30853915
Národná transfúzna služba SR
Ďumbierska 3/L, Bratislava, 83101, SVK
31735657
KÁVOMATY, s.r.o.
Nižná brána 2, Kežmarok, 06001, SVK
Občerstvenie
Občerstvenie
Tovar, Služba
1. Občerstvenie
|
|
---|---|
Funkcia |
Priebežné zabezpečovanie dodávky tovaru podľa potrieb Objednávateľa, vrátane dopravy na miesta plnenia. |
Miesta plnenia: Bratislava 2x, Banská Bystrica 2x, Košice, Trnava, Trenčín, Nové Zámky, Nitra, Žilina, Martin, Prešov, Poprad. |
Dodanie bude prebiehať na základe objednávok Objednávateľa. Frekvencia objednávok maximálne 1 krát mesačne pre každé pracovisko. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Croissant (60 g) | ks | 86000 | ||
2. Oplátkové rezy plnené kakaovou náplňou (35 g) | ks | 185000 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Croissant (minimálne požadované zloženie - cesto) | Cesto: pšeničná múka, rastlinné oleje, cukor, glukózo-fruktózový sirup, droždie, jedlá soľ, stabilizátor, regulátor kyslosti, vanilín, konzervačná látka. |
1. Croissant (minimálne požadované zloženie - náplň) | Kakaová náplň 23%: palmový olej, glukózový sirup, cukor, odtučnený kakaový prášok 7%, sušené odtučnené mlieko, etanol, emulgátor, vanilín, želírujúca látka, konzervačná látka (sorban draselný 0.1%). |
1. Croissant (minimálne výživové hodnoty na 100 g) | Energetická hodnota výrobku 1887 kJ/453 kcal, tuky 28g - z toho nasýtené mastné kyseliny 14g, sacharidy 43g - z toho cukry 15g, bielkoviny 6g, soľ 0,5g, |
1. Croissant (balenie a skladovanie) | Balenie - individuálne každý kus v uzavretom obale s ochrannou atmosférou. Veľkosť balenia 60g. Skladovanie v suchom prostredí a pri teplote do 25 stupňov Celzia. Minimálna trvanlivosť 120 dní. |
2. Oplátkové rezy plnené kakaovou náplňou (minimálne požadované zloženie) | Oplátkové rezy plnené kakaovou náplňou s čokoládovou príchuťou s minimálnym podiel čokoládovej príchute 70%. |
2. Oplátkové rezy plnené kakaovou náplňou (výživové hodnoty na 100 g) | Energetická hodnota výrobku 2150 kJ, bielkoviny, bielkoviny 7,6 g, sacharidy 51 g - z toho cukry 31 g, tuk 25,2 g, soľ 0,2 g. |
2. Oplátkové rezy plnené kakaovou náplňou (balenie a skladovanie) | Balenie - individuálne každý kus v uzavretom obale. Veľkosť balenia 35g. Skladovanie v suchom prostredí. Minimálna trvanlivosť 8 mesiacov od dátumu výroby. |
Názov |
1.) Vrátane dopravy na miesta plnenia. Miestom plnenia Rámcovej dohody sú pracoviská Objednávateľa. Objednávateľ upresní Dodávateľovi do 7 dní od uzatvorenia rámcovej dohody ešte pred samotnou dodávkou predmetu zákazky miesta, adresy plnenia predmetu zákazky (Zoznam Pracovísk Objednávateľa - miesta plnenia). Konkrétne miesto dodania bude špecifikované v jednotlivých objednávkach Objednávateľa. |
2.) Objednávateľ doručí Dodávateľovi po zazmluvnení zákazky do dvadsiatich štyroch (24) hodín v zmysle OPET (Obchodné podmienky elektronického trhoviska) Čl. XIX Komunikácia zmluvných strán podľa tejto zmluvy Tabuľku na nacenenie (ďalej len "Cenová tabuľka") tovaru. Cena uvedená v tabuľke zahŕňa okrem DPH aj prípadné clo, dopravné náklady a poplatky súvisiace s dodávkou predmetu zákazky počas 12 mesačnej doby, pričom Dodávateľ je ocenenú Cenovú tabuľku povinný zaslať Objednávateľovi do 24 hodín od jej doručenia. |
3.) Špecifikácia tovaru vrátane ceny a uvedenia obchodného názvu ponúkaného tovaru pri každej položke tvorí Cenovú tabuľku, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tejto Zmluvy. Predmet Zmluvy bude v priebehu platnosti Zmluvy realizovaný plneniami zmluvných strán v rozsahu podľa potrieb objednávateľa pri zachovaní postupu a podmienok dohodnutých v tejto Zmluve, ktorými sú zmluvné strany viazané. |
4.) Dodávateľa sa zaväzuje dodávku tovaru realizovať na základe objednávok Objednávateľa, pričom objednávka bude zaslaná Dodávateľovi najneskôr 5 dní pred požadovaným termínom dodávky tovaru. |
5.) Tovar podľa tejto rámcovej dohody bude dodávaný v súlade s bodom 4.) na základe priebežných písomných objednávok Objednávateľa, vrátane objednávok zaslaných faxom alebo e-mailom. Tovar bude v jednotlivých objednávkach špecifikovaný čo do množstva a druhu uvedením typu (názvu) tovaru a počtom kusov, ktoré majú byť dodané aj s požadovaným termínom dodania. V každej objednávke Objednávateľ uvedie aj označenie pracoviska alebo pracovísk Objednávateľa, na ktoré má byť tovar dodaný. Faktúry budú vystavené podľa uskutočnených dodávok. |
6.) Balenie, označovanie, prepravu dodávaného tovaru zabezpečí Dodávateľ podľa zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov k tomuto zákonu a hygienických noriem SR. Dodávateľ zodpovedá za to, že dodávaný predmet zákazky spĺňa najvyššie kvalitatívne parametre určené zákonom č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov a príslušných vykonávacích predpisov. |
7.) Zrejmé vady dodaného predmetu zákazky odstráni Dodávateľ na svoje náklady a to najneskôr do 48 hodín od ich zistenia. |
8.) Opakované omeškanie Dodávateľa s riadnym dodaním tovaru je dôvodom na odstúpenie od rámcovej dohody. Pre odstúpenie od zmluvy platia ustanovenia §344 a násl. Obchodného zákonníka. |
9.) V prípade nedodania celej dodávky, alebo konkrétneho tovaru je Objednávateľ oprávnený objednať tovar u iného dodávateľa a nevystaviť ďalšiu objednávku. Zároveň je Objednávateľ oprávnený požadovať od Dodávateľa úhradu vzniknutého rozdielu medzi vysúťaženou kúpnou cenou a cenou predmetu zákazky faktúrovanou iným dodávateľom na základe vystavenej faktúry. |
10.) V prípade podozrenia na dodaný predmet zákazky inej (horšej) kvality ako uvádza Objednávateľ v opise a požiadavkách na predmet zákazky je Dodávateľ povinný znášať v plnej výške náklady na vykonaný odborný rozbor v prípade potvrdenia nevyhovujúcej potravinovej komodity. |
11.) Dopravu predmetu zákazky na určené miesto Objednávateľom zabezpečuje Dodávateľ na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením tovaru a jeho znehodnotením. |
12.) Originál zaslanej faktúry musí obsahovať potvrdený dodací list o prevzatí tovaru. |
13.) Každá dodávka Tovaru bude fakturovaná samostatne. Zmluvné strany sa dohodli, že splatnosť faktúr je 60 dní. |
14.) V prípade, ak kontraktačnú ponuku predkladá Dodávateľ z iného členského štátu EÚ, predkladá ju vrátane DPH v príslušnej sadzbe ( %), pričom fakturácia zo strany Dodávateľa bude v takomto prípade bez DPH a DPH zaplatí Objednávateľ v príslušnej sadzbe ( %) do štátneho rozpočtu na Slovensku cez príslušný daňový úrad. |
15.) V prípade, ak sa po uzatvorení tejto Zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a Dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
pokračovanie 15.): zaväzuje sa Dodávateľ poskytnúť Objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
16.) Dodávanie tovaru počas trvania rámcovej dohody bude závisieť od priebežných potrieb Objednávateľa v závislosti na spotrebe. Vzhľadom na to, že množstvá merných jednotiek (MJ) uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané množstvá MJ, vyhradzuje si Objednávateľ právo považovať tieto množstvá MJ za nezáväzné a skutočne odobraté množstvo bude závisieť výlučne od aktuálnych potrieb Objednávateľa. V prípade, že budú objednané nižšie množstvá MJ ako sú predpokladané množstvá MJ, nevzniká Dodávateľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu |
pokračovanie 16.): predmetu zákazky tak,ako je definovaný v Technickej špecifikácie predmetu zákazky tejto rámcovej dohody. |
17.) Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky uvedenej v časti "Technická špecifikácia predmetu zákazky" alebo "Osobitné požiadavky na plnenie" bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zákazky. |
18.) Následkom nedodržania uvedených osobitných požiadaviek na plnenie Objednávateľ odstúpi od zmluvy, pričom vyhotoví Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
19.) Dodávateľ je povinný dodať Objednávateľovi tovar v množstve a akosti podľa podmienok tejto rámcovej dohody a spôsobilý na užívanie na obvyklý účel. V prípade, že sa tak nestane, má tovar vady. |
20.) Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar iného druhu, ako bol uvedený v objednávke, ako ani tovar po uplynutí dodacej doby podľa tejto rámcovej dohody. |
21.) Zmluvné strany sa dohodli, že Dodávateľ nie je, bez predchádzajúceho písomného súhlasu Objednávateľa, oprávnený postúpiť akúkoľvek pohľadávku voči Objednávateľovi na tretiu osobu. Zmluvné strany sa tiež dohodli, že právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa voči Objednávateľovi v rozpore s dohodou podľa predchádzajúcej vety, bude podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. |
miestom plnenia sú pracoviská Objednávateľa podľa Zoznamu pracovísk Objednávateľa (Zoznam určených odberných miest), Slovenská republika
12
1,00 súbor
110 820,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2017 12:47
16.10.2017 14:00
16.10.2017 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.10.2017 16:34 - Vstupná ponuka | 110 820,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2017 13:50 - Najvýhodnejšia ponuka | 110 809,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: