• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2017 13:55
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2017 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2017 10:15

Detail zákazky Z201752988

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.10.2017 13:55
  •    Predkladanie ponúk
    20.10.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    20.10.2017 10:03
  •    Zazmluvnenie zákazky
    20.10.2017 10:15

Základné údaje

Z201752988

OF-144629

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3158415

Objednávateľ

36724530

MH Invest, s.r.o.

Mlynské Nivy 44/A, Bratislava, 82109, SVK

Dodávateľ

04102746

OPAlight media online s.r.o.

Dlouhá 730/35, Praha, 11000, CZE

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Prevádzkovanie transformátorových staníc

energetika a súvisiace služby

  • 71314000-2 - Energetika a súvisiace služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Prevádzkovanie transformátorových staníc
Funkcia
Predmetom zákazky je prevádzkovanie transformátorových staníc (TS), najmä nonstop havarijná služba, preventívna údržba, prevádzkové doklady a dokumentácia, manipulácia, vypnutie a zaistenie pracoviska
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Bloková kiosková trafostanica EH2, 2x400-2x1600kVA, odpínač SF6 ks 3
Transformátor olejový 22/0,42kV, 630kVA ks 2
Transformátor olejový 22/0,42kV, 1x400kVA ks 1
VN rozvádzač, In=630A, 8DJH ks 3
NN rozvádzač, 2x8-vývodový s pozdĺžnym delením ks 3
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Rozsah výkonov na troch TS, prepojenie medzi transformátormi a rozvádzačmi VN a NN v súlade so zákonom 124/2006 Z.z., vyhl. 508/2009 Z.z. a STN 33 1500
1. Periodický servis mesačná kontrola pod napätím
1.1 vizuálna kontrola izolátorov a priechodiek, rozvodov VN, napájacích káblov, VN rozvádzača, stavu transformátorov (prašnosť, teplota),
1.2 kontrola prepojovacích káblov, istenia na VN a NN strane, stavu NN rozvádzača, vývodov a istiacich prvkov, stavu zemnenia vrátane uzemnenia nulovej svorky + meranie,
1.3 kontrola vybavenia trafostanice ochrannými pomôckami a zabezpečenie požiamej ochrany, uzamykateľnosti trafostanice, vetracích otvorov a stavebných prvkov, odpínačov a vypínačov VN podľa predpisu výrobcu
1.4 odstránenie drobných závad, prípadná výmena chybných častí elektrického zariadenia,
1.5 mimoriadne kontroly (podľa požiadaviek investora) spôsobené veľmi nepriaznivými poveternostnými podmienkami (prívaly vody, snehové kalamity apod.).
2. Periodický servis kontrola a údržba transformátorov za vypnutého stavu 1 x ročne
2.1 stav prepájača odbočiek , správné nastavenie odbočiek a jej zaistenie,
2.2 kontrola prúdových spojov,
2.3 očistenie prechodiek,
2.4 prefúknutie cievok transformátorov
2.5 vyčistenie transformátorov a priestorov celej trafokomory
3. Poruchový servis lokatizovanie poruchového stavu, bežné opravy a obnovenie dodávky el. energie
3.1 zistenie príčiny (prípadne miesta) prerušenia dodávky el. energie na Rajónnom dispečingu ZSDIS, a.s.Bratislava,
3.2 nástup na lokalizáciu poruchy el. zariadenia do 180 minút po prevzatí hlásenia o poruche el. zariadenia
3.3 lokalizovanie poruchového stavu v najkratšom možnom čase,
3.4 obnovenie dodávky el. energie v najkratšom čase (závislé podľa rozsahu poruchy a poškodených častí),
3.5 zaistenie drobných základných náhradných dielov a ich výmena (ihneď, prípadne závislé podľa poškodených častí).
4. Za poruchový servis podľa bodu 3 sa považuje:
4.1 oprava VN a NN prepojovacich káblov od transformátorov bez nutnosti výmeny časti kábla, príp. koncovky, vkladania nového úseku,
4.2 oprava a nastavenie vypínacích prvkov
4.3 výmena VN a NN poistiek po pôsobení, prepálení (skrat, nadprúd).
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Poskytovateľ je povinný vypracovať podrobný plán preventívnych činností ktoré budú realizované na TS. V zmysle plánu je povinný vykonať všetky revízie a skúšky vyžadované platnými predpismi a normami
2. Poskytovateľ je povinný vypracovať protokol o každej kontrole vykonanej na každej TS.
3. Poskytovateľ je povinný na požiadanie objednávateľa vykonať vypnutie a zapnutie TS, avšak max. 2x ročne.
4. Poskytovateľ je povinný 1x mesačne, vždy ku poslednému kalendárnemu dňu, odčítať a elektronicky oznámiť Objednávateľovi stav všetkých elektromerov inštalovaných v TS spolu s fotografiou stavu každého elektromeru.
5. Poskytovateľ je povinný, v prípade požiadavky Objednávateľa, sprístupniť TS za účelom zapojenia alebo odpojenia nových, resp. dočasných prípojok el. energie, podľa pokynov objednávateľa, avšak max. 6x ročne pre každú TS.
6. V prípade požiadavky objednávateľa na výjazd z dôvodu iného ako je poruchový servis, servisný mechanik nastúpi na miesto plnenia zmluvy po vzájomnej dohode zmluvných strán.
7. Poskytovateľ je povinný predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do siedmych (7) dní odo dňa uzatvorenia zmluvy. Poskytovateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb.
8. Poskytovateľ sa zaväzuje pre povolenie vstupu do objektu objednávateľa minimálne päť (5) pracovných dní pred vykonaním služby oznámiť e-mailom mená a priezviská pracovníkov poskytovateľa, ktorí vykonajú službu, číslo OP, ŠPZ a typ vozidla, dátum vykonania požadovanej služby.
9. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak poskytovateľ nevykoná uvedené služby v kvalite požadovanej objednávateľom. Objednávateľ je oprávnený zúžiť rozsah zákazky.
10. Poskytovateľ sa zaväzuje do piatich (5) pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predložiť objednávateľovi platný doklad o odbornej spôsobilosti pracovníkov v elektrotechnike bez obmedzenia napätia podľa ustanovenia § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia.
11. Poskytovateľ sa zaväzuje, že za podmienok dohodnutých v tejto zmluve, vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť pre objednávateľa vykoná službu.
12. Poskytovateľ je povinný vykonávať a realizovať službu počas pracovných dní v pracovnom čase od 7,00 do 15,30 hod. a poruchový servis nepretržite (24/7/365).Objednávateľ poskytne Dodávateľovi dokumentáciu nevyhnutnú na Plnenie bezodkladne po jej písomnom vyžiadaní.
13. Poskytovateľ je povinný poskytovať službu v súlade so zmluvou vrátane jej príloh a príslušnými právnym predpismi Slovenskej republiky, a to najmä v súlade s platnými bezpečnostnými predpismi.
14. Cena za poskytnutie služby je stanovená v súlade s ustanoveniami zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov.
15. Cena za poskytnutie služby zahŕňa všetky náklady, ktoré v súvislosti s jej poskytnutím poskytovateľovi vzniknú, vrátane nákladov na vlastnú dopravu do miesta poskytnutia služby.
16. Faktúra bude vystavená v zmysle § 71 a nasl. zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov po dodaní služby a musí obsahovať údaje uvedené v § 74 ods. 1 tohto zákona.
17. Objednávateľovi bude faktúra predložená do 15 dní po riadnom poskytnutí služby. Poskytovateľ predloží objednávateľovi faktúru v troch výtlačkoch, prílohou faktúry bude zápis o odovzdaní a prevzatí služby
18. Poskytovateľ zodpovedá za ochranu priestorov, v ktorých bude služba poskytovaná, za ich zabezpečenie a za škody vzniknuté porušením svojich povinností podľa § 373 až 386 Obchodného zákonníka.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

OM č. 1 Dolné hony 2583, 94901 Nitra; OM č.2 Dolné hony 2847, 949 01 Nitra; OM č.3 Dolné hony 1140E Nitra; OM č.4 Dolné hony 3075, 94901 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

31.10.2017 10:00 — 31.10.2018 10:00

1,00 celý balík služieb

8 500,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.10.2017 13:55

20.10.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije

Ponuky

 452
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
20.10.2017 09:59 - Vstupná ponuka 7 900,00 € Cena bez DPH
20.10.2017 09:59 - Najvýhodnejšia ponuka 7 900,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS