30794323
Pôdohospodárska platobná agentúra
Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kancelárky (xerografický) papier
xerografický papier
Tovar
1. Kancelársky papier pre potreby objednávateľa
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier pre potreby objednávateľa |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
kancelársky papier Copy A4, 80g/500s - biely | bal | 1 090 | ||
kancelársky papier Copy A3, 80g/500s - biely | bal | 25 |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar na pracoviská objednávateľa v Bratislave a do regionálnych pracovísk v nasledovných mestách: Trnava, D. Streda, Nitra Komárno, Levice, Nové Zámky, Trenčín, Zvolen, R. Sobota, Lučenec, Žilina, D. Kubín, Košice,Michalovce, Trebišov, Prešov, Poprad. |
Tovar bude dodávaný na základe čiastkových objednávok, vystavených objednávateľom podľa aktuálnej potreby. |
Dodávateľ je povinný neodkladne po uzavretí predmetnej zmluvy zaslať kontaktnej osobe objednávateľa podrobný položkový rozpočet s uvedením jednotkových cien jednotlivých tovarov. |
Kontaktná osoba objednávateľa zašle neodkladne po uzavretí predmetnej zmluvy dodávateľovi kontaktné údaje na poverených zamestnancov, kompetentných prevziať dodaný tovar na jednotlivých pracoviskách. |
Dodávateľ je povinný dodať tovar na určené miesto do 2-och pracovných dní od obdržania objednávky. |
Predmetná zmluva zaniká dňom uplynutia lehoty plnenia zmluvy, resp. dodaním tovaru vo finančnom objeme, uvedenom v predmetnej zmluve. |
Hraničná 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
23.10.2017 15:00 — 28.02.2018 14:57
1 115,00 bal
2 990,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2017 15:10
17.10.2017 15:15
18.10.2017 08:00
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2017 16:49 - Vstupná ponuka | 2 989,99 | € | Cena s DPH |
16.10.2017 16:02 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 989,46 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: