00607231
Národný ústav detských chorôb
Limbová 1, Bratislava, 83340, SVK
31424562
UNOTECH, spol. s r.o.
Zlatovská 2211, Trenčín, 91101, SVK
Prístroj na riadené ochladzovanie a ohrev pacienta
ohrev, chladenie, zariadenie, prístroj
Tovar, Služba
1. Prístroj na riadené ochladzovanie a ohrev pacienta
|
|
---|---|
Funkcia |
Prístroj na riadené ochladzovanie a ohrev pacientov po srdcovo - pľúcnom oživovaní pomocou príložných podložiek. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
- regulácia teploty pacienta | °C | 32 | 38,5 | |
- udržiavanie normálnej teploty pacienta 37° C s toleranciou | °C | 0,5 | ||
- maximálna teplota média pri ohreve pacienta. | °C | 42 | ||
- minimálna teplota chladiaceho média | °C | 4 | ||
- počet teplotných sond | ks | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
- teplotné médium | H2O |
- mobilný prístroj s brzdenými kolieskami | áno |
- dve nezávislé teplotné sondy so samostatným meraním teploty pacienta | áno |
- neinvazívna metóda ochladzovania a ohrevu | áno |
- možnosť nastavenia kriviek ochladzovania a ohrevu pacienta | áno |
- kontinuálne meranie teploty pacienta | áno |
- plne automatizovaný systém počas celej doby terapie s možnosťou manuálneho zásahu do liečby | áno |
- prístroj sa dodáva s potrebným setom príslušenstva (napájací kábel 230V, prepojovacie hadice k padom, predlžovací kábel k termo senzoru pacienta) | áno |
- riadenie výkonu na základe spätnej väzby v reálnom čase | áno |
Technické parametre podložiek: | |
- pady/systém - cirkulácia tekutiny pri podtlaku | áno |
- hydrogelové pady - priľnavá vrstva zabezpečujúca účinnú kondukciu | áno |
materiál padov - antialergický biokompatibilný materiál | áno |
hydrogelové pady sú rádiolucentné, kompatibilné, bezpečné pre RTG, CT, MRI a cath Lab | áno |
Štartovací balík spotrebného materiálu k okamžitému použitiu prístroja. | áno |
- pri poškodení príložných podložiek nedôjde k úniku teplonosného média | |
- ovládanie v slovenskom jazyku | |
Predmet zákazky v celom rozsahu je opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ produktu, alebo produkt konkrétneho výrobcu, objednávateľ umožňuje nahradiť takýto produkt ekvivalentným produktom alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný produkt alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové, funkčné, charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú dané produkty určené. | Upozornenie |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu min. 1 hodiny |
Dodávateľ sa zaväzuje za podmienok dohodnutých v tejto zmluve dodať objednávateľovi nový doteraz nepoužitý a nerepasovaný predmet zákazky |
Požaduje sa dodanie predmetu zmluvy za nasledovných podmienok: |
1.1 Dodávateľ je povinný najmenej 3 dni po účinnosti zmluvy nahlásiť objednávateľovi zodpovednú osobu, ktorá je zodpovedná za dodanie predmetu zmluvy a komunikáciu s objednávateľom. |
1.2 Dodanie predmetu zmluvy musí byť s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, cenu bez DPH, sadzbu DPH, cenu s DPH. |
1.3 Dodanie predmetu zmluvy so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať: návod na použitie v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, záručný list, preberací protokol. |
1.4 Dodanie predmetu zmluvy vrátane jeho kompletného zostavenia, inštalácie a uvedenia do prevádzky |
2. Platba za plnenie: |
2.1 Dodávateľ môže vystaviť faktúru až po úplnom dodaní, inštalovaní a s prevádzkovaní predmetu zmluvy a po podpísaní preberacieho protokolu objednávateľom. |
2.2 Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa jej doručenia. |
3. Záručná doba |
3.1 Záručná doba na predmet zmluvy je min. 24 mesiacov odo dňa jeho prevzatia. |
3.2 Na vykonanú opravu minimálne 24 mesiacov odo dňa podpísania protokolu o vykonanej oprave. |
4. Požaduje sa: |
4.1 Bezplatné poskytnutie autorizovaného záručného servisu a bezplatnej údržby predmetu zmluvy počas trvania záručnej doby. |
4.2 Poskytnutie autorizovaného mimozáručného servisu počas trvania záručnej doby. |
4.3 Nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od písomného nahlásenia poruchy. |
5. Všeobecné požiadavky |
5.3 Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy prospektový materiál k predmetu zmluvy, ktorý musí obsahovať technické a funkčné vlastnosti predmetu zmluvy tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie technických a funkčných parametrov predmetu zmluvy. |
5.4 Nedodržanie čo i len jednej podmienky a požiadavky objednávateľa uvedených v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
5.5 V prípade podstatného porušenie zmluvných podmienok si objednávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy v prípade ak proces verejného obstarávania nebude akceptovaný zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, alebo v prípade, ak objednávateľovi nebudú pridelené finančné prostriedky na realizáciu zákazky zo strany ich poskytovateľa |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy, v el. forme na adresu kontaktnej osoby, včítane uvedenia presného typu prístroja a výrobcu. Pri použití ekvivalentného riešenia/riešení aj zoznam použitých ekvivalentných riešení. |
Dodávateľ musí mať zahrnuté v jednotkovej cene prípadného ekvivalentného riešenia všetky povinnosti a náklady spojené s použitím ekvivalentu. |
Limbová 1, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika
30.11.2017 14:00
1,00 ks
29 288,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
06.10.2017 14:47
12.10.2017 09:00
12.10.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2017 23:08 - Vstupná ponuka | 29 198,00 | € | Cena bez DPH |
12.10.2017 08:25 - Najvýhodnejšia ponuka | 29 108,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: