00365327
Univerzitná nemocnica Martin
Kollárova 2, Martin, 03659, SVK
47719150
Perfect Distribution a. s. - organizačná zložka
Kočovce 244, Kočovce, 91631, SVK
Laboratórne sklo - Kapiláry plastové heparinizované, uzávery k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovaným, miešadlá k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovným - zdravotnícky spotrebný materiál
Kapiláry, plastové kapiláry s heparínom, uzávery k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovaným, miešadlá k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovným, zdravotnícky spotrebný materiál
Tovar, Služba
1. Laboratórne sklo - Kapiláry plastové heparinizované, uzávery k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovaným, miešadlá k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovným - zdravotnícky spotrebný materiál
|
|
---|---|
Funkcia |
Kapiláry plastové heparinizované na odber krvi. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Kapiláry plastové heparinizované | ks | 44000 | ||
Kapiláry plastové heparinizované | µl | 120 | 130 | |
Kapiláry plastové heparinizované | mm | 110 | 130 | |
Miešadlá k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovaným | ks | 37500 | ||
Uzávery k ponúkaným kapiláram plastovým heparinizovaným | ks | 69000 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Požaduje sa predložiť v uzatvorenej obálke označenej heslom "Súťaž - Kapiláry" na adresu Objednávateľa v lehote najneskôr do 7 dní od uzavretia zmluvy: podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky s uvedením výrobcu a konkrétnych parametrov predmetu zákazky, veľkosti balenia, ceny za balenie v € bez DPH, sadzbu DPH, ceny za balenie v € s DPH, celkovej ceny v € bez DPH a celkovej ceny v € s DPH. Podrobný aktualizovaný rozpočet predmetu zákazky bude tvoriť neoddeliteľnú súčasť uzatvorenej zmluvy. |
Skutočné požadované množstvá objednávateľ upresní priebežne podľa skutočných potrieb a finančných možností objednávkami. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo jednotlivých položiek, ktoré môže byť nižšie ako množstvo tovaru uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky, pri zachovaní jednotkových cien. |
Dodávka a fakturácia predmetu zákazky sa bude uskutočňovať priebežne, počas doby plnenia zmluvy, na základe objednávok, zadaných telefonicky alebo e-mailom podľa potrieb objednávateľa. |
Dodávateľ sa zaväzuje dodať tovar do 15 dní od doručenia objednávky. |
V zmysle bodu 6.4.6 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska, spolu s prvou dodávkou predmetu zákazky dodávateľ dodá objednávateľovi všetky doklady a dokumenty týkajúce sa tovaru, ktoré sú nevyhnutné pre jeho riadne používanie, najmä dodací list a kópiu certifikátu, resp. vyhlásenia o zhode ponúkaného tovaru. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
Pokračovanie: zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
Požaduje sa v zmysle § 340 b ods. 5 Zákona č. 513/1991 Z. z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote do 60 dní odo dňa poskytnutia riadneho plnenia predmetu zmluvy. Tieto platobné podmienky majú prednosť pred ustanoveniami všeobecných obchodných podmienok EKS. |
Žiadna zo zmluvných strán nepostúpi svoje práva a povinnosti z tejto zmluvy tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. |
Postúpenie práv a povinností bez predchádzajúceho predchádzajúceho písomného súhlasu druhej zmluvnej strany je neplatné. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
POZOR!!! Nesplnenie ktorejkoľvek Osobitnej požiadavky na plnenie alebo nesplnenie technických vlastností bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom XVIII, bod 18.2, písm. a), 2. časti OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ Úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom, pričom: |
a) zo strany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods. 3 písm. b) bod 3. zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len "zákon o verejnom obstarávaní") uložený dodávateľovi zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na dobu 3 rokov, ak došlo k odstúpeniu od zmluvy zo strany verejného obstarávateľa z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa, |
b) zo stany Úradu pre verejné obstarávanie môže byť podľa § 182 ods. 3 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní uložená dodávateľovi pokuta do 5 000 eur, ak pri využívaní elektronického trhoviska dodávateľ porušil obchodné podmienky elektronického trhoviska. |
Kollárova 2, Martin, Žilinský, Slovenská republika
23.10.2017 07:00 — 22.10.2018 15:30
1,00 celok
8 842,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2017 08:01
13.10.2017 10:00
13.10.2017 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
13.10.2017 09:47 - Vstupná ponuka | 8 842,00 | € | Cena bez DPH |
13.10.2017 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 8 841,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: