazky má právo odstúpiť od zmluvy a následne vyhotoví negatívnu referenciu Dodávateľovi predmetu zákazky. |
V prípade porušenia povinnosti Dodávateľa predmetu zákazky dodať celé plnenie riadne a včas podľa zmluvy je objednávateľ oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 0,10% ceny plnenia denne. Účelom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v dôsledku nutnosti zrušenia zmluvy a opakovania zákazky z dôvodu predloženia ponuky dodávateľom. |
Teda, ktorá nebude zodpovedať vlastnostiam uvedeným v Technickej špecifikácii predmetu zákazky/zmluvy a/alebo z dôvodu predloženia ponuky, za cenu ktorej tovar nebude možné dodať a/alebo z iného dôvodu na strane Dodávateľa predmetu zákazky. |
Objednávateľ požaduje poskytovanie služieb spojených s priebežným zabezpečovaním bezplatného záručného servisu po dobu minimálne 3 rokov odo dňa prevzatia tovaru, a to v sídle Objednávateľa. |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a s použitím originálnych a nepoužívaných náhradných dielov počas trvania záručnej doby, vykonávanie servisu odborne kvalifikovanými osobami, nástup servisného technika na opravu v mieste sídla objednávateľa najneskôr do 24 hodín od nahlásenia poruchy Dodávateľovi, |
Objednávateľ požaduje vykonávanie autorizovaného záručného servisu počas záručnej doby s nasledovnými podmienkami: odstránenie vád najneskôr do 48 hodín od nástupu servisného technika. Dodávateľ znáša všetky náklady spojené s odstránením vady počas záručnej doby (napr. dopravné náklady, náhradné diely, atď.). |
Názov | Upresnenie |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Prevedenie: Server kompatibilný s existujúcim IBM Flex Chassis – 8721A1G |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Výkon: Model servera s dvomi minimálne 10 jadrovými procesormi typu x86 musí byť preukázateľne schopný dosiahnuť výkon aspoň 856 bodov podľa testu SPECint_rate_base2006 |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Požadovaný počet procesorov (socket) / max. počet procesorov (socket): 2/2 |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Systémová pamäť: 384 GB RAM 2400MHz DDR4 v celkovo minimálne 24 využiteľných pamäťových slotov, pamäť celkovo rozšíriteľná do min. 1.5TB pri plnom osadení servera 2 procesormi(socket) |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Diskový radič: Min. 12Gbps SAS radič s HW podporou RAID 0, 1,1E |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Sieťový adaptér: 2x 10Gb/s Converged Ethernet pripojenie k externému prostrediu vrátanie potrebnej licencie pre plnú funkčnosť FCoE a iSCSI. |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Rozširujúce sloty: Min. 2 sloty celkovo v serveri na pripojenie I/O kariet |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Správa a manažment: Formou vzdialenej grafickej KVM konzoly, ktorá je súčasťou centrálnej infraštruktúry v šasi, |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Možnosť štartu, reštartu s shutdown serveru cez sieť LAN, nezávisle od OS, manažment hardvéru. Uvedenú funkcionalitu poskytuje s časovo neobmedzeným licenčným pokrytím |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Napájanie: Min. 1 x napájací konektor zabezpečujúci pripojenie na centrálnu infraštruktúru v šasi |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Iné: 2x Interná SD karta v RAID 1 |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Pred poruchová záruka: Pred poruchová záruka na CPU, pamäťové moduly, HDD |
Základná konfigurácia blade servera musí minimálne obsahovať: | Záruka: 3 roky, v mieste inštalácie, 24x7 s dobou opravy do 24h od nahlásenia poruchy |
Rozšírenie kapacity existujúceho IBM v3700 Disk system musí minimálne spĺňať: | Záruka: 3 roky, v mieste inštalácie, 24x7 s dobou opravy do 24h od nahlásenia poruchy |
Búdkova 36, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
02.11.2017 08:30 — 31.01.2018 15:30
35,00 ks
246 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2017 13:21
24.10.2017 10:00
24.10.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.10.2017 09:55 - Vstupná ponuka | 245 998,80 | € | Cena s DPH |
24.10.2017 09:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 245 400,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: