37936859
Správa a údržba ciest Prešovského samosprávneho kraja
Jesenná 14, Prešov, 08005, SVK
31628605
Xepap, spol. s r. o.
Jesenského 4703, Zvolen, 96001, SVK
Kancelársky papier
kancelársky papier
Tovar
1. Kancelársky papier
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier do laserových a atramentových tlačiarní a kopírovacích strojoch a faxových zariadeniach na každodenné použitie. |
Papier na účely vyhotovenia a archivácie písomnej dokumentácie. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Kancelársky papier A4 | bal. | 870 | ||
rozmer - výška | mm | 297 | ||
rozmer - šírka | mm | 210 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
hrúbka | mikrometer | 107 | ||
opocita (nepriehľadnosť) | % | 91 | ||
belosť | CIE | 165 | ||
drsnosť | ml/min | 140 | 250 | |
2. Kancelársky papier A3 | bal. | 13 | ||
rozmer - výška | mm | 420 | ||
rozmer - šírka | mm | 297 | ||
plošná hmotnosť | g/m2 | 80 | ||
hrúbka | mikrometer | 107 | ||
opocita (nepriehľadnosť) | % | 91 | ||
belosť | CIE | 165 | ||
drsnosť | ml/min | 140 | 250 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
nie recyklovaný papier | |
farba | biela |
počet hárkov papiera v balení | 500 ks |
počet balení v krabici | 5 balení |
Názov |
1. Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky, zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru na určené miesto a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
2. Dodávateľ zašle do 24 hod. po výzve objednávateľa resp. následujúci pracovný deň od nadobudnutia účinnosti zmluvy dokumenty s uvedením obchodnej značky, vrátane technického listu vlastností papiera, ktorou sa osvedčí zhodnosť s technickou špecifikáciou predmetu zákazky uvedenou objednávateľom s uvedením jednotkových cien položiek. |
3. Po odsúhlasení dodávky tovaru bude dodávateľovi doručený ROZPIS TOVARU s určením miest dodania tovaru vrátane kontaktných osôb na prevzatie predmetu zákazky. |
4. V prípade, ak dodávateľ predloženými dokumentami nepreukáže splnenie požiadaviek a technickej špecifikácie predmetu zákazky objednávateľ si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. |
5. Parametre uvedené v Technickej špecifikácií predmetu zákazky sú uvedené ako minimálny štandard pre požadovaný tovar (nedodržanie parametrov sa však považuje za nesplnenie požiadaviek na predmet zákazky). |
6. Miestom dodania sú sídla oblasti objednávateľa v lokalitách Bardejov, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník a Vranov n/T. |
7. Preberanie tovaru sa požaduje uskutočniť za prítomnosti povereného zástupcu dodávateľa v zmysle Čl. VI bod 6.4. Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. Poverenie zástupcu dodávateľa požadujeme vo forme písomného splnomocnenia s pečiatkou a podpisom osoby oprávnenej konať za dodávateľa. Poverená osoba dodávateľa sa preukáže týmto písomným splnomocnením na zastupovanie dodávateľa, ktoré ho oprávňuje konať v mene dodávateľa pri dodávke v plnom rozsahu vrátane riešenia úkonov reklamácie a odopretia prevzatia tovaru. |
8. Podkladom pre fakturáciu bude dodací list dodávateľa potvrdený objednávateľom o prevzatí skutočného množstva predmetu zmluvy. |
9. Faktúra musí obsahovať jednotkovú cenu bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa k položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku. |
10. Dodávateľ vyhotoví a zašle faktúru pre každú oblasť objednávateľa samostatne na adresu miesta plnenia v zmysle predloženého rozpisu a v súlade s Čl. XI bod 11.1 Všeobecných zmluvných podmienok elektronického trhoviska. |
Bardejov, Poprad, Prešov, Stará Ľubovňa, Svidník a Vranov n/T., Prešovský, Slovenská republika
16.10.2017 07:00 — 25.10.2017 15:00
1,00 súbor položiek podľa technickej špecifikácie
4 280,40
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
10.10.2017 08:02
13.10.2017 09:00
13.10.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
10.10.2017 08:18 - Vstupná ponuka | 4 280,40 | € | Cena s DPH |
13.10.2017 07:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 4 242,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: