30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Kutuzovova 8, Bratislava, 83247, SVK
32953852
Igor Janáč - HAS centrum
Nedožerská cesta 7, Prievidza, 97101, SVK
Kontrola prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
hasiaci prístroj, kontrola
Služba
1. Kontrola prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov
|
|
---|---|
Funkcia |
Kontrola (revízia) prenosných a pojazdných hasiacich prístrojov v zmysle vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hasiace prístroje prenosné práškové 6kg | ks | 390 | ||
Hasiace prístroje prenosné snehové 5kg | ks | 120 | ||
Hasiace prístroje prenosné vodné 9L | ks | 10 | ||
Hasiace prístroje prenosné halónové 2kg | ks | 2 | ||
Hasiace prístroje pojazdné S2x30 | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Revízia hasiacich prístrojov | Revízia hasiacich prístrojov (ďalej len HP) v zmysle Vyhlášky MV SR č. 719/2002 Z. z., ktorou sa ustanovujú vlastnosti, podmienky prevádzkovania a zabezpečenie pravidelnej kontroly hasiacich .... |
1. Revízia hasiacich prístrojov | ....prenosných a pojazdných prístrojov podľa zákona č. 314/2001 Z. z. o ochrane pred požiarmi. |
Názov |
Úspešný uchádzač predloží ponukovú cenu podľa požadovanej špecifikácie. Ponuková cena musí byť stanovená vrátane všetkých nákladov dodávateľa (vypracovanie protokolov o kontrole, štítkov o kontrole, dopravné náklady). |
Úspešný uchádzač požaduje sa predložiť podrobný rozpočet do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Úspešný uchádzač predloží kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Úspešný uchádzač musí do 3 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy predložiť originál alebo overenú kópiu osvedčenia o odbornej spôsobilosti vykonávať revíziu hasiacich prístrojov. |
Výsledkom kontroly (revízie) musí byť správa revízneho technika o stave a možnosti ďalšieho používania zariadení v dvoch originálnych vyhotoveniach a tie odovzdá objednávateľovi. |
Realizácia predmetu zákazky je do 10 dní odo dňa prevzatia objednávky (uzatvorenia zmluvy). |
Dĺžka splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Súčasťou faktúry budú protokoly o kontrole. Objednávateľ neposkytuje žiaden preddavok. |
Fakturácia bude realizovaná na základe jednotlivých objednávok |
Miesto plnenia: Bratislava III. a Trnava |
Nedodržanie určených osobitných požiadaviek na plnenie bude objednávateľ považovať za závažné porušenie zmluvných podmienok tejto zákazky. V prípade nedodržania určených osobitných požiadaviek na plnenie v tomto formulári verejný obstarávateľ zákazku neprijme a odstúpi od zmluvy. |
V zmysle ustanovení OPET týkajúcich sa rámcovej dohody si objednávateľ vyhradzuje právo odobrať niektoré služby vo väčšom a iné v menšom rozsahu než ako je definované v týchto podkladoch. Rozsah odobranej služby bude záležať od aktuálnych potrieb objednávateľa počas trvania rámcovej dohody, ale najviac v rozsahu celkovej zmluvnej ceny. |
Za kasárňou 3, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
2
1,00 súbor položiek zákazky
1 650,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2017 13:21
18.10.2017 14:00
18.10.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2017 12:55 - Vstupná ponuka | 1 644,00 | € | Cena s DPH |
18.10.2017 13:55 - Najvýhodnejšia ponuka | 948,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: