00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
36310751
FALCO, s.r.o.
Šmidkeho 16, Trenčín, 91108, SVK
Mäsové výrobky
Mäsové výrobky
Tovar, Služba
1. Mäsové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Potraviny na priamy konzum, na kuchynskú úpravu. |
Potraviny pre školské jedálne - mäsové výrobky. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Klobása, družstevná, gazdovská- bravčové mäso 63%, hovädzie mäso 27% | kg | 400 | ||
2. Bravčová masť 100 % | kg | 420 | ||
3. Jaternice čerstvé, podiel bravčového mäsa min 45 %, ryže min 25 % | kg | 100 | ||
4. Oškvarky, podiel bravčovej slaniny 99% | kg | 40 | ||
5. Párky bratislavské, podiel bravčového mäsa min 60 %, hovädzieho mäsa min 21 % | kg | 200 | ||
6. Párky spišské, podiel bravčového mäsa min 56 %, hovädzieho mäsa min 24 % | kg | 100 | ||
7. Saláma Svaman, podiel bravčového a hovädzieho mäsa min 93 %, alebo ekvivalent | kg | 160 | ||
8. Saláma malokarpatská, podiel bravčového a hovädzieho mäsa min 93 % | kg | 80 | ||
9. Saláma Nitran, podiel bravčového a hovädzieho mäsa min 95 % | kg | 70 | ||
10. Saláma šunková, podiel bravčového mäsa min 50 % | kg | 30 | ||
11. Slanina oravská, podiel bravčového boku bez kosti min 90 % | kg | 330 | ||
12. Slanina údená bez kože, podiel bravčovej slaniny 93 % | kg | 90 | ||
13. Špekačky, podiel bravčového mäsa min 54 %, hovädzieho mäsa min 26 % | kg | 100 | ||
14. Šunka dusená, podiel bravčového stehna min 68 %, výberová | kg | 560 | ||
15. Tlačenka, podiel vareného mäsa z bravčových hláv min 53 %, vareného bravčového srdca min 20 % | kg | 20 | ||
16. Dekorované karé údené bez kostí, podiel mäsa 80% | kg | 50 | ||
17. Prosciuto | kg | 20 | ||
18. Saláma mäkká jemná | kg | 70 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Obsah soli pri mäkkých mäsových výrobkoch | menej ako 2,5 g / 100 g výrobku |
Obsah soli pri trvanlivých mäsových výrobkoch | menej ako 4,0 g / 100 g výrobku |
Vákuové balenie výrobkov | nie je prípustné |
Názov |
Objednávateľ požaduje od Dodávateľa predloženie dokladov súvisiacich s činnosťou Dodávateľa pri plnení predmetu plnenia Zmluvy. Dodávateľ je povinný Objednávateľovi do 3 dní predložiť doklady vrátane kópie výpisu z Obchodného registra, resp. Živnostenského registra. potvrdenie Regionálnej, veterinárnej a potravinovej správy o spôsobilosti presne uvedených motorových vozidiel na prepravu uvádzaných tovarov alebo záznam z kontroly vykonanej na motorových vozidlách uchádzača. |
Dodávateľ musí byť zapísaný v Registri partnerov verejného sektora v súlade s ustanoveniami Zákona NR SR č. 315/2016 Z.z. |
Objednávateľ vyžaduje dodávku výrobkov, ktoré majú certifikáty kvality pre bezpečnosť potravín (IFS, BRC, ISO 14000, atď) alebo udelenú Značku kvality SK na dodávané produkty, prípadne podobnú značku, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. |
Objednávateľ vyžaduje doloženie nasledovných dokladov: |
a) úradne overené rozhodnutie o schválení bitúnku a výroby mäsových výrobkov (kumulatívne) vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR, pokiaľ výrobca nedisponuje vlastným bitúnkom je potrebné dodať úradne overené rozhodnutie o schválení prevádzkarne na výrobu mäsových výrobkov vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR spolu s úradne overeným rozhodnutím o schválení prevádzkarne ako bitúnok vydané Štátnou veterinárnou a potravinovou správou SR od dodávateľa suroviny alebo odkaz na oficiálnu web stránku |
b) čestné prehlásenie dodávateľa, že bude dodávať iba tovar od výrobcu, od ktorého dodal rozhodnutie o schválení bitúnku a výroby mäsových výrobkov (kumulatívne) podľa bodu a) |
c) kópiu udeleného platného certifikátu bezpečnosti potravín (IFS, BRC, ISO 14000, atď.) alebo Značky kvality SK alebo podobnej značky, ktorá má v systéme intenzívnejšiu kontrolu autorizovanou kontrolnou inštitúciou. |
Objednávateľ požaduje dodávku v lehote, v ktorej z doby spotreby vyznačenej na dodanom tovare neuplynula viac ako 1/3. |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 dní od uzavretia zmluvy a jednotkové ceny predmetu obstarávania. Požadovaný rozpočet obsahuje tiež rozpis sadzby DPH a ceny s DPH, bez DPH, plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH. |
Ceny sú vrátane dopravy a vyloženia na dve miesta plnenia, ako i ostatných nákladov spojených s dodaním tovaru. |
Dodanie mäsových výrobkov v prepravkách, bez cudzieho zápachu a cudzej príchute. nesmú sa vyskytovať známky po zamrznutí. |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, kvality triedy A. |
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorázovo. |
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe objednávok zadaných telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované od 6:00 do 14:00 hodiny. V objednávkach bude upresnený rozsah a množstvo tovaru. Objednávka môže pozostávať z ľubovoľného množstva a kombinácie položiek výrobkov bez obmedzenia minimálnej veľkosti objednávky. |
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe objednávok do 24 hodín od objednania každý pracovný deň. |
Miesto dodania predmetu obstarávania určí obstarávateľ v objednávke. |
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 6:00 do 10.00 hod. |
Dodaný tovar musí spĺňať všetky predpisy zodpovedajúce potravinárskemu kódexu v zmysle ustanovení výnosu MP a MZ SR č. 2143/2006-100 PK SR. |
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je spôsobilé na prepravu skaziteľných potravín, živočíšnych produktov vo vlastných prepravkách dodávateľa. Vozidlo je izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu. |
Výrobky označené podľa §§ 11 až 13 zákona č. 250/2007 Z.z. v znení neskorších predpisov, najmä: hmotnosť, názov tovaru, doba spotreby, názov výrobcu, zloženie, krajina pôvodu. |
Tovar musí byť označený na obale v súlade s § 9 zákona č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov o potravinách a vyhláškou č. 243 /2015 zo 6.októbra 2015 o požiadavkách na označovanie potravín. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
Predpokladané množstvo predmetu kúpy, uvedené v predmete, sa považuje za približné, orientačné a môže sa počas platnosti zmluvy zmeniť podľa reálnych potrieb kupujúceho. Zároveň si obstarávateľ vyhradzuje právo neodobrať všetko uvedené množstvo. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok |
Kupujúci je oprávnený objednať si aj taký tovar, ktorý nie je uvedený v tejto zmluve alebo nový tovar, ktorý v čase uzavretia tejto zmluvy ešte nebol dostupný na trhu za podmienky, že ide o tovar, ktorý spadá do kategórie Mäsové výrobky. |
Súčasťou záväzku predávajúceho podľa tejto zmluvy sú aj služby spojené s dodaním tovaru, t.j. zabezpečenie kompletizácie tovaru, balenie tovaru, jeho doprava a vyloženie v mieste plnenia (dve miesta plnenia), poskytnutie písomných dokumentov v súlade s Výnosmi Ministerstva pôdohospodárstva SR a Ministerstva zdravotníctva SR potrebných pre kvalitu potravín v slovenskom alebo českom jazyku. |
V prípade mimoriadnej potreby sa požaduje dodanie do 1 hodiny od objednania. |
Výrobky nesmú byť vákuovo balené. |
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
23.10.2017 07:00 — 30.09.2018 14:00
1,00 celok
11 650,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
11.10.2017 10:47
17.10.2017 10:00
17.10.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2017 09:40 - Vstupná ponuka | 11 647,80 | € | Cena s DPH |
17.10.2017 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka | 11 299,92 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: