00647756
Centrum sociálnych služieb Letokruhy
Karpatská 3117/9, Žilina, 01008, SVK
36019208
INMEDIA, spol. s r.o.
Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK
Mrazená zelenia a mrazené výrobky
mrazená brokolica, mrazený hrášok, mrazený špenát, mrazená zmes, mrazené knedlíky, mrazené pirohy, mrazené krokety
Tovar, Služba
1. Mrazená zelenina a mrazené výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Mrazená zelenia a mrazené výrobky na prípravu jedál |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Mraz. zel. brokolica ružičky 2,5kg | kg | 80 | ||
Mraz. zel. fazuľové struky celé 2,5kg | kg | 200 | ||
Mraz. zel. hrášok 2,5kg | kg | 250 | ||
Mraz. zel. hubová zmes 1kg | kg | 100 | ||
Mraz. zel. karfiol 2,5kg | kg | 300 | ||
Mraz. zel. karotka baby 2,5kg | kg | 150 | ||
Mraz. zel. kel rezaný 2,5kg | kg | 250 | ||
Mraz. zel. kel ružičkový 2,5kg | kg | 200 | ||
Mraz. zel. kukurica 2,5kg | kg | 150 | ||
Mraz. zel. lečo 2,5kg | kg | 300 | ||
Mraz .zel. pór 2,5kg | kg | 150 | ||
Mraz. zel. šampiňóny krájané 2,5kg | kg | 80 | ||
Mraz. zel. špargľa biela 1kg | kg | 200 | ||
Mraz. zel. špenát 450g | kg | 200 | ||
Mraz. zel. špenát 2,5kg | kg | 500 | ||
Mraz.zel. špenátové listy 2,5kg | kg | 150 | ||
Mraz. zel. tekvica 4kg | kg | 300 | ||
Mraz. zel. zmes bretanská 2,5kg | kg | 300 | ||
Mraz. zel. zmes jarná 2,5kg | kg | 250 | ||
Mraz. zel. zmes jesenná 2,5kg | kg | 250 | ||
Mraz. zel. zmes Kúpeľná 2,5kg | kg | 250 | ||
Mraz. zel. zmes Wok 2,5kg | kg | 200 | ||
Mraz. knedlíky slivkové 10kg | kg | 350 | ||
Mraz. knedlíky zemiakové plnené čučoriedk. lekvár 1kg | kg | 350 | ||
Mraz. pirohy bryndzové spišské 1kg | kg | 350 | ||
Mraz. pirohy lekvárové 8kg | kg | 200 | ||
Mraz. pirohy slivkové 8kg | kg | 100 | ||
Pirohy tvarohové 8kg | kg | 200 | ||
Mraz. šúľance 10kg | kg | 500 | ||
Mraz. zemiakové krokety 2,5kg | kg | 250 | ||
Americké zemiaky korenené 2,5kg | kg | 250 | ||
Zemiakové knedle plnené s údeninou 1kg | kg | 160 | ||
Sviečková zmes 2,5 kg | kg | 200 |
Názov |
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach vrátane dopravy na miesto plnenia a jeho následné vyloženie. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy podpísanú a opečiatkovanú podrobnú cenovú ponuku s jednotkovými cenami s DPH podľa jednotlivých položiek podľa výsledku obstarávania EKS. Podpísanú a opečiatkovanú cenovú ponuku zašle dodávateľ prostredníctvom elektronickej pošty vo formáte PDF. |
K zmene ceny môže dôjsť v prípade zmeny sadzby DPH alebo iných administratívnych opatrení štátu alebo zmeny ceny smerom nadol. |
Dodávky tovaru musia spĺňať znenia Zákona o potravinách č. 152/1995 Z.z. v znení neskorších predpisov v súlade s platnými právnymi predpismi podľa výnosu Ministerstva pôdohospodárstva a Ministerstva zdravotníctva SR č. 2143/2006-100 a vyhlášky 132/2014 Ministerstva pôdohospodárstva. |
Uvedené množstvá sortimentu sú orientačné, preto si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo predpokladané množstvá meniť podľa skutočnej potreby. |
Dodávka a dovoz tovaru na miesto plnenia sa bude uskutočňovať na základe čiastkových objednávok obsahujúcich informáciu o množstve a druhu požadovaného tovaru a mieste dodania. Dodanie predmetu obstarania sa bude realizovať samostatne na dve odberné miesta v sídle objednávateľa. |
Objednávka musí byť vyhotovená vždy v písomnej forme, doručená dodávateľovi elektronickou poštou, faxom alebo poštou. V mimoriadnych prípadoch môže byť objednávka prijatá aj telefonicky. Takáto telefonická objednávka musí byť následne potvrdená písomne. |
Požaduje sa dodanie tovaru v pracovných dňoch - utorok a štvrtok v čase od 7,00 hod. do 13,30 hod. a v prípade potreby do 24 hodín odo dňa nahlásenia objednávky. |
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúr, ktoré predávajúci vyhotoví minimálne 2x v mesiaci s náležitosťami potrebnými pre fakturáciu. Objednávateľ uhradí oprávnene účtovanú sumu do 30 dní odo dňa doručenia faktúry. Dodávateľ bude faktúrovať dodaný tovar samostatne na 2 odberné miesta v sídle objednávateľa. |
Doprava tovaru do miesta plnenia musí byť vykonávaná vozidlami s oprávnením a schválením na prepravu potravín v súlade s platnými všeobecne záväznými predpismi SR. |
Dodávateľ je povinný odovzdať objednávateľovi pri dodaní tovaru dodací list s údajmi o množstve, jednotkovej ceny s DPH a druhu dodaného tovaru. |
Doba spotreby dodávaného tovaru nesmie v čase dodávky tovaru prekročiť 1/2 doby spotreby, trvanlivosti alebo záručnej doby vyznačenej na dodacom liste. |
Tovar sa bude považovať za dodaný potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru s objednávkou tovaru, množstva tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
V prípade ak objednávateľ na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti - zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol o nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hod. od uplatnenia reklamácie objednávateľom. |
Objednávateľ uplatňuje reklamáciu písomnou formou, zároveň dodávateľ je povinný písomne sa vyjadriť k reklamácii do 24 hodín po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, bude to znamenať jeho súhlas s opodstatnenosťou reklamácie. |
Objednávateľ si v dôsledku opakujúcich sa oprávnených reklamácií vyhradzuje na možnosť odstúpenia od zmluvy a požadovať náhradu vzniknutej škody. |
Doba trvania zmluvy je 12 mesiacov odo dňa jej uzavretia. |
V prípade, že dôjde k naplneniu finančného objemu zodpovedajúceho zákazke skôr ako uplynie doba platnosti zmluvy, táto zmluva zaniká dňom, v ktorom dôjde k naplneniu finančného objemu, o čom objednávateľ písomne informuje dodávateľa. |
Karpatská 8,9, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
12
1,00 súbor
16 650,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2017 09:05
26.10.2017 10:00
26.10.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
16.10.2017 09:17 - Vstupná ponuka | 16 650,00 | € | Cena s DPH |
26.10.2017 07:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 16 218,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: