00606707
Univerzitná nemocnica L. Pasteura Košice
Rastislavova 43, Košice, 04190, SVK
36466778
KRIDLA s.r.o
Mierova 94, Humenne, 06601, SVK
Samolepiace etikety
Etikety samolepiace na kotúčiku
Tovar, Služba
1. Samolepiace etikety
|
|
---|---|
Funkcia |
Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar "Samolepiace etikety" v kvalite podľa potrieb objednávateľa. Dodávateľ je povinný zabezpečiť aj služby s dodaním tovaru na miesto určenia, vyložením v mieste jeho umiestnenia podľa pokynov objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
etikety v kotúčiku vhodné aj na použitie do etiketovacích klieští | ks | 750 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
rozmer /šírka x výška/ v mm | 37 x 19 |
farba | biela |
počet ks etikiet v kotúčiku | 1.000 ks |
priemer dutinky | 25 mm |
typ etikiet | obdĺžnik |
etikety | na kotúčiku |
Názov |
1. Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvného vzťahu bez vyzvania objednávateľa, doručiť kontaktnej osobe objednávateľa elektronickou formou: |
a) štruktúrovaný rozpočet ceny s uvedením - jednotková cena za MJ v EUR bez DPH, sadzba DPH v %, jednotková cena za MJ v EUR s DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR bez DPH, celková cena predmetu zákazky v EUR s DPH. Jednotková cena musí byť zaokrúhlená na dve desatinné miesta. V predloženom rozpočte je dodávateľ povinný uviesť kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
2. Plnenie zmluvy pozostáva z troch čiastkových objednávok zaslaných elektronickou formou podľa aktuálnych potrieb objednávateľa. Dodávateľ je povinný potvrdiť prijatie objednávky spätným potvrdením objednávateľovi. Po zadaní čiastkovej objednávky je dodávateľ povinný dodať tovar uvedený v čiastkovej objednávke do 2 pracovných dní. |
2.1 Objednávateľ v objednávke zaslanej elektronicky uvedie miesto dodania tovaru, mená zástupcov alebo zamestnancov objednávateľa, ktorí preberú tovar. |
3. Dodávateľ je povinný dodať tovar na miesto dodania spolu s dodacím listom, resp. faktúrou, v prípade ak faktúra slúži zároveň ako dodací list. |
4. Osoby poverené objednávateľom prevezmú od dodávateľa iba tovar bez vád, riadne zabalený. |
5. V prípade reklamácie tovaru je dodávateľ povinný vybaviť reklamáciu do 24 hodín. |
6. Objednávateľ neposkytne dodávateľovi vopred preddavky a ani zálohu na predmet plnenia. |
7. Splatnosť faktúr je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi v zmysle § 340 b) ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov. Úhradu faktúry vykoná objednávateľ bezhotovostným prevodom na účet dodávateľa.Dodávateľ je povinný za každé objednané a dodané množstvo tovaru vystaviť faktúru. |
7.1 Faktúra musí obsahovať náležitosti dokladu v súlade so zákonom č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov a musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy. |
8. Jednotková cena je záväzná a pevná, stanovená v súlade s predloženým štruktúrovaným rozpočtom, ktorý je výsledkom uzavretia zmluvného vzťahu, počas trvania zmluvy. |
8.1 Zmena dohodnutej ceny smerom dolu je prípustná aj bez odsúhlasenia objednávateľa. V prípade "akcií" na predaj tovaru u dodávateľa za nižšiu cenu, aká je dohodnutá, prípadne za cenu zvýhodnenú počas trvania zmluvy, je dodávateľ povinný ponúknuť objednávateľovi tovar v akcií za "akciovú cenu" t.j. nižšiu cenu alebo zvýhodnenú cenu. |
9. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako "nižšia cena") za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pri čom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, |
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
10. Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu informovať objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 2 pracovných dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien). |
11. Objednávateľ uskutočňuje komunikáciu v zmysle § 187 ods.8 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov a dodávateľ je povinný poskytnúť objednávateľovi súčinnosť. |
12. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho písomného súhlasu je neplatné. |
13. Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky, záväzku vyplývajúceho z plnenia tejto zmluvy zo strany dodávateľa bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
Rastislavova 43, Košice - mestská časť Juh, Košice IV, Košický, Slovenská republika
17.10.2017 09:00 — 04.12.2017 09:00
750,00 kot.
555,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.10.2017 15:11
13.10.2017 09:00
13.10.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2017 15:16 - Vstupná ponuka | 555,00 | € | Cena bez DPH |
12.10.2017 14:37 - Najvýhodnejšia ponuka | 554,97 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: