00157716
Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre
Trieda Andreja Hlinku 1, Nitra, 94974, SVK
35884860
ideo s.r.o.
Vajnorská 127, Bratislava, 83104, SVK
Knižný box na vrátanie kníh
knižný box
Tovar
1. Knižný box na vrátenie kníh
|
|
---|---|
Funkcia |
1. Nákup nového, nepoužívaného knižného boxu vrátane balenia, dopravy, vyloženia tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, zaškolenia, záruky, montáže z prepravnej úpravy do užívateľskej a iných nákladov potrebných na realizáciu zákazky. |
2. Knižný box na vrátenie kníh umožňuje čitateľom vrátiť vypožičané knihy, časopisy a iné dokumenty mimo výpožičných hodín knižnice. |
3. Knižný box Je navrhnutý tak, aby knihy, CD a DVD nosiče, či časopisy boli bezpečne a spoľahlivo vrátené. Knihy sú vhadzované cez otvor s dvojitými dvierkami do vozíka, ktorý je možné vybrať a použiť na prenos vhodených knižných jednotiek. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Knižný box na vrátenie kníh | ks | 1 | ||
Rozmery schránky (šxhxv) | mm | 750x750x1150 | 760x760x1250 | |
Objem vozíka | l | 130 | 150 | |
Dopadová výška do vozíka | cm | 20 | 25 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Box | |
1.1.Materiál boxu | Antikorózny materiál (nerez) |
1.2. Otváranie boxu | Otváranie z prednej strany |
1.3. Spôsob uzatvárania | Bezpečnostný zámok z rozperným mechanizmom, aby zabránil vypáčeniu |
1.4. Priestor vhodu | Systém dvojitých dvierok, aby sa znemožnilo vhadzovaniu drobných predmetov a vliatiu tekutín. Dvierka vhodu sú uzamykateľné. |
1.5. Spôsob upevnenia k podlahe | Upevnenie cez montážne otvory prístupné z vnútornej strany boxu. |
1.6 Grafická úprava boxu | Grafika vytlačená na lesklú laminačnú PVC fóliu, ktorá pokrýva všetky viditeľné časti boxu (celopolep, nie rezaná grafika) |
1.7 Bezpečnosť zariadenia | certifikát na bezpečnosť zariadenia – zodpovedá harmonizovaným normám EN 12100, EN 13857 a EN 349 + A1 |
2.. Dopravný vozík | Je súčasťou boxu |
2.1. Mechanizmus dna | Pružinový mechanizmus |
2.2. Spôsob pohybu | 4 kolieska, minimálne na jednej strane vybavené brzdami |
2.3.Madlo vozíka | Teleskopické madlo, ktoré je možné zaaretovať |
Názov |
1. Dodávateľ doručí e-mailom kontaktnej osobe objednávateľa najneskôr do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy: |
1.1. vyobrazenie a špecifikáciu ponúkaného tovaru s uvedením typu alebo značky, |
1.2. rozpis jednotkových cien bez DPH a s DPH zaokrúhlenej na 2 desatinné miesta (rovnaký rozpis ceny je dodávateľ povinný uviesť aj vo faktúre). |
1.3. kópiu certifikátu preukazujúcu bezpečnosť zariadenia. |
2. Objednávateľ posúdi dokumenty predložené dodávateľom a do 3 pracovných dní odo dňa ich doručenia oznámi dodávateľovi (elektronicky alebo poštou), či predložené dokumenty: |
2.1. preukazujú splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, alebo |
2.2. nepreukazujú niektorú z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie/opravu a zároveň určí lehotu na ich doručenie. |
3. Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie dokumentov alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
4. Jednotková cena zahŕňa všetky náklady dodávateľa spojené s realizáciou zákazky (balné, dopravné, vyloženie tovaru na konkrétne pracovisko uvedené v objednávke, montáž z prepravnej úpravy do užívateľskej, záruka, zaškolenie a iné náklady potrebné na realizáciu zákazky). |
5. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov. |
6. Plnenie sa uskutoční na základe objednávky, v ktorej bude uvedený požadovaný termín (podľa dohody s kontaktnou osobou objednávateľa) a miesto plnenia. Vyžaduje sa dodávka a montáž na miesto plnenia, t.j. pracovisko uvedené v objednávke. Presný termín plnenia je dodávateľ povinný odkonzultovať s kontaktnou osobou objednávateľa. |
7. Predmet zákazky musí spĺňať technické, bezpečnostné, vizuálne a úžitkové parametre. |
8. Na tovar sa požaduje záruka 24 mesiacov. |
9. Objednávateľ je oprávnený neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy |
10. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade preukázateľne vadného predmetu zákazky dodá nový predmet najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa doručenia reklamácie. |
11. V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
12. Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zmluvy je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie objednávateľa od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
13. Uvedené podmienky plnenia majú prednosť pred obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, obchodnými podmienkami dodávateľa a cenníkmi dodávateľa. |
Slančíkovej 1 , Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika
23.10.2017 08:00 — 30.11.2017 15:00
1,00 súbor
4 500,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2017 12:54
18.10.2017 13:00
18.10.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2017 10:05 - Vstupná ponuka | 4 440,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2017 10:05 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 440,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: