00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
14382857
Ing. Tomáš Dzurňák - D & D
Južná trieda 78, Košice, 04001, SVK
Papierové obrúsky
Papierové obrúsky, servítky
Tovar, Služba
1. papierové obrúsky, servítky
|
|
---|---|
Funkcia |
papierové obrúsky, servítky |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
rozmer /šírka x výška/ | cm | 33 x 33 | ||
počet vrstiev | vrstva | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
farba | biela |
balenie | balenie po 100 ks |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a/ štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. Jednotková cena musí byť zaokrúhlená na tri desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
2. Plnenie zmluvy pozostáva z troch čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi. Po zadaní čiastkovej objednávky je dodávateľ povinný dodať tovar uvedení v čiastkovej objednávke do 2 pracovných dní. |
2.1 Objednávateľ v objednávke zaslanej elektronicky, uvedie miesto dodania tovaru, mená zástupcov alebo zamestnancov objednávateľa, ktorí preberú tovar. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom, resp. faktúrou, v prípade ak faktúra slúži ako dodací list. |
4. Objednávateľ prevezme od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený. |
5. V prípade reklamácie tovaru, je dodávateľ povinný vybaviť reklamáciu do 24 hodín. |
6. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
7. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b/ods.5 zákona č.513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa. Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č.222/2004 Z.z.o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
8. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena/ďalej tiež ako "nižšia cena"/ za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
9. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene /písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien/. |
10. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č.343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
11. V prípade ak kontraktačnú ponuku predkladá dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej výške %, pričom fakturácia zo strany dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí objednávateľ v príslušne výške v % do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
12. Zmluvné strany sa dohodli,že pohľadávky, ktoré vznikli dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu je neplatné. |
13. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
20.10.2017 09:00 — 04.12.2017 09:00
5 060,00 bal.
1 660,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
12.10.2017 13:28
17.10.2017 14:00
17.10.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2017 08:54 - Vstupná ponuka | 1 660,00 | € | Cena bez DPH |
17.10.2017 07:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 659,98 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: