• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky ET
    • Všeobecné podmienky elektronického obstarávania
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Podmienky používania DEMO
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie

Nastavenie súborov cookies

Pokračovaním návštevy stránok webového sídla trhoviska vyjadrujete svoj súhlas so spracúvaním svojich technických súborov cookies, ktoré sú nutné pre zabezpečenie základného funkčného zobrazenia stránok a správneho vyhľadávania informácií na webovom sídle trhoviska v súlade so Zásadami používania súborov Cookies.
  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2017 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2017 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2017 11:35

Detail zákazky Z201751182

  •    Vyhlásenie zákazky
    06.10.2017 08:52
  •    Predkladanie ponúk
    13.10.2017 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    13.10.2017 11:22
  •    Zazmluvnenie zákazky
    13.10.2017 11:35

Základné údaje

Z201751182

OF-145084

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=3148667

Objednávateľ

42499500

Finančné riaditeľstvo Slovenskej republiky

Lazovná 63, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

47619511

REMPO UNIVERS EU, s.r.o.

Trieda SNP 90/341, Košice, 04011, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zimné pracovné bundy

bunda, bundy, oblečenie

  • 18221200-6 - Bundy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zimné pracovné bundy
Funkcia
Zabezpečenie OOPP pre zamestnancov v záujme dodržania zásad ochrany zdravia pri práci v súlade s §6 ods. 2 písm. b) zákona č. 124/2006 Z.z.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
A) Zateplená zimná bunda 3v1 - (bunda, vesta, fleecová mikina) - spolu ks 36
- z toho: zelená farba veľkosť S ks 4
- z toho: zelená farba veľkosť M ks 3
- z toho: zelená farba veľkosť L ks 5
- z toho: zelená farba veľkosť XL ks 5
- z toho: zelená farba veľkosť XXL ks 4
- z toho: tmavomodrá farba veľkosť S ks 3
- z toho: tmavomodrá farba veľkosť M ks 3
- z toho: tmavomodrá farba veľkosť L ks 3
- z toho: tmavomodrá farba veľkosť XL ks 3
- z toho: tmavomodrá farba veľkosť XXL ks 3
B) Reflexná zateplená bunda 2v1 - spolu ks 10
- z toho: žltá (prípadne žltá/čierna alebo žltá/navy) farba veľkosť XL ks 5
- z toho: žltá (prípadne žltá/čierna alebo žltá/navy) farba veľkosť XXL ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
A) Zateplená zimná bunda 3v1 - (bunda, vesta, fleecová mikina) - zateplená a paropriepustná (3000g/M2/24H)
A) Zateplená zimná bunda 3v1 - (bunda, vesta, fleecová mikina) - s odopínateľnou fleecovou vložkou a rukávmi, podlepenými švami, kapucňou v golieri a odolnosťou proti prieniku vody, možnosť nosiť fleecovú vložku samostatne
A) Zateplená zimná bunda 3v1 - (bunda, vesta, fleecová mikina) - vetru a vodeodolná bunda, rukávy zakončené regulovateľnou manžetou na suchý zips, spodný lem so sťahovaním na šnúrku, reflexné doplnky, farba zelená a modrá.
A) Zateplená zimná bunda 3v1 - (bunda, vesta, fleecová mikina) - je možný ekvivalent za podmienky dodržania minimálnych kritérií uvedených v špecifikácií.
B) Reflexná zateplená bunda 2v1 - zateplená reflexná bunda vhodná na prechodné a zimné obdobie, možnosť nosiť aj ako vestu, reflexné pruhy, odopínateľné rukávy, kapucňa integrovaná v golieri, podlepené švy, reflexné pásky 3M
B) Reflexná zateplená bunda 2v1 - vodeodolnosť trieda 3, paropriepustnosť tr. 1, vodeodolný zips. Normy - EN343: 3.1, EN ISO 20471:2013. Je možný ekvivalent za podmienky dodržania minimálnych kritérií uvedených v špecifikácií.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a doručenia vzorky: Senec a Nitra
Do 5 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy požadujeme od dodávateľa predloženie vzorky plnenia a to za účelom overenia požadovaných vlastností (1ks z každej bundy, veľkosť XL). Predložené vzorky musia byť odsúhlasené objednávateľom najneskôr do 3 pracovných dní od predloženia. Vzorky musia zodpovedať technickej špecifikácií podľa popisu v predmete zákazky. Dodávateľ je povinný predložiť platné certifikáty prípadne vyhlásenie o zhode výrobku.
Konfekčné veľkosti musia byť v zhode s platným európskym číslovaním odevov. Každú bundu požadujeme zabaliť do priehľadného obalu. Na obale musí byť uvedená konfekčná veľkosť. Predmet zákazky požadujeme pri balení pred doručením prehľadne zoradiť podľa konfekčných veľkostí a farieb, v záujme bezproblémového a promptného prevzatia objednávateľom.
Ak niektorý z použitých parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom, alebo ekvivalentom technického riešenia pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok alebo ekvivalentné technické riešenie bude spĺňať úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý je uvedený tovar určený.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Cenu za príslušný tovar sa objednávateľ zaväzuje zaplatiť dodávateľovi na základe faktúry s lehotou splatnosti 30 dní odo dňa jej doručenia.
Dodávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy rozpis ceny pre jednotlivé položky v eurách bez DPH, sadzbu DPH a cenu celkom v eurách vrátane DPH. Všetky ceny uvádza zaokrúhlené na 2 desatinné miesta.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy podklady nevyhnutné pre plnenie predmetu zákazky (kontaktné osoby a adresu pre doručenie vzorky).
Dodávateľ uvedie vo faktúre číslo zmluvy. Prílohou faktúry bude doklad preukazujúci odovzdanie predmetu zákazky.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Zmluvná špecifikácia

Fučíkova 8, Senec, Senec, Bratislavský, Slovenská republika

16.11.2017 14:00

46,00 ks

2 364,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

06.10.2017 08:52

13.10.2017 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

13.10.2017 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 245
 144
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.10.2017 08:59 - Vstupná ponuka 2 364,00 € Cena s DPH
13.10.2017 09:42 - Najvýhodnejšia ponuka 2 360,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS