00165735
Okresný súd Banská Bystrica
Skuteckého 28, Banská Bystrica, 97559, SVK
50578901
AMG Facility SK s.r.o.
Lieskovská cesta 6, Zvolen, 96001, SVK
Upratovacie a čistiace služby
upratovacie a čistiace služby
Služba
1. Upratovacie a čistiace služby
|
|
---|---|
Funkcia |
Vykonávanie upratovacích a čistiacich služieb v dvoch objektoch objednávateľa podľa harmonogramu uskutočňovania služieb. |
Budova č.1-šesť podlaží o celkovej výmere 3604 m2, z toho: kancelárske priestory 1829 m2, archvíne priestory 512 m2, sociálne zariadenia 231 m2, chodby 775 m2, schodiská 115 m2, ostatné 142 m2 |
Služobný byt v budove č. 1 o celkovej výmere 81,92 m2 (kuchyňa, obývacia izba, spálňa, chodba, sociálne zariadenie). Upratovanie 1x týždenne. |
Budova č.2-štyri podlažia o celkovej výmere 1481 m2, z toho: kancelárske priestory 740 m2, archívne priestory 244 m2, sociálne zariadenia 108 m2, chodby 294 m2, schodiská 39m2, ostatné 56m2 |
Upratovanie a čistenie s dennou frekvenciou: |
umytie všetkých druhov podláh nepokrytých kobercami |
vyprádznenie odpadkových košov (v prípade potreby aj s výmenou vreciek) |
utretie prachu z voľných plôch vlhkou handrou na dosah z podlahy (pracovné stoly, stolíky, nábytok, parapetné dosky) |
umytie dverí na miestach častého dotyku |
umytie sociálnych zariadení (umývadlá, WC misy a pisoáre) |
očistenie elektrických varičov v kuchynkách |
umytie vchodových dverí, vrátane skiel |
umytie vstupného priestoru |
Upratovanie a čistenie s frekvenciou 1-krát týždenne: |
umytie sklenených dverí |
utretie prachu zo zábradlia schodísk |
vysávanie kobercov |
dezinfekcia sociálnych zariadení |
Upratovanie a čistenie s frekvenciou 2-krát za mesiac: |
umytie zábradlia schodísk |
utretie telefónov a klávesníc PC |
vymetenie a odstránenie pavučín |
Upratovanie a čistenie s frekvenciou 1-krát za mesiac: |
umytie dverí |
umytie okenných parapiet |
vyleštenie zrkadiel |
utretie prachu z voľných plôch vlhkou handrou nad dosahom z podlahy |
umytie radiátorov |
čistenie čalúneného nábytku vysávačom |
umytie umývateľných stien v sociálnych a hygienických zariadeniach |
umytie podláh v archívnych priestoroch, utretie regálov |
utretie hasiacich prístrojov a hydrantov |
Upratovanie a čistenie s frekvenciou 1-krát za štvrťrok: |
utretie elektrických vypínačov |
umytie a preleštenie nábytku vhodným prípravkom (v závislosti od povrchovej úpravy) |
Upratovanie služobného bytu s 1x týždenne zahŕňa: umytie podlahových krytín, vysávanie kobercov, výprázdnenie odpadkových košov, utrenie prachu z voľných plôch nábytku, umytie dverí na miestach častého dotyku, umytie sociálneho zariadenia, umytie vstupného priestoru, umytie radiátorov, čistenie čalúneného nábytku vysávačom |
Upratovacie a čistiace služby priestorov administratívnych budov obstarávateľa v pracovných dňoch pondelok až piatok v čase od 16.00 do 21.00 hod. |
Predpokladaná doba poskytovania upratovacích služieb je 24 mesiacov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
dvere presklenené | ks | 27 | ||
dvere plné | ks | 250 | ||
umývadlá | ks | 41 | ||
WC misy | ks | 41 | ||
pisoáre | ks | 13 | ||
hasiace prístroje | ks | 41 | ||
radiátory | ks | 240 | ||
odpadkové koše | ks | 170 | ||
pracovné stoly | ks | 170 | ||
parapetné dosky | ks | 360 | ||
zrkadlá | ks | 50 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
povrchová úprava podláh | kancelárske priestory-PVC, sociálne zariadenia-dlažba, chodby-dlažba, schodiská-dlažba + konglomerát |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
Poskytovanie služieb: |
Upratovacie služby budú poskytované počas pracovných dní pondelok až piatok v čase od 16.00 hod. do 21.00 hod., v prípade potreby vždy po predchádzajúcej dohode s obstarávateľom. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že akceptuje dodatok, ktorým obstarávateľ vymedzí povinnosti a obmedzenia vyplývajúce zo všeobecne platných predpisov obstarávateľa, bez vplyvu na cenu a rozsah predmetu plnenia. |
Poskytovateľ je povinný najneskôr 3 dni pred nástupom na výkon upratovacích služieb doručiť obstarávateľovi zoznam svojich zamestnancov, ktorí budú výkon služieb priamo zabezpečovať spolu s výpisom z registra treostov týchto zamestnancov. |
Poskytovateľ je povinný bezodkladne oznámiť obstarávateľovi ak nastane zmena zamestnancov uvedených v doručenom zozname zamestnancov, ktorí budú výkon služieb priamo zabezpečovať. |
Poskytovateľ je zodpovedný za to, že práceneschopnosť, dovolenky a iné prekážky v práci jeho zamestnancov neovplyvnia plnenie predmetu zákazky. |
Poskytovateľ je povinný zabezpečiť poistenie svojich zamestnancov podľa platných predpisov. |
Poskytovateľ sa zaväzuje poučiť svojich zamestnancov, ktorí budú plniť predmet zákazky, o bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci, o protipožiarnech ochrane a o povinnosti zachovávať mlčanlivosť o skutočnostiach, s ktorými prišli do kontaktu pri výkone upratovacích služieb. |
Poskytovateľ je zodpovedný za zatváranie okien, uzamykanie dverí kancelárií a ostatných upratovaných priestorov. |
Poskytovateľ je zodpovedný za včasné a riadne plnenie poviností svojich zamestnancov a za škody preukázateľne spôsobené na majetku obstarávateľa počas výkonu upratovacích služieb. |
Poskytovateľ sa zaväzuje k hospodárnemu nakladaniu s poskytnutou vodou, elektrickou energiou a ostatnými médiami, ktoré mu obstarávateľ poskytne za účelom výkonu upratovacích služieb. |
Poskytovateľ zabezpečí u svojich zamestnancov dodržiavanie zákazu používania telefónov, PC, kopírovacích strojov a ostatných zariadení a techniky obstarávateľa. |
Poskytovateľ sa zaväzuje používať len ekologické čistiace prostriedky, materiál, stroje a zariadenia, ktoré vylučujú poškodenie upratovaných priestorov alebo zdravie zamestnancov prípadne tretích osôb nachádzajúcich sa v priestoroch obstarávateľa. |
Poskytovateľ je povinný zariadenia a mechanické prostriedky, ktoré používa na výkon upratovacích služieb, na vlastné náklady udržiavať v bezpečnom a prevádzkyschopnom stave, priebežne vykonávať ich údržbu a revízie. |
Poskytovateľ akceptuje vykonávanie námatkovej kontroly plnenia predmetu zákazky najmenej 1-krát mesačne s cieľom udržania prípadne skvalitnenia poskytovaných služieb. |
Kontrolu plnenia služieb môže vykonať poverená osoba obstarávateľa a o zisteniach sa vyhotoví záznam. Ak sa pri kontrole zistia nedostatky, obstarávateľ reklamáciu ihneď oznámi poskytovateľovi. |
Poskytovateľ je povinný zistené nedostatky odstrániť a zjednať nápravu bezodkladne alebo v stanovenej lehote. |
Neodstránenie zistených nedostatkov bezodkladne alebo v stanovenej lehota sa považuje za hrubé porušenie zmluvných podmienok a je dôvodom k vypovedaniu zmluvy. |
Poskytovateľ sa zaväzuje, že predmet zákazky nebude zabezpečovať tretími osobami. |
Obstarávateľ zabezpečí poskytovateľovi vstup do priestorov určených na výkon upratovacích služieb v hodnutom čase a oboznámi jeho zamestnancov s evakuačnými plánmi v predpísanom rozsahu. |
Obstarávateľ poskytne bezplatne vodu a elektrickú energiu pre výkon upratovacích služieb. |
Dodávku a distribúciu hygienických potrieb - toaletného papiera, papierových utierok na ruky a mydla zabezpečuje obstarávateľ. |
Obstarávateľ je povinný najneskôr ku dňu začatia výkonu poskytovania služieb poskytnúť kontaktnej osobe poskytovateľa všetky interné predpisy, ktoré je povinný pri výkone služieb dodržiavať a ktoré musia dodržiavať aj zamestnanci poskytovateľa vykonávajúci plnenie predmetu zákazky. |
Obstarávateľ poskytne súčinnosť zamestnancom poskytovateľa tak, aby nebránil jeho riadnemu plneniu. |
Cena: |
Cena za predmet zákazky musí byť stanovená ako cena celkom za 24 mesiacov. |
Cena predmetu zákazky obsahuje všetky náklady spojené s riadnym plnením predmetu zákazky ako napr. mzdy, dopravu, čistiace prostriedky, ochranné pracovné prostriedky, pracovné nástroje a pomôcky resp. iné vybavenie potrebné na riadne plnenie predmetu zákazky. |
Cena za poskytované služby bude uhrádzaná bezhotovostnou platbou na účet poskytovateľa raz mesačne, na základe faktúry, ktorú poskytovateľ vystaví vždy do 10-teho dňa nasledujúceho mesiaca s lehotou splatnosti 30 dní. |
Poskytovateľ berie na vedomie, že obstarávateľ nebude poskytovať zálohové platby za služby, ktoré sú predmetom zákazky. |
Dopravu na miesto výkonu upratovacích služieb obstarávateľ neuhrádza. |
Obstarávateľ sa zaväzuje za podmienok dohodnutých v zmluve služby od poskytovateľa prebrať a zaplatiť za ne poskytovateľovi dohodnutú cenu. |
V prípade nedodržania termínu platieb má poskytovateľ nárok na úrok z omeškania v zmysle príslušných predpisov. |
V prípade, že poskytovateľ neposkytne upratovacie služby v plnom rozsahu, čase a kvalite, je obstarávateľ oprávnený za každý deň neposkytnutia služieb znížiť mesačnú platbu o alikvotnú čiastku zodpovedajúcu počtu dní, kedy služby neboli poskytnuté. |
Ukončenie zmluvy, dôvody, lehoty: |
K ukončeniu zmluvy dôjde uplynutím lehoty, na ktorú sa zmluva uzatvára alebo: |
Odstúpením od zmluvy na základe hrubého porušenia zmluvných podmienok spôsobených poskytovateľom. |
Na základe písomnej dohody zmluvných strán a to k stanovenému dňu uvedenému v dohode. |
Na základe vypovedania zmluvy ktoroukoľvek zo zmluvných strán a to aj bez udania dôvodu s 3-mesačnou výpovednou lehotou, ktorá začína plynúť od prvého dňa nasledujúceho mesiaca po doručení výpovede. |
Zánikom zmluvného vzťahu nie je dotknutá povinnosť zmluvných strán riadne si vysporiadať všetky záväzky vzniknuté počas trvania zmluvného vzťahu a to najneskôr do jedného mesiaca od jej zániku. |
Iné dojednania: |
Poskytovateľ a obstarávateľ sa zaväzujú, že zachovajú obchodné tajomstvo v obchodno-technických informáciách, ktoré poskytla jedna zmluvná strana druhej a tieto informácie nepoužijú pre iné účely, než pre plnenie zmluvy. |
Zmluvné strany sa dohodli, že sa budú vo veciach nedohodnutých v tejto zmluve riadiť ustanoveniami Obchodného zákonníka. |
Skuteckého 28, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
01.01.2018 00:01 — 31.12.2019 23:59
24,00 mesiac
41 000,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.10.2017 12:23
23.10.2017 09:00
23.10.2017 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.10.2017 12:51 - Vstupná ponuka | 41 000,00 | € | Cena s DPH |
11.10.2017 16:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 40 100,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: