Z201751128
OF-134920
zrušená
17335825
Fakultná nemocnica s poliklinikou Žilina
ul.Vojtecha Spanyola 43, Žilina, 01207, SVK
Antineoplastické a imunomodulačné činidlá III.
liek, liečivá
Tovar, Služba
1. Antineoplastické a imunomodulačné činidlá III.
|
|
---|---|
Funkcia |
Antineoplastické a imunomodulačné činidlá |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Enzulatamid | CPS MOL 112x40 mg | 10 | ||
Erlotinib | TBL FLM 30x150mg | 20 | ||
Temozolomid | CPS DUR 5x100 mg | 5 | ||
Temozolomid | CPS DUR 5x140 mg | 10 | ||
Metotrexát | SOL IRA 1x0,15/7,5 mg | 20 | ||
Metotrexát | SOL IRA 1x0,2/10 mg | 35 | ||
Metotrexát | SOL IRA 1x0,25 ml/12,5 mg | 30 | ||
Metotrexát | SOL IRA 1x0,30 ml/15 mg | 65 | ||
Kapecitabín | TBL FLM 120x500 mg | 30 | ||
Vinorelbín | CPS 1x30 mg | 150 | ||
Sorafenib | TBL FLM 112x200 mg | 3 | ||
Everolimus | TBL 30x5 | 2 | ||
Pazopanib | TBL FLM 90x200 | 10 | ||
Pazopanib | TBL FLM 30x400 mg | 7 | ||
Pazopanib | CPS DUR 100x500 | 4 | ||
Leuprorelín | IMP 1x5 mg | 2 | ||
Goserelín | IMP 1x3,6 mg | 30 | ||
Tamoxifen | TBL 100x10 mg | 15 | ||
Tamoxifen | TBL 100x20 mg | 2 | ||
Enzalutamid | CPS MOL 112x40 mg | 8 | ||
Anastrozol | TBL FLM 90x1 mg | 15 | ||
Anastrozol | TBL FLM 28x1 mg | 20 | ||
Letrozol | TBL FLM 100x2,5 | 7 | ||
Exemestán | TBL 90x25 mg | 1 | ||
Abiraterón | TBL FLM 120x250 | 10 | ||
Filgrastim | SOL IJF 5x0,5 ml | 10 | ||
Pegfilgrastim | SOL INJ 1x0,6 ml/6 mg | 20 | ||
Interferón alfa - 2b | SOL INJ 1x1,2 ml/30 mu | 25 | ||
Interferón alfa - 2b | SOL INJ 1x1,2 ml/60 mu | 10 | ||
Iné imunostimulancia | LYO IJO 5x6 mg | 20 | ||
Iné imunostimulancia | CPS 30x3,5 | 60 | ||
Iné imunostimulancia | CPS 30x7 | 30 | ||
Iné imunostimulancia | CPS 30x6 | 5 | ||
Iné imunostimulancia | CPS 90x6 | 20 | ||
Iné imunostimulancia | GRO POR 4x500 | 50 | ||
Iné imunostimulancia | GRO POR 20X500 | 40 | ||
Iné imunostimulancia | LYO POR 4x10 mg | 70 | ||
Ciklosporin | CPS 50x50 mg | 5 | ||
Azatioprín | TBL OBD 100x50 mg | 5 | ||
Azatioprín | TBL OBD 100x25 mg | 3 | ||
Metotrexát | TBL 100 x 2,5 mg | 5 | ||
Metotrexát | TBL 10x10 mg | 5 |
Názov |
Predmet plnenia |
Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednávateľovi tovar na základe prijatých čiastkových objednávok objednávateľovi ( odoslané e-mailom alebo telefonický) v plnom rozsahu, kde bude uvedená presná špecifikácia druhu tovaru, jeho množstvo ako aj konkrétna kúpna cena |
Objednávateľ nie je viazaný množstvom tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky . Skutočne odobraté množstvo tovaru môže byť nižšie, rovnaké alebo vyššie ako množstvo tovaru uvedeného v technickej špecifikácií predmetu zákazky. Množstvo bude spresňované počas plnenia zmluvy, podľa aktuálnych potrieb objednávateľa v závislosti od počtu a diagnóz pacientov. |
Dodávateľ sa zaväzuje a zodpovedá zároveň za to, že predmet zmluvy v čase jeho dodania spĺňa všetky kvalitatívne požiadavky podľa platných noriem |
Dodávateľ sa zaväzuje, že pohľadávky vzniknuté z tejto zmluvy nepostúpi bez súhlasu objednávateľovi na iný subjekt, ani ich inak nescudzí |
Spôsob, čas a miesto dodania tovaru: |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane dodania a vyloženia tovaru do priestorov skladu |
Termín dodania tovaru je do 3 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky od objednávateľa v pracovných dňoch v čase od 7:00 hod. do 15:00 hod. |
Súčasťou dodávky je povinne faktúra v 2 vyhotoveniach, ktorá obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho jednotkovú a celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo objednávky. V prípade, že dodávateľ spracováva fakturáciu elektronicky je nutné doručenie faktúry e-mailom najneskôr v deň dodania tovaru. |
Predmetom fakturácie bude len skutočne dodaný tovar ako aj skutočne dodané množstvo tovaru na základe objednávok objednávateľa. |
Zmluvné ceny a platobné podmienky : |
Ako poskytovateľ zdravotnej starostlivosti v zmysle Obchodného zákonníka č. 513/1991 Zb. §340 b) ods.5 požadujeme lehotu splatnosti faktúr 60 dní odo dňa doručenia dodávateľovi |
Kúpna cena za tovar je stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov a v zmysle aktuálne platného Opatrenia MZ SR, ktorým sa stanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva. |
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné prekročiť , okrem prípadov,keď dôjde k zmene kúpnej ceny v dôsledku nasledovných skutočností - pri zmene zákonnej sadzby DPH |
Dohodnutú kúpnu cenu nie je možné prekročiť, okrem prípadov, keď dôjde k zmene kúpnej ceny v dôsledku nasledovných skutočností- pri zmene zákonnej sadzby DPH. |
V prípade zmeny výšky úhrad zo zdravotných poisťovní za dodávané lieky sa dodávateľ zaväzuje, že cenu za dodávané lieky upraví vždy tak, aby nebola vyššia ako úhrada za tieto lieky zo zdravotných poisťovní |
V prípade, že počas doby platnosti tejto zmluvy výrobca, ktorý dodáva lieky dodávateľovi, zníži ceny liekov, ktoré sú predmetom tejto zmluvy dodávateľ sa zaväzuje taktiež znížiť tieto ceny pre objednávateľa v rovnakom pomere ako boli znížené zo strany výrobcu |
Pokiaľ po uzatvorení zmluvy bude dodávateľ predávať jednotlivé druhy liekov uvedené v tejto zmluve za kúpne ceny nižšie, ako sú kúpne ceny dohodnuté medzi zmluvnými stranami, zaplatenie nižšej kúpnej ceny zo strany objednávateľa sa bude považovať za dohodu o zmene kúpnej ceny za jednotlivý druh tovaru a v takomto prípade zmena zmluvy v zmysle dohodnutej kúpnej ceny nemusí byť vyhotovená písomne vo forme dodatku. |
Predávajúci nie je oprávnený postúpiť svoju pohľadávku |
Sankcie: |
V prípade omeškania dodávateľa s dodaním tovaru má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05 % z kúpnej ceny za každý kalendárny deň omeškania , nárok na náhradu škody nie je tým dotknutý |
Zodpovednosť za škodu: |
Kupujúci má právo na voľbu nárokov uvedených v § 436 ObZ ods.1 písmen. a) až d) ak ju oznámi dodávateľovi včas v zaslanom oznámení vád alebo bez zbytočného odkladu po tomto oznámení. |
Kupujúci má popri nárokoch uvedených vyššie, aj nárok na náhradu škody a zmluvnú pokutu |
Predávajúci môže požadovať úrok z omeškania vo výške aktuálnej sadzby zákonných úrokov z omeškania podľa § 369 ods. 2 a § 369a Obchodného zákonníka v znení zákona č. 9/2013 Z. z. v spojení s § 1 ods. 1 nariadenia vlády Slovenskej republiky č. 21/2013 Z. z. |
Ukončenie zmluvného vzťahu: |
zmluvu možno ukončiť dohodou oboch zmluvných strán |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich , na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska účinných od 18.4.2016 |
Výpoveďou s výpovednou lehotou dva mesiace pri výpovedi zo strany dodávateľa a jeden mesiac zo strany objednávateľ . Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede |
kupujúci môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania diela dohodnutého v zmluve, resp. v objednávke |
b) dodanie predmetu zmluvy ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka . |
d) podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže dodávateľ odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka |
e) objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy, ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami ( blacklist) trhoviska. |
f) nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v tomto opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa , pričom objednávateľ : |
- ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti |
-vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, |
- vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre Úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľom. |
Splnenie podmienok |
Požaduje sa v lehote do 5 pracovných dní a pred fyzickým plnením zmluvy, predložiť na adresu objednávateľa v uzatvorenej obálke |
-doklad o registrácii lieku v SR |
- neoverenú fotokópiu povolenia MZ SR na veľkodistribúciu humánnych liekov podľa zákona č.362/2011 Z. z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. iného ekvivalentného dokladu, ktorý nahrádza požadované povolenie. |
- obchodnú špecifikáciu predmetu zákazky t.j. obchodný názov a referenčné alebo katalógové číslo každého zmluvného produktu e-mailom do 3 dní od uzatvorenia zmluvy, cenník ( jednotková cena bez DPH, sadzba DPH, jednotková cena s DPH ) |
Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátenie hradí dodávateľ |
Zodpovednosť za vady: |
Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp. na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp. inak obvyklé vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na tovar dodaný záručnú dobu v trvaní záručnej doby vyznačenej na obale výrobku |
Dodávateľ zodpovedá za vady, ktoré má tovar v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi všetky vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne, najneskôr do 7 dní po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo e-mailom |
Dodávateľ je povinný oznámené vady tovaru odstrániť bez zbytočného odkladu, na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu týchto nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľovi odstúpiť od dohody. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade dodania tovaru s ohrozenou exspiráciou bude objednávateľa o tejto skutočnosti informovať, pričom objednávateľovi zároveň vznikne právo takýto tovar podľa vlastného uváženia odmietnuť prevziať. |
Objednávateľ je podľa tejto zmluvy oprávnený vrátiť dodávateľovi tovar v závislosti od doby jeho použiteľnosti následovne: |
- pri dobe použiteľnosti: |
3-5 rokov: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 6 mesiacov pred koncom jeho doby použiteľnosti |
2 roky: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 3 mesiace pred koncom jeho doby použiteľnosti |
1 rok: vzniká objednávateľovi právo vrátiť dodávateľovi tovar najneskôr 1 mesiac pred koncom jeho doby použiteľnosti |
Ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže,že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej ako nižšia cena)za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy , zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutoč. dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podla tejto zmluvy a nižšou cenou |
1. Zmluvná strana, ako verejný obstarávateľ, si v zmluve vyhradzuje právo na zmenu zmluvy/ rámcovej dohody v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní za podmienok: |
- doplnenia tovarov, stavebných prác alebo služieb, ktoré sú nevyhnutné a zmena druhej zmluvnej strany nie je z ekonomických alebo technických dôvodov možná |
- spôsobí verejnému obstarávateľovi ťažkosti a duplicitu nákladov |
- zmena zmluvy vyplynula z okolností ktoré nemohol verejný obstarávateľ predvídať |
2 .Zmluvná strana si vyhradzuje právo zmeniť dodávateľa v zmysle § 18 zákona o verejnom obstarávaní v prípade, ak nemôže dodávať tovar, službu alebo stavebné práce za podmienok, ceny či v kvalite a množstve, ktoré si zmluvné strany navzájom dohodli, čím sa ale podstatne nezmení charakter zmluvy/ rámcovej dohody. |
V prípade, že nastanú okolnosti uvedené v bode 1. a 2. je zmluvná strana ako verejný obstarávateľ povinná písomne oznámiť druhej zmluvnej strane túto skutočnosť. Následne po tom, ako bude druhej zmluvnej strane doručené písomné oznámenie s presným a jednoznačným uvedením dôvodu zmeny zmluvy/rámcovej zmluvy, zmluvne strany urobia všetko preto, aby ani jednej strane nevznikla škoda z dôvod zmeny. |
Požaduje sa, aby do 30 dní od momentu uzatvorenia zmluvy mal dodávateľ ako aj všetky zúčastnené osoby na strane dodávateľa v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o VO, inak v zmysle OPET zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu dodávateľa do tohto registra. |
Fyzická osoba a právnická osoba zapísané v registri konečných užívateľov výhod sa považujú za partnerov verejného sektora zapísaných v registri partnerov verejného sektora podľa zákona 315/2016 Z.z.Partner verejného sektora je povinný zabezpečiť overenie identifikácie konečného užívateľa výhod a podanie návrhu na zápis na účely zosúladenia zapísaných údajov do 31. júla 2017. |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy. |
ul. Vojtecha Spanyola č. 43, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
20.10.2017 11:35 — 20.10.2018 11:35
894,00 ml/mg,mg,ml/mu
175 438,11
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
05.10.2017 11:36
13.10.2017 08:00
13.10.2017 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium | |
---|---|---|---|---|
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: