00596825
"FÉNIX"Zariadenie sociálnych služieb Levice
Komenského č. 29, Levice, 93401, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Potraviny - mliečne výrobky
maslo
Tovar, Služba
1. Potraviny - mlieko a mliečne výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
zabezpečenie potravín v kvalite podľa platných noriem podľa potrieb objednávateľa vrátane dopravy a vyloženia na mieste dodania |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
maslo tuk min.82% (125g, balenie) | ks | 6000 | ||
maslo porcované 10g | ks | 25000 | ||
Predsmažený syr eidam 100-130g/ks | ks | 2400 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
dodaný tovar nesmie prekročiť prvú tretinu doby spotreby | |
Množstvá sú určené od súčasného počtu stravníkov a nie sú pre obstarávateľa záväzné, nakoľko sa ich počet počas zmluvného vzťahu môže zvýšiť, resp. znížiť. Na základe toho môže obstarávateľ množstvá upraviť podľa aktuálnych stavov. | Zvýšenie alebo zníženie objemu zákazky je prípustné. |
Akosť | 1.trieda |
Názov |
vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovných dňochod od 7,00 do 14,00 od., dopravu na miesto plnenia zabezpečí predávajúci v súlade s platnými hygienickými predpismi |
Splatnosť faktúry od doručenia je 30 dní, faktúra musí obsahovať číslo objednávky, súčasťou faktúry je dodací list, podpísaný zástupcami oboch zmluvných strán, resp. faktúra slúži ako dodací list. V prípade, že faktúra nespĺňa požadované náležitosti, je objednávateľ oprávnený faktúru vrátiť bez zaplatenia v lehote splatnosti. Dňom doručenia opravenej faktúry začína plynúť nová lehota splatnosti v zmysle dohodnutých platobných podmienok. Dodávateľ požaduje 1x faktúru v listinnej podobe a 1x zaslať faktúru v PDF formáte na určenú mailovú adresu. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu predmetu zákazky. |
Obaly , označenie a preprava tovaru bude v súlade s ustanoveniami zákona č. 152/1995 Z.z. o potravinách v platnom znení vrátane vykonávacích predpisov k tomuto zákonu, platných právnych predpisov k tomu zákonu, hygienických noriem a Potravinového kódexu SR, bez viditeľných známok poškodenia a kontaminácie. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný a dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru na základe objednávok kupujúceho a potvrdeného dodacieho listu. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok zadaných telefonicky alebo mailom podľa potrieb objednávateľa. |
Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa špecifikácie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ je povinný do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy doručiť nacenenie predmetu zákazky v ktorom dodávateľ uvedie jednotkové ceny všetkých tovarových položiek. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Názov | Upresnenie |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti podmienok na skladovanie uvedených surovín. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, pred samotným plnením zmluvy predložiť: potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy pred samotným plnením zmluvy predložiť doklad o oprávnení dodávať tovar. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: Certifikát bezpečnosti potravín ISO 22000:2005 - Systémy manažérstva bezpečnosti potravín alebo Značky kvality SK alebo HACCP alebo podobnej kvality, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy predložiť: čestné prehlásenie o zápise do registra partnerov verejného sektora resp. o nezapísaní do registra z dôvodu nespĺňania podmienok pre tento zápis. | Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Komenského 29, Levice, Levice, Nitriansky, Slovenská republika
12
1,00 súbor položiek zákazky
17 290,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
16.10.2017 10:37
20.10.2017 08:54
20.10.2017 09:09
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.10.2017 14:40 - Vstupná ponuka | 17 290,00 | € | Cena s DPH |
19.10.2017 10:03 - Najvýhodnejšia ponuka | 17 289,60 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: