17069807
Krajská prokuratúra Prešov
Masarykova 16, Prešov, 08001, SVK
36579629
SLUŽBY - SERVIS spol. s r.o.
Františka Hečku 1872/1, Michalovce, 07101, SVK
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove.
Upratovanie a čistiace služby
Služba
1. Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v administratívnej budove.
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie upratovacích a čistiacich služieb v 8 administratívnych budovách - Prešov, Bardejov, Humenné, Kežmarok, Poprad, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov |
Termín realizácie služieb 16.12.2017-15.12.2019 (24 mesiacov) v pracovných dňoch od 08,00 hod. do 14,00 hod. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Upratovacia plocha celkom /bez okien/ - podrobnejšie rozpísané v opisnom formulári | m2 | 7384,32 | ||
Prešov | m2 | 3252,8 | ||
Bardejov | m2 | 601,97 | ||
Humenné | m2 | 1202,4 | ||
Kežmarok | m2 | 577,55 | ||
Poprad | m2 | 648,4 | ||
Stará Ľubovňa | m2 | 459,97 | ||
Svidník | m2 | 224,79 | ||
Vranov nad Topľou | m2 | 416,44 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Určený počet zamestnancov poskytovateľa: | Prešov 4,ostatné prevádzky po 1, teda požadujeme denne SPOLU 11 zamestnancov |
Pracovná doba | minimálne 2,5 hodiny denne (každý zamestnanec), na každej prevádzke bude individuálne dohodnuté s vedúcou správy |
DENNÉ PRÁCE: | |
- utieranie prachu na pracovných stoloch /stolových lampách, telef.aparátoch/, nábytku vhodnou vlhkou, alebo suchou handrou | |
- vynášanie odpadkov z košov do spoločných kontajnerov. Výmenu sáčkov z košov v kanceláriách zabezpečuje víťazný dodávateľ podľa potreby, minimálne raz za týždeň | |
- umývanie podlahových krytín na chodbách, schodiskách, kanceláriách, kuchynkách vlhkým mopom vhodným a kvalitným čistiacim prostriedkom. Mopy a kvalitné čistiace prostriedky zabezpečuje víťazný dodávateľ | |
- dezinfekčné vyčistenie umývadiel, toaletných mís, pisoárov, armatúr, zrkadiel a dlažby vo WC /prehľad sociálnych zariadení v prevádzkach spolu: umývadlo-72 ks, WC misa-53 ks, pisoáre-25 ks, výlevka- 8 ks, sprchovací kút- 2 ks/ | |
- doplnenie toaletných potrieb, tekuté mydlo s ošetrujúcim krémom, toaletný papier 2-vrstvový /nie krepový/ zabezpečuje víťazný dodávateľ | |
- výmena použitých froté uterákov vo WC za čisté. VÝMENU FROTÉ UTERÁKOV MINIMÁLNE 1x TÝŽDENNE vo všetkých toaletách a na všetkých prevádzkach zabezpečuje víťazný dodávateľ | |
- umývanie presklených vstupných dverí do budov (podľa potreby) | |
PRÁCE 1-KRÁT TÝŽDENNE: | |
- vysávanie kobercov /vždy prvý pracovný deň v týždni/ na všetkých prístupných miestach, čalúnených stoličiek a kresiel a pod. (v prípade potreby častejšie) | |
- utieranie prachu z počítačov a monitorov, vykurovacích telesách, rámy obrazov, zábradlie, vypínače | |
- utieranie nábytku na miestach častého dotyku, vrátane dezinfekcie (napr. kľučiek, vypínačov) , vnútorné okenné parapety utrieť vlhkou handrou | |
- zametanie a umývanie vstupných schodov na všetkých prevádzkach | |
PRÁCE 1-KRÁT MESAČNE: | |
- odstraňovanie pavučín, odstrániť prah zo soklov a parapiet | |
- vyčistenie , umytie a ošetrenie zvislých plôch nábytku kvalitným a vhodným prípravkom, odmraziť a vyčistiť chladničky /19 ks vo všetkých prevádzkach spolu/ | |
- čistenie obkladačiek v sociálnych zariadeniach | |
- vyčistiť sedacie plochy, nohy stoličiek a stolov utrieť vlhkou handrou | |
PRÁCE ŠTVRŤROČNÉ: - vonkajšie okenné parapety utrieť vlhkou handrou, dôkladne umyť, očistiť vhodným prípravkom dvere, vrátane zárubne a utrieť prah z ostatných zariadení na chodbách jednotlivých prevádzok | |
PRÁCE POLROČNÉ: - umývanie okien vo všetkých miestnostiach prevádzok. V plnom rozsahu čistiacich a upratovacích služieb je podmienkou poskytovateľa, aby zabezpečil čistiace, dezinfekčné, ošetrovacie a ostatné prostriedky na riadny výkon služby v súlade s technológiou, podmienkami ochrany života osôb a životného prostredia predpísanými na tento druh činnosti. Plocha okien v m2 vnútorná aj vonkajšia vo všetkých prevádzkach je 2482,6 m2 /výmera jednotlivých okien v prevádzkach je rozpísaná v prílohe/. | |
PRÁCE 1-KRÁT ROČNE:- čistenie (tepovanie) kobercov na všetkých prevádzkach /v kanceláriách a chodbách/ v rámci kraja |
Názov |
PLATOBNÉ PODMIENKY: |
- Cena za predmet zákazky je určená ako cena za celé zmluvné obdobie poskytovania služieb (dva roky) a bude pevná počas trvania zmluvného vzťahu. Cena môže byť počas zmluvného vzťahu upravená iba pri zmene rozsahu predmetu zmluvy (zmenšenie dohodnutej výmery upratovanej plochy, resp. doplnenie ďalších priestorov na upratovanie), pri zmene množstva vykonávaných služieb (rozšírenie alebo zúženie rozsahu služieb) a v prípade iných cenových vplyvov, vyplývajúcich zo všeobecne záväzných právnych predpisov. |
- V cene sú zahrnuté všetky akékoľvek náklady poskytovateľa spojené so zabezpečovaním, riadením a kontrolou upratovacích služieb, s dopravou na jednotlivé prevádzky v rámci kraja, vrátane dodávky hygienických potrieb, čistiacich a dezinfekčných materiálov, čistiacich prostriedkov, pracovných pomôcok, potrebnej techniky pre kvalitný výkon služieb, ako aj mzdy a odvody zamestnancov a iné náklady poskytovateľa |
- Úhrada dohodnutej ceny sa uskutoční na základe mesačnej faktúry, ktorú vystaví poskytovateľ. Faktúra musí spĺňať všetky náležitosti daňového dokladu. V prípade neúplnej alebo nepresne vystavenej faktúry objednávateľ nie je povinný ju uhradiť. Objednávateľovi začne plynúť lehota splatnosti až dňom doručenia riadne a úplne vystavenej faktúry. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi |
- Úhrada faktúry sa uskutoční bezhotovostným platobným stykom na účet poskytovateľa. Platobná povinnosť objednávateľa sa považuje za splnenú v deň, kedy bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet poskytovateľa. Objednávateľ neposkytuje preddavky a ani zálohy. |
- V prípade nedodržania harmonogramu prác bude požadované zo strany objednávateľa zníženie ceny poskytnutých služieb za mesiac o zmluvnú pokutu z dohodnutej ceny služby, v zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
POVINNOSTI ZMLUVNÝCH STRÁN |
Poskytovateľ sa zaväzuje: |
- Vykonávať vyššie špecifikované upratovacie práce v pracovných dňoch od 08,00 hod. - 14,00 hod., v čase dohodnutom s objednávateľom, v termíne od 16.12. 2017 do 15.12.2019 |
- Zabezpečiť všetky potrebné stroje, zariadenia, prostriedky a spotrebný materiál potrebný k výkonu predmetnej služby |
- Chrániť majetok objednávateľa pred poškodením, zničením a odcudzením. V prípade poškodenia majetku je poskytovateľ povinný uviesť tento do pôvodného stavu na svoje náklady. Ak to nebude možné, potom sa poskytovateľ zaväzuje nahradiť objednávateľovi škody, ktoré mu svojou činnosťou spôsobil. |
- Zabezpečiť vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb prostredníctvom vlastných zamestnancov , ktorí budú spoľahliví, bezúhonní, odborne a zdravotne spôsobilí. Ručí, že má s personálom uzavretú riadnu pracovnú zmluvu alebo dohodu o vykonaní práce a že sa jedná o osoby bezúhonné. Bezúhonnosť zamestnancov preukazuje na požiadanie objednávateľa výpisom z registra trestov, nie starším ako 3 mesiace. |
- Poskytovateľ predloží objednávateľovi pred začatím poskytovania služby zoznam stálych zamestnancov a v prípade zastupovania aj zoznam zastupujúcich zamestnancov. V prípade akýchkoľvek zmien musí poskytovateľ uvedený zoznam aktualizovať najneskôr v deň vykonanej zmeny. |
- Poskytovateľ sa zaväzuje v prípade výpadku jeho zamestnancov z dôvodu PN, OČR a pod. zabezpečiť okamžitú náhradu. V prípade že tak neurobí, vyfakturovaná suma za príslušný mesiac bude krátená o pomernú časť. |
- Poskytovateľ sa zaväzuje zabezpečiť, že jeho zamestnanci neumožnia na miesto výkonu práce prístup osobám, ktoré nie sú poskytovateľom na vykonávanie predmetu zmluvu určené. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
- Zamestnanci poskytovateľa sú povinní vykonávať predmetné služby podľa pokynov zodpovedného zástupcu poskytovateľa, prípadné požiadavky zodpovednej osoby objednávateľa budú riešené cestou zodpovedného zástupcu poskytovateľa. |
- Poskytovateľ zabezpečí na vlastné náklady vyškolenie zamestnancov v oblasti bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a ochrany pred požiarmi, ako aj školenie v oblasti hygienických predpisov. |
- Poskytovateľ bude zabezpečovať upratovacie a čistiace služby vlastnými čistiacimi zariadeniami (vysávače, a pod.), pracovnými pomôckami (rebrík, metly, mopy, vedrá, handry, rukavice, wc kefy, vrecia do košov a pod.) a vlastnými čistiacimi a dezinfekčnými potrebami v požadovanej kvalite. |
- Poskytovateľ sa zaväzuje dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy, najmä protipožiarne a bezpečnostné predpisy, zohľadňujúce špecifiká miesta výkonu práce, ako aj iné predpisy objednávateľa, s ktorými sa oboznámil pri podpise zmluvy. |
- V prípade, že zamestnanci poskytovateľa porušia pracovnú disciplínu alebo dobré mravy v súvislosti s výkonom predmetu zmluvy, poskytovateľ sa zaväzuje týchto zamestnancov vymeniť do troch pracovných dní, a to odo dňa, v ktorom sa dozvedel (buď pri vykonávaní vlastného dohľadu nad upratovacími prácami a čistiacimi službami alebo prostredníctvom objednávateľa) o skutočnostiach zakladajúcich povinnosť podľa tohto odseku. |
- Poskytovateľ nie je oprávnený plniť záväzky zmluvy prostredníctvom iných osôb (subdodávateľov). |
- Poskytovateľ je povinný zabezpečiť prostredníctvom svojho zodpovedného zástupcu pravidelnú kontrolu svojich zamestnancov, ako aj pravidelnú kontrolu kvality nimi vykonávanej práce. |
- Poskytovateľ zodpovedá za škody na majetku, nachádzajúcom sa v priestoroch objednávateľa, preukázateľne spôsobené jeho zamestnancami. |
- Poskytovateľ ručí za to, že jeho zamestnanci nebudú otvárať skrine, zásuvky či iný kancelársky nábytok, nebudú sa oboznamovať s písomnosťami a nebudú žiadnym spôsobom manipulovať so zariadením a vybavením v kanceláriách (počítače, tlačiarne, faxy, skenery, telefóny a pod.) nad rozsah vykonávania dohodnutej predmetnej služby. |
- Porušenie povinností z predchádzajúcich bodov sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, oprávňujúce objednávateľa okamžite od zmluvy odstúpiť. |
- POSKYTOVATEĽ SA ZAVAZUJE: Zabezpečovať na všetky prevádzky toaletný papier 2-vrstvový /nie krepový/, tekuté mydlo s ošetrujúcim krémom, WC kefy /wc voňatká/, froté uteráky /vrátane ich výmeny/, zabezpečenie ich prania podľa potreby , čistiace, upratovacie, hygienické prostriedky vo vlastnej réžii. |
OBJEDNÁVATEĽ SA ZAVAZUJE: |
- Sprístupniť pre vykonanie upratovacích prác všetky predmetné priestory. |
- Zabezpečiť pre poskytovateľa vo svojich priestoroch riadne uzamykateľnú miestnosť na uskladnenie pracovných pomôcok, čistiacich prostriedkov, hygienických potrieb a primerané priestory, ktoré budú slúžiť na prezliekanie zamestnancov poskytovateľa. |
- Uhrádzať zo svojich prostriedkov náklady súvisiace so spotrebou elektrickej energie a vody používanej na upratovacie práce. |
- Objednávateľ zabezpečí poskytovateľovi priestor na sústredenie komunálneho odpadu, ktorý vznikne pri plnení predmetu zmluvy. Poskytovateľ je povinný riadiť sa pritom pokynmi zodpovednej osoby objednávateľa. Za odvoz komunálneho odpadu zodpovedá objednávateľ. |
ZODPOVEDOSŤ A POISTENIE: |
- Poskytovateľ zodpovedá za všetky škody, ktoré spôsobia jeho zamestnanci pri plnení predmetu zmluvy v mieste výkonu práce. Poskytovateľ v takomto prípade uhradí objednávateľovi spôsobenú škodu. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia : víťazný dodávateľ si sám zabezpečuje dopravné náklady na jednotlivé prevádzky. |
Prílohou každej mesačnej paušálnej faktúry bude "výkaz vykonaných upratovacích a čistiacich prác" potvrdený vedúcou správy každej prevádzky./tlačivo doručí objednávateľ/ |
Názov | Upresnenie |
Miesto poskytovania upratovacích služieb: | Prešov, Bardejov, Humenné, Kežmarok,Poprad, Stará Ľubovňa, Svidník, Vranov nad Topľou |
PLOCHA PODĽA UŽÍVANÉHO PRIESTORU SPOLU v m2 vrátane vnútorných a vonkajších okien: | Prešov 4139,7 m2, Bardejov - 697,17, Humenné - 1854, Kežmarok-776,75, Poprad-876,8, S.Ľubovňa-611,77, Svidník-394,59, Vranov - 516,14 - SPOLU: 9866,92 m2 |
z toho: v m2 | |
- plocha okien vnútorná a vonkajšia | Prešov-886,9, Bardejov - 95,2, Humenné 651,6, Kežmarok-199,2, Poprad-228,4, Stará Ľubovňa-151,8, Svidník-169,8, Vranov - 99,7, SPOLU:2482,6 m2 |
- kancelárie: | Prešov 2046,41 m2, Bardejov-223,1, Humenné-563,30, Kežmarok-271,35, Poprad-417,45, S.Ľubovňa-152,11, Svidník 151,18, Vranov - 245,92 |
- chodby | Prešov-432,03, Bardejov-73,5, Humenné-241,3, Kežmarok-140,46, Poprad-120,45, S.Ľubovňa-74,54, Svidník-42,68, Vranov-126,60 |
-vestibul: | Prešov-124,81 m2, Humenné-101,80, Kežmarok-24,9, S.Ľubovňa-12, |
toalety: | Prešov-111,26 m2, Bardejov - 40,16, Humenné-76,90, Kežmarok-35,52 Poprad-52,84, S.Ľubovňa-16,49, Svidník- 4,16, Vranov- 6,80 |
archív : | Prešov-119,29, Bardejov-95,6, Humenné,71,70, Kežmarok-37,91, Poprad-57,66, S.Ľubovňa-13,65, Svidník-17,40, Vranov-37,12 |
Kuchynka: | Prešov-18,6, Humenné-32,70, Kežmarok-9,37, Svidník-9,37 |
Zasadačka: | Prešov-68,65, Bardejov-32,25, Kežmarok-24,54, |
neobsadené miestnosti: | Prešov-273,35 m2, Bardejov-94,78, Humenné-43,90, Kežmarok-18,88, S.Ľubovňa-154,10, |
-schodište: | Prešov-56,4 , Bardejov-42,55, Humenné-70,8, Kežmarok-14,62, S.Ľubovňa-37,08 |
Masarykova č.16 , Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
16.12.2017 08:36 — 15.12.2019 08:37
24,00 mesiace
58 464,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
13.10.2017 09:51
20.10.2017 08:36
20.10.2017 08:51
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
19.10.2017 10:31 - Vstupná ponuka | 58 463,99 | € | Cena s DPH |
19.10.2017 21:46 - Najvýhodnejšia ponuka | 58 463,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: