• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2017 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2017 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2017 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2017 15:35

Detail zákazky Z201751457

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2017 14:21
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2017 14:45
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2017 15:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2017 15:35

Základné údaje

Z201751457

OF-115458

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3148693

Objednávateľ

00306525

Mesto Komárno

Nám. gen. Klapku 1, Komárno, 94501, SVK

Dodávateľ

31612989

CORA GEO, s.r.o.

A.Kmeťa 5397/23, Martin, 03601, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodanie modulov informačného systému na spracovanie agendy ekonomiky a agendy registratúry rozpočtových organizácií mesta

dodávka softvéru, údržba programového vybavenia

  • 72268000-1 - Dodávky softvéru
  • 72267100-0 - Údržba programového vybavenia (softvér) informačných technológií
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Dodanie modulov informačného systému na spracovanie agendy ekonomiky a agendy registratúry rozpočtových organizácií mesta
Funkcia
Nákup softvéru pre potreby organizácií v zriaďovateľskej pôsobnosti objednávateľa vrátane údržby programového vybavenia do 31.12.2019.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
5. Modul Platobné poukazy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
8. Modul Objednávky/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
14. Publikácia povinných údajov na eGOV/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul Účtovníctvo má riešiť agendu účtovníctva pre rozpočtové organizácie s konsolidáciou v module Účtovníctvo mesta v zmysle zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve, v znení neskorších predpisov.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul má umožňovať zostavovať konsolidovanú účtovú uzávierku v zmysle opatrenie MF SR z 17.12.2008 č. MF/27526/2008-31 (Finančný spravodaj č. 1/1009) v znení neskorších predpisov.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta V module je potrebné evidovať účtovné doklady, je požadované, aby nad účtovnými záznamami bolo možné vytvárať mesačnú alebo ročnú uzávierku.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované vytvárať počiatočné stavy účtov na začiatku účtovného obdobia a vytvárať vybrané finančné výkazy a exportovať údaje k vybraným výkazom v platnej štruktúre podľa opatrení MF SR.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Účtovné doklady môžu vznikať manuálne alebo automaticky, zaúčtovaním na základe údajov z agend Banka, Pokladňa, Dodávateľské a odberateľské faktúry, Majetok, Zmluvy, Personalistika a mzdy.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby súčasťou modulu boli nástroje pre prípravu konsolidovanej účtovnej uzávierky, je požadované aby modul umožňoval evidovať účtovné jednotky (organizácie).
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované aby modul umožňoval evidovať vlastné imanie organizácií, konsolidačný podiel, metódu konsolidácie a podobne.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prevádzať konsolidáciu metódami úplnej alebo podielovej konsolidácie, metódou vlastného imania a umožňovať prevzatie individuálnej účtovnej závierky konsolidujúcej účtovnej jednotky.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná možnosť evidovať konsolidačné operácie a vytvoriť konsolidovanú súvahu a výkaz ziskov a strát a exportovať údaje v platnej štruktúre podľa opatrení ministerstva financií.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná možnosť vedenia účtovníctva oddelene za hlavnú činnosť a podnikateľskú činnosť.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované automatické zaúčtovanie účtovných zápisov z ostatných modulov na základe predkontácie a rozpočtovej klasifikácie (fakturácia, banka, pokladňa, majetok mesta, sklad).
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované manuálne vystavovanie interných dokladov. Je požadované zadávanie a úprava účtovej osnovy podľa potrieb používateľa.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované sledovanie príjmov a výdavkov v triedení podľa platnej rozpočtovej klasifikácie.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná mesačná a ročná uzávierka s možnosťou automatického vykonania záverečných účtovných operácii, uzatvorením a otvorením účtov a zápisom počiatočných stavov.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná automatická archivácia dokladov z predchádzajúcich období.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované generovanie účtovných výkazov pre daňový úrad (ROPO SFOV 1-01 Súvaha, ROPO SFOV 2-02 Výkaz ziskov a strát, FIN 1-04, 2-04, 3-04, 4-01, 5-04, 6-01, 7-04 a finančné ukazovatele)
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované výkazníctvo - export údajov pre daňový úrad.Je požadovaná obmedzenie prístupu jednotlivých pracovníkov k jednotlivým funkciám programu na základe požiadaviek používateľa.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná možnosť sledovať príjmy a výdaje podľa položiek štruktúry úradu, ktorý je možné prispôsobiť potrebám používateľa.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná možnosť odvolania mesačnej a ročnej uzávierky a možnosť vytvorenia a tlače zostáv aj za obdobie po mesačnej uzávierke.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované automatické zostavenie výkazov a možnosť analytickej evidencie účtov (8 miestny analytický účet – podľa potreby).
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná evidencia účtovných jednotiek, načítanie a prispôsobenie výkazov konsolidovaných organizácií, evidencia konsolidačných operácií.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná konsolidácia, vytvorenie konsolidovaných výkazov ROPO OV 1-01 Súvaha a ROPO OV 1-02 Výkaz ziskov a strát.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa aby modul zaznamenával všetky zmeny do archívu zmien. Je požadované prepojenie modulu na centrálny číselník osôb a prepojenie na na Registratúru.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy modulu: všeobecný účtovný doklad – interný doklad, všeobecný účtovný doklad, zoznam účtovných dokladov podľa rôznych kritérií, denník hlavnej a podnikateľskej činnosti.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované výstupy: hlavná kniha za hlavnú činnosť a podnikateľskú činnosť podľa rôznych kritérií a úrovní sumarizovania, rozšírená hlavná kniha, zborník podľa rôznych kritérií, súvaha.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Doplňujúce výstupy: obratová predvaha za syntetické účty podľa rôznych kritérií, účtovný rozvrh, výsledovka.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované výkazy: výkaz o plnení rozpočtu a o plnení vybraných finančných ukazovateľov, výkaz o prírastku/úbytku a členení finančných aktív a pasív podľa sektorov, výkaz o štruktúre dlhu.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul musí akceptovať aktuálny systém správy používateľov a riadenia prístupových práv, je potrebné, aby zmeny v dátach vykonané v rámci využívania modulu boli protokolovatené.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Dáta modulu majú byť spravované v rámci centrálnej databázy s referenčným prepojením na už existujúce centrálne číselníky a polohopisné informácie s možnosťou zobrazenia údajov na mape.
1. Modul Účtovníctvo/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované aby tlač bolo možné v prípade potreby rozšíriť o možnosť tlače prostredníctvom niektorého zo softvérových kancelárskych balíkov (textový alebo tabuľkový procesor).
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul musí akceptovať aktuálny systém správy používateľov a riadenia prístupových práv, je potrebné, aby zmeny v dátach vykonané v rámci využívania modulu boli protokolovatelné.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Dáta modulu majú byť spravované v rámci centrálne databázy s referenčným prepojením na už existujúce centrálne číselníky a polohopisné informácie s možnosťou zobrazenia údajov na mape.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul Rozpočet je určený na zostavenie vlastného rozpočtu organizácie a následne jeho začlenenie do rozpočtu mesta v zmysle zákona č. 583/2004 Z. z..
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul musí umožňovať vytvoriť rozpočet v štruktúre programov, podprogramov a prvkov/projektov, klasifikovať položky v zmysle funkčnej a ekonomickej klasifikácie a podobne.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa možnosť prepojenia jednotlivých položiek rozpočtu na účtovníctvo a tak získavať informácie o aktuálnom stave plnenia rozpočtu.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul má zahŕňať celý proces vytvorenia rozpočtu od návrhu príjmov a výdavkov, cez schválenie rozpočtu a evidenciu zmien v rozpočte, evidenciu viazanosti rozpočtu až po sledovanie plnenia rozpočtu.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul má zahŕňať manažérsky proces, pri ktorom sa určia ciele a zámery a priebežne sa monitorujú aktivity, ktorými sa má príslušný cieľ a zámer dosiahnuť (v zmysle metodických pomôcok MF SR)
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované k jednotlivým položkám rozpočtu možnosť doplniť ciele a zámery, ktoré sa bude organizácia v priebehu rozpočtovaného obdobia snažiť dosiahnuť.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta K cieľom a zámerom je tiež možné evidovať výstupy ktoré bude organizácia sledovať a aktivity, ktorými sa má požadovaný cieľ alebo zámer dosiahnuť.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Základné požadované funkcie: zostavenie vlastného rozpočtu podľa zdrojov, funkčnej a ekonomickej klasifikácie, zostavenie programového rozpočtu, evidencia textovej časti k programovej štruktúre.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované funkcie: podrobnejšie sledovanie príjmov a výdavkov – na akcie, možnosť sledovania rozpočtu podľa pracovísk, sledovanie rozpočtu podľa logických častí, možnosť úpravy rozpočet.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované funkcie: počas rozpočtového roka a archív zmien rozpočtu s detailným popisom úpravy, možnosť detailného popisu k jednotlivým položkám rozpočtu (obsah rozpočtu).
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Okrem možnosti obmedzenia prístupu konkrétnym pracovníkom k vybraným druhom rozpočtu je požadované detailne riadiť prístup k zadávaniu nových rozpočtov z hľadiska limitu výdavkov.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadovaná je tiež možnosť obmedzenia prístupu podľa funkčnej alebo ekonomickej klasifikácie, akcie alebo pracoviska.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadovaná je okamžitá informácia o plnení konkrétnej rozpočtovej položky (ihneď po jej zaúčtovaní).Požadovaná je možnosť prezerania prvotných dokladov viažúcich sa ku konkrétnemu rozpočtu.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadovaná je možnosť plánovania rozpočtu na budúce obdobie a automatické prenesenie údajov z budúceho rozpočtu do aktuálneho obdobia pri ročnej archivácii.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované je sledovanie plnenia rozpočtu na základe zaúčtovania účtovných dokladov.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadovaná je možnosť sledovať predbežné plnenie rozpočtu pred zaúčtovaním účtovných dokladov z modulov Fakturácia, Banka, Pokladňa, Platobné poukazy je možné zobraziť v tlačovej zostave.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované je sledovanie príjmov a výdavkov na rozpočtovú položku aj u záväzkov, ktoré ešte neboli uhradené, ale bol na túto rozpočtovú položku vystavený platobný poukaz.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadovaná je evidencia cieľov a výstupov, evidencia ukazovateľov a plnenia ukazovateľov.Požaduje sa aby modul zaznamenával všetky zmeny do archívu zmien.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu na centrálny číselník osôb.
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: rozpočet - generátor zostáv vrátane plnenia rozpočtu podľa rôznych kritérií, prehľad rozpočtov, rozpočet s obsahom – aktuálny rozpočet a návrh rozpočtu, účtový rozvrh
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované výstupy: priebežné plnenie rozpočtu z modulov Fakturácia, Banka, Pokladňa, Platobné poukazy, Interné účtovné doklady, podľa rôznych kritérií, zoznam účtovných dokladov
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Doplňujúce tlačové výstupy: plnenie rozpočtu podľa funkčnej, ekonomickej klasifikácie a akcií podľa rôznych kritérií, obraty podľa rozpočtovej klasifikácie za pokladňu, prehľad prístupových práv
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Rozšírené tlačové výstupy: viacročný rozpočet – generátor zostáv, programový rozpočet - generátor zostáv, programová štruktúra (s doplnením cieľov, zámerov, zodpovedností, komentárov a pod.).
2. Modul Rozpočet/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované aby tlač bolo možné v prípade potreby rozšíriť o možnosť tlače prostredníctvom niektorého zo softvérových kancelárskych balíkov (textový alebo tabuľkový procesor).
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul má poskytovať priame napojenie na centrálny číselník osôb, evidenciu pobytov, evidenciu adries (súpisných a orientačných čísel), centrálnu evidenciu prevádzok a podnikateľov.
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta V prípade potreby je požadovaná možnosť priameho prepojenia a vytvárania spisov a záznamov v registratúre a prepojenie na definované ekonomické agendy (napr. úhrady cez pokladňu, banko a pod.).
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul Banka je požadovaný na generovanie platobných príkazov do bánk a na príjem výpisov z bankových účtov. V module sa požaduje možnosť automatického zaúčtovania pohybov.
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul má zabezpečovať obojsmernú komunikáciu organizácií s bankami cez homebankingové aplikácie jednotlivých bánk.
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa možnosť generovať príkazy vo formátoch VÚB banky, ABO formáte, SLSP – komp. médium, ČSOB – business banking a ČSOB – MultiCash domáce platby.
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Systém má umožňovať prijímať výpisy homebankingových systémov v ABO formáte, ABO 2 formáte, ABO 2 poštovej banky a ČSOB – business banking a výpisy zo systému UNIKASa spoločnosti CITIBANK.
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Uvedené formáty sú kompatibilné s bankami Dexia, Tatra banka, VÚB, ČSOB, OTP banka, Slovenská sporiteľňa, Poštová banka (len import výpisov), UNIKASA (len import výpisov).
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Okrem toho sa požaduje, aby modul umožňoval automatizované spracovanie výpisov POS terminálov DEXIA banky.
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Základné požadované funkcie: automatické vystavenie príkazov na úhradu na základe evidovaných platobných poukazov, vystavenie jednoduchého a hromadného príkazu na úhradu.
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované funkcie: sledovanie likvidovaných alebo nelikvidovaných platobných poukazov, evidencia výpisov za jednotlivé účty s automatickým zaúčtovaním podľa predkontácie a rozp. klasifikácie.
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Doplňujúce požadované funkcie: automatizácia práce pomocou homebankingu (načítanie bankového výpisu, odoslanie príkazu na úhradu), sledovanie aktuálneho zostatku na bankovom účte spolu s pohybmi.
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa aby modul zaznamenával všetky zmeny do archívu zmien. Je požadované prepojenie modulu na centrálny číselník osôb.
3. Modul Banka/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: príkaz na úhradu, hromadný príkaz na úhradu, bankové výpisy, prehľad pohybov v banke, import homebankingu z jednotlivých bánk.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa, aby v module bolo možné viesť viaceré domáce a zahraničné pokladne za organizáciu, pri zahraničných pokladniach sa má využívať kurzový lístok.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Pokladňa má umožňovať evidovať hotovostné aj bezhotovostné platby a viesť o nich evidencie.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Pokladňa má umožňovať vystaviť príjmový a výdavkový pokladničný doklad. Pohyby realizované cez pokladňu majú byť automaticky zaúčtované.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Pri odvode pokladničnej hotovosti do peňažného ústavu sa požaduje možnosť vyhotoviť mincovku.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa aby modul umožňoval vykonať dennú, mesačnú a ročnú uzávierku. Požaduje sa aby modul umožňoval evidenciu pohybov vo viacerých pokladniach.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa aby modul umožňoval evidenciu pohybov v rôznych menách na základe kurzového lístka. Požaduje sa aby modul umožňoval evidenciu hotovostných a bezhotovostných platieb.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa aby modul umožňoval v rámci jedného pokladničného dokladu evidovať viac riadkov. Požaduje sa aby modul umožňoval obmedzenie prístupu k jednotlivým pokladniam len určitým pracovníkom.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa aby modul umožňoval automatické zaúčtovanie pokladničných dokladov na základe predkontácie a rozpočtovej klasifikácie.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa aby modul umožňoval zobrazovanie aktuálneho zostatku v pokladni a kontrola na kladný zostatok v pokladni. Požaduje sa aby modul umožňoval zostavenie mincovky a uzávierky v pokladni.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa aby modul umožňoval evidovanie stravných lístkov podľa jednotlivých stravovacích jednotiek. Požaduje sa aby modul zaznamenával všetky zmeny do archívu zmien.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa aby modul umožňoval prepojenie modulu na centrálny číselník osôb. Požaduje sa aby modul umožňoval prepojenie modulu na registratúru.
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované výstupy: príjmový a výdavkový pokladničný doklad, prehľad dokladov v pokladni, prehľad pohybov podľa rôznych kritérií, pokladničná kniha (v domácej aj zahraničnej pokladni).
4. Modul Pokladňa/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie výstupy: rekapitulácia pohybov podľa predkontácie, obraty (podľa variabilného symbolu, osoby, rozpočtovej klasifikácie), mincovka, prehľad uzávierky, prehľad pohybov stravných lístkov
5. Modul Platobné poukazy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované aby modul evidoval a spracúval všetky poukazy na úhradu. Je požadované, aby platobné poukazy z tohto modulu bolo možné uhradiť v pokladni alebo cez banku.
5. Modul Platobné poukazy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Všetky platby, ktoré organizácie, musia byť zaevidované v module platobné poukazy. Úhrady vo forme platobných poukazov sú vyplácané cez pokladňu alebo poukázané bezhotovostne na účet príjemcu.
5. Modul Platobné poukazy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná možnosť zadať platobný poukaz na úhradu aj manuálne.
5. Modul Platobné poukazy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa, aby každý kto hospodári s pridelenou čiastkou rozpočtu, si v tomto module mohol sledovať vystavené platobné poukazy pre konkrétne rozpočtové položky.
5. Modul Platobné poukazy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Základné požadované funkcie: vystavenie platobných poukazov, v platobnom poukaze sa určuje rozpočtová klasifikácia, ktorá sa využije pri automatickom účtovaní úhrad.
5. Modul Platobné poukazy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Základné požadované funkcie: vystavenie platobných poukazov, v platobnom poukaze sa určuje rozpočtová klasifikácia, ktorá sa využije pri automatickom účtovaní úhrad.
5. Modul Platobné poukazy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: platobný poukaz, platobný poukaz k faktúre, zoznamy platobných poukazov podľa rôznych kritérií, predkontácia platobných poukazov, mincovka.
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul Sklad má viesť agendu niekoľkých skladov v rámci organizácie, v rámci skladu je možný príjem a výdaj skladových položiek, prevod položiek medzi skladmi organizácie.
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Sú požadované predovšetkým tieto funkcionality modulu: možnosť nastavenia spôsobu sledovania ceny skladových položiek (spôsob FIFO), zadávanie skladovej položky podľa názvu resp. podľa čísla položky.
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované funkcie: evidencia údajov o skladovej položke, evidencia pohybov skladovej položky na skladovej karte, evidencia skladových položiek v rámci skupín a druhov skladových položiek.
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Doplňujúce požadované funkcie: tvorba dokladov o pohyboch – príjemka, výdajka, okamžitý výpočet množstva na sklade, možnosť kontroly množstva na zápornú hodnotu, oprava záznamov v dokladoch.
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Rozširujúce požadované funkcie: evidencia skladových položiek podľa daňových skupín, automatické zaúčtovanie a prevod do účtovníctva, možnosť aktualizácie číselníkov podľa potrieb.
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu na centrálny číselník osôb a prepojenie na registratúru. Požaduje sa aby modul zaznamenával všetky zmeny do archívu zmien.
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Základné požadované výstupy: príjemka, výdajka, pohyby v sklade, inventúra skladov, druhy skladových položiek, skupiny skladových položiek, skladová karta, výber skladových kariet.
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Doplňujúce tlačové výstupy: inventúra skladových položiek – aktuálny zoznam, zoznam skladových položiek, pohyby v sklade podľa rôznych kritérií.
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu Sklad na modul Objednávky a Fakturácia (prepojenie je realizované výberom objednávky v module Sklad).
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Dáta modulu majú byť spravované v rámci centrálne databázy s referenčným prepojením na už existujúce centrálne číselníky a polohopisné informácie s možnosťou zobrazenia údajov na mapových podkladoch.
6. Modul Sklad/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované aby tlač bolo možné v prípade potreby rozšíriť o možnosť tlače prostredníctvom niektorého zo softvérových kancelárskych balíkov (textový alebo tabuľkový procesor).
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Dáta modulu majú byť spravované v rámci centrálne databázy s referenčným prepojením na už existujúce centrálne číselníky a polohopisné informácie s možnosťou zobrazenia údajov na mapových podkladoch.
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul je určený na správu dlhodobého majetku rozpočtovej organizácie mesta. Majetok organizácie je členený na hnuteľný, nehnuteľný a finančný majetok.
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta K majetku sa na základe definovaných spôsobov odpisovania generujú daňové a účtovné odpisy. Na základe zvoleného spôsobu odpisovania sa znižuje zostatková cena majetku.
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa, aby majetok bolo možné zaradiť, zhodnotiť alebo vyradiť, s možnosťou evidovať zdroje financovania, umiestnenie majetku, preradenie majetku na iné miesto alebo pracovisko.
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované sledovanie pohybov majetku (zaradenie, technické zhodnotenie, zníženie ceny, odpisy, prevod majetku) a evidencia zdrojov financovania majetku.
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované generovanie rovnakého majetku pri hromadnej evidencii, centrálna evidencia nehnuteľného majetku, generovanie odpisového plánu, sledovanie vyradeného majetku, hromadné zmeny
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa aby modul zaznamenával všetky zmeny do archívu zmien.
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zoznam majetku organizácie, zoznam majetku podľa umiestnenia, pracovísk, druhov, zodpovednej osoby, štruktúry, protokol o zaradení a vyradení majetku.
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované výstupy: evidenčná karta majetku, prevodka majetku, inventúrne súpisy, inventúrne karty, rekapitulácie majetku, rekapitulácia odpisov dlhodobého majetku.
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Doplňujúce požadované funkcie: prehľad prírastkov a úbytkov majetku, vytváranie inventárnych štítkov.
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu Majetok na modul Pokladňa (aby pri definovaní pohybu bolo možné určiť, ktorým pokladničným dokladom bol prírastok majetku uhradený - číselník z modulu Pokladňa).
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu Majetok na modul Zmluvy (doplnenie vzťahov zo zmlúv k osobám zo vzťahom k majetku, prebratie predmetu zmluvy do evidencie majetku (automatické, manuálne)) a súvisiace.
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu Zmluvy na modul Majetok (aby ku predmetu zmluvy bolo možné priradiť majetok akciami).
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu Majetok na modul Objednávky (aby pri definovaní pohybu bolo možné určiť, ktorá objednávka bola vystavená pre obstaranie majetku - číselník z modulu Objednávky).
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu Majetok na modul Účtovníctvo (aby pohyby majetku boli poskytnuté pre automatické zaúčtovanie v module Účtovníctvo).
7. Modul Majetok/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby tlač bolo možné v prípade potreby rozšíriť o možnosť tlače prostredníctvom niektorého zo softvérových kancelárskych balíkov (textový alebo tabuľkový procesor).
8. Modul Objednávky/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul má poskytovať priame napojenie na centrálny číselník osôb, evidenciu pobytov, evidenciu adries (súpisných a orientačných čísel), centrálnu evidenciu prevádzok a podnikateľov.
8. Modul Objednávky/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul Objednávky má umožňovať centrálnu evidenciu objednávok organizácii, umožňovať vystaviť objednávky na služby alebo dodávky tovarov, evidovať dodávateľov, evidovať účty organizácie a pod.
8. Modul Objednávky/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované základné funkcie modulu vystavenie objednávky dodávateľovi s využitím číselníkov (účty, texty objednávok), centrálna evidencia objednávok, sledovanie stavu vybavenia objednávok.
8. Modul Objednávky/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované funkcie: sledovanie objednávok podľa rôznych kritérií užívateľa, prepojenie modulu na centrálny číselník osôb a na registratúru.
8. Modul Objednávky/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa aby modul zaznamenával všetky zmeny do archívu zmien.
8. Modul Objednávky/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované výstupy objednávka, zoznam objednávok podľa rôznych kritérií užívateľa, rozpísanie objednávok podľa rozpočtovej klasifikácie.
8. Modul Objednávky/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu Objednávky na modul Sklad (prepojenie je definované výberom objednávky v module Sklad).
8. Modul Objednávky/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu Fakturácia na modul Objednávky (prepojenie je definované výberom objednávky pri dodávateľskej faktúre).
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Modul Fakturácia je požadovaný pre prácu s faktúrami. V module je požadované komplexne sledovať dodávateľské a odberateľské faktúry, evidovať zálohové faktúry a naparovať ich na finálne faktúry.
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta V module je požadované mať možnosť vykonávať inventarizáciu pohľadávok k zvolenému dátumu.
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované okrem základnej funkčnosti aj poskytovanie podkladov pre automatické zaúčtovanie pohľadávok a záväzkov do účtovníctva. Možnosť sledovania úhrad cez banku, pokladňu alebo zápočtom.
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované základné funkcie modulu: sledovanie faktúr podľa druhov, sledovanie faktúr podľa stavu zaplatenia, vystavovanie odberateľských faktúr s možnosťou výberu preddefinovaných textov.
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované funkcie: automatické číslovanie odberateľských faktúr, centrálna evidencia faktúr, párovanie zálohových faktúr s finálnymi faktúrami, inventarizáciu pohľadávok.
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Doplňujúce požadované funkcie: nastavenie prístupov k vybraným faktúram pre jednotlivých pracovníkov, evidencia viacerých úhrad k jednej faktúre, hromadná tvorba kópií odberateľských faktúr.
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Rozširujúce požadované funkcie: využívanie číselníkov (účty osôb, predkontácie, štruktúra úradu, rozpočtová klasifikácia, nákladové strediská).
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu na centrálny číselník osôb. Požaduje sa aby modul zaznamenával všetky zmeny do archívu zmien.
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy modulu: tlač daňového dokladu – faktúry, zoznamy dodávateľských a odberateľských faktúr podľa kritérií definovaných používateľom, penalizačná faktúra
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované tlačové výstupy: knihy dodávateľských a odberateľských faktúr, upomienka, inventarizácia – potvrdenie záväzkov odberateľom a prehľad inventarizovaných odberateľských faktúr.
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie na modul Objednávky (aby prepojenie bolo definované výberom objednávky pri dodávateľskej faktúre).
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie na modul Zmluvy (aby prepojenie bolo definované výberom čísla zmluvy a zmluvnej osoby pri dodávateľskej faktúre).
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie na modul Banka (aby sa úhrada zaevidovaná v Banke automaticky zaevidovala v module Fakturácia).
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie na modul Pokladňa (aby sa úhrada zaevidovaná v Pokladni automaticky zaevidovala v module Fakturácia).
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie na modul Platobné poukazy (aby prepojenie bolo definované výberom faktúry v module Platobné poukazy).
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie na modul Zmluvy - možnosť k zmluvnej strane v module Zmluvy vygenerovať odberateľskú faktúru z predpisov zmluvnej strany.
9. Modul Fakturácia/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie na modul Zmluvy - úhrada generovanej odberateľskej faktúry zaevidovaná v odberateľských faktúrach automaticky zaevidovaná v module Zmluvy.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované aby, Evidencia zmlúv umožňovala sledovať rôzne typy zmlúv a evidovala ich v centrálnej evidencii zmlúv. Je požadovaná možnosť nadefinovať používateľské práva na rôzne zmluvy.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta V zmluvách môže organizácia mesta vystupovať v rozličných rolách. V Module zmluvy je požadované, aby umožňoval evidovať základné údaje o zmluve a účastníkoch k zmluve.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta K zmluve umožňoval pripojiť dokumenty vytvorené v textových editoroch - odkazom na príslušný dokument v počítači alebo uložením dokumentu do databázy.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta K zmluve umožňoval evidovať dodatky aj s príslušnými odkazmi na dokumenty.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby evidencia bola prepojená na nehnuteľný majetok organizácie, prípadne ostatný cudzí majetok v rámci organizácie, kde bude možné evidovať aký majetok sa predáva prípadne prenajíma.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby program umožňoval vytvárať pomocou jednoduchých podmienok rôzne typy splátok v závislosti od podmienok uvedených v zmluve.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Pomocou vyhľadávacích podmienok umožňoval vytvárať rôzne zoznamy zmlúv napr. sumáre platieb za obdobia (od - do), sledovanie splácania platieb, prípadne k rôznemu dátumu končiace zmluvy.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Končiace zmluvy umožňoval podľa podmienok farebne označiť už pri otvorení modulu. Pre všetky splátky umožňoval vygenerovať faktúry pre modul fakturácia.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Vzhľadom na rôzne podmienky v zmluvách je požadované, aby umožňoval vytvoriť a vygenerovať rôzne úroky z omeškania prípadne valorizovať splátky pre danú zmluvu.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie modulu: evidencia zmlúv, evidencia predmetov zmlúv, evidencia zmluvných osôb, evidencia zmluvných strán, evidencia preradení zmluvy, generovanie splátkových kalendárov.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované funkcie: vytváranie splátok, vyrovnanie predpisov, generovanie penále, generovanie úroku z omeškania, generovanie úroku z odloženej sumy, .alorizácia predpisov od dátumu.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Rozšírené požadované funkcie: generovanie predpisov na nasledujúci rok podľa splátkového kalendára, rušenie predpisov, zmena hodnoty predpisu, sledovanie ukončených zmlúv, resp. končiacich k dátumu.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu na centrálny číselník osôb a prepojenie na registratúru. Požaduje sa aby modul zaznamenával všetky zmeny do archívu zmien.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu na modul Kataster nehnuteľností (parcely typu C a E).
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové zostavy: zmluva, zoznam zmlúv a dodatkov, zoznam zmlúv a predmetov zmlúv, zoznam zmlúv a zmluvných strán, zoznam predmetov zmlúv napojených na majetok mesta.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Doplňujúce požadované tlačové výstupy: zoznam predmetov zmlúv a naviazaného majetku mesta, zoznam zmlúv a ich pohybov, zoznam zmlúv a ich sumár pohybov, zoznam zmluvných strán a ich pohybov.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Rozširujúce požadované funkcie: zoznam zmluvných strán a ich sumár pohybov, zoznam zmluvných osôb a ich zmluvy, zoznam vystavených zmlúv pre nehnuteľný majetok, výzva k úhrade nedoplatku.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Ďalšie požadované výstupy: výzva k úhrade, pohľadávky zmluvných strán, platby a pohľadávky zmluvných strán, úhrady, sumár pohybov, rozhodnutie, splátkový kalendár, vyrovnanie predpisov a platieb.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie modulu na modul Majetok - doplnenie vzťahov zo zmlúv k osobám zo vzťahom k majetku, prebratie predmetu zmluvy do evidencie majetku (automatické, manuálne).
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie modulu na modul Majetok - doplnenie vzťahov zo zmlúv k osobám zo vzťahom k majetku, prebratie predmetu zmluvy do evidencie majetku (automatické, manuálne).
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie modulu na modul Fakturácia - aby sa úhrada zaevidovaná v odberateľských faktúrach automaticky zaevidovala v module Zmluvy.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie modulu na modul Pokladňa - aby sa úhrada zaevidovaná v Pokladni automaticky zaevidovala v module Zmluvy.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie modulu na modul Banka - aby sa úhrada zaevidovaná v Banke automaticky zaevidovala v module Zmluvy.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie modulu na modul Platobné poukazy - aby bolo prepojenie aktivované s možnosťou vytvorenia platobného poukazu ku zmluve.
10. Modul Zmluvy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie modulu na modul Majetok (aby k predmetu zmluvy bolo možné priradiť majetok hromadnými akciami).
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované aby sa Modul Personalistika a mzdy skladal z dvoch základných častí: Personalistika a Mzdy a aby obe časti modulu Personalistiky a mzdy pružne reagovali na zmeny legislatívy.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby každá z uvedených častí spĺňala legislatívne požiadavky kladené na spracovanie údajov v danej oblasti.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby zmeny legislatívy, ktoré znamenajú zmenu parametrov (% odvodov do fondov, zdaňovanie, a pod.), bolo možné zabezpečiť jednoduchými nastaveniami v systémových tabuľkách modulu.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby modul umožňoval spracovanie miezd pre rozpočtové a príspevkové organizácie, školstvo a opatrovateľskú službu. Je požadovaná možnosť spracovania viacerých organizácii súčasne.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná evidencia zamestnancov, evidencia pracovníkov na dohodu o vykonaní práce a dohodu o brigádnickej práci, študentov na dohodu o pracovnej činnosti.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná evidencia pracovníkov VPP, evidencia pracovníkov školstva, evidencia pracovníkov opatrovateľskej služby, evidencia uchádzačov o zamestnanie, evidencia jazykových znalostí.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná evidencia vystavených dokumentov jednotlivých zamestnancov, evidencia školení a kurzov s nákladmi za jednotlivých zamestnancov a uchádzačov o zamestnanie.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná evidencia priebehu vzdelania jednotlivých zamestnancov a uchádzačov o zamestnanie, evidencia zaradenia zamestnancov do štruktúry organizácie.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná evidencia prerušení poistenia v Sociálnej poisťovni, evidencia zdravotných poisťovní, evidencia príjemcov a príkazcov.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná evidencia priebehu zamestnaní jednotlivých zamestnancov a uchádzačov o zamestnanie s výpočtom odpracovaných rokov a započítateľnej praxe v jednotlivých zamestnaniach.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované automatické generovanie sviatkov pripadajúcich na pracovné dni, prepojenie pracovníka na pracovnú dobu, na základe mesačného fondu a dopočet odpracovaných dní a hodín.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaný výpočet základných zložiek mzdy a príplatkov za odpracovanú dobu, výpočet odvodov do poistných fondov – za zamestnanca aj za zamestnávateľa (zaradením zamestnancov do kategórií).
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná realizácia odpočítateľných položiek za zamestnanca, spracovanie doplnkového dôchodkového poistenia – za zamestnanca aj za zamestnávateľa, zdaňovanie DDP za zamestnávateľa.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované zdaňovanie výplaty, zdaňovanie bezúročného zvýhodnenia pri pôžičkách, spracovanie zálohy, spracovanie výplaty na osobný účet, ročné zúčtovanie dane a zdravotného poistenia.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaný výpočet známky odborového príspevku, výpočet exekúcií s ohľadom na životné minimum rodiny, výpočet náhrad za dočasnú pracovnú neschopnosť.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná realizácia zrážok na žiadosť zamestnanca, možnosť viacnásobnej zmeny platu a úväzku behom mesiaca, mesačná a ročná uzávierka,
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované spracovanie XML súboru pre DDS, prepočet priemerných zárobkov pre náhrady, prepočet denného vymeriavacieho základu pre náhradu za dočasnú pracovnú neschopnosť.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaný prepočet odpracovaných rokov v organizácii, prepočet ročného daňového vyrovnania, generovanie TXT súboru pre Daňový úrad, pre Sociálnu poisťovňu a pre zdravotné poisťovne.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu na centrálny číselník osôb a prepojenie na registratúru. Požaduje sa aby modul zaznamenával všetky zmeny do archívu zmien.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: čerpanie dovolenky, dohoda o brigádnickej práci študentov ŠeVT, dohoda o hmotnej zodpovednosti, dohoda o skončení pracovného pomeru ŠeVT, dohoda o vykonaní práce ŠeVT.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: dohoda o vykonaní práce, dohoda o zmene pracovnej zmluvy ŠeVT, dosiahnuté vzdelanie zamestnanci a uchádzači, evidenčný list pre dôchodkové zabezpečenie - viac rokov.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: evidenčný počet, garančný fond a fond zamestnanosti podľa zamestnancov, história zamestnaní zamestnanci a uchádzači, hromadný príkaz na úhrad, invalidné poistenie.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: jazykové znalosti zamestnanci a uchádzači, listina výplat, listina záloh, mesačná daňová tabuľka, mesačné oznámenie o platiteľoch – zdravotné poistenie.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: mesačné oznámenie o platiteľoch pre existujúce ZP, mesačný výkaz o odvode – príloha, mesačný výkaz o odvode – zdravotné poistenie, mesačný výkaz o práci podľa NS.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: mesačný výkaz poistného a dávok NP, mzdové zložky - typy vstupov, náhrada za dočasnú pracovnú neschopnosť, nárok na zmenu kategórie pre DDP.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: nárok na zvýšenie osobného príplatku, nárok na zvýšenie tarifného stupňa, nemocenské poistenie podľa zamestnancov, obálka, odpoveď na žiadosť o prijatie do zamestnania.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: odpracované roky za zamestnanca, odvody poisteného podľa zamestnancov, odvody zdrav. poisťovne, okamžité zrušenie pracovného pomeru, organizačná štruktúra.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: oznámenie o skončení pracovného pomeru uplynutím doby, oznámenie o výške a zložení funkčného platu pedagogických zamestnancov, oznámenie o výške a zložení funkčného platu.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: oznámenie o plate, platový dekrét, podklad pre odmeny za obdobie, polročný výkaz – TREXIMA s generovaním XML súboru (rozšírenie), potreby mzdových prostriedkov.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: potvrdenie o čistom príjme za obdobie, potvrdenie o hrubom príjme za obdobie, potvrdenie o zaplatení dane, potvrdenie o zdaniteľnej mzde.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: potvrdenie zamestnávateľa o zamestnancovi na uplatnenia nároku na nemocenskú dávku, pracovná zmluva (ŠeVT), pracovné jubileá, prehľad DDS, prehľad o dobách zamestnania.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: prehľad o počte zamestnancov podľa platového zaradenia, prehľad poistiek, prehľad pôžičiek, prehľad sporení na účet, prehľad sporení, prehľad záloh na účet.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: prihláška / odhláška do ZP, príspevky odborom, príspevok do sociálneho fondu, registračný list FO, Rekapitulácia miezd zamestnancov na DVPPMDN.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: rekapitulácia MZ - dávky nemoc. poistenia, rekapitulácia MZ – ekonomická klasifikácia – akcia, rekapitulácia MZ – ekonomická klasifikácia, rekapitulácia MZ - náhrady mzdy.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: rekapitulácia MZ – odmeny, rekapitulácia MZ – pracoviská – nákladové strediská, rekapitulácia MZ – príplatky, rekapitulácia MZ – vybrané skupiny.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: rekapitulácia MZ – výplatné pásky – nákladové strediská, rekapitulácia MZ – výplatné pásky, rekapitulácia MZ - základné zložky mzdy, rekapitulácia MZ - zrážky.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: rekapitulácia mzdových zložiek – funkčná klasifikácia, rekapitulácia mzdových zložiek, rekapitulácia za organizáciu, rezervný fond, ročná daňová tabuľka.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: ročná platová inventúra – dohody, ročná platová inventúra – zamestnanci, ročné zúčtovanie preddavkov na daň, ročný mzdový list – DNP, ročný mzdový list – nákl. strediská.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: ročný mzdový list, ročný výkaz o plnení povinného podielu zamestnávania občanov so zdravotným postihnutím, ročný výkaz o úplných nákladoch práce, ročný výkaz o dani.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: rodinní príslušníci – kontrola adresy, rodinní príslušníci, starobné poistenie podľa zamestnancov, školenia a kurzy - uchádzači, školenia a kurzy.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: štvrťročný prehľad o preddavkoch na daň, štvrťročný výkaz – TREXIMA s generovaním XML súboru, štvrťročný výkaz o práci v školstve, štvrťročný výkaz o práci.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: štvrťročný výkaz zákonného poistenia, úrazové poistenie podľa zamestnancov, vygenerované MZ pre ročné zúčtovanie dane.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: vygenerované MZ pre ročné zúčtovanie preddavkov na daň, výkaz daní z príjmu, výkaz o PN pre chorobu a úraz, vymeriavacie základy pre odvody do fondov.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: výpis MZ – pravidelné, mesačné a generované, vyplatené dávky nemocenského poistenia, vyplatené DNP za mesiac, vyplatené nadčasy a príplatky k nadčasom.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: vyplatené prídavky na deti, výplatná páska – dohody, výplatná páska – obálka, výplatná páska, výpoveď, vystavené dokumenty za obdobie, vystavené dokumenty zamestnanci.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zadané mzdové zložky podľa zamestnancov, zadané mzdové zložky, zamestnanci – dosiahnuté vzdelanie, zamestnanci – evidenčný počet, zamestnanci – hodinový funkčný plat.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zamestnanci - priem. hodinový funkčný plat, zamestnanci – kontrola adresy, zamestnanci – neodpracovaná doba, zamestnanci – odpracované roky, zamestnanci – org. štruktúra.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zamestnanci – osobné údaje, zamestnanci – pravidelné mzdové údaje, zamestnanci – priemerné hodinové zárobky pre DNP, zamestnanci – priemerné hodinové zárobky pre náhrady.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zamestnanci – príjem pre PND, zamestnanci – ukončenie skúšobnej doby, zamestnanci – vystavené dokumenty, zápočtový list, zdravotné poistenie podľa zamestnancov.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zoznam archívu hodnôt, zoznam daní, zoznam dôb pracovného fondu, zoznam druhov mzdových zložiek, zoznam hlavičiek preddefinovaných hodnôt, zoznam invalidít zamestnanca.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zoznam kategórií, zoznam maximálnych obmedzení pre platové triedy, zoznam mzdových zložiek, zoznam mzdových zložiek - ekonomická klasifikácia.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zoznam mzdových zložiek – nápočty, zoznam mzdových zložiek – nastavenia, zoznam nákladových stredísk, zoznam období, zoznam období fondu, zoznam obsahu mzdových zložiek.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zoznam percent, zoznam platových stupňov, zoznam platových tried, zoznam PND, zoznam poisťovní, zoznam pracovísk, zoznam pracovných činností.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zoznam príplatkov k PND, zoznam sadzieb, zoznam skupín mzdových zložiek, zoznam uchádzačov o zamestnanie, zoznam vstupov mzdových zložiek, zoznam výplatných miest.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zoznam základných tarifných platov, zoznam zamestnancov a rodinných príslušníkov, zoznam zamestnancov podľa poisťovní, zoznam zamestnancov, zoznam zamestnaní.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové výstupy: zoznam zdravotných poisťovní, zrážky zo mzdy, zrušenie pracovného pomeru v skúšobnej dobe, zúčtovanie miezd, životné jubileá.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie na centrálny číselník osôb a prepojenie na registratúru.
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu Personalistika a mzdy na modul Platobné poukazy (generovanie platobných poukazov, zrážok, odvodov do poisťovní, daň, sociálny fond a pod.).
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu Personalistika a mzdy na modul Banka (generovanie príkazov na úhradu z vygenerovaných platobných poukazov s možnosťou odoslania cez Homebanking).
11. Modul Personalistika a mzdy/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu Personalistika a mzdy na modul Účtovníctvo (generovanie predpisov a rozúčtovania miezd). Požadovaná možnosť importu údajov z dochádzkového systému.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby modul umožňoval správu registratúry, v súlade so zákonom č. 503/2007 Z. z. o archívoch a registratúrach a o doplnení niektorých zákonov, v súlade s vyhláškou č. 628/2002 Z. z.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované aby vykazoval zhodu s požiadavkami výnosu Ministerstva vnútra Slovenskej republiky č. 525/2011 Z. z. o štandardoch pre elektronické informačné systémy na správu registratúry.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby modul plne nahrádzal papierovú evidenciu v podacích denníkoch na všetkých pracoviskách v rámci organizačnej štruktúry.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované aby bola modulom zabezpečená evidencia prijatej a odoslanej pošty, ktorá je vedená na jednotlivých pracoviskách so zohľadnením platného Registratúrneho poriadku a plánu.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby bolo možné prijaté a odosielané písomnosti skenovať do digitálnej formy a následne evidovať a posielať určenému adresátovi prostredníctvom podateľne alebo aj mimo nej.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby modul umožňoval, zaevidovať pod jedinečným evidenčným číslom každý záznam pochádzajúci z činnosti organizácie, alebo ktorý bol doručený jednotlivým pracoviskám.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadovaná možnosť zaevidovať poštu aj bez pridelenia evidenčného čísla a zaradiť ju do spisu.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby modul umožnil sledovať pohyb písomnosti po pracoviskách organizácie, pridelenie na vybavenie, prácu so spismi, väzby medzi spismi a príslušnými záznamami.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované aby modul umožnil sledovať konania k spisom resp. záznamom, stav vybavenosti spisu, vypožičiavanie spisov a pod.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa, aby bolo možné v záznamoch uložiť dokument v digitálnom tvare a ten dokument si následne otvoriť. Je požadované, aby bolo možné vybavené spisy priebežne uzatvárať.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované aby spisy ktoré neboli vybavené do konca roka, bolo možné previesť do nového roka a vytvoriť nové spisové obaly s novými číslami, ku ktorým sa staré spisy priradia.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požaduje sa, aby sa spisom priraďovala podľa registratúrneho plánu aj registratúrna značka, znak hodnoty a lehota uloženia.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby modul využíval údaje z iných modulov formou číselníkov (osôb, adries, organizačnej štruktúry a pod.).
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie modulu: spĺňa podmienky platnej legislatívy, vyhovuje požiadavkám Odboru archívnictva a spisovej služby Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, evidencia záznamov.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie: všetky potrebné údaje o písomnostiach, automatická evidencia odpovede, editácia toho istého záznamu podateľňou i vybavujúcou osobou, jednotný výber dát z číselníkov.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie: evidencia prístupových práv na záznam, evidencia zástupných práv medzi používateľmi, sledovanie pohybu písomnosti, údaje o poštovnom.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie: možnosť adresovať rovnakú písomnosť rôznym adresátom – vytváranie a evidencia kópii záznamu, prepojenie na centrálny register osôb a adries, napojenie na org. štruktúru.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie: možnosť evidencie navzájom súvisiacich záznamov, napr. odpovedí, v zázname odkaz na dokument v digitálnom tvare, prehľad o väzbách medzi záznamami a spismi.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie: evidencia spisov - číslo spisu automaticky prideľuje systém, evidencia dátumu uloženia, lehoty vybavenia, dátumu vybavenia spisu, stavu vybavenia, registratúrnej značky.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie: automatické zaevidovanie odpovede do spisu, výber a tlač spisov podľa rôznych kritérií, automatická kontrola úplnosti evidovaných údajov spisu pred uzatvorením.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie: vlastné číselníky napĺňané podľa potrieb, prístup k spisu riadený podľa práv na spis a priradené záznamy, automatický prevod spisov do nového roku.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie: reťazenie spisov z predchádzajúcich rokov, sledovanie vypožičaných spisov, sledovanie konaní k spisom i záznamom, možnosť vytvorenia záznamu z iných modulov.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové zostavy: zoznam záznamov zobrazených na ľubovolnom formulári s možnosťou tlače mriežky do tabuľkového procesoru, tlač odovzdávacieho zoznamu spisov do registratúrneho strediska.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové zostavy: voliteľná tlač zoznam záznamov s možnosťou výberu polí, ktoré sa do daného výberu dostanú s možnosťou tlače do tabuľkového procesoru.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové zostavy: tlač záznamu do šablóny, obálka, menný register, podací hárok, odoslané záznamy, záznamy po lehote, záznamy po lehote v %, záznamy po lehote % podľa typu a druhu záznamov.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové zostavy: dodržiavanie termínov, registratúrny denník, elektronický podací hárok, výplatný zúčtovací lístok, spisový obal A3 a A4 (aj na predtlač), štítok pre označený spis.
12. Registratúra/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované prepojenie modulu na centrálny číselník osôb.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby modul umožňoval evidenciu všetkých používateľov informačného systému, ktorým sa definuje prístup na jednotlivé moduly, položky menu, formuláre a tlačové zostavy.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby pri priraďovaní formulárov používateľom sa definoval aj prístup na akcie daného formulára a zobrazovanie jednotlivých položiek na danom formulári.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie modulu: evidencia všetkých používateľov a skupín používateľov, sledovanie kontaktov na používateľa, priraďovanie práv na moduly systému pre používateľa.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie modulu: priraďovanie práv na menu položky systému pre používateľa, priraďovanie práv na formuláre systému pre používateľa, upravovanie vzhľadu formulára pre používateľa.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie modulu: upravovanie ponuky podradených formulárov pre používateľa, definovanie používateľského, správcovského a začiatočného filtra na formulároch pre používateľov.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie modulu: priraďovanie práv na jednotlivé tlačové zostavy systému, nastavenie tlačových zostáv pre používateľa, alebo pre všetkých používateľov.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie modulu: zobrazenie archívu vytlačených tlačových zostáv, priradenie práv na akcie nad formulármi pre používateľov, definovanie databázového zdroja.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie modulu: správa databázy (inicializácia sekvencií primárnych kľúčov, pregenerovanie indexov a cudzích kľúčov, pregenerovanie db objektov, export databázy, spustenie SQL príkazov).
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie modulu: zadanie preddefinovanej hodnoty pre celú rozpočtovú organizáciu mesta, alebo pre každého používateľa osobitne, definovanie organizačnej štruktúry organizácie.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované funkcie modulu: spravovanie centrálneho archívu zmien, nastavovanie archívu pre jednotlivé stĺpce a tabuľky.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové zostavy: zoznamy používateľov, zoznamy používateľov a ich modulov, zoznamy používateľov a ich formulárov, zoznamy používateľov a ich tlačových zostáv.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Požadované tlačové zostavy: zoznamy používateľov a ich priradenie k pracoviskám, organizačná štruktúra, zoznam zakúpených modulov.
13. Správa systému pre prístup organizácií/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované prepojenie modulu na centrálny číselník osôb.
14. Publikácia povinných údajov na eGOV/multilicencia pre rozpočtové organizácie mesta Je požadované, aby z modulov Zmluvy, Faktúry a Objednávky bolo možné splniť zákonnú povinnosť o povinnom zverejňovaní údajov a súborov týkajúcich sa zmlúv, faktúr a objednávok na eGOV portáli.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.Vrátane dopravy na miesto plnenia s možnosťou elektronického doručenia.
2.Plnenie dodania tovaru v originálnej kvalite nie alternatívne, nie používané.
3.Do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa doručiť Objednávateľovi na schválenie presný typ licencií v členení dodanie multilicencií a poskytnutie údržby programového vybavenia do 31.12.2019. Hodnoty musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného Plnenia.
Zoznam musí obsahovať minimálne označenie výrobcu, názov príslušnej položky určený výrobcom, ako aj hodnoty tých parametrov, ktoré sú uvedené v Špecifikácii podľa tejto zmluvy ; hodnoty musia byť v súlade so skutočnými vlastnosťami dodávaného Plnenia.
4.Objednávateľ nemá záujem na dodaní Plnenia pred momentom schválenia konkrétnych typov licencií a teda objednávateľ nie je povinný prevziať Plnenie pred takým momentom.
5.Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami,omeškanie s termínom plnenia, nepredloženia informácie o type licencií a nedodržanie 1.3 technických vlastností .
6.V prípade podstatného porušenia zmluvy objednávateľ od zmluvy odstúpi.
7.V cene plnenia musia byť zahrnuté náklady za dodávku a všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
8.Dodávateľ oznámi elektronicky objednávateľovi presný čas dodania predmetu zákazky.
9.Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzatvorenia zmluvy.
10.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
11.Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
12.Ukončenie zmluvy môže nastať:
a) riadnym splnením predmetu zákazky
b) dohodou zmluvných strán ku dňu určenom v dohode
c) odstúpením od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvných podmienok
d) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených vo Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u
e) výpoveďou danou Objednávateľom Dodávateľovi a to aj bez uvedenia dôvodov
- ukončenie zmluvy podľa tohto bodu nastane po uplynutí 30 dňovej výpovednej lehoty, ktorá začína plynúť od nasledujúceho dňa po doručení výpovede dodávateľovi v listinnej forme. V prípade pochybností sa za deň doručenia považuje tretí deň od odoslania písomnej výpovede Dodávateľovi.
13.Dodávateľ do 7 dní od uzatvorenia zmluvy doručí objednávateľovi doklad o oprávnení dodávať tovar, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
Názov Upresnenie
rozpis položiek predložiť rozpis položiek dodaného tovaru a ich jednotkových cien pri fakturácii

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie gen. Klapku č. 1, Komárno, Komárno, Nitriansky, Slovenská republika

31.01.2018 10:00

1,00 celok

40 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2017 14:21

13.10.2017 14:45

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2017 15:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 519
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
13.10.2017 13:56 - Vstupná ponuka 37 489,20 € Cena s DPH
13.10.2017 13:56 - Najvýhodnejšia ponuka 37 489,20 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS