00164615
Národné osvetové centrum
Námestie SNP 12, Bratislava, 81234, SVK
50171500
LEXMAN TEN s.r.o.
Vajnorská 100/B, Bratislava - Nové Mesto, 83104, SVK
Prekladateľské služby
prekladateľské služby, korektúra
Služba
1. Poskytovanie prekladateľských služieb vrátane korektúr rodeným hovorcom a doručenia do sídla objednávateľa.
|
|
---|---|
Funkcia |
Objednávateľ požaduje preklady oficiálnych dokumentov a zmlúv, textových podkladov k výstavám a programom, preklady textov z oblasti vizuálneho umenia a kultúry, preklady odborných publikácií a preklady PR textov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Preklady/odborné preklady zo slovenského jazyka do anglického jazyka a opačne vrátane korektúry rodeným hovorcom | normostrana | 300 | ||
Korektúry rodeným hovorcom | normostrana | 140 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
množstvo normostrán preklad zo slovenského do anglického jazyka a opačne vrátane korektúr | predpoklad 300 normostrán |
korektúry rodeným hovorcom | predpoklad 140 |
počet znakov na jednu normostranu | 1800 znak/strana |
forma plnenia predmetu zákazky | elektronicky |
Názov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ktorý bude obsahovať cenu za NS: preklad, odborný preklad, korektúra rodeným hovorcom, cena za preklad vrátane korektúry rodeným hovorcom. V cene budú zahrnuté všetky náklady spojené s predmetom zákazky. |
Požaduje sa predložiť certifikát QSCert ISO 9001 (sken) do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Požaduje sa predloženie e-mailovej adresy dodávateľa na ktorú sa budú uplatňovať čiastkové objednávky a meno kontaktnej osoby do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy. |
Predmet zmluvy bude poskytovaný na základe čiastkových objednávok s uvedením presného množstva, druhu prekladu a termínov poskytnutia. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo upravovať v čiastkových objednávkach množstvo odobratých služieb. Maximálny uvedený rozsah služieb nie je pre objednávateľa záväzný. |
Forma uplatnenia objednávky - elektronicky prostredníctvom elektronickej pošty a následne zaslaním písomnej objednávky na adresu sídla dodávateľa. |
Objednávka bude obsahovať všetky potrebné informácie a podrobnosti týkajúce sa poskytnutia služby, vrátane zdrojového textu. |
Dodávateľ sa zaväzuje bezodkladne po doručení zdrojového textu potvrdiť e-mailom jeho prijatie. |
V prípade neposkytnutia služby v primeranej kvalite a v rozsahu uvedenom v konkrétnej objednávke, objednávateľ má voči poskytovateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 50% z celkovej ceny príslušnej objednávky. |
V prípade nedodržania termínu dodania prekladateľských služieb v termíne uvedenom v objednávke objednávateľa, objednávateľ má voči poskytovateľovi právo na zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 10% z celkovej ceny príslušnej objednávky za každý deň omeškania |
Objednávateľ si vyhradzuje právo na to, že uvedený rozsah prekladateľských služieb nie je pre objednávateľa záväzný a bude upravený v čiastkových objednávkach v závislosti od aktuálnej potreby objednávateľa. |
Platnosť zmluvy - 24 mesiacov od momentu uzavretia zmluvy, alebo do vyčerpania zmluvnej hodnoty - podľa toho, ktorá skutočnosť nastane skôr. |
Dodávateľ je povinný pri vykonávaní predmetu zmluvy postupovať s odbornou starostlivosťou. Informácie získané pri poskytovaní prekladateľských služieb nesmie bez súhlasu objednávateľa poskytovať tretím osobám, ani inak rozširovať a to ani po ukončení platnosti tejto zmluvy. |
Prekladateľ musí byť zapísaný v zozname znalcov, tlmočníkov a prekladateľov, ktorý vedie MS SR v zmysle §4 ods. 5 zákona č. 382/2004 o znalcoch, tlmočníkoch a prekladateľoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. |
Porušenie povinnosti dodávateľa vyplývajúcich z osobitných požiadaviek na plnenie, je porušením zmluvy podstatným spôsobom. Uplatnením nároku na zaplatenie zmluvnej pokuty nie je dotknutý nárok objednávateľa na náhradu škody prevyšujúcej výšku zmluvnej pokuty a nie je dotknuté právo objednávateľa a odstúpenie od zmluvy. |
Úhrada za poskytnutie služby bude realizovaná výhradne bezhotovostným stykom, na základe vystavenej faktúry. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
Splatnosť faktúr je 21 dní odo dňa jej riadneho doručenia objednávateľovi po poskytnutí služby. Pre tento účel sa za deň úhrady považuje dátum odpísania sumy z účtu objednávateľa. |
Námestie SNP č. 12, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika
01.11.2017 07:00 — 31.10.2019 16:00
1,00 rozsah v zmysle technickej špecifikácie
8 614,56
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2017 12:09
16.10.2017 08:00
V tejto zákazke sa elektronická aukcia nepoužije
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
14.10.2017 07:36 - Vstupná ponuka | 8 614,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2017 07:59 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 680,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: