00738387
Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Floriánska 18, Košice, 04142, SVK
36515507
JANOLI, s.r.o.
26, Uzovce, 08266, SVK
Košeľovina na šitie odevu
Bavlnená tkanina, košeľovina
Tovar, Služba
1. Košeľovina na šitie odevu
|
|
---|---|
Funkcia |
Košeľovina určená na šitie odevu. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plošná hmotnosť - STN EN 12127 | g/m2 | 150 | ||
Pevnosť v ťahu osnova/útok - STN EN ISO 13934-1 | N | 700/450 | ||
Posuvnosť nití vo šve pri zaťažení 80 N (osnova/útok) STN EN ISO 13936-2 | mm | 3/3 | ||
Obsah formaldehydu - STN EN ISO 14184-1 | mg.kg-1 | 75 | ||
Obsah pentachlórfenolu - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 0,5 | ||
Obsah arzénu - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 1,0 | ||
Obsah kadmia - STN 80 055 | mg.kg-1 | 0,1 | ||
Obsah olova - STN 80 055 | mg.kg-1 | 1,0 | ||
Obsah ortuti - STN 80 055 | mg.kg-1 | 0,02 | ||
Obsah medi - STN 80 055 | mg.kg-1 | 50,0 | ||
Obsah chrómu - STN 80 055 | mg.kg-1 | 2,0 | ||
Obsah kobaltu - STN 80 055 | mg.kg-1 | 4,0 | ||
Obsah niklu - STN 80 055 | mg.kg-1 | 4,0 | ||
Obsah arylamínov - STN EN 14362-1, STN EN 14362-3 | mg.kg-1 | 30 | ||
Obsah pesticídov - STN 80 0055 | mg.kg-1 | 1,0 | ||
Šírka tkaniny vo vyzrážanom stave - STN EN 1773 | cm | 150 | ||
Dĺžka návinu tkaniny v jednotlivom bale | m | 80 | 120 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Materiálové zloženie | 100 % bavlna (STN 80 0067-1, Nariadenie EP a Rady 1007/2011) |
Farba podľa PANTONE TPX | 18-4036 TPX Parisian Blue, tolerancia do stupňa 4 sivej stupnice (STN EN 20105-A02) |
Väzba | plátnová (STN 80 0020, STN 80 0021, STN ISO 3572) |
Zmena rozmerov po praní pri teplote 40 °C | ± 3,0 % (STN EN ISO 6330, STN EN ISO 3759, STN EN ISO 5077) |
pH vodného výluhu | 4,0 - 7,5 (STN EN ISO 3071) |
Stálofarebnosť v otere, stupeň sivej stupnice (STN EN ISO 105-X12) | suchý oter: min. 3-4; mokrý oter: min. 3 |
Stálofarebnosť v praní pri 40 °C, stupeň sivej stupnice (STN EN ISO 105-C06) | zmena odtieňa: min. 3; zapustenie do sprievodných tkanín: min. 3/3 |
Stálofarebnosť v pote (alkalický, kyslý), stupeň sivej stupnice (STN EN ISO 105-E04) | zmena odtieňa: min. 4; zapustenie do sprievodných tkanín: min. 3/3 |
Stálofarebnosť vo vode, stupeň sivej stupnice (STN EN ISO 105-E01) | zmena odtieňa: min. 3; zapustenie do sprievodných tkanín: min. 3/3 |
Stálofarebnosť vo svetle (STN EN ISO 105-B02) | min. 4 |
Názov |
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia a manipulačných výkonov. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje dodať požadovaný predmet zákazky v zmluvnej lehote v súlade so zmluvnými podmienkami. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
3. Dodávateľ sa zaväzuje, že spolu s dodaním predmetu zákazky predloží zapečatenú vzorku predmetu zákazky zo skúšobne a záverečný protokol vystavený autorizovanou skúšobňou na dodaný predmet zákazky, ktorý bude mať vykonané skúšky požadovaných parametrov v zmysle vyššie uvedených požadovaných technických vlastností predmetu zákazky. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
4. Dodávateľ prehlasuje, že ním uvedená cena je správna a reálna a zodpovedá kvalite ponúkaného predmetu zákazky v súlade s požiadavkami objednávateľa. Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky uvedenej zmluvnej špecifikácie v požadovanom rozsahu a kvalite I. triedy, všetky vedľajšie náklady na dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite, napríklad. dopravu, manipulačné služby, baliace služby, a pod. na základe objednávky objednávateľa. Dodávateľ vyhlasuje a garantuje, že je schopný v zmluvnej lehote dodať predmet zákazky za nim uvedené ceny. |
5. Ku zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných zákonných, resp. administratívnych opatrení štátu, alebo v prípade zmien ceny smerom nadol. Nedôvodná zmena ceny alebo zmena ceny z iných ako sú uvedené dôvody sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok s dôsledkom vyhotovenia negatívnej referencie. |
6. Dodávateľ sa zaväzuje, že spolu s dodaním predmetu zákazky preukáže jeho bezpečnosť v súlade s vyhláškou MH SR č. 635/2005 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na bezpečnosť textilných vlákien, priadzí a výrobkov určených na priamy styk s pokožkou. Bezpečnosť výrobku preukáže vyhlásením o zhode výrobku s ustanoveniami vyhlášky, vydanými v súlade s STN EN ISO/IEC 17050- 1 a 2 na základe vykonaných skúšok, alebo posúdením zhody akreditovaným certifikačným orgánom na výrobky. |
7. Dodávateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky bude dodaný v samostatne zabalených balíkoch, dodací list bude vyhotovený s údajmi podľa jednotlivých balíkov. Spolu s predmetom zákazky bude dodaný návod s podmienkami jeho ošetrovania a údržby. |
8. Zmluvné strany sa dohodli, že predmet zákazky dodávateľ doručí jednorazovo. |
9. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom oznámiť objednávateľovi kontakt na osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy. |
10. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom doručiť objednávateľovi aktualizovaný rozpočet jednotkovej ceny predmetu zmluvy, kde presne uvedie jednotkovú cenu bez DPH, výšku sadzby DPH v % aj v €, jednotkovú cenu s DPH. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
11. Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy mailom oznámiť objednávateľovi názov a sídlo/adresu prevádzky svojho subdodávateľa, prípadne oznámiť skutočnosť, že subdodávateľov nemá. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
12. Objednávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s dodávateľom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora (ďalej len "RPVS") a nie je zapísaný v RPVS, alebo ktorého subdodávateľ podľa osobitného predpisu, ktorý má povinnosť zapisovať sa do RPVS a nie je zapísaný v RPVS. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
13. Dodávateľ musí byť zapísaný v RPVS, ak danú povinnosť má, a to v súlade s ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a zákona NR SR č. 315/2016 Z.z.. Rovnaká povinnosť platí aj pre jeho subdodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ v podľa § 19 ods. 3 ZoVO môže odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzavretia zmluvy zapísaný v RPVS alebo ak bol vymazaný z RPVS (vzťah ku zákonným zmenám od 01.08.2017). |
14. Dodávateľovi vzniká právo fakturovať dohodnutú kúpnu cenu dňom riadneho a včasného splnenia jeho zmluvného záväzku na základe potvrdeného dodacieho listu predmetu zákazky. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
15. Objednávateľ má právo reklamovať dodávateľom doručený predmet zákazky, ktorý nespĺňa zmluvné požiadavky, pričom dodávateľ je povinný prevziať predmet reklamácie v sídle objednávateľa. Na reklamáciu sa vzťahujú všeobecné platné podmienky a lehoty. Náklady objednávateľa na reklamáciu v plnom rozsahu znáša dodávateľ. Medzi oprávnené náklady na reklamáciu patria aj náklady na vykonanie kontrolných skúšok v akreditovaných laboratóriách, ak sa nimi preukáže rozpor s požadovanou technickou špecifikáciou predmetu zákazky, t.j., že dodaný predmet zákazky nemá zmluvne dohodnuté vlastnosti. |
16. Zmluvné strany súhlasia s tým, že akceptované reklamované kvalitatívne a kvantitatívne vady dodávateľ odstráni bezplatnou výmenou vadného predmetu zákazky do 7 dní od momentu uznania reklamácie. Ak pochybí dodávateľ v kvalite alebo kvantite predmetu zákazky, pri akútnej potrebe vráteného predmetu zákazky si objednávateľ vyhradzuje právo na zakúpenie uvedeného predmetu zákazky u iného dodávateľa. |
17. Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia zmluvy je sídlo objednávateľa v Košiciach a dodávka predmetu zákazky bude realizovaná v pracovných dňoch v čase od 08:00 do 14:00 hod.. |
18. Dodávka predmetu zákazky, ktorý nespĺňa požadovanú technickú špecifikáciu alebo osobitné požiadavky na plnenie sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom na odstúpenie od zmluvy v zmysle OPET. Za podstatné porušenie považuje objednávateľ okrem vyššie uvedeného aj: a) nesplnenie požadovaných technických a osobitných požiadaviek, b) dodanie predmetu zákazky nie za zmluvnú cenu, c) dodávateľ poskytne predmet zákazky spôsobom, ktorý je v rozpore so zmluvnými podmienkami (napr. dodanie predmetu zákazky so zjavnými vadami, nekvalitného, poškodeného a pod.). |
19. Objednávateľ si na základe predchádzajúcich skúseností vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s takým dodávateľom, s ktorým objednávateľ pri plnení zmluvných záväzkov mal negatívne skúsenosti v minulosti. Vzniknuté negatívne skúseností mali alebo mohli mať vplyv na vznik vysokej administratívnej záťaže, vznik časovej tiesne nespôsobenej objednávateľom a vznik možných narušení ďalších zmluvných vzťahov a povinností s tým súvisiacich. |
20. V prípade, že dodaný predmet zákazky nebude spĺňať požadované parametre uvedené v technickej špecifikácii alebo ak dodávateľ nedodá požadované certifikáty a protokol alebo ak dodávateľ nedodrží požadovaný termín dodania, má kupujúci právo odstúpiť od zmluvy a je oprávnený požadovať od dodávateľa aj zmluvnú pokutu vo výške 5% z kúpnej ceny predmetu zákazky. |
21. Objednávateľ si vyhradzuje právo zaslať náhodne vybranú vzorku doručeného predmetu zákazky na expertízu do akreditovaného skúšobného laboratóriá za účelom zistenia skutočnosti, či dodaný predmet zákazky je identický s predmetom zákazky v zmysle zmluvných špecifikácii a zmluvných podmienok. Ak sa preukáže, že vybraná vzorka doručeného predmetu zákazky nezodpovedá predmetu zmluvy ku ktorému sa dodávateľ zaviazal, dodávateľ uhradí objednávateľovi všetky náklady spojené s posudzovaním zhody a zabezpečí odvoz takého predmetu zmluvy. Objednávateľ postupuje podľa bodov 15, 18 a ostatných zmluvy. |
Floriánska 18, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
18.10.2017 12:15 — 30.11.2017 14:00
5 300,00 bežný meter (bm)
14 310,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2017 11:08
16.10.2017 11:11
16.10.2017 11:26
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2017 05:30 - Vstupná ponuka | 14 310,00 | € | Cena s DPH |
16.10.2017 05:30 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 310,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: