00603201
Mestská časť Bratislava-Petržalka
Kutlíkova 17, Bratislava, 85212, SVK
36208922
Súkromná bezpečnostná služba SHIELD, spol. s r.o.
Ľudovíta Štúra 70, Michalovce, 07101, SVK
Strážna služba
strážna služba, bezpečnosť, stráženie, SBS, súkromná bezpečnostná služba, ochrana objektu, fyzická ochrana objektu
Služba
1. Strážna služba
|
|
---|---|
Funkcia |
Poskytovanie strážnej služby, ochrannej a bezpečnostnej služby v administratívnych priestoroch za podmienok a v súlade s ust. zák. č. 473/2005 Z.z. – zákona o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti na mieste určenom ako miesto plnenia podľa tejto zmluvy. |
Stráženie a ochrana majetku a majetkových práv objednávateľa, hnuteľného a nehnuteľného majetku pred ich poškodením, zneužitím a krádežou. |
Ochrana iných práv objednávateľa v zmysle zákona č. 473/2005 Z.z. v znení platných predpisov. |
Nástup zamestnanca strážnej služby v pracovných hodinách: Pondelok 7:30 – 17:30, Streda 7:30 – 17:00, Piatok 7:30 – 12:30. Poznámka: v uvedených časoch je zahrnuté - nástup 30 minút pred začiatkom pracovných hodín, odchod 30 minút po ukončení pracovných hodín. |
Počas sviatkov a dní pracovného pokoja sa strážna služba nevykonáva. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
počet objektov | ks | 1 | ||
počet strážnikov na objekte | ks | 1 | ||
počet hodín za týždeň | hodín | 24,5 | ||
predpokladaný počet týždňov | týždeň | 52 | ||
predpokladaný celkový počet hodín | hodín | 1274 |
Názov |
1. V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s poskytnutím služby. |
2. Dodávateľ sa zaväzuje viesť denník strážnej služby o dôležitých skutočnostiach pre výkon strážnej služby, o mimoriadnych udalostiach zistených pri výkone |
3. V prípade zistenia mimoriadnych udalostí ich dodávateľa okamžite nahlási objednávateľovi a ním stanovenej osobe a príslušným orgánom podľa charakteru zistenia a vykoná potrebné opatrenia na zamedzenie vzniku ďalších škôd. |
4. Dodávateľ sa zaväzuje zabezpečovať výkon strážnej služby osobami spoľahlivými fyzicky a psychicky zdatnými, odborne spôsobilými a vyškolenými v zmysle zákona č.473/2005 Z.z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
5. Dodávateľ 7 dní pred začiatkom lehoty zahájenie plnenia zmluvy predloží v listinnej forme objednávateľovi zoznam osôb, ktoré budú zabezpečovať výkon strážnej služby. Nedodanie zoznamu sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný najneskôr dva dni vopred oznámiť objednávateľovi zmenu osoby, ktorá bude vykonávať strážnu službu a ktorá nebola uvedená v predloženom zozname podľa bodu 5. Neposkytnutie informácie sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie zmluvy. |
7. Dodávateľ je povinný nahradiť zamestnanca - osobu vykonávajúcu strážnu službu, ak voči nej bude mať objednávateľ výhrady v zmysle (neprimerané správanie v službe). Nenahradenie takejto osoby inou osobou sa považuje za porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
8. Dodávateľ zabezpečí, aby osoby zabezpečujúce výkon strážnej služby boli oblečené v rovnošate opatrenej jasne označeným názvom dodávateľa a s uvedením mena strážnika na viditeľnom mieste v prednej časti tela. |
9. Dodávateľ je povinný vybaviť osoby vykonávajúce strážnu službu vlastným výstrojom a vecnými bezpečnostnými prostriedkami potrebnými pri výkone strážnej služby. |
10. Dodávateľ zodpovedá v plnom rozsahu za riadny výkon strážnej služby a zodpovedá objednávateľovi za škody spôsobené nesprávnym plnením záväzku dodávateľa a to v rozsahu skutočnej preukázanej škody a nákladov na jej odstránenie. |
11. Dodávateľ je povinný bez obmedzenia umožniť objednávateľovi vykonať kontrolu výkonu strážnej služby. V prípade zistených nedostatkov ich bezodkladne alebo v stanovenej lehote odstrániť a zabezpečiť nápravu najneskôr do 3 pracovných dní od zistenia nedostatku (ak nebolo dohodnuté inak). |
12. Neodstránenie zistených nedostatkov podľa bodu 8 sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok a za dôvod na odstúpenie od zmluvy. |
13. Dodávateľ predloží do 7 dní po uzavretí zmluvy smernicu o výkone strážnej služby podľa platných predpisov, ktorú schválil objednávateľ, ak nebude mať smernica vady. |
14. Dodávateľ sa zaväzuje najneskôr 7 dní pred začatím výkonu strážnej služby vykonať obhliadku objektov a absolvovať školenia o BOZP. |
15. Dodávateľ je povinný do 3 dní od uzavretia zmluvy predložiť v listinnej forme objednávateľovi jednotkovú cenu za výkon strážnej služby uvedenú za výkon služby pri jej zabezpečovaní a to v rozsahu ceny za 1 hodinu stráženia/1 osoba v EUR bez DPH a s DPH. |
16. Dodávateľ predloží objednávateľovi v lehote do 3 dní od uzavretia zmluvy celkový rozpočet za objekt. |
17. Dodávateľ predloží objednávateľovi povolenie na vykonávanie požadovaných činnosti podľa zákona 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých predpisov, najneskôr do 3 dní od uzavretia zmluvy. |
18. Dodávateľ je povinný pri výkone strážnej služby prostredníctvom určených osôb dodržiavať všeobecne záväzné právne predpisy,interné predpisy a pokyny objednávateľa. |
19. Dodávateľ zabezpečuje úlohy, ktoré vyplývajú z predpisov o ochrane pred požiarmi vyhlášky č.121/2002 Z.z. o požiarnej prevencii v znení neskorších predpisov. |
20. Objednávateľ sa zaväzuje písomne oznamovať dodávateľovi každú zmenu v rozsahu alebo spôsobe výkonu strážnej služby, ktorá má vplyv na samotný výkon služby. |
21. Objednávateľ predloží dodávateľovi zoznam kontaktných osôb, ktoré budú súčinné pri riešení krízových situácií a problémov vzniknutých pri výkone služby, a to najneskôr 3 dni pred začatím výkonu služby dodávateľom. |
22. Fakturácia bude za strážnu službu za objekt a musí spĺňať náležitosti daňového dokladu podľa § 74, ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z .o dani s pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. |
23. Fakturácia priebežne na základe vystavených faktúr za dané obdobie výkonu služby/za množstvo hodín plnenia v danom kalendárnom mesiaci. |
24. Dodávateľ berie na vedomie, že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby za výkon a poskytovanie služieb. |
25. K faktúre bude priložený dochádzkový list pracovníkov dodávateľa vykonávajúcich strážnu službu v danom kalendárnom mesiaci. |
26. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR za každú aj začatú hodinu v dobe, počas ktorej nebude zabezpečovať výkon strážnej služby. |
27. Objednávateľ je oprávnený uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 2000,- EUR za každé podstatné porušenie zmluvy a zmluvných podmienok definované v OPET. |
28. Do ceny počas platnosti zmluvy je prípustné premietnuť zmenu sadzby DPH a iných administratívnych opatrení štátu. |
29. Pred uplynutím doby trvania zmluvy možno zmluvu ukončiť písomnou dohodou zmluvných strán alebo odstúpením v prípade podstatného porušenia zmluvných povinností a nedodržania bodu 26. |
30. Výpovedná lehota je jeden mesiac a plynie od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. |
31. Ukončenie zmluvy môže nastať dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode/ odstúpením od zmluvy a to ku dňu, ktorý bude v oznámení o odstúpení zmluvy stanovený |
32. Objednávateľ si vyhradzuje právo na predčasné odstúpenie od zmluvy v prípade vybudovania kamerového systému v objekte v ktorom bude dodávateľ vykonávať strážnu službu. |
33. Dodávateľ zapísaný v zozname podnikateľov podľa predpisov účinných do 28.4.2015 na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 26 ods. 1 písm. c) zákona 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní - že nie je v reštrukturalizácii predloží do 3 dní od uzavretia zmluvného vzťahu potvrdenie príslušného súdu, nie staršie ako 3 mesiace. |
34. Nepredloženie dokladov v súlade s § 26 od.s 1 písm. c do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvného vzťahu zakladá právo odberateľa odstúpiť od zmluvy. |
Kutlíková 17, 85212 - Miestny úrad MČ Bratislava-Petržalka, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
16.10.2017 15:21 — 16.10.2018 15:22
1 274,00 hodina
7 800,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.10.2017 15:28
13.10.2017 15:21
13.10.2017 15:36
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2017 22:31 - Vstupná ponuka | 7 750,80 | € | Cena s DPH |
13.10.2017 14:24 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 720,44 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: