00325490
Mesto Michalovce
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, 07101, SVK
36589187
MICOMP spol. s r.o.
Jána Hollého 8, Michalovce, 07101, SVK
Zariadenie pre administratívne práce
multifunkčné zariadenie, kopírovacie zariadenie, tlač, skenovanie
Tovar, Služba
1. Zariadenie pre administratívne práce
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčné zariadenie určené pre administratívne práce HP LaserJet Pro MFP M426fdn |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Zariadenie pre administratívne práce: (multifunkčné A4 čiernobiele zariadenie - min.laserová tlač, kopírovanie, skenovanie) | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Tlač: | automatická obojstranná čiernobiela tlač, rozlíšenie min. 600 x 600 dpi, rýchlosť tlače min. 25 strán za minútu |
Skenovanie: | rozlíšenie min.600 dpi, rýchlosť skenovania min.5 farebných strán/minútu a min.30 čiernobielych strán/minútu |
Skenovanie: | vstup: plochý skener, automatický reverzný podávač dokumentov (RADF) s kapacitou papiera min. 40 listov 80g/m2 alebo automatický duplexný podávač ( DADF ) s kapacitou min. 40 listov gramáže 80 g/m2 |
Formát skenovania: | min. M-TIFF, JPEG, XPS, PDF, Secure PDF + (BMP, PCX, GIF, TGA, PNG, WMF), skenovanie do FTP, HTTP, USB pamäť, Email a Twain |
Kopírovanie: | rozlíšenie min. 600 x 600 dpi, rýchlosť kopírovania min. 25 čiernobielych kópií za minútu, rýchlosť tlače 1.kópie max. 11 s |
Možnosti pripojenia: | min.: USB 2.0; hostiteľský port USB 2.0; 10/100 TX Ethernet, tlačový jazyk PCL6 (XL3.0), PCL5c, emulácia PostScript 3, SIDM (IBM-PPR, EPSON-FX) |
Sieťová karta: | sieťová karta na základnej doske s interným web serverom pre správu a nastavenia tlačiarne, podpora všetkých hlavných protokolov, TCP/IPv4&v6, SMTP, POP3, HTTP |
Kompatibilita: | zariadenie kompatibilné k operačnému systému Windows 7,8,10 (32-bit a 64-bit) |
Min. požadované funkcie: | |
- automatická obojstranná tlač | |
- automatické obojstranné skenovanie | |
- automatické obojstranné kopírovanie | |
- 1. zásobník s kapacitou papiera min. 200 listov gramáže 80g/m2 | |
- multifunkčný podávač s kapacitou papiera min. 100 listov gramáže 80g/m2 |
Názov |
Požadovaná záruka 24 mesiacov |
Tovar požadujeme dodať ako nový, nerepasovaný, neposkladaný, nepoužívaný , plne funkčný s originálnym sériovým číslom. |
Požaduje sa predložiť návod na obsluhu v slovenskom, záručným listom a preberacím protokolom |
Vrátane dopravy na miesto plnenia: Mesto Michalovce - Školský úrad |
Vrátane inštalácie na mieste plnenia a zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Požaduje sa predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej vo veciach plnenia zmluvy do 3 dní od uzavretia zmluvy |
3ožaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy. |
S aktualizovaným rozpočtom je dodávateľ povinný predložiť špecifikáciu tovaru, vrátane výrobcu, obchodného názvu a typu, preukazujúcu splnenie všetkých požadovaných parametrov. Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, dodávateľ je povinný do 3 pracovných dní predložiť špecifikáciu, ktorá bude požiadavky spĺňať. Ak ani táto špecifikácia nebude zodpovedať zadanej špecifikácii, vyhradzujeme si právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy |
Dodávateľ je povinný dodať tovar v pracovných dňoch v čase od 8.00-15.00 hod. Tovar doručený v inom čase, objednávateľ z organizačných dôvodov nepreberie. |
Požaduje sa nástup servisného technika na servisnú opravu v sídle objednávateľa najneskôr do 1 pracovného dňa od telefonického nahlásenia poruchy dodávateľovi. Objednávateľ nahlasuje vady/poruchy v pracovných dňoch v čase od 8.00-14.00 hod. |
Požaduje v záručnej dobe odstránenie vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 1 pracovného dňa od nástupu technika na servisnú opravu bez potreby náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky |
Požaduje sa v záručnej dobe odstránenie vady/poruchy tovaru alebo zabezpečiť opravu tovaru, t.j. zabezpečiť jeho plné sfunkčnenie najneskôr do 1 pracovného dňa od nástupu technika na servisnú opravu pri potrebe dodania náhradných dielov potrebných pre uvedenie tovaru do prevádzky |
Všetky náklady spojené s odstránením vady/poruchy (napr. dopravné náklady) v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Splatnosť faktúry je v lehote 14 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. |
Zmluva nadobudne účinnosť podľa bodu 4.3 Čl. IV Nadobudnutie platnosti a účinnosti zmluvy 2. časť „Všeobecné zmluvné podmienky“ obchodných podmienok elektronického trhoviska. |
Porušenie ktorejkoľvek z vyššie uvedených povinností dodávateľa sa považuje za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a objednávateľ je oprávnený postupovať v zmysle všeobecných zmluvných podmienok EKS. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny |
Námestie osloboditeľov 30, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika
16.10.2017 15:15 — 18.10.2017 15:16
1,00 ks
360,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2017 14:20
10.10.2017 14:59
10.10.2017 15:14
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
05.10.2017 14:24 - Vstupná ponuka | 360,00 | € | Cena s DPH |
10.10.2017 14:58 - Najvýhodnejšia ponuka | 359,99 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: