35971126
Národný ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava, 83348, SVK
31350780
B.Braun Medical s.r.o.
Hlučínska 3, Bratislava, 83103, SVK
Zavádzacie sety pre arytmologické výkony
set ABL, set PACE, set ICD
Tovar, Služba
1. Zavádzacie sety pre arytmologické výkony
|
|
---|---|
Funkcia |
Operačný set na zavádzanie intrakardiálnych elektród pre katétrovú rádiofrekvenčnú ablačnú terapiu |
Operačný set na zavádzanie intrakardiálnych elektród pri implantáciách defibrilátorov |
Operačný set na zavádzanie intrakardiálnych elektród pri implantáciách trvalých kardiostimulátorov a defibrilátorov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Operačný set na zavádzanie intrakardiálnych elektród pre katétrovú rádiofrekvenčnú ablačnú terapiu | ks | 850 | ||
Operačný set na zavádzanie intrakardiálnych elektród pri implantáciách defibrilátorov | ks | 425 | ||
Operačný set na zavádzanie intrakardiálnych elektród pri implantáciách trvalých kardiostimulátorov a defibrilátorov | ks | 1250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1) Operačný set na zavádzanie intrakardiálnych elektród pre katétrovú rádiofrekvenčnú ablačnú terapiu - pozostáva z : | //////////////////////////////////////// |
1 x rúška na pacienta pri ablácii o rozmere 208-236 x 330-355 cm, s transparentným okrajom | |
1 x miska na uloženie setu | |
1 x miska modrá 500 ml | |
1 x miska transparentná 250 ml | |
1 x miska transparentná 120 ml | |
1 x miska transparentná 60 ml | |
1 pár chirurgické rukavice púdrované č.6,5 | |
1 pár chirurgické rukavice púdrované č.7,5 | |
1 pár chirurgické rukavice púdrované č.8 | |
50 ks gázové štvorce 7,5 x 7,5 cm 12-vrstvové | |
12 ks tampóny veľ. 40 - 50 mm, rtg-kontrastné | |
1 x náplasť 6 x 7-8 cm | |
1 x náplasť 7-9 x 9-10 cm | |
1 x skalpel č.11 | |
1 x ihla 22G - 0,7 x 50mm | |
1 x punkčná ihla 18G, 70 mm | |
3 x striekačka 10 ml LS s piestom | |
1 x striekačka 10 ml LL s so závitom | |
1 x zavádzací set s hemostatickým ventilom, 6F | |
1 x zavádzací set s hemostatickým ventilom, 8F | |
2 x vodiaci drôt J3 0,35, 40-50 cm | |
1 x ochranný transparentný kryt 75-80 x 100-120 cm | |
1 x ochranný transparentný kryt 80-90 x 100-120 cm | |
1 x podávkové kliešte min 18 cm /pean / | |
3 x jednorazový operačný plášť veľ. XL, materiál SMS | |
1 x rúška 45-50 x 50-75 cm, s otvorom | |
1 x rúška 70-75 x 90-100 cm, s otvorom | |
1 x savá rúška 40-50 x 60-75 cm | |
3 x papierové utierky na ruky | |
1 x rúška na zakrytie operačného stolíka 100-140 x 150 cm,v ktorej bude sterilne zabalený set | |
2) Operačný set na zavádzanie intrakardiálnych elektród pri implantáciách defibrilátorov - pozostáva z : | ////////////////////////////////////////////////// |
1 x rúška na pacienta pri implantácii ICD o rozmere 230-236 x 315-355 cm, s dvoma transparentnými okrajmi | |
1 x miska na uloženie setu | |
1 x miska modrá 500 ml | |
1 x miska transparentná 120 ml | |
1 x miska transparentná 60 ml | |
1 pár chirurgické rukavice púdrované č.6,5 | |
1 pár chirurgické rukavice púdrované č.7,5 | |
1 pár chirurgické rukavice púdrované č.8 | |
1 x ihla 20G - 0,9 x 50mm | |
1 x punkčná ihla 18G, 70 mm | |
1 x vodiaci drôt J3 0,35” 40-50 cm | |
1 x zavádzací set bez hemostatického ventilu, 9F, rozlomiteľný | |
2 x suchý zips | |
1 x návlek na endokameru | |
2 x striekačka 10 ml LS,bez závitu | |
1 x striekačka 20 ml LL so závitom | |
1 x striekačka 20 ml LS, bez závitu | |
1 x skalpel č.23 | |
1 x skalpel č.11 | |
100 ks gázové štvorce 10 x 10 cm 12-vrstvové, | |
12 ks tampóny veľ. 40 - 50 mm, rtg-kontrastné | |
1 x ochranný transparentný kryt na ochranný štít 80 x 120-140 cm | |
3 x papierová utierka na ruky | |
3 x jednorazový operačný plášť veľ. XL, materiál SMS | |
1 x podávkové kliešte min 18 cm /pean/ | |
1 x rúška na zakrytie operačného stolíka 100-140 x 150 cm, v ktorej je sterilne zabalený set | |
3) Operačný set na zavádzanie intrakardiálnych elektród pri implantáciách trvalých kardiostimulátorov a defibrilátorov - pozostáva z : | /////////////////////////////////////////////////// |
1 x rúška na pacienta pri implantácii pacemakera o rozmere 230-236 x 300-315 cm, s dvoma transparentnými okrajmi | |
1 x miska na uloženie setu | |
1 x miska transparentná 120 ml | |
2 x miska transparentná 60 ml | |
1 x miska modrá 250 ml | |
1 pár chirurgické rukavice púdrované č.6,5 | |
1 pár chirurgické rukavice púdrované č.7,5 | |
1 pár chirurgické rukavice púdrované č.8 | |
100 ks gázové štvorce 10 x 10 cm 12-vrstvové | |
12 ks tampóny veľ. 40 – 50 mm, rtg-kontrastné | |
1 x vodiaci drôt J3 0,35”, 40-50 cm | |
1x zavádzací set bez hemostatického ventilu, 7F, rozlomiteľný | |
1 x punkčná ihla 18G, 70 mm | |
2 x striekačka 10 ml LS | |
1 x striekačka 20 ml LS | |
1 x ihla 20G - 0,9 x 40mm | |
2 x ochranný transparentný kryt na ochranný štít a zosilňovač 80 x 110-140 cm | |
2 x papierová utierka na ruky | |
1 x suchý zips | |
2 x jednorazový operačný plášť veľ. XL, materiál SMS | |
1 x skalpel č.23 | |
1 x skalpel č.11 | |
1 x podávkové kliešte min 18 cm /pean/ | |
1 x rúška na zakrytie operačného stolíka 100-140 x 150 cm, v ktorej je sterilne zabalený set |
Názov |
1. Zmluva sa uzatvára na dobu 18 mesiacov, alebo do vyčerpania finančného limitu stanoveného pre túto zákazku, podľa toho, ktorá z týchto skutočností nastane skôr. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
Ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
2. Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
a) plnenie bude poskytnuté vo viacerých ucelených častiach na základe písomnej objednávky objednávateľa podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb. |
b) miesto dodania a oprávnená osoba objednávateľa pre účely dodania a prevzatia tovaru bude upresnená dodávateľovi bezodkladne po účinnosti zmluvy. |
c) súčasťou dodávky je povinne dodací list, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, číslo objednávky. |
3. Platobné podmienky: |
Objednávateľ uhradí kúpnu cenu: |
- na základe dodávateľom vystavenej faktúry za prevzatú ucelenú časť tovaru. |
Faktúra musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj : |
- číslo kúpnej zmluvy (KZ),názvy jednotlivých položiek predmetu KZ, celkový počet kusov každej položky predmetu KZ,jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, DPH, sadzbu DPH, s DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, DPH, s DPH, celkovú cenu spolu za všetky položky predmetu KZ bez DPH, DPH, s DPH, dátum dodania tovaru. |
- splatnosť faktúry je 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia vecne a formálne správne vystavenej faktúry objednávateľovi, ak nie je dohodnuté inak |
4. Osobitné ustanovenia o ukončení platnosti zmluvy: |
a) objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť: |
- 1) ak dodávateľ písomne oznámi, že nie je z objektívnych alebo subjektívnych dôvodov schopný plniť dodávky tovaru |
-2) ak predmet plnenia nebude spĺňať všetky technické požiadavky |
b) odstúpenie od zmluvy je účinné dňom jeho doručenia dodávateľovi |
c) objednávateľ je v prípade odstúpenia od zmluvy oprávnený nespotrebovaný tovar vrátiť dodávateľovi a tento je povinný ho na svoje náklady protokolárne prevziať a vystaviť dobropis |
5. Požaduje sa v lehote najneskôr do 5 pracovných dní od uzatvorenia Zmluvy predložiť objednávateľovi prostredníctvom pošty, alebo elektronicky, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu : |
c) štruktúrovaný rozpočet ceny predmetu zákazky - podľa vzoru uvedeného v prílohe tohto opisného formulára |
Dodávateľ je povinný počas trvania zmluvného vzťahu písomne informovať objednávateľa : |
a) o každej zmene údajov týkajúcich sa tovaru (napr. kód ŠUKL, kategorizačný kód MZ SR a pod.), |
b) a o každej zmene ceny tovaru vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov, |
c) k oznámeniu dodávateľ povinne priloží kópie dokladov preukazujúcich oprávnenosť vykonaných zmien údajov,resp.ceny a súčasne aj návrh dodatku, ktorým sa táto zmena zmluvne upraví. |
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu negatívne hodnotených dodávateľov trhoviska a aj v prípade, kedy na zozname negatívne hodnotených dodávateľov je aj niektorý z členov skupiny dodávateľov. |
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako nižšia cena )za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ: |
- poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou., alebo môže od zmluvy odstúpiť. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: |
1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, |
2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
Požaduje sa, aby v momente uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa zápis v registri partnerov verejného sektora v zmysle novely zákona o verejnom obstarávaní - zákona č.315/2016Z.z.zákona o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov,účinného od 1.februára 2017. |
Objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej s dodávateľom, ktorý nebol v čase uzatvorenia zmluvy zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ak bol vymazaný z registra partnerov verejného sektora. |
Pri komunikácii bude objednávateľ postupovať v súlade s § 187 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní, pričom pod pojmom elektronicky resp. v elektronickej podobe sa rozumie komunikácia uskutočňovaná prostredníctvom e-mailu. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pod Krásnou hôrkou 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
25.10.2017 08:21 — 25.04.2019 00:00
2 525,00 ks
208 443,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
09.10.2017 08:26
13.10.2017 08:22
13.10.2017 08:37
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.10.2017 15:01 - Vstupná ponuka | 208 443,00 | € | Cena bez DPH |
12.10.2017 14:34 - Najvýhodnejšia ponuka | 208 400,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: