00165956
Okresný súd Stará Ľubovňa
17. novembra 30, Stará Ľubovňa, 06401, SVK
31396674
Up Slovensko, s. r. o.
Tomášikova 23/D, Bratislava, 82101, SVK
Stravné poukážky
stravné poukážky, jedálne kupóny, dodanie stravných poukážok, zabezpečenie stravovania
Tovar, Služba
1. Stravné poukážky
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov formou stravných poukážok po dobu dvoch rokov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,00 | ||
predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 16800 | 19200 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
stravná poukážka obsahuje | nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
stravná poukážka obsahuje | rok platnosti stravnej poukážky |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok riadne a včas do sídla objednávateľa určených v objednávke. |
Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 24 hodín od podania objednávky. |
Dodanie stravných poukážok bude prebiehať systémom objednávka-faktúra, objednávku na dodanie stravných poukážok bude objednávateľ zadávať raz mesačne-emailom alebo telefonicky. |
Faktúru za dodanie stravných poukážok doručí dodávateľ po každom plnení do sídla objednávateľa. |
Celková cena na úhradu za dodané stravné poukážky bude vo faktúre uvedená ako súčin počtu dodaných stravných poukážok a celkovej ceny za stravnú poukážku. Takto vypočítaná suma v € bude zaokrúhlená na dve desatinné miesta. |
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenia bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH. |
Celková cena za jednu stravnú poukážku je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravnej poukážky v € a výškou provízie v € vrátane DPH a do výpočtov vstupuje zaokúhlená na päť desatinných miest. |
Dodávateľ sa zaväzuje v každej faktúre uvádzať rozpis sadzby DPH, jednotkové ceny plnenie bez DPH a s DPH a celkovú cenu plnenia bez DPH a s DPH. |
Provízia dodávateľa pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi, spojené s vyhotovením a dodaním stravných poukážok do sídla objednávateľa a všetky ďalšie náklady spojené s plnením predmetu zákazky. |
Výška provízie za jednu stravnú poukážku v EUR (VP) sa po ukončení súťaže a uzavretí zmluvy stanoví s presnosťou na 5 desatinných miest na základe nasledujúceho vzorca VP = (4,00 x VP%) : 100. |
Dodávateľ nebude účtovať žiadne sumy, poplatky a provízie iné ako uvedené v zmluve. |
Výška provízie, maximálne 1% z nominálnej hodnoty je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
Objednávateľ má právo v priebehu trvania zmluvného vzťahu v prípade legislatívnych zmien požadovať zmenu nominálnej hodnoty stravnej poukážky a dodávateľ je povinný zmenu akceptovať. Výška dohodnutej provízie sa zmenou nominálnej hodnoty poukážky nemení. |
Výmena nepoužitých stravných poukážok bude možná do konca 31.01. nasledujúceho kalendárneho roka. |
Zmluvné strany sa dohodli, že minimálne a maximálne množstvá odobratých stravných poukážok sú len predpokladané a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa. Zmluva zanikne uplynutím času aj keby objednávateľ neodobral predpokladané minimálne a maximálne množstvo. |
Dodávateľ akceptuje úhradu poskytnutej služby formou bezhotovostného platobného styku na základe faktúry vystavenej dodávateľom a zaslanej odberateľovi bez poskytnutia záloh a preddavkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo 30 dňovej lehoty splatnosti úhrady faktúry. |
Názov | Upresnenie |
Interval objednávania stravných poukážok | Raz mesačne, ak nastane potreba zo strany objednávateľa mimoriadne aj v priebehu daného mesiaca. |
Doba platnosti stravných poukážok | Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. |
Technické špecifikácie položky
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika | |
Pôvodná hodnota | stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Navrhnutá hodnota | stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov |
Podľa § 9 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní: „Pri zadávaní zákaziek sa musí uplatňovať princíp rovnakého zaobchádzania, princíp nediskriminácie uchádzačov alebo záujemcov, princíp transparentnosti a princíp hospodárnosti a efektívnosti.” Podľa rozsudku Najvyššieho súdu SR, sp. zn. 2 Sžo 69/2008, zo dňa 11.02.2009
17. novembra 30, Stará Ľubovňa, Stará Ľubovňa, Prešovský, Slovenská republika
01.01.2018 09:15 — 31.12.2019 09:15
19 200,00 ks
76 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2017 09:41
19.10.2017 09:06
19.10.2017 09:21
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2017 09:49 - Vstupná ponuka | 76 800,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2017 15:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 76 797,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: