00632864
Domov dôchodcov a domov sociálnych služieb LUNA
Fraňa Kráľa 23, Brezno, 97701, SVK
36033031
Auto Unicom, s.r.o.
Strážska cesta 8325/53, Zvolen, 96001, SVK
Nové osobné motorové vozidlo
osobné vozidlo
Tovar, Služba
1. Osobný automobil
|
|
---|---|
Funkcia |
nové osobné motorové vozidlo na prepravu osôb na pozemných komunikáciách |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
osobný automobil | t | 3,5 | ||
výkon | kw | 88 | ||
zdvihový objem valcov | cm3 | 1500 | ||
základný objem batožinového priestoru | l | 550 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Verzia osobného automobilu | COMBI, VAN |
palivo | benzín |
prevodovka | manuálna |
počet miest na sedenie | 5 |
ABS s brzdovým asistentom | áno |
centrálne zamykanie s diaľkovým ovládaním | áno |
predné hmlové svetlomety | áno |
denné svietenie | áno |
zadné sedadlá so sklápateľným deleným operadlom | áno |
elektrické ovládanie minimálne predných okien | áno |
posilňovač riadenia | áno |
stabilizačný systém s protipreklzovým (ASR) systémom | áno |
airbag a bočné airbagy | áno |
autorádio s CD/MP3 prehrávačom | áno |
zásuvka 12V vpredu | áno |
rezervné koleso | áno |
bočné posuvné dvere na pravej aj ľavej strane | áno |
zadný parkovací asistent | áno |
automatická klimatizácia - dvojzónová | áno |
zadné dvojkrídlové dvere | áno |
tempomat s obmedzovačom rýchlosti | áno |
na vozidle obuté disky s letnými pneumatikami minimálne 15" | áno |
disky so zimnými pneumatikami minimálne 15" | áno |
Názov |
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, ktorým je sídlo kupujúceho. |
Pri dodávke predmetu zákazky musí byť objednávateľovi oznámená dodávka do miesta plnenia najneskôr 1 deň pred doručením dodávky motorového vozidla. |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny. |
Prevzatie vozidla bude realizované u objednávateľa. |
Všetky doplnky a výbava musí byť originál - domontované výbavy , doplnky atď. nie sú akceptovateľné. |
Dodávateľ je autorizovaný predajca, o čom doručí príslušný doklad objednávateľovi a to do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ určil rozsah technických parametrov a vlastností predmetu zákazky, na základe čoho žiada dodávateľov, aby nepredkladali cenové ponuky na motorové vozidlo, ktoré má nižšie technické parametre ako stanovil objednávateľ a ani na motorové vozidlo, ktoré nespĺňa požiadavky objednávateľa na technické vlastnosti motorového vozidla. Dodávateľ je povinný dodať motorové vozidlo s rovnakými alebo s vyššími technickými parametrami a so všetkými vlastnosťami tak ako sú uvedené objednávateľom v bode technická špecifikácia. |
V prípade ekvivalentného predmetu zákazky posudzuje splnenie ekvivalentnosti objednávateľ, a to na základe relevantných podkladov od dodávateľa, ktorý je povinný objednávateľovi riadne preukázať parametre ekvivalentného plnenia. V prípade, že nebude splnená podmienka ekvivalentnosti, je to dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
V prípade, že vymedzenie predmetu zákazky, jeho opis alebo technické špecifikácie odkazujú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, objednávateľ umožňuje ekvivalentné špecifikácie s technickými parametrami rovnakými alebo vyššími/lepšími ako je uvedené v popise technických vlastností tohto opisného formulára a s požadovaným príslušenstvom a výbavou. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy nasledovné: obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru. Dodávateľ túto podmienku splní predložením napr. prospektového materiálu, opisom tovaru vrátane podrobnej špecifikácie, technickými listami. Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov či ponúkaný predmet spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle objednávkového formulára. |
Ak dodávateľ nedodrží stanovenú lehotu na predloženie požadovaných podkladov (dokumentov), alebo ani v dodatočnej lehote nepreukáže splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve, objednávateľ to bude považovať za nedodržanie zmluvy a vyhradzuje si právo odstúpiť od zmluvy. |
Kontaktné osoby objednávateľa posúdia parametre ponúkaného predmetu zákazky a max. do 3 pracovných dní odo dňa doručenia technickej špecifikácie oznámi dodávateľovi (elektronicky), či ponúkaný predmet zákazky: - preukazuje splnenie všetkých požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve alebo - nepreukazuje splnenie niektorej z požiadaviek objednávateľa, ktoré sú uvedené v tejto zmluve a objednávateľ vyzve dodávateľa na ich doplnenie / opravu / úpravu a zároveň určí lehotu na ich splnenie. |
Nevyhnutnou súčasťou predmetu zákazky bude: preberací protokol, návod na obsluhu vozidla v slovenskom jazyku, platný doklad o záručných podmienkach, COC - vyhlásenie o zhode s typovým schválením ES, minimálne 2 kľúče, doklady potrebné k vydaniu technického preukazu pre premávku na pozemných komunikáciách v SR, návod na údržbu v slovenskom jazyku, servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie a všetky ostatné potrebné dokumenty poskytované výrobcom predmetu zákazky. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať riadne a včas nové, nepoužívané a neopravované osobné motorové vozidlo v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciou bez vád, poškodenia alebo iného opotrebovania. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať dodávku predmetu zákazky v prípade, ak dodaný predmet zákazky nebude v súlade s opisom predmetu zákazky a tým odstúpiť od zmluvy. |
V prípade nedodržania technických parametrov a vlastností predmetu zákazky uvedených v bode "Technická špecifikácia predmetu zákazky" a v bode "Osobitné požiadavky na plnenie", ktoré stanovil objednávateľ a v prípade omeškania dodania predmetu zákazky, považuje sa takéto porušenie za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť. |
Ak dodávateľ poruší niektorú z povinností vyplývajúcich mu zo zmluvy podstatným spôsobom, je objednávateľ oprávnený požadovať odstránenie vád, a/alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny a/alebo odstúpiť od zmluvy. |
Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy. Každé iné porušenie tejto zmluvy sa považuje za nepodstatné porušenie tejto zmluvy, pričom nároky z neho vyplývajúce je objednávateľ oprávnený uplatňovať tak, ako je uvedené v predchádzajúcom bode opisného formulára. |
Voľbu medzi nárokmi (odstránenie vád a/alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny a/alebo odstúpenie od zmluvy) objednávateľ oznámi dodávateľovi v písomnom oznámení vád predmetu zákazky alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
V kúpnej cene musí byť zahrnutá kompletná dodávka predmetu zákazky v zmysle technickej špecifikácie vrátane všetkých súvisiacich služieb a prác (doprava, odskúšanie vozidla, odovzdanie dokladov na riadne užívanie a všetky priame a nepriame náklady súvisiace s predmetom zákazky) a záručný servis. |
Pred prevzatím motorového vozidla a podpísaním preberacieho a odovzdávacieho protokolu/dodacieho listu dodávateľ umožní objednávateľovi vykonanie vizuálnej kontroly ponúkaného motorového vozidla, odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti dodaného vozidla a vykonanie skúšobnej jazdy na území v okruhu minimálne do 5 km od miesta plnenia. Na účely vykonania skúšobnej jazdy bude v nádrži dostatočné množstvo paliva, ktoré zabezpečí dodávateľ. |
Objednávateľ má právo odmietnuť prevzatie motorového vozidla, ak zistí pri jeho obhliadke akúkoľvek vadu. |
V prípade, ak bude zistené, že motorové vozidlo nezodpovedá zadanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, objednávateľ si vyhradzuje právo motorové vozidlo neprevziať, a to bez nároku na akúkoľvek finančnú náhradu za náklady spojené s jeho dodaním. |
Záruka minimálne 2 roky. |
Záručná doba začína plynúť odo dňa dodania predmetu zákazky, t.j. odo dňa protokolárneho prevzatia predmetu zákazky. Záručná doba neplynie po dobu, po ktorú objednávateľ nemôže užívať predmet zákazky pre jeho vady, za ktoré zodpovedá dodávateľ. Objednávateľ je povinný oznámiť dodávateľovi vady na predmete zákazky bez zbytočného odkladu po tom, čo vady zistil. Ak ide o odstrániteľnú vadu, ktorú je možné opravou alebo výmenou vadnej súčasti odstrániť, má objednávateľ právo na jej bezplatné, včasné a riadne odstránenie. |
Záručná doba sa pri oprave predmetu zákazky automaticky predlžuje o dobu opravy t.j. o dobu, po ktorú dodaný predmet zákazky nemohol byť riadne využívaný v súlade s účelom jeho využitia. Ak dôjde k výmene predmetu zákazky, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového predmetu zákazky. To isté platí, ak dôjde k výmene súčiastky predmetu zákazky, na ktorú bola poskytnutá záruka. |
Záručný servis musí byť realizovaný v rámci Banskobystrického kraja. |
Nástup na záručný servis v záručnej dobe do 48 hodín od nahlásenia závady na servisné stredisko dodávateľa a vykonanie záručných servisných opráv bezplatne najneskôr do 72 hodín od nastúpenia na servis (pokiaľ je to vzhľadom na povahu poruchy objektívne možné). |
Dodávateľ je povinný zabezpečiť počas záručnej opravy predmetu zákazky - automobilu, ktorá bude podľa predpokladu trvať dlhšie ako dva pracovné dni náhradné vozidlo, ktoré bude zhodné alebo obdobné s technickou špecifikáciou vozidla, ktoré je odovzdané na záručnú opravu. |
Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru po riadnom odovzdaní a prevzatí osobného motorového vozidla, ktoré spĺňa technické parametre a požiadavky na jeho technické vybavenie v zmysle zmluvy. O prevzatí a odovzdaní osobného motorového vozidla bude vyhotovený odovzdávací a preberací protokol, ktorý potvrdia obe zmluvné strany a tento bude súčasťou vyhotovenej a doručenej faktúry. |
V prípade, ak faktúra nebude v súlade s príslušnými platnými právnymi predpismi, budú v nej uvedené nesprávne údaje, je to dôvod na odmietnutie faktúry objednávateľom a jej vrátenie na opravu alebo doplnenie. Nová lehota splatnosti začne plynúť až po preukázateľnom doručení novej faktúry objednávateľovi. |
Lehota splatnosti faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu, je 30 dní odo dňa doručenia objednávateľovi na základe podpísaného odovzdávacieho a preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán, t.j. dodávateľa a objednávateľa. |
Uvedené podmienky majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
Dodacia lehota je do 31. októbra 2017 od nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Fraňa Kráľa 23, Brezno, Brezno, Banskobystrický, Slovenská republika
25.10.2017 16:18 — 31.10.2017 16:18
1,00 kus
13 680,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2017 16:44
18.10.2017 16:27
18.10.2017 16:42
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2017 16:56 - Vstupná ponuka | 13 680,00 | € | Cena s DPH |
12.10.2017 16:56 - Najvýhodnejšia ponuka | 13 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: