00699438
Národný ústav celoživotného vzdelávania
Tomášikova 4, Bratislava, 82009, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelárske potreby, spotrebný materiál pre občerstvenie
plastové poháre , papierové obrúsky ,šálka s uškom , plastové miešadlo na kávu,
Tovar, Služba
1. Kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelárske potreby pre administratívne práce a občerstvenie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Plastové miešadlo na kávu (1000 ks v bal.) | bal. | 4 | ||
Plastové poháre biele na studený nápoj 200 ml (100 ks v bal.) | bal. | 8 | ||
Plastové šálky s uškom na teplý nápoj 180 ml (60 ks v bal.) | bal. | 50 | ||
Plastové taniere plytké priemer 170 mm (100 ks v bal.) | bal. | 3 | ||
Papierové servítky biele (100 ks v bal.) | bal. | 32 | ||
Plastový pohár na teplý nápoj 180 ml / hnedý bez uška /100 ks v bal ./ | bal. | 10 | ||
Plastové taniere plytké priemer 220 mm / 100 ks v bal./ | bal. | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia - Bratislava a Košice |
Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku |
Jednotková cena bez DPH pri jednotlivých položkách sa musí uvádzať na dve desatinné miesta. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
V prípade, že tovar nebol dodaný v počtoch uvedených v zmluve naraz ako jedna kompletná dodávka alebo javí známky vady tovaru (poškodený, nefunkčný, dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenej v zmluve), alebo bol dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený neprevziať celý objem dodávky. V takom prípade má objednávateľ právo odstúpiť od zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia ,miesto plnenia bude Bratislava aj Košice , položky a ich rozsah ktorý je predmetom dodania bude upresnený s víťazným uchádzačom. |
Dodávateľ pri stanovení jednotkovej ceny za mernú jednotku predmetu zákazky zahrnie dopravné náklady na dodanie predmetu zákazky, vrátane vykládky tovaru a všetkých súvisiacich nákladov a zohľadní riziká a predvídateľné skutočnosti spojené s plnením predmetu zákazky. |
„Lehota splatnosti faktúr je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Súčasťou faktúry bude preberací protokol podpísaný oboma zmluvnými stranami. V prípade, ak dodávateľ vystaví faktúru nesprávne alebo nebude obsahovať povinnú prílohu podľa predchádzajúcej vety, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na opravu a to aj opakovane. Lehota splatnosti opravenej faktúry plynie odo dňa doručenia opravenej faktúry objednávateľovi.“ |
Ak bol tovar dodaný po lehote plnenia, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť a neprevziať celý objem dodávky. Objednávateľ má právo reklamovať vady tovaru v záručnej dobe. Ak dodávateľ dodá tovar s vadami, môže kupujúci: a) požadovať odstránenie vád dodaním náhradného tovaru za vadný tovar, dodanie chýbajúceho tovaru, alebo b)požadovať odstránenie vád opravou tovaru, ak sú vady opraviteľné, alebo c) požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo d) odstúpiť od zmluvy. |
Ak je dodaním tovaru s vadami porušená zmluva podstatným spôsobom má kupujúci nárok na zmluvnú pokutu vo výške 10% z ceny vadného tovaru |
Názov | Upresnenie |
Cena zahŕňa | balenie, naloženie, dovoz |
Tomášikova 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
13.10.2017 14:00
1,00 subor
200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
04.10.2017 11:21
09.10.2017 13:00
09.10.2017 13:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
04.10.2017 11:44 - Vstupná ponuka | 199,99 | € | Cena s DPH |
08.10.2017 20:29 - Najvýhodnejšia ponuka | 199,20 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: